REFERENT Kluczbork oferta pracy PROKURATURA OKR臉GOWA W OPOLU
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wykonywanie czynno艣ci kancelaryjno-biurowych i pomocniczych zgodnie z przepisami ustaw oraz innymi przepisami prawa, a tak偶e zarz膮dzeniami i poleceniami Prokuratora Generalnego oraz prokurator贸w prze艂o偶onych, a w szczeg贸lno艣ci: czynno艣ci zwi膮zane z sekretarsk膮 obs艂ug膮 Prokuratora Rejonowego i Zast臋pcy (-贸w) Prokuratora Rejonowego, ewidencjonowanie i rejestrowanie wp艂ywaj膮cych i sporz膮dzanych w prokuraturze dokument贸w procesowych i innych pism, prowadzenie repertori贸w, rejestr贸w, wykaz贸w kontrolnych i innych niezb臋dnych urz膮dze艅 ewidencyjnych oraz wpisywanie w nich aktualnych danych dotycz膮cych biegu spraw i sposobu ich merytorycznego zako艅czenia, prowadzenie korespondencji, sporz膮dzanie projekt贸w pism i dokument贸w z zakresu administracji kierownika jednostki, prowadzenie terminarzy wznowie艅 zapewniaj膮cych podejmowanie przez prokurator贸w decyzji procesowych lub innych czynno艣ci w terminach przewidzianych prawem lub wskazanych przez prokurator贸w, informowanie stron procesowych i ich pe艂nomocnik贸w o biegu spraw zawis艂ych w prokuraturze w zakresie przewidzianym przepisami prawa lub wskazanym przez prokurator贸w, protoko艂owanie czynno艣ci procesowych wykonywanych przez prokurator贸w, wykonywanie czynno艣ci biurowych i technicznych w toku opracowywania dokument贸w, sporz膮dzanie wezwa艅 i zawiadomie艅 oraz informowanie stron o terminach czynno艣ci procesowych wykonywanych przez prokurator贸w, udost臋pnianie akt spraw, umo偶liwianie sporz膮dzania z nich odpis贸w i kserokopii oraz sporz膮dzanie i wydawanie - za zgod膮 prokuratora prowadz膮cego post臋powanie przygotowawcze - odp艂atnie uwierzytelnionych odpis贸w dokument贸w lub kserokopii, sporz膮dzanie zestawienia op艂at i wydatk贸w w post臋powaniu przygotowawczym w oparciu o rachunki, faktury i inne dokumenty zawarte w aktach sprawy, przy uwzgl臋dnieniu innych koszt贸w post臋powania wymienionych w aktach prawnych dotycz膮cych takich koszt贸w, porz膮dkowanie materia艂u aktowego, zszywanie akt g艂贸wnych i podr臋cznych zako艅czonych post臋powa艅, z uwzgl臋dnieniem wymog贸w w zakresie za艂膮czania materia艂贸w do w艂a艣ciwych akt, ich numerowanie i umieszczanie odpowiednich adnotacji na ok艂adkach, prowadzenie ewidencji dowod贸w rzeczowych, przyjmowanie ich i przechowywanie w jednostkach prokuratury oraz przekazywanie, zgodnie z decyzj膮 prokuratora, do dyspozycji w艂a艣ciwych organ贸w i uprawnionych os贸b, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zadaniami wynikaj膮cymi z ustawy z dnia 6 lipca 2001 r. o gromadzeniu, przetwarzaniu i przekazywaniu informacji kryminalnych oraz o Krajowym Systemie Informatycznym (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.2126), wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przekazywaniem i uzyskiwaniem informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w tym informacji o osobie i o podmiocie zbiorowym, a tak偶e informacji z innych baz danych, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przygotowaniem danych do analizy kryminalnej, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych ze stosowaniem Systemu Informatycznego Prokuratury, przygotowywanie okresowych (p贸艂rocznych i rocznych) sprawozda艅 statystycznych oraz w oparciu o wynikaj膮ce z nich dane - projekt贸w innych informacji o wynikach dzia艂alno艣ci prokuratury, wype艂nianie formularzy sprawozdawczych dla potrzeb statystyki oraz innych formularzy przeznaczonych do przekazywania informacji 藕r贸d艂owych dla system贸w informatycznych w formie elektronicznej, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z archiwizowaniem akt, prowadzenie archiwum zak艂adowego, sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z przekazywaniem akt do archiwum pa艅stwowego oraz przygotowywanie wniosk贸w o zezwolenie na zniszczenie akt i materia艂贸w niearchiwalnych po up艂ywie okresu ich przechowywania w prokuraturze, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zapewnieniem niezb臋dnych w pracy prokuratury materia艂贸w pi艣miennych, druk贸w, repertori贸w, rejestr贸w i formularzy urz臋dowych oraz sprawdzanie, czy s膮 one zgodne z obowi膮zuj膮cymi wykazami i wzorami, zapewnienie sprawnej obs艂ugi biurowej zwi膮zanej z rejestracj膮 i kierowaniem do s膮du spraw w post臋powaniu przyspieszonym, wykonywanie innych czynno艣ci na polecenie kierownika jednostki lub uprawnionego prokuratora.
Data publikacji: 2020-03-30
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: PROKURATURA OKR臉GOWA W OPOLU
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wary艅skiego 30, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wykonywanie czynno艣ci kancelaryjno-biurowych i pomocniczych zgodnie z przepisami ustaw oraz innymi przepisami prawa, a tak偶e zarz膮dzeniami i poleceniami Prokuratora Generalnego oraz prokurator贸w prze艂o偶onych, a w szczeg贸lno艣ci: czynno艣ci zwi膮zane z sekretarsk膮 obs艂ug膮 Prokuratora Rejonowego i Zast臋pcy (-贸w) Prokuratora Rejonowego, ewidencjonowanie i rejestrowanie wp艂ywaj膮cych i sporz膮dzanych w prokuraturze dokument贸w procesowych i innych pism, prowadzenie repertori贸w, rejestr贸w, wykaz贸w kontrolnych i innych niezb臋dnych urz膮dze艅 ewidencyjnych oraz wpisywanie w nich aktualnych danych dotycz膮cych biegu spraw i sposobu ich merytorycznego zako艅czenia, prowadzenie korespondencji, sporz膮dzanie projekt贸w pism i dokument贸w z zakresu administracji kierownika jednostki, prowadzenie terminarzy wznowie艅 zapewniaj膮cych podejmowanie przez prokurator贸w decyzji procesowych lub innych czynno艣ci w terminach przewidzianych prawem lub wskazanych przez prokurator贸w, informowanie stron procesowych i ich pe艂nomocnik贸w o biegu spraw zawis艂ych w prokuraturze w zakresie przewidzianym przepisami prawa lub wskazanym przez prokurator贸w, protoko艂owanie czynno艣ci procesowych wykonywanych przez prokurator贸w, wykonywanie czynno艣ci biurowych i technicznych w toku opracowywania dokument贸w, sporz膮dzanie wezwa艅 i zawiadomie艅 oraz informowanie stron o terminach czynno艣ci procesowych wykonywanych przez prokurator贸w, udost臋pnianie akt spraw, umo偶liwianie sporz膮dzania z nich odpis贸w i kserokopii oraz sporz膮dzanie i wydawanie - za zgod膮 prokuratora prowadz膮cego post臋powanie przygotowawcze - odp艂atnie uwierzytelnionych odpis贸w dokument贸w lub kserokopii, sporz膮dzanie zestawienia op艂at i wydatk贸w w post臋powaniu przygotowawczym w oparciu o rachunki, faktury i inne dokumenty zawarte w aktach sprawy, przy uwzgl臋dnieniu innych koszt贸w post臋powania wymienionych w aktach prawnych dotycz膮cych takich koszt贸w, porz膮dkowanie materia艂u aktowego, zszywanie akt g艂贸wnych i podr臋cznych zako艅czonych post臋powa艅, z uwzgl臋dnieniem wymog贸w w zakresie za艂膮czania materia艂贸w do w艂a艣ciwych akt, ich numerowanie i umieszczanie odpowiednich adnotacji na ok艂adkach, prowadzenie ewidencji dowod贸w rzeczowych, przyjmowanie ich i przechowywanie w jednostkach prokuratury oraz przekazywanie, zgodnie z decyzj膮 prokuratora, do dyspozycji w艂a艣ciwych organ贸w i uprawnionych os贸b, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zadaniami wynikaj膮cymi z ustawy z dnia 6 lipca 2001 r. o gromadzeniu, przetwarzaniu i przekazywaniu informacji kryminalnych oraz o Krajowym Systemie Informatycznym (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.2126), wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z przekazywaniem i uzyskiwaniem informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w tym informacji o osobie i o podmiocie zbiorowym, a tak偶e informacji z innych baz danych, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przygotowaniem danych do analizy kryminalnej, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych ze stosowaniem Systemu Informatycznego Prokuratury, przygotowywanie okresowych (p贸艂rocznych i rocznych) sprawozda艅 statystycznych oraz w oparciu o wynikaj膮ce z nich dane - projekt贸w innych informacji o wynikach dzia艂alno艣ci prokuratury, wype艂nianie formularzy sprawozdawczych dla potrzeb statystyki oraz innych formularzy przeznaczonych do przekazywania informacji 藕r贸d艂owych dla system贸w informatycznych w formie elektronicznej, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z archiwizowaniem akt, prowadzenie archiwum zak艂adowego, sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z przekazywaniem akt do archiwum pa艅stwowego oraz przygotowywanie wniosk贸w o zezwolenie na zniszczenie akt i materia艂贸w niearchiwalnych po up艂ywie okresu ich przechowywania w prokuraturze, wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zapewnieniem niezb臋dnych w pracy prokuratury materia艂贸w pi艣miennych, druk贸w, repertori贸w, rejestr贸w i formularzy urz臋dowych oraz sprawdzanie, czy s膮 one zgodne z obowi膮zuj膮cymi wykazami i wzorami, zapewnienie sprawnej obs艂ugi biurowej zwi膮zanej z rejestracj膮 i kierowaniem do s膮du spraw w post臋powaniu przyspieszonym, wykonywanie innych czynno艣ci na polecenie kierownika jednostki lub uprawnionego prokuratora.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kluczbork
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kluczborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1604
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kluczbork
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 17.04.2020
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania konieczne dla kandydata na sta偶 urz臋dniczy:Reguluje art. 2 pkt 1-4, i 6 Ustawy o pracownikach s膮d贸w i prokuratury z dnia 18 grudnia 1998 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 577)Na sta偶 urz臋dniczy mo偶e by膰 przyj臋ta osoba, kt贸ra: posiada pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych, o nieposzlakowanej opinii, nie by艂a karana za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe, przeciwko kt贸rej nie jest prowadzone post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe, posiadaj膮ca stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku. Wymagania po偶膮dane: do艣wiadczenie w administracji publicznej, znajomo艣膰 techniki pracy biurowej, w tym umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 sprz臋tem komputerowym (znajomo艣膰 zaawansowanych funkcji programu WORD oraz Exel). znajomo艣膰 zagadnie艅 zwi膮zanych z ochron膮 danych osobowych, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, rzetelno艣膰, obowi膮zkowo艣膰, kreatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, umiej臋tno艣膰 organizacji pracy, odporno艣膰 na stres, komunikatywno艣膰, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: PROKURATURA OKR臉GOWA W OPOLU
danePracodawcy_nip: 7541640217
danePracodawcy_regon: 000000388
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Reymonta 24, 45-954 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia: wniosek o dopuszczenie do konkursu, kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie PDF na stronie internetowej Prokuratury Okr臋gowej w Opolu), 偶yciorys, o艣wiadczenie kandydata o tym, 偶e nie by艂 karany za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe oraz 偶e nie jest prowadzone przeciwko niemu post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe, o艣wiadczenia nr 3 i 9 o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej - Prokuratury Okr臋gowej w Opolu).Wymienione dokumenty dost臋pne s膮 na stronie internetowej Prokuratury Okr臋gowej w Opolu - www.opole.po.gov.pl. Termin z艂o偶enia dokument贸w do dnia 17 kwietnia 2020 r. w siedzibie Prokuratury Okr臋gowej w Opolu, w sekretariacie Prokuratora Okr臋gowego, lub drog膮 pocztow膮 (decyduje data stempla pocztowego), przekazuj膮c dokumenty nale偶y powo艂a膰 si臋 na sygnatur臋 konkursow膮: PO IV WOS 1111.2.2020,Uwaga! Nadsy艂ane dokumenty musz膮 by膰 uporz膮dkowane Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu (praktyczne sprawdzenie umiej臋tno艣ci) konkurs odb臋dzie si臋 w sali konferencyjnej w siedzibie Prokuratury Okr臋gowej w Opolu przy ul. Reymonta 24, natomiast jego termin wskazany zostanie w og艂oszeniu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej - Prokuratury Okr臋gowej w Opolu Informacje dodatkowe:Konkurs sk艂ada si臋 z trzech etap贸w przeprowadzonych przez Komisj臋, kt贸ra zostanie ustanowiona na podstawie zarz膮dzenia Prokuratora Okr臋gowego: Etap I - Wst臋pna selekcja zg艂osze艅 kandydat贸w pod k膮tem spe艂nienia wymog贸w formalnych przyst膮pienia do konkursu, Etap II - Praktyczne sprawdzenie umiej臋tno艣ci, Etap III - Rozmowa kwalifikacyjna.Komisja, po przeprowadzeniu pierwszego etapu konkursu, ustala list臋 kandydat贸w zakwalifikowanych do drugiego etapu konkursu.Lista kandydat贸w dopuszczonych do drugiego etapu konkursu ze wskazaniem daty, miejsca i godziny rozpocz臋cia zostanie zamieszczona na stronie internetowej tut. Prokuratury oraz w jej siedzibie 7 dni przed terminem rozpocz臋cia drugiego etapu konkursu.Komisja po przeprowadzeniu drugiego etapu konkursu: dokonuje oceny ka偶dego kandydata wyra偶one w skali punktowej od 1 do 10, ustala list臋 kandydat贸w zakwalifikowanych do trzeciego etapu konkursu, kandydat贸w, o ile to mo偶liwe kandydat贸w w proporcji trzech kandydat贸w na jedno miejsce pracy, ze wskazaniem liczby uzyskanych punkt贸w uszeregowanych w porz膮dku malej膮cym.Lista kandydat贸w dopuszczonych do trzeciego etapu konkursu ze wskazaniem daty, miejsca i godziny rozpocz臋cia zostanie zamieszczona na stronie internetowej tut. Prokuratury oraz w jej siedzibie 7 dni przed terminem rozpocz臋cia trzeciego etapu konkursu.Po przeprowadzeniu etapu trzeciego konkursu sekretarz komisji niezw艂ocznie sporz膮dza protok贸艂 zawieraj膮cy w szczeg贸lno艣ci: list臋 kandydat贸w bior膮cych udzia艂 w konkursie, kandydata wybranego na stanowisko, na kt贸re przeprowadzony by艂 konkurs (oraz list臋 rezerwow膮 kandydat贸w), wyniki i oceny poszczeg贸lnych kandydat贸w.Lista kandydat贸w wybranych lub imi臋 i nazwisko kandydata wybranego na stanowisko, na kt贸re przeprowadzony by艂 konkurs, podawana jest do publicznej wiadomo艣ci poprzez jej wywieszenie w miejscu powszechnie dost臋pnym w siedzibie prokuratury.Ca艂o艣膰 dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisji przeka偶e prokuratorowi kieruj膮cemu w艂a艣ciw膮 jednostk膮 organizacyjn膮, prokuratury w terminie 7 dni od dnia sporz膮dzenia protoko艂u.Protok贸艂 w cz臋艣ci dotycz膮cej wynik贸w i oceny kandydata udost臋pnia si臋 na jego wniosek w siedzibie prokuratury.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (077) 4001 218 lub w siedzibie Prokuratury Okr臋gowej w Opolu, ul. Reymonta 24, w pokoju 26.Oznaczenie konkursu - PO IV WOS 1111.2.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411003
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 17.04.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 31.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?05314eb4319141ad9794fec4a1f9b1e5
Podobne oferty pracy
Prowadzenie rejestru rozpoczynanych i zako艅czonych bud贸w, przyjmowanie korespondencji zewn臋trznej oraz wysy艂ka korespondencji w tym w postaci elektronicznej, odbi贸r korespondencji ze Staostwa Powiatowego.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - B臋dzin (艣l膮skie)
kompletowanie wykaz贸w godzin ponadwymiarowych, godzin dora藕nych zast臋pstw, dodatk贸w za trudne warunki oraz ich obliczanie, pomoc przy sporz膮dzaniu list wyp艂at dla nauczycieli i pracownik贸w obs艂ugi, uzgadnianie kart podatkowych, zak艂adanie teczek akt osobowych nowo przyj臋tych pracownik贸w, aktualizacja kartotek akt osobowych po za艂o偶eniu akt dla pracownik贸w, kompletowanie dokument贸w w teczkach akt osobowych, prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich ZUS ZLA, segregowanie dokument贸w do archiwum, pakowanie w kartony oraz ich opisywanie, tworzenie zestawie艅 danych i tabel w programie Exel, obs艂uga urz膮dze艅 i sprz臋tu biurowego, adresowanie korespondencji i jej wysy艂ka
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Skrzysz贸w (ma艂opolskie)
Sprawdzanie i ksi臋gowanie dokument贸w, sporz膮dzanie zestawie艅 i sprawozda艅, kompetowanie i archiwizowanie dokument贸w.
WIP Sp. z o.o. Sp贸艂ka Komandytowa - 2017-05-22 - Aleksandr贸w Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Sprzeda偶 internetowa, praca w godz. 7-15/14-20
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-10 - Opole (opolskie)
sprzeda偶 wyrob贸w gotowych na tartaku, kontakt z klientem osobisty lub telefoniczny, analiza zam贸wie艅, obs艂uga kasy fiskalnej i wystawianie faktur
Przedsi臋biorstwo Hand.Prod.Us艂. "Tartak" - 2017-04-05 - K艂aj (ma艂opolskie)
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze kierunkowe, minimum 3 lata sta偶u, obs艂uga programu p艂atnik, obs艂uga programu p艂acowego, znajomo艣膰 zagadnie艅 ksi臋gowych, prawa skarbowego, znajomo艣膰 przepis贸w zwi膮zanych z ubezpieczeniami spo艂ecznymi, znajomo艣膰 obs艂ugi programu Microsoft Office. Charakterystyka pracy: prowadzenie rachunkowo艣ci zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, obs艂uga p艂acowa pracownik贸w o艣rodka, przygotowywanie danych do plan贸w finansowych, prowadzenie sprawozdawczo艣ci GUS, PEFRON, prowadzenie dokumentacji US oraz ZUS, wystawienie i ewidencja faktur VAT, sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych. Wynagrodzenie 1688z艂 + premia 20% + dodatek za wys艂ug臋 lat. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny.
REGIONALNY O艢RODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I INFORMACJI PEDAGOGICZNEJ WOM - 2017-03-14 - Rybnik (艣l膮skie)
MUROWANIE, SPRZ膭TANIE, TRANSPORT MATERIA艁脫W. PRACA NA TERENIE WOJWE脫DZTWA OPOLSKIEGO. GODZINY PRACY 7-15.
FIRMA BUDOWLANA SPECBUD - 2016-01-05 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze techniczne - programista komputerowy, prawo jazdy kat. B, znajomo艣膰 j. angielskiego i j.ukrai艅skiego w stopniu podstawowym, bardzo dobra obs艂uga komputera, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi klienta. Charakterystyka pracy: tworzenie program贸w komputerowych pod dzia艂alno艣膰 firmy, kontakt z klientem. Kontakt z pracodawc膮 osobisty lub telefoniczny.
PPH GROT ANNA TKOCZ - 2016-07-20 - Rybnik (艣l膮skie)
prowadzenie rejestru zakupu i sporz膮dzanie VAT, wystawianie faktur i racunk贸w uproszczonych w zakresie dzier偶awy sprzedazy i najmu mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Rokitno (lubelskie)
Za艂adunek i roz艂adunek towaru, metkowanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Zamo艣膰 (lubelskie)
prowadzenie rejestru pism, obs艂uga komputera i programu "DOM", obs艂uga w艂a艣cicieli lokali, przygotowywnie dokumentacji zwi膮zanej z utworzeniem wsp贸lnot mieszkaniowych, organizacja zebra艅 wsp贸lnot.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Zabrze (艣l膮skie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, archiwizacja dokument贸w, kopertowanie list贸w, prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace gospodarcze
ARMAT-Arleta Prylowski - 2016-04-26 - Wilczkowice G贸rne (mazowieckie)
1.prowadzenie post臋powa艅 egzekucyjnych w zakresie nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅 z pomocy spo艂ecznej, 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, 艣wiadcze艅 wychowawczych,2.prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie realizowanych zada艅,3.wsp贸艂praca z odpowiednimi instytucjami w zakresie realizowanych zada艅 (m.in. Urz臋dem Skarbowym, Urz臋dem Miasta),4.prowadzenie ewidencji i dokumentacji kont pozabilansowych 998,999,980.5.prowadzenie ewidencji wyp艂at w zakresie Miejskiego programu wsparcia mieszka艅c贸w w op艂atach za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6.wprowadzanie dowod贸w ksi臋gowych do ewidencji zakup贸w.7.wykonywanie innych prac zleconych przez G艂贸wnego Ksi臋gowego (ewidencja ksi臋gowa, sprawozdawczo艣膰 finansowa).
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Wa艂czu - 2020-10-12 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac przy rozbiorze, pakowaniu kurczaka, przetw贸rstwo.
F.U.H. JAR-POL Jaros艂aw Szymkiewicz - 2017-01-23 - Gowidlino (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu firmywsparcie w pracach administracyjnychwsparcie w akcjach marketingowychtestowanie aplikacji webowych
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Budowa dom贸w z drewna. Siedziba pracodawcy: Lipusz. Pracodawca zapewnia zwrot koszt贸w dojazd贸w do pracy. Miejsce wykonywania pracy woj. pomorskie
ANDRZEJ URBAN SEN-BAL-DOM-PHU - 2017-03-22 - Lipusz (pomorskie)
prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ko艣cielec (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Proszowice (ma艂opolskie)
Praktykantw Wydziale Planowania i Zam贸wie艅 Publicznych w Departamencie Finansowo - Ksi臋gowym odpowiedzialny b臋dzie za:- prace administracyjne i merytoryczne przy procedowaniu zam贸wie艅 publicznych
G艁脫WNY URZ膭D STATYSTYCZNY - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur sprzeda偶y, obsluga interesant贸w, kontrola nalezno艣ci klient贸w, wystawianie dokument贸w kasowych, kontrola dokument贸w sprzeda偶y pod wzgl臋dem merytorycznym, formalnym, rachunkowym, przestrzeganie przepis贸w BHP
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Praca administracyjno-biurowa, prowadzenie biura, prace z zakresu ksi臋gowo艣ci. Obs艂uga krwiodawc贸w i podopiecznych PCK.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Siedlce (mazowieckie)
ksi臋gowanie dokument贸w w programie CDN Optima
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Tomasz贸w Mazowiecki (艂贸dzkie)
pobieranie krwi i wykonywanie bada艅 manualnie i na analizatorach diagnostycznych
Wojew贸dzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie - 2018-07-05 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
prace budowlane
Raven Jakub Chy膰ko - 2017-03-23 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie min. 艣rednie; znajomo艣膰 j. angielskiego w stopniu co najmniej 艣redniozaawansowanym; bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych; komunikatywno艣膰, dobra organizacja pracy, zaanga偶owanie; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga administracyjna biura (archiwizacja dokumentacji, przyg. zestawie艅, raport贸w, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udzia艂 w poszukiwaniu kontakt贸w handlowych, aktualizacja informacji na stronie internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIE艢LAR Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Gliwice (艣l膮skie)
Prace brukarskie, uk艂adanie kostki. Praca w godz. 6:00-14:00. Praca na terenie Andrychowa i okolic. Kontakt z pracodawc膮 osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym 503410310.
P艂onka Krzysztof KRISBET Brukarstwo - Wynajem Maszyn - 2020-01-13 - Andrych贸w (ma艂opolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, rekrutacja pracownik贸w, rozliczanie czasu pracy, wsp贸艂praca z APT, inne prace zlecone przez prze艂o偶onego.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2019-04-29 - Nowa S贸l (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji 偶o艂nierzy rezerwy; zagadnienie powszechnego obowi膮zku obrony RP; aktualizacja dokument贸w ewidencyjnych; ochrona informacji niejawnych i danych osobowych; obs艂uga interesant贸w; zapoznanie z przepisami o powszechnym obowi膮zku obrony RP.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gliwice (艣l膮skie)