REFERENT DS ADMINISTRACJI I FAKTUROWANIA - NR REF.: FAK 571- MOSZNA PARCELA Moszna-Wieś oferta pracy DACHSER SP. Z O. O.
Stanowisko: REFERENT DS ADMINISTRACJI I FAKTUROWANIA - NR REF.: FAK 571- MOSZNA PARCELA
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Fakturowanie klientów. Sporządzanie raportów. Weryfikacja danych w systemie dotyczących przesyłek i cen. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie raportu kasowego. Zamówienia artykułów biurowych. Obsługa gości i spotkań wewnętrznych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale. Obsługa recepcji, współudział przy organizacji eventów firmowych, współpraca z firmą sprzątającą i dbałość o biuro. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Praca na czas określony z możliwością przedłużenia umowy na kolejny czas określony.
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Moszna-Wieś (mazowieckie)
Pracodawca: DACHSER SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moszna Parcela 29, 05-840 Moszna-Wieś, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Fakturowanie klientów. Sporządzanie raportów. Weryfikacja danych w systemie dotyczących przesyłek i cen. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie raportu kasowego. Zamówienia artykułów biurowych. Obsługa gości i spotkań wewnętrznych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale. Obsługa recepcji, współudział przy organizacji eventów firmowych, współpraca z firmą sprzątającą i dbałość o biuro. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Praca na czas określony z możliwością przedłużenia umowy na kolejny czas określony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS ADMINISTRACJI I FAKTUROWANIA - NR REF.: FAK 571- MOSZNA PARCELA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Moszna-Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brwinów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie. Staż pracy w dziale fakturowania lub bez doświadczenia. Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Podstawowa znajomość przepisów podatkowych. Terminowość w działaniu. Dobra organizacja pracy. Wysoka jakość pracy, rzetelne wykonywanie obowiązków. Umiejętność pracy w zespole. Praktyczna znajomość programu Excel. Mile widziane doświadczenie w transporcie i logistyce.
Nazwa pracodawcy: DACHSER SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Moszna Parcela 29, 05-840 Moszna-Wieś, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Brwinów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Moszna-Wieś
Ulica pracodawcy: Moszna Parcela
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data dodania oferty pracy: 21.04.2017
Oferta pracy ważna do: 12.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie; obsługa komputera; ks.sanepidu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu:Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie Biura Karier (BK), w tym: bieżąca obsługa interesantów BK, w szczególności studentów, doktorantów, absolwentów oraz pracodawców; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, min. pomoc w pozyskiwaniu odpowiednich kandydatów na wolne miejsca pracy oraz staże zawodowe; udostępnianie studentom i absolwentom ofert pracy, staży i praktyk, itp.; działania doradcze dla studentów i absolwentów; stały kontakt z instytucjami rynku pracy; organizacja szkoleń, warsztatów, spotkań z pracodawcą itp.; współorganizacja wydarzeń przedsiębiorczych w Słupsku i Regionie; monitorowanie losów absolwentów Akademii Pomorskiej; organizowanie konkursów na najlepszą pracę dyplomową; konkursów o staże itp.; prowadzenie dokumentacji pracy Biura;
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa interesantów, przyjmowanie korespondencji i wprowadzanie jej do systemu sekretariat, sporządzanie zestawień w programie Excel. Wprowadzanie danych do programu "Pro-Virtus". Obsługa zebrań administrowanych Wspólnot Mieszkaniowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż w stacji paliw.
WĘZEŁ BABICA STACJA PALIW - Lucjan Jamróz - 2017-08-22 - Babica (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa pieca do wypiekania pieczywa, sprzątnie sklepu, rozładowywanie palet z towarem
LIDL SKLEPY SPOŻYWCZE Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie pism procesowych, umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, przygotowywanie opinii prawnych, przygotowanie odpowiedzi na interpretacje, zapytania i wnioski, porządkowanie dokumentacji i wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż wędlin, mięsa, dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zgierz (łódzkie)
Zapoznanie się z pracą w poszczególnych referatach.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
jw.
P.B.A. Outsourcing - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie działem handlowym, opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
WAJNERT MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-09 - Międzybórz (dolnośląskie)
systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu, zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w Lubinie (możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania), spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova
PRO AUTOMATIC sp. z o.o. - 2016-11-28 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klienta, - obsługa urządzeń biurowych (komputer, fax, ksero), - prace rozliczeniowe i porządowe, - poczta, prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsluga klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczacych organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych
ROKA ZPCHR Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Myślenice (małopolskie)
praca administracyjno-biurowa
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach - 2016-03-11 - Owińska (wielkopolskie)
Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia czynności kontrolnych, powiadomienie i obsługa raportów z czynnosci kontrolnych, przygotowywanie poleceń kontroli, wykonywanie i przekazywanie sprawozdań z realizacji prac BKM wg ustalonych procedur, rozpatrywanie oraz obsługa dokumentacji związanej z odwołaniami od wników kontroli, analiza dokumentacji pokontrolnej pod kątem wystąpienia nieprawidłowości skutkujących koniecznością przekazania jej do GIJHARS lub RDOŚ, WIOŚ, przygotowywanie odpowiedzi ws. umotywowanych zastrzeżeń rolnika/beneficjenta co do ustaleń zawartych w Raporcie/protokole z kontroli
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-20 - Gdynia (pomorskie)
wystawianie dokumentów transportowych, obsługa klientów, wysyłka korespondencju.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Paproć (wielkopolskie)
PROWADZENIE BIURA, ZAKUP TOWARU POPRZEZ PLATFORMY ZAKUPOWE, POSZUKIWANIE ODBIORCÓW, WSPÓŁPRACA ZE SPEDYCJAMI TRANSPORTOWYMI, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ DO URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO DOT. OCHRONY ŚRODOWISKA.
PHUT Skup Złomu Budnicki Jacek - 2016-06-09 - Dziarnowo (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
praca w sklepie spożywczym (I umowa na okres próbny, praca na dwie zmiany w godzinach pomiędzy 7.00-19.00)
SPOŁEM. Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2016-02-08 - Dłużyna Dolna (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrzengo.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łęczyca (łódzkie)
praca w dziale kontrolingu
ALSTAL GRUPA BUDOWLANA SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-26 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Obieg dokumentacji i rejestracji korespondencji; zapoznanie z pracą referatu; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, praca przy komputerze, elektroniczne rejestrowanie wydań, praca w wymiarze 1/2 etatu. Miejsce wykonywania pracy - Bolesławiec
Iturri Poland Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedawca na dziale produktów świeżych (wędliny, sery, warzywa). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 602 701 636 lub osobiście.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Wrocław (dolnośląskie)