REFERENT K/M Warszawa oferta pracy Batalion Reprezentacyjny WP
Stanowisko: REFERENT K/M
Wynagrodzenie: od 2聽446 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - bie偶膮ce i systematyczne prowadzenie dokumentacji oraz opracowywanie potrzeb rzeczowych w dzia艂ach:a) zaopatrzenia uzbrojenia i elektroniki na szczeblu jednostki wojskowej- sporz膮dzanie sprawozda艅, meldunk贸w, protoko艂贸w i zestawie艅- koordynowanie we wsp贸艂pracy z organami logistycznymi przedsi臋wzi臋膰 w zakresie eksploatacji sprz臋tu wojskowego
Data publikacji: 2019-12-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Batalion Reprezentacyjny WP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Hynka 2, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- bie偶膮ce i systematyczne prowadzenie dokumentacji oraz opracowywanie potrzeb rzeczowych w dzia艂ach:a) zaopatrzenia uzbrojenia i elektroniki na szczeblu jednostki wojskowej- sporz膮dzanie sprawozda艅, meldunk贸w, protoko艂贸w i zestawie艅- koordynowanie we wsp贸艂pracy z organami logistycznymi przedsi臋wzi臋膰 w zakresie eksploatacji sprz臋tu wojskowego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽446 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
+ 34% premii regulamimowej[wynagrodzenie nie mniejsze ni偶 2600 z艂 brutto]
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik dzia艂u logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽446 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pracownik do spraw produkt贸w finansowych
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie zawodowe (logistyczna), znajomo艣膰 pakietu MS Office, uprawnienia radcy prawnego, co najmniej 2 lata do艣wiadczenia zawodowego.Obowi膮zki:- bie偶膮ce i systematyczne prowadzenie dokumentacji oraz opracowywanie potrzeb rzeczowych w dzia艂ach:a) zaopatrzenia uzbrojenia i elektroniki na szczeblu jednostki wojskowej- sporz膮dzanie sprawozda艅, meldunk贸w, protoko艂贸w i zestawie艅- koordynowanie we wsp贸艂pracy z organami logistycznymi przedsi臋wzi臋膰 w zakresie eksploatacji sprz臋tu wojskowego[Zg艂oszenia: preprwp.rekrutacja (at) ron.mil.pl, 261 847 398]
Nazwa pracodawcy: Batalion Reprezentacyjny WP
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Hynka 2, 00-909 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Hynka
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik dzia艂u logistyki
Data dodania oferty pracy: 17.12.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.12.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 13.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59e8fa533b4c3f2d8fb1a08b1c7e5faa
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw ksi臋gowo艣ci i obs艂uga finasowa nieruchomo艣ci firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, - sporz膮dzanie sprawozda艅 SIO, ZWO, NETCOM, - prowadzenie rekrutacji dzieci do przedszkola, - wsp贸艂praca z Poradni膮 Psychologiczn膮, - obs艂uga sekretariatu, petent贸w itp. Praca w godz.: 7:00-15:00, 8:00-16:00. Oferta dost臋pna w sali E, C. Kontakt z pracodawc膮 - CV na adres e-mail: kadryzsp12 (at) gmail.com
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny Nr 12 - 2019-10-03 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
informacja na temat oferty pracy zamieszczon jest: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ POZNA艃 w zak艂adce :NAB脫R pod nr. 26948
URZ膭D SKARBOWY W WOLSZTYNIE - 2018-05-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zgodnie z programem sta偶usta偶 skierowany do os贸b bezrobotnych do 30 roku 偶ycia zgodnie z za艂o偶eniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga kancelaryjna Urz臋du ( otwieranie korespondencji przychodz膮cej, kompletowanie dokument贸w, sprawdzanie prawid艂owo艣ci i kompletno艣ci dokument贸w, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokument贸w, przygotowywanie dokument贸w do wysy艂ki), wype艂nianie druk贸w wezwa艅 kierowanych do interesant贸w Urz臋du, kompletowanie dokument贸w przy wydawaniu za艣wiadcze艅, prace porz膮dkowe ( archiwum, spis dokument贸w, opisywanie teczek itp.)
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Oferta stanowi realizacj臋 zobowi膮zania pracodawcy do zatrudnienia osoby po sta偶u. W pierwszej kolejno艣ci zostanie skierowana osoba odbywaj膮ca sta偶 u tego pracodawcy
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
1. porz膮dkowanie dokument贸w ksi臋gowych,2. Wprowadzanie danych do zapis贸w ksi臋gowo艣ci uproszczonej3. Prowadzenie rejestracji zdarze艅 gospodarczych zgodanie z zasadami ksi臋gowania i przepisami prawa podatkowego4. weryfikacja dok艂adno艣ci dokuent贸w i rejestr贸w zwi膮zanych z tymi dokumentami5. stosowanie wiedzy z zakresu prawa podatkowego, zasad ksi臋gowania i praktyki w celu okre艣lenia i rozwi膮zywania problem贸w powsta艂ych w czasie pracy6 wykonywanie pokrewnych czynno艣ci: drukowanie zapis贸w i rejestr贸w, kompletowanie dokumentacji, sporz膮dzanie dowod贸w, dokonywanie wpis贸 w innych urz膮dzeniach ksiegowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, wydruk deklaracji i przelew贸w podatkowych7. zahowanie tajemnicy zawodowej, zgodnie z ustaw膮 o doradztwie podatkowych8. przestrzeganie obowi膮zuj膮cych przepis贸w w zakresie ochrony danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Krapkowice (opolskie)
PRACE KSI臉GOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Nieszawa (kujawsko-pomorskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)
Zgodne ze stanowiskiem
Zak艂ad Instalatorstwa Sanitarnego, c.o., Instal. Gazowe i 艢lusarstwo Henryk Golec - 2016-09-26 - S艂upsk (pomorskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Planowanie przekazywanie na produkcje,kart materia艂owych,sporz膮dzanie raport贸w
MEGIW SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-04-16 - Borzechowo (pomorskie)
Sprzedawca.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Sierpc (mazowieckie)
Ocena stanu i przygotowanie pod艂o偶a 艣cian budynk贸w istniej膮cych i nowych. Demontowanie i montowanie element贸w odwadniaj膮cych. Montowanie izolacji termicznych. Nak艂adanie zaprawy klejowej i wtapianie siatki zbroj膮cej po stronie zewnetrzenj. Wykonywanie zaprawy gruntuj膮cej pod tynk. Nak艂dania tynku. Wykonywanie remont贸w, konserwacji i napraw element贸w ocieple艅 budynk贸w. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony ppo偶, ergonomii, ochrony 艣rodowiska.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Byt贸w (pomorskie)
Zadania g艂贸wne:1) Prowadzenie w programie komputerowym ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych oraz warto艣ci niematerialnych i prawnych2)Kontrola obiegu dokument贸w dotycz膮cych ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych3)Zapewnienie bie偶膮cej i sprawnej obs艂ugi finansowo-ksi臋gowej dotycz膮cej 艣rodk贸w trwa艂ych4)Wystawianie dokument贸w dokument. obr贸t 艣rodk贸w trwa艂ych OT, LT, MT, PT itp.5)Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem maj膮tku ruchomego i nieruchomo艣ci CUWO.6)Uzgadnianie okresowo sald dotycz膮cych 艣rodk贸w trwa艂ych z pracownikami dzia艂u ksi臋gowo艣ci CUWO, zgodnie z obowi膮z. przepisami7)Uzgadnianie ksi膮g inwentarzowychz pracownikami jednostek obs艂ugiwanych, odpowiedzialnych za ich prowadzenie w plac贸wkach8)Ewidencja ksi臋gowa i analiza kont ksi臋gowych zwi膮zanych z przej臋ciem zako艅czonych zada艅 inwestycyjnych, ewidencja, przegl膮d i bie偶膮ca weryfikacja 艣rodk贸w trwa艂ych przeznaczonych do likwidacji, sprzeda偶y9)Przygotowanie danych niezb臋dnych do sporz膮dzania sprawozda艅 statystycznych o stanie i ruchu 艣rodk贸w trwa艂ych CUWO w 艁odzi i jednostek obs艂ugiwanych dla potrzeb GUS10)Dokonywanie prawid艂owej klasyfikacji 艣rodk贸w trwa艂ych na grupy, podgrupy, rodzaje11)Prowadzenie tabel amortyzacyjnych 艣rodk贸w trwa艂ych z podzia艂em na poszczeg贸lne grupy rodzajowe oraz naliczanie amortyzacji na koniec ka偶dego roku zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami12)Ewidencjonowanie 艣rodk贸w trwa艂ych i rozliczanie inwentaryzacji sk艂adnik贸w maj膮tkowych CUWO w 艁odzi i jednostek obs艂ugiwanych zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 w tym zakresie polityk膮 rachunkowo艣ci i instrukcj膮 inwentaryzacyjn膮13)Aktualizowanie warto艣ci 艣rodk贸w trwa艂ych pozostaj膮cych w ewidencji analitycznej Dzia艂u ksi臋gowo艣ci CUWO w 艁odzi i jednostek obs艂ugiwanych14)Opracowywanie i przekazywanie danych niezb臋dnych do sporz膮dzania informacji o stanie mienia komunalnego15)Wykonywanie zestawie艅 i analiz z danych zawartych w bazie ewidencji maj膮tku CUWO w 艁odzi i jednostek obs艂ugiwanych oraz dokumentach opisu mieniaZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zakresem obowi膮zk贸w, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostk臋.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci musz膮 przyst膮pi膰 do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorz膮dowych. Dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 do 29.12.2017 r.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-12-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
-organizowanie pracy biura-obs艂uga klient贸w-sporz膮dzanie pism-obs艂uga program贸w kancelarii-obs艂uga urz膮dze艅 biurowych-oraz inne czynno艣ci biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sopot (pomorskie)
praca umys艂owa przy komputerze wg. za艂膮czonego harmonogramu /nab贸r RM region wys. bezrobocia/
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Pabianice (艂贸dzkie)
Planowanie i rozliczanie koszt贸w 偶ywienia oparte o warto艣ci pieni臋偶ne norm wy偶ywienia, sporz膮dzanie jad艂ospis贸w, obs艂uga programu KONSUMENT, obs艂uga kasy fiskalnej (przyjmowanie got贸wki).
25 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W BIA艁YMSTOKU Grupa Zabezpieczenia 艁om偶a - 2017-12-08 - 艁om偶a (podlaskie)
tworzenie dokumnt贸w handlowych, zam贸wie艅, ofert, pism, prace biurowe, administracyjne, kordynacja prawid艂owego obiegu dokument贸w w firmie
PROFI M TEC PSG SILESIA Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-08-27 - Jankowice (艣l膮skie)
prowadzenie zaj臋膰 tanecznych oraz rytmiki w przedszkolu; Godziny pracy: 8.00- 16.00
Angloj臋zyczne Przedszkole Prywatne Zielona Dolina s.c. - 2018-08-23 - S艂upsk (pomorskie)
wprowadzenie towaru,wycena,prowadzenie rozlicze艅 sklep贸w, fakturowanie
"ABS" Sp贸艂ka Jawna - E.Cz.Bi艅czyk, R.A. 艢witalscy - 2018-11-15 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw z zakresu zam贸wie艅 publicznych, sporz膮dzanie wniosk贸w aplikacyjnych o pozyskanie funduszy zewn臋trznych, koordynacja lokalnego transportu zbiorowego, opieka nad cmentarzami wojennymi
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Rokitno (lubelskie)
Obs艂uga poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej, obs艂uga program贸w komputerowych i urz膮dze艅 biurowych, sporz膮dzanie odpowiedniej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Jas艂o (podkarpackie)
-powiadomienie beneficjenta o kontroli,Przeprowadzenie kontroli w terenie.Weryfikacja dokumentacji u beneficjenta.Wype艂nienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi za艂膮cznikami.Przekazanie dokumentacji do os贸b w Wydziale ds. Obs艂ugi i Przygotowania Dokumentacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2018-03-08 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie poczty (adresowanie kopert, wprowadzanie danych do programu EXEL), dopinanie zwrotek do dokument贸w, kompletowanie druk贸w, przygotowanie projekt贸w pism: w zakresie wsp贸艂pracy z instytucjami i organami, dotycz膮cych powo艂ywania grup roboczych oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i rzeczowym wykazem akt, udzielanie informacji, wskaz贸wek i pomocy w zakresie rozwi膮zywania spraw 偶yciowych klient贸w o艣rodka, przekazywanie pracownikom merytorycznym o艣rodka informacji na temat miejsc i form 艣wiadczonej pomocy dla uczestnik贸w przemocy w rodzinie, bie偶膮ca aktualizacja danych, sta艂y kontakt z pracownikami prowadz膮cymi rodziny z problemami przemocy domowej, pomoc w uzyskiwaniu dla os贸b b臋d膮cych w trudnej sytuacji 偶yciowej poradnictwa dotycz膮cego mo偶liwo艣ci rozwi膮zywania problem贸w, udzielania pomocy przez w艂a艣ciwe instytucje pa艅stwowe, samorz膮dowe i organizacje pozarz膮dowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy, wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
utrzymanie czysto艣ci w obiekcie
ASPEN Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Zielona G贸ra (lubuskie)
kontrola i ksi臋gowanie dowod贸w ksi臋gowych, faktur oraz operacji bankowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wielu艅 (艂贸dzkie)
Kontrola i uzgadnianie stan贸w magazynowychwyrob贸w gotowych, p贸艂produkt贸w i wyrob贸w niedoko艅czonych, kalkulacja koszt贸w produkcji, rozliczenie odchy艂ek stan贸w magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Radgoszcz (ma艂opolskie)
Prowadzenie sekretariatu, archiwum, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, sporz膮dzanie sprawozda艅.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - 艁a艅cut (podkarpackie)