KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO Międzybórz oferta pracy WAJNERT MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: 5 000 - 8 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie działem handlowym, opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
Data publikacji: 2017-06-09
Lokalizacja: Międzybórz (dolnośląskie)
Pracodawca: WAJNERT MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 67, 56-513 Międzybórz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie działem handlowym, opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzybórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzybórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
WAJNERT MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 67, 56-513 Międzybórz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Międzybórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzybórz
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 67
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor handlowy
Data dodania oferty pracy: 09.06.2017
Oferta pracy ważna do: 09.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja planu sprzedaży, rekrutacja doradców finansowych, planowanie działań marketingowych na podległym terenie
Profi Credit Polska S.A. - 2016-10-14 - Kłobuck (śląskie)
- Zarządzanie pracą działu technicznego, Nadzór nad pracą podległego personelu- Nadzór nad okresowymi przeglądami maszyn i urządzeń- Nadzór nad bieżącymi remontami maszyn i urządzeń- Nadzór nad instalacją nowych urządzeń - Kontrola nad utrzymaniem ruchu w zakładzie- Planowanie przeglądów i nadzór nad urządzeniami- Nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej
POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
kierowanie pracą przerobu drewna
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-31 - Marciszów (dolnośląskie)
Kontrola jakości produktu, kontrola stanów produktu, Raporty do klientów w Afryce, Współpraca z kontrahentami w Afryce. Praca na jedną zmianę w godz. 7-15 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji (harmonogramy rzeczowo-finansowe, kosztorysy, protokoły), nadzór i kierowanie pracownikami, kontakt z instytucjami inwestora, obsługa sprzętu biurowego
Przedsiębiorstwo Budowlane mgr inż. Władysław Górski - 2016-05-17 - Racibórz (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łask (łódzkie)
- Nadzór podleglych pracowników, - Przyjmowanie zleceń, - Obsługa systemu informatycznego, - Kontakt z klientem, - Przygotowywanie ofert, - Zamawianie materiałów, - Rozliczanie zleceń. Oferta dostępna w sali D, B. Praca w godz.: 8:00-16:00. Kontakt z pracodawcą - e-mail: robert.barwasny (at) pzn.com.pl
Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad transportem
"PLUS" S.C. M. FALARZ & A. LUBASIEWICZ - 2018-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kierowanie zespołem pracowników na stolarni. Nadzór nad pracami stolarskimi
"CHOJMEX" Moś Roman - 2016-03-14 - Chojęcin (wielkopolskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego, ciągnięcie kontenerów, baza- Pruszków, jazda po kraju, codzienne wyjazdy i powroty, utrzymanie auta w należytym stanie.
Woj-Trans Robert Ciurzyński - 2017-05-12 - Pruszków (wielkopolskie)
wykształcenie śrenie lub wyższe techniczne, wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, prawo jakzdy kat. B, samodzielność i dobra organizacja pracy, dobra znajomość jezyka angielkiego i obsługa programu Auto CAD będą dodatkowym atutem
P.U.B. "CEBUD" CIESIELSKI S.C. L.CIESIELSKI,T.CIESIELSKI - 2016-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zlecanie prac i koordynowanie ich wykonywania, prowadzenie gospodarki remontowej, planowanie i dokonywanie zakupów inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Żuromin (mazowieckie)
- opracowanie i realizacja planów sprzedaży,- szukanie nowych rynków zbytu na Wschodzie,- kontrola zamówień,- przygotowywanie umów, tłumaczenia dokumentów w języku białoruskim, rosyjskim i kazachskim,- mozliwość wyjazdów słuzbowych do krajów: Białoruś, Kazachstan
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Białystok (podlaskie)
kierowanie podległym zespołem, przygotowywanie potraw, kontakt z klientem
Food, INC Przemysław Petryszyn - 2016-04-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzorowanie robót budowlanych
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH OPANOWICZ - 2017-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Administrowanie szkołą w zakresie: - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych, realizacja postępowań,- prowadzenie rejestru umów administrowania budynkami, - zaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe oraz środki czystości, - zapewnianie sprawności techniczno eksploatacyjnej budynku szkoły, warsztatów szkolnych i innych obiektów znajdujących się na terenie szkoły,- dbanie o prawidłową organizację zabezpieczenia i ochronę mienia w tym p.poż i BHP,- prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami, - dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektów oraz terenu wokół niego, - zaopatrywanie pracowników pedagogicznych i pracowników niepedagogicznych w odzież ochronną i prowadzenie jej rejestru. 2) Zarządzanie pracownikami obsługi: - organizacja pracy, nadzór i kierowanie zespołem pracowników obsługi, - opracowywanie w porozumieniu z pracownikiem kadr przydziałów i zakresów czynności dla pracowników obsługi zatrudnionych w szkole, - opracowywanie harmonogramów pracy i urlopów pracowników obsługi, 3) Prowadzenie spraw związanych z finansami i rachunkowością: - składanie wniosków do projektów planów finansowych w zakresie wykonywanych obowiązków, - współorganizowanie inwentaryzacji, - opisywanie faktur, - sporządzanie sprawozdań w zakresie swoich obowiązków.Wymagane dokumenty : - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i umiejętności (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- dane osobowe zawarte w dowodzie osobistym (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- życiorys (CV) i list motywacyjny,- kopie świadectw pracy (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).Na oświadczeniach należy złożyć własnoręczny podpis. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko KIEROWNIK GOSPODARCZY " w terminie do 08 grudnia 2017 r. w sekretariacie - pok. nr 1 w Zespole Szkół nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim ul. Warszawska 54, do godz. 1300. Aplikacje, które wpłyną do Zespołu Szkół nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Zespołu Szkół nr 2.
Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-11-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
jw.
BRIJU 1920 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
TRANSPORT KONTENERÓW MORSKICH
Usługi Sprzętowo-Transportowe Leszek Zawieska Miłomłyn - 2018-02-20 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż samochodów nowych VW, obsługa sprzedaży kredytowej , leasingowej
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2018-01-03 - Świdnica (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kierownik budowyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WOJ.PODKARPACKIE,MAŁOPOLSKIE
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Dębica (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, prezentacja oferty handlowej, negocjowanie warunków sprzedaży i obsługę transakcji, utrzymanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami, wsparcie klienta w projektach, koordynacja działu oferowania
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
KONTROLA WYKONYWANYCH ELEMENTÓW POD WZGLĘDEM WYMIAROWYM I JAKOŚCIOWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA CAD, OFFICE, RYSUNEK TECHNICZNY, ZNAJOMOSC NORM, MILE WIDZIANE VT, WYMAGANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWSKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL gerard.grzegorczyk (at) (at) legostal.euWYNAGRODZENIE OD 3.500 ZŁ BRUTTO -DO UZGODNIENIA
LEGOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca przy montażu / linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Tychy (śląskie)
- Zarządzanie projektami UE ERA-Net Smart Grids Plus Co-Evolution of Smart Energy Products and Services (CECEPS)- opracowywanie strategii, analizy rynku i modeli biznesowych- rozwój grupy roboczej ESEIA ds inteligentnych miast i regionów- udział w pracach zespołu projektowego ESEIA- tworzenie szkoleń w ramach Programu Edukacji i Szkoleń ESEIA (ETP)- upowszechnianie rezultatów projektu
ESEIA - 2016-03-08 - Austria (Austria)
Strzyżenie, farbowanie, fryzury okolicznościowe, modelowanie
E.V.E. - STUDIO Agata Fedycka - 2017-08-17 - Legnica (dolnośląskie)
-
PAKAWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.Zarządzanie dostawami.Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji.Zestawienie wydatków dla księgowości.Praca od pon - pt w godz. 8-16 .Umowa zlecenie.
MELTOP Sp. z.o.o. - 2018-04-22 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa frezarki konwencjonalnej lub numerycznej
Z.P.U WOMACH S.C. Machnik B., Wojaczek J., Wojaczek E - 2017-11-04 - Czyżowice (śląskie)