REFERENT Brzesko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez Wydział Edukacji. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
Data publikacji: 2019-04-18
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez Wydział Edukacji. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Data zakończenia pracy: 19.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 19, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2019
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 17.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cc26eb252271ee00efba1e3301864348
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, kontrolowanie towaru w kasach, dbanie o bezpieczeństwo przepływu towarów, zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych środków finansowych.Po 3 m-cznym okresie próbnym umowa na czas nieokreślony.
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-28 - Mirków (dolnośląskie)
Sprzedawanie i wydawanie materiałów budowlanych.Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - do 3 miesięcy, praca na jedną zmianę od 8.00-16.00.
"VERS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Piła (wielkopolskie)
SZCZEGÓŁY: www.knurow.edu.plWykształcenie: wyższe kierunek, spec. rachunkowość, rachunkowość i podatki, rachunkowość budżetowa, finanse i rachunkowość, rachunkowość i rewizja finansowa, sprawozdawczość w sektorze finansów publicznych lub studia o dowolnym kierunku + studia podyplomowe o kier. i spec. j.w.; staż pracy: brak wymagań; znajomość podstaw rachunkowości, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność, nieposzlakowana opinia, bardzo dobra znajomość MS Office oraz przepisów ustawy: VAT, o fin. publicznych o rachunkowości; zakres obowiązków: ewidencja i rozliczanie podatku VAT, prowadzenie rachunkowości i sprawozdawczości jednostek obsługiwanych, obsługa finansowo księgowa prowadzonych ksiąg rachunkowych, analizy i statystyki, obsługa kasowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
MIEJSKIE CENTRUM EDUKACJI W KNUROWIE - 2017-05-17 - Knurów (śląskie)
obsługa maszyny, pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Częstochowa (śląskie)
docieranie i polerowanie detali aluminiowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poniatowa (lubelskie)
prowadzenie kadr pracowników
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny - 2017-04-19 - Jaworze (śląskie)
Produkcja szalunków betonowych – stropowych, ściennych i do wykopów
Haldu Groep - 2018-11-02 - Holandia (Holandia)
wg programu stażu FP (6/0)
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Operator koparki. Praca na terenie woj. podkarpackiego
FIRMA REMOT JABŁOŃSKI WOJCIECH - 2018-04-11 - Mielec (podkarpackie)
•Prowadzenie zajęć edukacyjnych, w tym w zastępstwie w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0202/17-00 „Nawigacja w Przyszłość – lekcje z klimatem w SPN” w Czołpinie. •Prowadzenie w zastępstwie zagadnień związanych z funkcjonowaniem i obsługą zwiedzających w Muzeum SPN w Czołpinie.•Przygotowanie i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność edukacyjną i wydawniczą Parku.•Rozwój oferty edukacyjnej SPN, tj: programów edukacyjnych SPN, scenariuszy zajęć dydaktycznych, fotobazy, prezentacji multimedialnych, wydawnictw edukacyjnych, strony internetowej SPN, pomocy dydaktycznych, terenowej infrastruktury edukacyjnej.Okres zatrudnienia: 24 m-ce, w tym 3 - miesięczny okres próbny. Godz. pracy 7.30-15.30.
Słowiński Park Narodowy - 2019-02-06 - Czołpino (pomorskie)
sporządzanie maszynopisów opinii i innych dokumentów, przygotowywanie teczek i opinii do badań, udzielanie petentom informacji niezbędnych do załatwiania spraw, pomoc w opracowaniu materiałów, wysyłanie korespondencji i przesyłek, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie rejestru badań, archiwizowanie dokumentów sekretariatu poradni. Prowadzenie archiwum.
Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie - 2018-04-04 - Głogów (dolnośląskie)
pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktu z klientami, prowadzenie negocjacji, analiza zapytań ofertowych
CONTROL PROCESS S.A. - 2018-01-18 - Tarnów (małopolskie)
-obsługa urządzeń biurowych,- obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Piła (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowniczych,sporządzanie list płac wynagrodzeń, zasiłków ZUS, prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, macierzyńskich i innych zasiłków płaconych z ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i Urzędem Skarbowym, PEFRON, zastępstwo w czasie nieobecności Głównego Księgowego, sporządzanie i nadzór nad dokumentacją związaną z zatrudnieniem (przygotowywanie umów, skierowań na badania lekarskie, organizacja szkoleń BHP itp.), sporządzanie elektronicznych sprawozdań dla potrzeb organu nadzorującego i prowadzącego: GUS, SIO.prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, nadzór nad nią,kontrola i sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,spraw związane urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Szkoły planów urlopowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących Szkoły i opracowanie wymaganych przez nie działań,rozliczanie delegacji pracowników, aktualizacja regulaminów i procedur obowiązujących w szkole.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Montaż instalacji centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej wentylacji i klimatyzacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Częstochowa (śląskie)
Praca biurowa w dziale obsługi klienta, wystawianie faktur, zakładanie i rozliczanie zleceń, prowadzenie windykacji.
Bkm Serwis Sp z o o - 2018-08-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
bieżąca obsługa interesantów Strefy Kultury - udzielanie informacji dotyczących zajęć i warsztatów, dokonywanie zakupów materiałów biurowych oraz artykułów potrzebnych do prowadzenia zajęć, stała współpraca z instruktorami prowadzącymi zajęcia, wsparcie organizacyjne koordynatora
CENTRUM KULTURY - 2017-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
praca w sekretariacie sądowym
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wymagania niezbędne (formalne): obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnipraw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowanaopinia, znajomość przepisów Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń i podatków, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości, umiejętność biegłej obsługi oprogramowania: Płatnik, MS Word, MS Excel oraz znajomość środowiska Windows, Wymagania dodatkowe: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,wysoki poziom kultury osobistej i zdolności interpersonalnych, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywaniaproblemów, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, dyspozycyjność, obowiązkowość i rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole. Zakres zadań na stanowisku: prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem, prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych, sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków, przygotowywanie grafików i ewidencja czasu pracy, sporządzanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS, inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, regulaminów i zarządzeń. Dokumenty należy składać (osobiście lub przesłać pocztą) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko referent ds. kadrowo-płacowych w terminie do 10 marca 2018 r. w Domu Dziecka w Rybniku, przy ul. Powstańców Śl. 44. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej DomuDziecka w Rybniku.
DOM DZIECKA W RYBNIKU - 2018-03-05 - Rybnik (śląskie)
- Montaż i serwis urządzeń chłodniczych. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane ---> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia elektryczne SEP-E. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-19:00) (Tel. 606-828-289) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sandomierska 6, 40-216 Katowice).
ROZET FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO ZBIGNIEW ŻESŁAWSKI - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
- prezentowanie oferty pożyczek dla firm ze środków WP - woj. pomorskiego- prowadzenie dokumentacji zw. z projektem J/NL/MP- pomoc w kompletowaniu stosownych dok. od klientów dot. projektu MP- przygotowywanie umów i aneksów z wykorzystaniem systemu ISOJ - wprowadzaniedanych- prowadzenie sprawozdawczości do POPF- system Pom. Funduszu Rozwoju - po uzyskaniu pozwoleń-przejściu pozytywnych szkoleń- monitorowanie klientów - przygotowywanie pism- udzielanie informacj telef./e-mail/na temat MP- nadzorowanie i pilnowanie terminów i prawidłowosci sporządzanych sprawozdań
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kartuzy (pomorskie)
wg. załącznika nr 1 umowy
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Gajewo (wielkopolskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
Arriva Bus transport Polska Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa Klienta ,- Praca 2-zmianowa (6:00-14:00; 14:00-22:00) + obsługa imprez okolicznościowych,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 58 535-25-37,-Kontakt e-mail: sekretariat (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Gniew (pomorskie)
Wykształcenie: zawodowe; min. 2 lata doświadczenia w zawodzie; znajomość rys. technicznego na poziomie dobrym; prace ślusarskie, obsługa walcarki; wykonywanie prac zgodnie z przepisami BHP; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY EXPORT-IMPORT "TIM" - 2016-02-02 - Gliwice (śląskie)
Prowadzeniespraw związanych z zadrzewieniem (rozpatrywanie wniosków, wydawanie decyzji).
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wejherowo (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Myszyniec (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, obsługa biurowa.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Choczewo (pomorskie)