REFERENT KSIĘGOWOŚCI (O) Tarnów oferta pracy KSIĘGA Kancelaria Doradztwa Podatkowego Małgorzata Gancarska
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI (O)
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: referent księgowości
Data publikacji: 2017-06-29
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: KSIĘGA Kancelaria Doradztwa Podatkowego Małgorzata Gancarska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugona Kołłątaja 9, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: referent księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: żądanie pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość programu Optima, mile widziane doświadczenie, wykształcenie bez znaczenia. Praca w Tarnowie w godz. 7.30-15.30; wynagrodzenie 2 500 zł brutto. Kontakt: KSIĘGA Kancelaria Doradztwa Podatkowego Małgorzata Gancarska ul. Hugona Kołłątaja 9, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt tel. 508 350 130.
Nazwa pracodawcy:
KSIĘGA Kancelaria Doradztwa Podatkowego Małgorzata Gancarska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Hugona Kołłątaja 9, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Hugona Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 30.06.2017
Oferta pracy ważna do: 17.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- Obsługa recepcji,- Wystawianie faktur VAT za korzystanie z pokoi hotelowych, telefonów, sal konferencyjnych,-Sporządzanie sprawozdań wykorzystania zasobów Hotelu Eskulap,- Przygotowywanie korespondencji związanej ze sprawami administracyjnymi,- Wystawianie wezwań do najemców z tyt. zaległości,- Współpraca z Działem finansowym ICZMP,- Przygotowywanie listy zapotrzebowania na art. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sekcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
praca administarcyjno-biurowa w dziale finansowym ze sporadycznym kontaktem z osobami pozbawionymi wolności
Zakład Karny w Koziegłowach - 2016-09-16 - Koziegłowy (wielkopolskie)
obsługa klienta.
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONINIE - 2018-10-08 - Rychwał (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji i montaż sprzętu elektrycznego
Usługi Ogólnobudowlane i Elektryczne Artur Bartkiewicz - 2016-07-19 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Ustalanie i wydawanie decyzji w sprawie utrarty statusu osoby bezrobotnej oraz statusu osoby bezrobotneji prawa do zasilku dla bezrobotnych z powodu niestwaiennictwa. Wpisywanie do rejestru wydanych decyzji osób skreślanych z ewidencji bezrobotnych z powodu niestawiennictwa.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
pracabiurowa-obsługa urządzeń biyrowych, podział korespondencji na poszczególne działy
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Złotoryja (dolnośląskie)
-
OŚRODEK WCZASOWY "ADRIA" -KRZYSZTOF OSTAPKO REWAL - 2018-07-10 - Rewal (zachodniopomorskie)
KIEROWANIE POJAZDEM POW. 3.5 T, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ZAŁADUNKIEM I ROZŁADUNKIEM;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. C, KARTA KIEROWCY, KURS NA PRZEWÓZ RZECZY;MIEJSCE PRACY-WOJ.ZACHODNIOPOMORSKIE;WYNAGRODZENIE: 2.000 ZŁ BRUTTO + PREMIAKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY: 725403406 LUB CV NA E-MAIL: agatrans (at) poczta.onet.eu
AGA-TRANS AGNIESZKA DREWNOWSKA - 2017-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Tychy (śląskie)
współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-09-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Baru i Bufetu. Prowadzenie kalkulacji żywieniowych i cenowych. Rozliczanie rozchodów magazynowych.
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY - 2019-03-14 - Łomża (podlaskie)
przewóz części samochodowych na terenie Śląska
Arter Maria Bogdaniuk - 2018-03-07 - Bytom (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-07-05 - Legionowo (mazowieckie)
oferta stażu do 30 r. ż prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie naborów na wolne stanowiska pracy, prowadzenie rejestrów, rozliczanie delegacji, ryczałtów samochodowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wiązowna (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu CRM, do Excela, porzadkowanie dokumentacji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, wypisywanie i pieczętowanie dokumentów, pomoc w bieżącej obsłudze kandydatów na studia, prowadzenie dokumentacji kandydatów na studia, wykonywanie telemarketingu do kandydatów, pomoc w realizacji bieżących działań BIiR
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zagadnienia ogólne, umowy o pracę, dokumentacja pracownicza, akta osobowe, urlopy, obsługa programu płatnik. Przetwarzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem pracowników, list obecności, kartotek urlopowych, zarobkowych, dokumentacji ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Mysłowice (śląskie)
Wsparcie sprzedaży w dziale klienta, I umowa na okres próbny, praca w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego,
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2017-06-07 - Ruszów (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa administracyjna biura, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad obiegiem dokumentów, współpraca z innymi oddziałami Spółki Bitunova oraz spółkami koncernu Strabag.
BITUNOVA Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Bierawa (opolskie)
ZAKRES ZADAŃ:- naliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń, pracowniczych z tytułu umów o pracę- naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy,- naliczanie potrąceń (w tym z zajęć komorniczych i administracyjnych),- rozliczanie i przesyłanie do ZUS dokumentów dotyczących pracowników (DRA, RCA, RSA, RZA), sporządzanie korekt, - sporządzanie deklaracji i sprawozdań (US, GUS),- wystawianie zaświadczeń o zarobkach, druków RP-7, - kontrola oraz zapewnienie poprawności danych płacowych,- opracowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne pracodawcy,- inne czynności wynikające ze specyfikacji pracy.
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 2 IM. DR JANA BIZIELA W BYDGOSZCZY - 2019-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowychprzyjmowanie i wysyłanie korespondencjikompletowanie i archiwizowanie dokumentów osób bezrobotnychprzygotowywanie dokumentów związanych z obsługą osób bezrobotnych oraz pracodawcówpomoc w obsłudze osób bezrobotnych i poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Cieszyn (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Legnica (dolnośląskie)
Znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów dot. zasad prowadzenia ewidencki składników majątkowych, prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej składników majątku trwałego w programach komputerowych, sporządzanie dokumentów księgowych.Adres miejsca wykonywania pracy: JW1131 Zespół Zabezpieczenia w Siedlcach
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2017-02-03 - Barcząca (mazowieckie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji, organizacji zaopatrzenia pracowników w materiały biurowe, prowadzenie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Lubań (dolnośląskie)
utrzymanie najwyższej jakości kompletacji towaru, kontrola zgodności pakowanego zamówienia ze zleceniem, utrzymanie ciągłości procesu kompletacji, samodzielne zarządzanie systemem kompletacji towaru,
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Szałsza (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Żary (lubuskie)
pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrola dowodów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej ksiązki nadawczej, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Rawicz (wielkopolskie)
Realizacja zadań zgodnie z programem stażu. Wymagania: wykształcenie min średnie, obsługa komputera w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wejherowo (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, kreatywność i przedsiębiorczość, elastyczność w podejściu do wykonywanych zadań, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: analizowanie zapotrzebowania konfekcji, pilnowanie stoków magazynowych, tworzenie receptur dla produktów, sporządzanie dokumentów magazynowych ZK, RW, PW, rozliczenie miesięczne pracowników produkcji, zamawianie półproduktów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-08 - Gliwice (śląskie)