REFERENT KSIĘGOWOŚCI R29/0035-29/20 Włocławek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI R29/0035-29/20
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym
Data publikacji: 2020-01-07
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI R29/0035-29/20
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ogólnokształcące lub ekonomiczne, doświadczenie w księgowości, znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: Kapitulna
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 07.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aeffba925c399f5b231cbeb5eb41e582
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert dla klienta w zakresie produktów firmy (branża wentylacyjna)
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie - mile widziane wyższe, mile widziane doświadczenie, znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: sporządzanie ogłoszeń o udzielenie zamówień, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzanie dokumentacji przetargowej
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-10-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe lub średniewymagana jest podstawowa wiedza z zakresu kadr i księgowościPraca biurowa.1 zmianawynagrodzenie: 2250 zł brutto + premia
WHITETAX PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nauka:-kontroli formalnej i rachunkowej przekazywanych uchwał,- sprawdzanie kompletności uchwał, wzywanie jednostek do uzupełniania ewentualnych braków formalnych,- zadań z zakresu obsługi administracyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Konin (wielkopolskie)
Sporządzanie listy płac, obsługa programu PŁATNIK
Zespół Obsługi Szkół w Mieszkowicach - 2019-10-07 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
(dla osób od 30rż do 50rż) bezpośrednia obsługa klientów, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji klientóm, archiwizacja dokumnetów, przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysyłki, redagowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZRZESZENIE ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH ENERGETYKÓW - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa gości restauracji
FIRMA HANDLOWA ELJOT JANUSZ GROSZEWSKI - 2017-08-31 - Pikutkowo (kujawsko-pomorskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie środków płatniczych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej.
RELLA INVESTMENTS SP. Z O. O. - 2017-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzątanie biur, hali, sanitariatów oraz terenu zewnętrznego.Data zatrudnienia: styczeń 2018r.Praca w okolicy ul. Redena/Goduli w Zabrzu.
PANOMA S.C ANNA KIEŁBUS, ANITA PRUSEK - 2017-12-07 - Zabrze (śląskie)
- nadzór przy transporcie kolejką podwieszaną z napędem własnym (spalinowym)
"GEO-ŚLĄSK" Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Suszec (śląskie)
prowadzenie rozliczeń księgowych i dokumentacji firmy, dokonywanie prawidłowej kwalifikacji dokumentacji księgowej, a w szczególności: dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych, dokumentów inwestycyjnych oraz sprawdzanie poprawności ich wystawienia, przygotowywanie dokumentów kosztowych do zatwierdzenia, kontrola rejestrów VAT, terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych i informacji do organów administracji państwowej w zakresie swoich obowiązków
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-03-31 - Kwidzyn (pomorskie)
czynności związane z wyceną oraz zakupem towarów i usług dla Szpitala, weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych związanych z poczynionymi zakupami, rozliczanie umów na zakup dostaw i usług, wykonywanie analiz i sprawozdań z wykonanych procedur
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Mysłowice (śląskie)
wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-08-17 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
obsługa komputera, (znajomość pakietu MS OFFICE, programu OPTIMA), urządzeń biurowych, pisanie pism, przygotowywanie dokumentów do celów: księgowych, podatkowych, ubepieczeń-ZUS, kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wierzchosławice (małopolskie)
Obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu, zarządzanie obiektem informacji i dokumentów, organizacja seminariów, targów i udział w nich, opracowywanie i kompletacja ofert handlowych, opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam, organizacja spotkań i wyjazdów słuzbowych, samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych; obsługa studentów; prowadzenie dokumntacji studentów; prowadzenie spraw związanych z biblioteką i czytelnią
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie robót budowlanych - woda, gaz, kanalizacja
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gamar" Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez Wydział Edukacji. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Brzesko (małopolskie)
- prowadzenie bazy danych dot. bazy magazynowej i warsztatowej śb w rejonie 4RBLog;- analiza przystosowania składów i magazynów środków bojowych do przepisów krajowych i resortowych dotyczących warunków bezpieczeństwa w czasie ich przechowywania, w szczególności w zakresie wynikającym z maksymalnych możliwości przechowywania wyrażonych w równoważnikuu heksogenowym, zgodnie z "Koncepcją przechowywania środków bojowych w SZ RP";- monitoring, nadzór w zakresie prowadzonych i planowanych inwestycji, przedstawianie propozycji dot. rozbudowy infastruktury;- monitoring utrzymania śb w sprawności technicznej. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat
Bank Spółdzielczy - 2016-01-28 - Bytom (śląskie)
Utrzymanie czystości wokół budynku.Pielęgnacja zieleni - np. koszenie traw.Drobne prace elektryczne i rzemieślnicze wewnątrz budynku.Sprawdzanie pracy urządzeń technicznych w budynku.Przenoszenie/przewożenie dokumentacji wewnątrz budynku.
GEMINA SP. Z O.O. - 2019-07-22 - Lubliniec (śląskie)
Nadzór nad pracami wykonywanymi przez pracowników w terenie ; utrzymanie wysokiego poziomu prowadzonych prac ; pomoc przy planowaniu , kierowaniu, nadzorowaniu i organizacji prac - nadzór nad jakością , zgodnością z dokumentacja projektowa oraz odbiór robót.
P.U.P.H. " OTECH " Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Gorlice (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Dorohusk (lubelskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nauka prowadzenia rejestru VAT i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klienta, wykonywanie zabiegów kosmetycznych. Praca w salonie SilkTouch.
Grzegorz Turowski - 2019-03-28 - Zamość (lubelskie)
Księgowanie i miesięczne uzgadnienia dokumentów dochodów własnych oraz Zakładowego Funuduszu Świadczeń Socjalnych, bieżące prowadzenie kartoteko konta 201, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących stołówki przedszkolnej, prowadzenie dokumentacji ZFŚS, odpowiedzialność za całokztałt prac związanych z księgowaniem i uzgadnianiem dokumentów księgowych jednostki.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Krosno (podkarpackie)
Referent ds. finansowo-księgowych- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe ekonomiczne, obsługa komputera, komunikatywność, dokładność.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)