REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Nysa oferta pracy Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Posesja Zarządzanie Nieruchomościami
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie rachunków, wystawianie przelewów do otrzymywanych faktur po ich wcześniejszym opisaniu, księgowanie faktur.
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Posesja Zarządzanie Nieruchomościami
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grzybowa 1, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie rachunków, wystawianie przelewów do otrzymywanych faktur po ich wcześniejszym opisaniu, księgowanie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nysa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne (mile widziana specjalizacja rachunkowość), min. 3 lata doświadczenia zawodowego, biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakiet Office) oraz znajomość programów finansowo-księgowych, umiejętność prowadzenia pełnej księgowości w systemie finansowo-księgowym, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Posesja Zarządzanie Nieruchomościami
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017
Data dodania oferty pracy: 24.10.2017
Oferta pracy ważna do: 23.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie ogólne lub ekonomiczne; min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; umiejętność pracy w zespole; przygotowywanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty elektronicznej oraz ich odpowiednia ewidencja; obsługa administracyjna działu; umiejętność sprawnej organizacji pracy; rozliczanie faktur; pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze. Zakład Zieleni Miejskiej ul. T. Kościuszki 138,40-523 Katowice poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze - Referent ds. Planowania i Uzgodnień.- Główne obowiązki: Udostępnianie terenów miejskich pod inwestycje liniowe oraz kubaturowe. Dzierżawa terenów oraz budynków użyczonych ZZM przez UM Katowice. Udostępnianie terenów miejskich pod festyny, imprezy, koncerty, zawody sportowe itp. Inwentaryzowanie drzew, krzewów na terenach utrzymywanych przez Zakład Zieleni Miejskiej. Opracowanie kosztorysów na usługi świadczone przez Zakład oraz kosztorysów na inne roboty związane z utrzymaniem terenów zieleni wykonywane na potrzeby Zakładu. Opracowanie wytycznych do przetargu na prace zlecane firmom zewnętrznym dotyczące utrzymania terenów zieleni. Uzgadnianie i opiniowanie projektów w zakresie zagospodarowania zieleni na terenach miejskich przekazanych przez UM Katowice oraz w pasach drogowych przez MZUiM. Przekazywanie, kontrola oraz odbiór prac zlecanych firmom zewnętrznym z zakresu utrzymania zieleni na terenach miasta, sporządzanie korespondencji dotyczącej działalności zakładu. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice ul. Kościuszki 138, praca w terenie, w różnych warunkach pogodowych oraz przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wskaźnik zatrudnienia: W miesiącu grudniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.- Wynagrodzenie: 2700 do 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na min. 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu lub pokrewne, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, znajomość przepisów i ustaw: o ochronie przyrody, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstowy), prawo jazdy kategorii B. Wymagania pożądane: preferowana osoba z orzeczeniem niepełnosprawności, umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów, znajomość zasad kosztorysowania robót, znajomość topografii Katowic, ukończony kurs Gospodarza Terenów Zieleni SITO/NOT lub inny równoważny, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ KATOWICE - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
prace pielęgnacyjne roślin
Gospodarstwo Ogrodnicze Marzena Bogdan - 2017-04-06 - Krzeszowice (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁKI Z OBSŁUGĄ KOLEKTORA DOLPHIN 6500
DRAGON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. - 2018-02-15 - Skawina (małopolskie)
przygotowywanie realizacji inwestycji, przygotowywanie zapytań ofertowych, sporządzanie umów na prace remontowe, budowlane, opracowywanie SIWZ
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Brak danych
Stelmeb Kamil Stelter - 2017-08-16 - Goncarzewy (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienie). Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych. Zakładanie arkuszy ocen dla uczniów klas pierwszych. Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie opisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji. Prowadzenie i wprowadzanie danych do systemu Informacji Oświatowej. prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń uczniów. Wykształcenie średnie ogólne, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, telefon, fax, komputer, kserokopiarka, znajomość i obsługa programów komputerowych: Microsoft Office - Word, Excel, Power Point, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie, znajomość obsługi wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.
Szkoła Podstawowa w Wyszecinie - 2016-05-23 - Wyszecino (pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie brak wymagań; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskania tytułu ratownika; zakres obowiązków: nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających na hali basenowej, podejmowanie akcji i interwencji ratowniczych, udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, nadzór nad przestrzeganiem regulaminu, kontrola sprzętu ratunkowego i zaopatrzenia medycznego; praca także w dni wolne; umowa na zastepstwo; miejsce pracy: Kryta Pływalnia Mewa Gliwice;
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2018-06-21 - Gliwice (śląskie)
wystawianie faktur, dekretowanie, sprawdzanie rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Prabuty (pomorskie)
prace administracyjno-biurowe oraz obsługa kadrowa pracowników
ENERGO ZDZISŁAW ALBERCIŃSKI - 2018-05-17 - Kwidzyn (pomorskie)
Pomoc pracownikom w pracach ogólnobudowlanych. Praca na terenie woj. śląskiego, wyjazdy jednodniowe z BB, pracodawca zapewnia dojazd.Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, poniżej 29 roku życia, kwalifikujących się do udziału w projekcie.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.gmcentrum.pl
Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Miłość" - 2018-03-15 - Odolanów (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Staszów (świętokrzyskie)
pakowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Referent do fakturowania
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2018-08-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Żarnów (łódzkie)
sporządzanie list płac pracowników, naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne, prowadzenie dokumentacji w zakresie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych. wyliczanie kapitału początkowego RP-7, sporządzenie deklaracji ZUS, Urzędu karbowego, PFRON oraz sprawozdań do GUS. wykonywanie czynności z zakresu obsługi kasowo- bankowej, dekretowanie i ewidencja dokumentów księgowych, wykonywanie innych , niewymienionych wyżej zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W STRASZYNIE - 2016-10-21 - Straszyn (pomorskie)
Prace zlecone zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Smolice (łódzkie)
Prace związane z produkcją
kontakt przez OHP - 2016-12-14 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
zapoznanie się z dokumentacją oraz pracą; archiwizacja dokumentów; adresowanie i pakowanie korespondencji wychodzacej; sporządzanie rejestrów spraw; wysyłanie faxu; wypełnianie wniosków; pieczętowanie i kserowanie dokumentów; gospodarowanie drukami, formularzami; segregowanie dokumentacji; zakładanie segregatorów oraz teczek
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bobrowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń szwalniczych, szycie obuwia, prace pomocnicze.
Gregor S.A. - 2018-01-31 - Pszczółki (pomorskie)
Zapoznanie się z programem Komornik SQL, ustawą o komornikach sądowych i egzekucji, kodeksem postępowania cywilnego, planowanie i organizowanie czasu pracy, odnotowywanie i podszywanie akt egzekucyjnych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, redagowanie pism, przyjmowanie wpłat i obsługa interesantów, archiwizacja akt, przyuczenie do księgowania.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji prowadzenie, rejestrów, wydawanie zezwoleń, nadzór i kontrola w zakresie sprawozdawczości, realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ustroń (śląskie)
Przygotowywanie ofert, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie sprawozdań, prace biurowe. Wymagana znajomość ustawy o ochronie środowiska w rolnictwie.
F.H.U. HELL-MARK, Helena Agata Borek - 2017-11-21 - Nawojowa (małopolskie)
Rozwożenie przesyłek.
FIRMA USŁUGOWA MAREK SZYMECZKO - 2018-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kancelaryjna interesantów, rejestrowanie dokumentów w urządzeniach ewidencyjnyc, znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, przeprowadzanie brakowania posiadanych materiałów.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-06-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Legnica (dolnośląskie)
1. Przeszkolenie na zasadach przewidzianych dla pracowników w zakresie BHP i PPOŻ.2. Zapoznanie się z regulaminem pracy, z przepisami dotyczącymi tajemnicy służbowej oraz z procedurą przyjmowania klientów.3. Obsługa systemów komputerowych i urządzeń biurowych.4. Referat Ubezpieczeń:- zapoznanie się z przepisami i orzecznictwem dotyczącym ubezpieczeń społecznych rolników,- dokumentacja, rodzaje i technika naliczania składek,- segregacja dokumentacji do akt ubezpieczeniowych,- zakładanie akt ubezpieczeń zdrowotnych oraz ich numeracja i segregacja,- zapoznanie z segregacją przyjętej korespondencji,- przygotowanie wpłat z tytułu składek do księgowania, obrotów na kontach płatników według rejonów,- elektroniczna rejestracja dokumentacji wpływającej.5. Referat Świadczeń:- zapoznanie się z przepisami dot. Świadczeń krótkoterminowych,- zakładanie i układanie teczek świadczeniobiorców,- prowadzenie rejestru świadczeń GZO, GZOP, GZM,- rozkładanie i wpisywanie dokumentów do akt świadczeniobiorców,- obsługa frankownicy i wysyłka korespondencji,- elektroniczna rejestracja dokumentacji wpływającej.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kartuzy (pomorskie)
obsługa klienta, praca w Galerii Świdnickiej na ul. Westerplatte 29
Biuro Turystyczne "RAPALA" S.C. - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Krzykosy (wielkopolskie)