REFERENT KSIĘGOWOŚCI Malbork oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: malborski
Gmina pracodawcy: Malbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Malbork
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 25.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffc7a5ee5b598e3d621702aafa091783
Podobne oferty pracy
księgowanie wyciągów bankowych wspólnot mieszkaniowych oraz zasobu komunalnego gminy wieluń, analiza rozliczeń kosztów i naliczeń wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie bilansu, rachunku wyników wsp. mieszk., uzgadnianie salt na kontach rozrachunkowych na koniec okresu sprawozdawczego.
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2019-02-11 - Wieluń (łódzkie)
obsługa łuszczarki, skrawarki, gilotyny, zszywarkipomocnik palaczaobsługa prasykoronowanie klocówStaż odbywać się będzie Brdyujście
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-11-08 - Sulików (dolnośląskie)
referent administracyjno - biurowy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Żabikowo (wielkopolskie)
bardzo dobra znajomość ezcell, znajomośc analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz spraw socjalnych, wykonywanie czynności administracyjnych związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy oraz w czasie trwania stosunku pracy pracowników, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy, dostępnymi materiałami i środkami oraz przepisami prawa pracy, w tym m.in.: prowadzenie rejestru pracowników przyjętych i zwolnionych, oraz ewidencji nieobecności, obsługa programu komputerowego „Zasoby Ludzkie” oraz biurka elektronicznego, terminowe zgłaszanie pracowników medycznych przyjętych i zwolnionych do Narodowego Funduszu Zdrowia w Portalu Świadczeniodawcy, archiwizowanie i zabezpieczenie dokumentacji pracowniczej, opracowywanie druków sprawozdawczości kadrowej, korespondencja z pracownikami,współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-05-08 - Jaworze (śląskie)
• Dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach Działu Żywienia;• Prowadzenie procesów mycia i dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi instrukcjami oraz dokonywanie zapisów z przeprowadzonych czynności;• Współdziałanie w zakresie dokonywanych zamówień środków czystości, zakupów naczyń jednorazowego użytku, sprzętu cateringowego;• Właściwe przechowywanie środków czystości, naczyń jednorazowego użytku oraz sprzętu kateringowego w przydzielonych magazynach, racjonalne gospodarowanie ww.Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie na podobnym stanowiskuUmowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia
ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM ONKOLOGII - 2018-07-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych rejestr poczty biurowej, archiwizacja dokumentów, oferta przeznaczona dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Wołomin (mazowieckie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie rozmów z pracownikami. Pozyskiwanie nowych pracowników. Pomoc w prowadzeniu akt osobowych.
VIVA SP. z o.o. - 2020-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
Obserwowanie zdarzeń w miejscach objętych zasięgiem kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec. Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy
Straż Miejska w Bolesławcu - 2019-09-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
WSPARCIE JEDNOSTEK/KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SPÓŁKI ZAPEWNIAJĄCE PRAWIDŁOWOŚĆ PROWADZONYCH PROCESÓW W OBSZARZE SPRAW PRACOWNICZYCH, POMOC W PROWADZENIU DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, EWIDENCJONOWANIE, ZABEZPIECZANIE ORAZ UDOSTĘPNIANIE AKT OSOBOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Oleszyce (podkarpackie)
- nauka obsługi systemu informatyczngo SZOKAS,- przygotowywanie danych o zrealizowanych szkoleniach w skoroszycie Exel z lat 2017 - 2018, celem wgrania do systemu SZOKAS,- wprowadzanie na bieżąco danych do systemu ewidencji szkoleń,- segregowanie dokumentów i wpinanie na bieżąco dokumentacji do akt osobowych,- przygotowanie dokumentów i archiwizowanie.
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Białystok (podlaskie)
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej wykonuje zadania w zakresie sprzdazy produktów bankowych. Celem jego pracy jest obsługa klientwó indywidualnych i instytucjonalnych. Oferuje produkty i usługu bankowe klientom banku oraz pozyskuje nowych klientów. Wykonuje operacje gotówkowe i bezgotówkowe. Gromadzi i porządkuje dokumentację niezbędną do wykonuywania transakcji. Sporządza dokumenty i posługuje się oprogramowaniem bankowym.
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć opiekuńczo- kształcących z dziećmi, prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania, przygotowanie pomocy dydaktycznych do zajęć
KWAŚNIK DANUTA EDUKACJA PLUS-FIRMA USŁUGOWO-SZKOLENIOWA - 2017-07-11 - Prażmów (mazowieckie)
obsługa w zakresie biurowym, pomoc przy sporządzaniu dokumentacji administracyjno-kadrowej
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Tarnów (małopolskie)
• praca przy linii produkcyjnej rur i kształtek z żywic poliestrowych• prace manualne przy wycinaniu, laminowaniu i malowaniu rur
Serwis Personalny - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-18 - Lębork (pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Siemiatycze (podlaskie)
zapoznanie się z organizacją pracy w zakładzie oraz ze stanowiskiem pracy; obsługa sekretariatu, przyjmowanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, pomoc przy pracy w dziale księgowości: segregowanie dokumentów, sprawdzanie faktur, wz
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Szabda (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie delegacji firma transportowych
Kancelaria Radcy Prawnego Robert Krzych - 2016-01-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
Przyjmowanie zamówień, wysyłka części zamiennych. Obsługa klientów, dystrybutorów, serwisantów. Wystawianie faktur Pro-forma. Kompletowanie faktur sprzedaży. Rozliczanie arkuszy remanentowych- narzędzia i wyposażenie pracowników. Wyliczanie płac akordowych. Wystawianie paragonów i raportów kasowych. Sprawdzanie faktur od spedycji Schenker.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-07-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Mszczonów (mazowieckie)
Sprzedaż produktów finansowych, obsługa klienta, bardzo dobra obsługa komputeram praca w godz. 9-17
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2016-03-22 - Opole (opolskie)
Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień poniżej równowartości kwoty 30 tysięcy euro.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-01-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)