REFERENT KSIĘGOWOŚCI Jelenia Góra oferta pracy Zakład Usługowo-Handlowy "Murakun"Monika Kunów-Matuszewska
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie raportów kasowych oraz dokumentacji sprzdaży,prowadzenie kadr i płac, kontrola należności.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Zakład Usługowo-Handlowy "Murakun"Monika Kunów-Matuszewska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-500 Jelenia Góra 1, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie raportów kasowych oraz dokumentacji sprzdaży,prowadzenie kadr i płac, kontrola należności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
podstawowa obsługa komputera, umiejętność pracy w zespoleminimum kilkutetni staż pracy w księgowości
Nazwa pracodawcy:
Zakład Usługowo-Handlowy "Murakun"Monika Kunów-Matuszewska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Bolesława Krzywoustego 1, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Bolesława Krzywoustego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: hurtownia napojów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 30.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Komputerowe tworzenie dokumentów, drukowanie, kompletowanie, dystrybucja dokumentów staż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płock (mazowieckie)
-praca pprzy pc-sporządzanie tekstu, tworzenie prezentacji,zaproszeń , podziękowań - obsługa laminarki, bindownicy, fax-u,kserokopiarki-bieżąca pomoc biurowa, organizacyjna
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Orientowanie się w potrzebach społeczności lokalnej dotyczących oświaty, kultury i rozrywki oraz adekwatne do tych potrzeb organizowanie życia kulturalnego organizowanie konkursów, wystaw, kółek twórczości amatorskiej, kółek zainteresowań aktywizowanie społeczności lokalnej w zakresie zainteresowań kulturą, wspieranie inicjatyw w tym zakresie organizowanie imprez kulturalnych, festiwali, wystaw, konkursów, festynów itp. poszukiwanie i pozyskiwanie środków finansowych przeznaczonych na wszelkie przedsięwzięcia kulturalne, planowanych w lokalnych ośrodkach kultury współpraca z artystami i innymi wykonawcami imprez kulturalnych planowanych w regioniea także ze sponsorami i wszelkimi innymi osobami, które wspierają działalność kulturalną na terenie, w którym pracuje animator prowadzenie dokumentacji swoich działań oraz działań placówki, której jest pracownikiem.rientowanie się w potrzebach społeczności lokalnej dotyczących oświaty, kultury kultury i rozrywki oraz adekwatne do tych potrzeb organizowanie życia kulturalnego organizowanie konkursów, wystaw, kółek twórczości amatorskiej, kółek zainteresowań aktywizowanie społeczności lokalnej w zakresie zainteresowań kulturą, wspieranie inicjatyw w tym zakresie organizowanie imprez kulturalnych, festiwali, wystaw, konkursów, festynów itp. poszukiwanie i pozyskiwanie środków finansowych przeznaczonych na wszelkie przedsięwzięcia kulturalne, planowanych w lokalnych ośrodkach kultury współpraca z artystami i innymi wykonawcami imprez kulturalnych planowanych w regioniea także ze sponsorami i wszelkimi innymi osobami, które wspierają działalność kulturalną na terenie, w którym pracuje animator prowadzenie dokumentacji swoich działań oraz działań placówki, której jest pracownikiem.
Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański - 2018-03-14 - Cieplewo (pomorskie)
Praca na dokumentach księgowych, tworzenie bazy miejsca powstania kosztów (MPK), obsługa programu księgowego OGNIK, pomoc w prowadzeniu kadr, rozliczanie czasu pracy pracowników, aktywne uczestnictwo w inicjatywach prowadzonej przez Organizatora działalności
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Mława (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, uruchomienia, podłaczenia, pomiary elektryczne, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
EURO-INSTAL-TECH Marcin Sąpór - 2016-03-22 - Raszyn (mazowieckie)
praca na stanowisku tokarza, obsługa maszyn
REMDRUK Mączka Marian - 2016-01-08 - Wola (śląskie)
wykonywanie prac admistracyjnych
TARGOR-TRUCK Sp. z o. o. - 2018-02-06 - Ławy (mazowieckie)
Nauka: dekretowanie dowodów księgowych, wprowadzanie danych do programu księgowego, sporządzanie deklaracji. Zapoznanie się z przepisami podatkowymi, ZUS-u. Numerowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
ewidencja i sprzedaż części zamiennych; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
UNIA-FAMAROL Spółka z o.o. - 2016-03-23 - Słupsk (pomorskie)
Przewóz osób na trasie Nienadowa - Rzeszów
PKS RZESZÓW - 2016-07-22 - Nienadowa (podkarpackie)
Prace księgowo - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych. Praca na umowę o pracę w godz. 10-20, 10-18, 10-16 wg grafiku w Kołobrzegu.Prosimy o przesłanie swojego CV poprzez stronę www.kariera.mediaexpert.pl. W zakładce OFERTY PRACY (zamieszczona w prawym górnym rogu) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".
TERG S.A. "MediaExpert" - 2017-06-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa korespondencji, obsługa akt sprawy, obsługa aplikacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-1
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów- Fakturowanie- Obsługa klientów- Składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej- Rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności- Kontrola realizacji kontraktów
PPUH Intrat s.j. M. i J. Kierzenkowscy - 2018-03-29 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych, socjalnych
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2016-05-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Fakturowanie klientów. Sporządzanie raportów. Weryfikacja danych w systemie dotyczących przesyłek i cen. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie raportu kasowego. Zamówienia artykułów biurowych. Obsługa gości i spotkań wewnętrznych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale. Obsługa recepcji, współudział przy organizacji eventów firmowych, współpraca z firmą sprzątającą i dbałość o biuro. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Praca na czas określony z możliwością przedłużenia umowy na kolejny czas określony.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-04-21 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów; prowadzenie zestawień na potrzeby ganego działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; wypełnianie odpowiednich dokumentów związanych z wykonywnymi czynnościami zgodnie z obowiązujacymi procedurami i instrukcjami
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
WSPARCIE JEDNOSTEK/KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SPÓŁKI ZAPEWNIAJĄCE PRAWIDŁOWOŚĆ PROWADZONYCH PROCESÓW W OBSZARZE SPRAW PRACOWNICZYCH, POMOC W PROWADZENIU DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, EWIDENCJONOWANIE, ZABEZPIECZANIE ORAZ UDOSTĘPNIANIE AKT OSOBOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykształcenie średnie ogólne, ekonomiczne; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego, obsługa urządzeń biurowych, ogólna wiedza z zakresu poprawnej polszczyzny, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, podstawowa znajomość prawa pracy; zakres obowiązków: przygotowanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty oraz ich ewidencja, obsługa administracyjna działu, umiejętność sprawnej organizacji pracy, rozliczanie faktur, zastępstwo w sekretariacie, pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa o pracę w zastępstwie;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Gliwice (śląskie)
Wystawianie i archiwizowanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości organizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie i kontrolowanie rachunkowości, kontrolowanie i weryfikowanie prawidłowej kwalifikacji operacji gospodarczych, nadzorowanie prawidłowości rozliczeń z budżetem oraz ZUS, nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności, prowadzenie i analizowanie sprawozdan finansowych oraz ustalanie wyniku finansowego , sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zawnętrznych, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych i ich archwizowania
Firma Budowlana REM- BUD- I Bronisław Drąg Spólka Jawna - 2018-08-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób po 30 roku życia.Pomoc krawcowej w zakresie szycia i poprawek sukni ślubnych. Przygotowywanie tkanin. Prasowanie sukni ślubnych.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Otwock (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest" - 2016-08-05 - Bukowno (małopolskie)
korespondencja z dostawcami lub odbiorcami, w tym wietnamskimi, segregowanie dokumentów,wysłanie i odbieranie listów
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie, wycenianie, składanie maszyn i urządzeń, sprzedaż towaru na podstawie zdobytej lub posiadanej wiedzy, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tuchów (małopolskie)
Rejestrowanie dokumentów, w systemie informatycznym, księgowanie, wystawiaie not księgowych, weryfikacja i segregacja dokumentów.Praca w godzinach: 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie wniosków, praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Nasielsk (mazowieckie)
Referent administracyjno finansowy
"DOM" STOWARZYSZENIE TRZEŹWOŚCI - 2016-07-01 - Jordanów (małopolskie)
Praca w sekretariacie szkoły, umowa na zastępstwo, 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: 71 311 70 09, radwanice-sekretariat (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy - 2016-12-16 - Radwanice (dolnośląskie)
- Obsługa skanera do kodów. Pakowanie, rozwożenie, układanie towarów dla klienta.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość przedłużenia umowy. Po okresie próbnym wynagrodzenie 2500 zł/brutto + premia.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 34-363-47-77, 791-120-788) w godzinach: 7:30-15:30.
LAVORO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Chorzów (śląskie)