REFERENT Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -zarządzanie sekretariatem i czuwanie nad przepływającymi przez sekretariat dokumentami,-wspomaganie dyrekcji w organizacji pracy szkoły,-przygotowywanie korespondencji i dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i korespondencji,-obsługa petentów oraz odbieranie telefonów,- udzielanie informacji, zapisy i kompleksowa obsługa słuchaczy szkoły (wydawanie legitymacji, zaświadczeń, świadectw oraz prowadzenie ich ewidencji),- wykonywanie czynności związanych z organizacją zajęć,-dbanie o pozytywny wizerunek firmy w kontakcie z rodzicami, uczniami i instytucjami zewnętrznymi,-zapewnienie dobrego przepływu informacji pomiędzy pracownikami szkoły, dyrekcją i rodzicami.
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazurska 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-zarządzanie sekretariatem i czuwanie nad przepływającymi przez sekretariat dokumentami,-wspomaganie dyrekcji w organizacji pracy szkoły,-przygotowywanie korespondencji i dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i korespondencji,-obsługa petentów oraz odbieranie telefonów,- udzielanie informacji, zapisy i kompleksowa obsługa słuchaczy szkoły (wydawanie legitymacji, zaświadczeń, świadectw oraz prowadzenie ich ewidencji),- wykonywanie czynności związanych z organizacją zajęć,-dbanie o pozytywny wizerunek firmy w kontakcie z rodzicami, uczniami i instytucjami zewnętrznymi,-zapewnienie dobrego przepływu informacji pomiędzy pracownikami szkoły, dyrekcją i rodzicami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obowiązkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
mile widziane wykształcenie kierunkowe (technik prac biurowych, administracja itp.)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: otwartość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnienia_13: komunikatywność
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnienia_14:
co najmniej podstawowa znajomość aktów prawnych określających sposób funkcjonowania placówek szkolnych
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Mazurska 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Mazurska
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Szkoła Podstawowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biura, praca dla 1 osoby w Bolesławcu i 2 osoby w Nowogrodźcu.
Dom Pogrzebowy FENIX - 2018-09-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca w sekretariacie, rozkładanie korespondencji, przyjmowanie interesantów, rejestracja wniosków.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
opracowanie rocznych i wieloletnich programów w zakresie inwestycji melioracyjnych, prowadzenie ewidencji poniesionych wydatków na poszczególnych zadaniach inwestycyjnych, monitorowanie i bieżące aktualizowanie potrzebnych środków finansowych na realizowane zadania, przygotowanie projektu budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, gromadzenie informacji związanych z wnioskami o zabezpieczenie rezerwy celowej na finansowanie zadań inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań finansowych przekazywanych do instytucji zewnętrznych, przygotowywanie niezbędnych rozliczeń otrzymywanych środków finansowych, przygotowywanie decyzji o wysokości opłaty inwestycyjnej w związku z wykonywaniem zadań inwestycyjnych w zakresie melioracji wodnych szczegółowych i prowadzenie postępowania w tym zakresie.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych. Praca na 1/2 etatu, jednozmianowa w godz. 16.00-20.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Komorowice).
Firma Usługowa "KOMFORT" Grzegorz Legierski - 2017-05-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę, redagowanie pism, obsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, nadzór oraz odpowiednie kierowanie dokumentów do poszczególnych działów, współpraca z biurem rachunkowym, dbałość o czystość w biurze.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Kąty (małopolskie)
montaż elementów maszyn i instalacji czasami wyjazdy
Biuro Projektowo - Wdrożeniowe SPEAT Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Duczki (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie min. średnie; mile widziana znajomość j. angielskiego; Zakres obowiązków: zadawanie pytań do przetargów; uzupełnianie systemu CRM; pomoc w administracji biurowej, w wysyłkach towarów oraz w realizacji dostaw; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Zabrze
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Zabrze (śląskie)
Wykształcenie średnie ogólne, ekonomiczne; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego, obsługa urządzeń biurowych, ogólna wiedza z zakresu poprawnej polszczyzny, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, podstawowa znajomość prawa pracy; zakres obowiązków: przygotowanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty oraz ich ewidencja, obsługa administracyjna działu, umiejętność sprawnej organizacji pracy, rozliczanie faktur, zastępstwo w sekretariacie, pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa o pracę w zastępstwie;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Krajnik Dolny (zachodniopomorskie)
Sprawdzanie zgodności dokumentów magazynowych. Rozliczanie produkcji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2) Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3) Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4) Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5) Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6) Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7) Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8) Współpraca z operatorami sieci łączności.9) Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10) Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11) Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
Prace prowadzone na terenie województwa opolskiego - z przewagą prac prowadzonych na terenie zakładów przemysłowych Blachownia w Kędzierzynie - Koźlu.
PAGA - UNIBUD S.C. - 2018-04-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającą na:a) Sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;b) Dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:- terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 2. Wystawianie faktur VAT.3. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT.4. Sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego lub innej instytucji.5. Pomoc w rozliczaniu delegacji służbowych.6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.7. Rozliczanie kart drogowych pojazdów Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. 8. Prowadzenie rozliczeń centralnego ogrzewania.9. Sporządzania wezwań do zapłaty w razie powstania zaległości na koncie.10. Naliczanie odsetek od zaległości.11. Bieżące sporządzanie list dłużników dla radcy prawnego celem wyegzekwowania długu powstałego wobec Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.12. Bieżąca analiza wykonania planu finansowego wydatków i dochodów jednostki.13. Wykonywanie innych czynności służbowych nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.14. Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.15. Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.16. Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w trakcie wykonywania swoich zadań. 17. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły z udzielaniem informacji wynikających z zakresu czynności.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw technologicznych z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami związanych z utrzymaniem ruchu stacji uzdatniania wody, oczyszczalini ścieków i sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, w tym wykonywanie podstawowych badań technologicznych w laboratorium.
ZAKŁAD KOMUNALNY W HALINOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-28 - Halinów (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Puck (pomorskie)
prace budowalne związane z szalowaniem konstrukcji żelbetowych: fundamenty, ściany fundamentowe i oporowe, stropy
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Zachełmie (dolnośląskie)
Udział w realizacji kampanii marketingowych. Współpraca z agencjami reklamowymi. Koordynowanie prac związanych z zamówieniami, przygotowaniem i dystrybucją materiałów reklamowych.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-08-31 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie bieżących napraw pojazdów, obsługa techniczna i okresowa bez względu na rodzaj przeprowadzanej obsługi wszystkich układów oraz ogumienia pojazdów Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów w zakresie napraw pojazdów.
Pomorski Dywizjon Straży Granicznej - 2019-01-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie rejestru i ewidencji płatników składek oraz osób podlegających ubezpieczeniu społecznemu, pobory składek na ubezpieczenie społeczne, wydawanie decyzji z zakresu ubezpieczenia społecznego, rozliczenia z płatnikami i pobór składek na ubezpieczenie społeczne, zamykanie okresu rozliczeniowego, analiza kont płatników składek na ubezpieczenie społeczne, zabezpieczenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne poprzez wpis hipoteki do ksiąg wieczystych dłużnika, przygotowywanie dokumentów do archiwum, prowadzenie dokumentów do składnicy akt płatników składek, przygotowywanie spraw na odwołanie się rolnika od decyzji, wydawanie decyzji w sprawie odpowiedzialności za zaległości z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników, obsługa stanowiska informacji komórki ubezpieczeniowej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2018-09-10 - Kwidzyn (pomorskie)
Wystawianie rachunków, wystawianie przelewów do otrzymywanych faktur po ich wcześniejszym opisaniu, księgowanie faktur.
Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Posesja Zarządzanie Nieruchomościami - 2017-10-27 - Nysa (opolskie)
obsługa klientów
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j. - 2016-02-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Grochowa (dolnośląskie)
STAŻ- Referent ds. administracyjnych. Wykonywanie czynności administracyjnych, w tym przygotowanie danych do celów sprawozdawczości, rozliczanie mediów lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie działania komórki organizacyjnej, - obsługa w wizjach lokali mieszkalnych i użytkowych. godz. 7.00-15.00środa 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
Rozliczenia księgowe.
Biuro Podatkowo-Rachunkowe "Plus-Minus" Jan Głaz i Wspólnicy spółka komandytowa - 2017-11-10 - Stryszawa (małopolskie)
montaż urządzeń elektro-energetycznych zgodnie z otrzymaną dokumentacją
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lubsko (lubuskie)