REFERENT KSIĘGOWOŚCI Jelenia Góra oferta pracy Zakład Usługowo-Handlowy "Murakun"Monika Kunów-Matuszewska

Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: rozliczanie raportów kasowych oraz dokumentacji sprzdaży,prowadzenie kadr i płac, kontrola należności.

Data publikacji: 2017-12-01

Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)

Pracodawca: Zakład Usługowo-Handlowy "Murakun"Monika Kunów-Matuszewska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
58-500 Jelenia Góra 1, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
rozliczanie raportów kasowych oraz dokumentacji sprzdaży,prowadzenie kadr i płac, kontrola należności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
podstawowa obsługa komputera, umiejętność pracy w zespoleminimum kilkutetni staż pracy w księgowości

Nazwa pracodawcy:
Zakład Usługowo-Handlowy "Murakun"Monika Kunów-Matuszewska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Adres pracodawcy:
Bolesława Krzywoustego 1, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra

Gmina pracodawcy: Jelenia Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra

Ulica pracodawcy: Bolesława Krzywoustego

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: hurtownia napojów

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 01.12.2017

Oferta pracy ważna do: 30.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

Komputerowe tworzenie dokumentów, drukowanie, kompletowanie, dystrybucja dokumentów staż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płock (mazowieckie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

-praca pprzy pc-sporządzanie tekstu, tworzenie prezentacji,zaproszeń , podziękowań - obsługa laminarki, bindownicy, fax-u,kserokopiarki-bieżąca pomoc biurowa, organizacyjna
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

ANIMATOR KULTURY - od 2 500 PLN

Orientowanie się w potrzebach społeczności lokalnej dotyczących oświaty, kultury i rozrywki oraz adekwatne do tych potrzeb organizowanie życia kulturalnego organizowanie konkursów, wystaw, kółek twórczości amatorskiej, kółek zainteresowań aktywizowanie społeczności lokalnej w zakresie zainteresowań kulturą, wspieranie inicjatyw w tym zakresie organizowanie imprez kulturalnych, festiwali, wystaw, konkursów, festynów itp. poszukiwanie i pozyskiwanie środków finansowych przeznaczonych na wszelkie przedsięwzięcia kulturalne, planowanych w lokalnych ośrodkach kultury współpraca z artystami i innymi wykonawcami imprez kulturalnych planowanych w regioniea także ze sponsorami i wszelkimi innymi osobami, które wspierają działalność kulturalną na terenie, w którym pracuje animator prowadzenie dokumentacji swoich działań oraz działań placówki, której jest pracownikiem.rientowanie się w potrzebach społeczności lokalnej dotyczących oświaty, kultury kultury i rozrywki oraz adekwatne do tych potrzeb organizowanie życia kulturalnego organizowanie konkursów, wystaw, kółek twórczości amatorskiej, kółek zainteresowań aktywizowanie społeczności lokalnej w zakresie zainteresowań kulturą, wspieranie inicjatyw w tym zakresie organizowanie imprez kulturalnych, festiwali, wystaw, konkursów, festynów itp. poszukiwanie i pozyskiwanie środków finansowych przeznaczonych na wszelkie przedsięwzięcia kulturalne, planowanych w lokalnych ośrodkach kultury współpraca z artystami i innymi wykonawcami imprez kulturalnych planowanych w regioniea także ze sponsorami i wszelkimi innymi osobami, które wspierają działalność kulturalną na terenie, w którym pracuje animator prowadzenie dokumentacji swoich działań oraz działań placówki, której jest pracownikiem.
Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański - 2018-03-14 - Cieplewo (pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - 1 017,4 PLN

Praca na dokumentach księgowych, tworzenie bazy miejsca powstania kosztów (MPK), obsługa programu księgowego OGNIK, pomoc w prowadzeniu kadr, rozliczanie czasu pracy pracowników, aktywne uczestnictwo w inicjatywach prowadzonej przez Organizatora działalności
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Mława (mazowieckie)

ELEKTROMONTER - od 1 850 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych, uruchomienia, podłaczenia, pomiary elektryczne, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
EURO-INSTAL-TECH Marcin Sąpór - 2016-03-22 - Raszyn (mazowieckie)

TOKARZ - od 14 PLN

praca na stanowisku tokarza, obsługa maszyn
REMDRUK Mączka Marian - 2016-01-08 - Wola (śląskie)

REFERENT DS ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

wykonywanie prac admistracyjnych
TARGOR-TRUCK Sp. z o. o. - 2018-02-06 - Ławy (mazowieckie)

KSIĘGOWY (RPO III) - 997,4 PLN

Nauka: dekretowanie dowodów księgowych, wprowadzanie danych do programu księgowego, sporządzanie deklaracji. Zapoznanie się z przepisami podatkowymi, ZUS-u. Numerowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 1 850 PLN

ewidencja i sprzedaż części zamiennych; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
UNIA-FAMAROL Spółka z o.o. - 2016-03-23 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 400 PLN

Przewóz osób na trasie Nienadowa - Rzeszów
PKS RZESZÓW - 2016-07-22 - Nienadowa (podkarpackie)

REFERENT KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

Prace księgowo - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kalisz (wielkopolskie)

DORADCA KLIENT - 3 500 - 5 000 PLN

Fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych. Praca na umowę o pracę w godz. 10-20, 10-18, 10-16 wg grafiku w Kołobrzegu.Prosimy o przesłanie swojego CV poprzez stronę www.kariera.mediaexpert.pl. W zakładce OFERTY PRACY (zamieszczona w prawym górnym rogu) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".
TERG S.A. "MediaExpert" - 2017-06-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

REFERENT - TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Obsługa korespondencji, obsługa akt sprawy, obsługa aplikacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-1
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

- Kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów- Fakturowanie- Obsługa klientów- Składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej- Rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności- Kontrola realizacji kontraktów
PPUH Intrat s.j. M. i J. Kierzenkowscy - 2018-03-29 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZ - SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowych, socjalnych
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2016-05-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)

REFERENT DS ADMINISTRACJI I FAKTUROWANIA - NR REF.: FAK 571- MOSZNA PARCELA - od 2 400 PLN

Fakturowanie klientów. Sporządzanie raportów. Weryfikacja danych w systemie dotyczących przesyłek i cen. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie raportu kasowego. Zamówienia artykułów biurowych. Obsługa gości i spotkań wewnętrznych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale. Obsługa recepcji, współudział przy organizacji eventów firmowych, współpraca z firmą sprzątającą i dbałość o biuro. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Praca na czas określony z możliwością przedłużenia umowy na kolejny czas określony.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-04-21 - Moszna-Wieś (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów; prowadzenie zestawień na potrzeby ganego działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; wypełnianie odpowiednich dokumentów związanych z wykonywnymi czynnościami zgodnie z obowiązujacymi procedurami i instrukcjami
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW OSOBOWYCH - 997,4 PLN

WSPARCIE JEDNOSTEK/KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH SPÓŁKI ZAPEWNIAJĄCE PRAWIDŁOWOŚĆ PROWADZONYCH PROCESÓW W OBSZARZE SPRAW PRACOWNICZYCH, POMOC W PROWADZENIU DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, EWIDENCJONOWANIE, ZABEZPIECZANIE ORAZ UDOSTĘPNIANIE AKT OSOBOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 2 800 - 3 000 PLN

Wykształcenie średnie ogólne, ekonomiczne; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego, obsługa urządzeń biurowych, ogólna wiedza z zakresu poprawnej polszczyzny, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, podstawowa znajomość prawa pracy; zakres obowiązków: przygotowanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty oraz ich ewidencja, obsługa administracyjna działu, umiejętność sprawnej organizacji pracy, rozliczanie faktur, zastępstwo w sekretariacie, pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa o pracę w zastępstwie;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Gliwice (śląskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

Wystawianie i archiwizowanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

Prowadzenie rachunkowości organizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie i kontrolowanie rachunkowości, kontrolowanie i weryfikowanie prawidłowej kwalifikacji operacji gospodarczych, nadzorowanie prawidłowości rozliczeń z budżetem oraz ZUS, nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności, prowadzenie i analizowanie sprawozdan finansowych oraz ustalanie wyniku finansowego , sporządzanie raportów na potrzeby organizacji i instytucji zawnętrznych, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych i ich archwizowania
Firma Budowlana REM- BUD- I Bronisław Drąg Spólka Jawna - 2018-08-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENTKA KRAWCOWEJ W SALONIE ŚLUBNYM (132 S EFS RPO) - 1 017,4 PLN

Oferta stażu dla osób po 30 roku życia.Pomoc krawcowej w zakresie szycia i poprawek sukni ślubnych. Przygotowywanie tkanin. Prasowanie sukni ślubnych.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Otwock (mazowieckie)

REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI - do 2 100 PLN

zgodny ze stanowiskiem
Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest" - 2016-08-05 - Bukowno (małopolskie)

POMOCNIK HANDLOWCA - od 2 100 PLN

korespondencja z dostawcami lub odbiorcami, w tym wietnamskimi, segregowanie dokumentów,wysłanie i odbieranie listów
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA (S) - 997,4 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie, wycenianie, składanie maszyn i urządzeń, sprzedaż towaru na podstawie zdobytej lub posiadanej wiedzy, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tuchów (małopolskie)

REFERENT - od 2 100 PLN

Rejestrowanie dokumentów, w systemie informatycznym, księgowanie, wystawiaie not księgowych, weryfikacja i segregacja dokumentów.Praca w godzinach: 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

przyjmowanie i wydawanie wniosków, praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Nasielsk (mazowieckie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO FINANSOWY - 2 000 - 2 500 PLN

Referent administracyjno finansowy
"DOM" STOWARZYSZENIE TRZEŹWOŚCI - 2016-07-01 - Jordanów (małopolskie)

REFERENT ADMINISTRACJI - od 1 657 PLN

Praca w sekretariacie szkoły, umowa na zastępstwo, 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: 71 311 70 09, radwanice-sekretariat (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy - 2016-12-16 - Radwanice (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI W CENTRUM LOGISTYKI (MAGAZYNIER) [OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE] - od 1 850 PLN

- Obsługa skanera do kodów. Pakowanie, rozwożenie, układanie towarów dla klienta.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość przedłużenia umowy. Po okresie próbnym wynagrodzenie 2500 zł/brutto + premia.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 34-363-47-77, 791-120-788) w godzinach: 7:30-15:30.
LAVORO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Chorzów (śląskie)


Wybierz powiat