REFERENT - INSTYTUT NAUK O ZDROWIU S艂upsk oferta pracy Akademia Pomorska w S艂upsku
Stanowisko: REFERENT - INSTYTUT NAUK O ZDROWIU
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga kancelaryjno-biurowa i administracyjna pracownik贸w i student贸w; obs艂uga korespondencyjna wszystkich spraw Instytutu; dokumentacja dzia艂alno艣ci statutowej i gospodarowania mieniem Instytutu; wprowadzanie prac dyplomowych w system PLAGIAT; zamawianie sprz臋tu, materia艂贸w dydaktycznych i biurowych, w tym 艣rodk贸w zakupywanych w ramach realizacji projekt贸w unijnych; prowadzenie ewidencji zakup贸w w ramach zam贸wie艅 publicznych; prowadzenie ewidencji i rejestru dochod贸w i wydatk贸w, wystawionych faktur, 艣rodk贸w trwa艂ych oraz odzie偶y roboczej i ochronnej w ramach BHP; archiwizowanie dokumentacji Instytutu, w tym dotycz膮cych zakup贸w ze 艣rodk贸w unijnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Umowa na okres pr贸bny listopad - stycze艅 z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: S艂upsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w S艂upsku
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 S艂upsk, powiat: m. S艂upsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
obs艂uga kancelaryjno-biurowa i administracyjna pracownik贸w i student贸w; obs艂uga korespondencyjna wszystkich spraw Instytutu; dokumentacja dzia艂alno艣ci statutowej i gospodarowania mieniem Instytutu; wprowadzanie prac dyplomowych w system PLAGIAT; zamawianie sprz臋tu, materia艂贸w dydaktycznych i biurowych, w tym 艣rodk贸w zakupywanych w ramach realizacji projekt贸w unijnych; prowadzenie ewidencji zakup贸w w ramach zam贸wie艅 publicznych; prowadzenie ewidencji i rejestru dochod贸w i wydatk贸w, wystawionych faktur, 艣rodk贸w trwa艂ych oraz odzie偶y roboczej i ochronnej w ramach BHP; archiwizowanie dokumentacji Instytutu, w tym dotycz膮cych zakup贸w ze 艣rodk贸w unijnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Umowa na okres pr贸bny listopad - stycze艅 z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT - INSTYTUT NAUK O ZDROWIU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: S艂upsk
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. S艂upsk
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: S艂upsk
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - pocz膮tkuj膮cy, w pi艣mie - A1 - pocz膮tkuj膮cy
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie wy偶sze (min. licencjat); wiedza podstawowa z zakresu przepis贸w prawa o szkolnictwie wy偶szym; bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w biurowych (m.in. pakiet MS Office); samodzielno艣膰 i umiej臋tno艣膰 organizacji pracy; wysoka kultura osobista, komunikatywno艣膰, zdolno艣膰 szybkiego uczenia si臋; mile widziany roczny sta偶 w administracji; wskazana praktyczna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego; dodatkowym atutem b臋d膮 szkolenia, kursy dotycz膮ce projekt贸w unijnych oraz do艣wiadczenie w pisaniu i obs艂udze projekt贸w unijnych; Pracodawca oferuje: mo偶liwo艣膰 rozwoju osobistego, pakiet socjalny, przyjazny klimat pracy i wsp贸艂pracy; zatrudnienie umowa o prac臋 na okres pr贸bny z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w S艂upsku
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 S艂upsk, powiat: m. S艂upsk, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny; kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie, kwalifikacje, referencje; kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegaj膮cej si臋 o prac臋. w艂asnor臋cznie podpisane o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych otre艣ci: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a og贸lnego rozporz膮dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie przez Akademi臋 Pomorsk膮 z siedzib膮 w S艂upsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 S艂upsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezb臋dnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne referent Instytut Nauk o Zdrowiu. Osoby zainteresowane prosimy o przes艂anie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w S艂upsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 S艂upsk, z dopiskiem KONKURS referent Instytut Nauk o Zdrowiu lub na adres e-mail: kadry (at) apsl.edu.pl Oferta wa偶na do 18 pa藕dziernika 2019 r. Uczelnia zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podj臋ciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. S艂upsk
Gmina pracodawcy: S艂upsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: S艂upsk
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy wa偶na do: 18.10.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.10.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c37fb16f0fd5bae2f0a48dcc403339de
Podobne oferty pracy
Segregowanie akt na zespo艂y i kom贸rki organizacyjne, sporz膮dzanie elektronicznych kopii dokumentacji przeznaczonej do zasobu archiwalnego, weryfikacja kompletno艣ci przesy艂ek z dokumentacj膮 przeznaczon膮 do zarchiwizowania, kwalifikacja dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych, systematyzacj臋 akt wed艂ug kom贸rek organizacyjnych, ich klasyfikacj臋 w uk艂adzie rzeczowym, opracowanie 艣rodk贸w ewidencyjnych,brakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporz膮dzeniem odpowiednich dokument贸w brakowania, rozmieszczanie zasob贸w w magazynach w celu zapewnienia w艂a艣ciwych warunk贸w przechowywania, porz膮dkowanie akt w archiwach klient贸w
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gda艅sk (pomorskie)
zgodnie z charakterystyk膮 pracy
POLFEX Zak艂ad uboju drobiu Sp. z o. o. p. Roman Majchrzak - 2017-12-04 - Borowiec (wielkopolskie)
- obs艂uga sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadz贸r na obiegiem dokument贸w- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych- archiwizacja dokument贸w
NORIS sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 Sp.k. - 2018-02-22 - Drawski M艂yn (wielkopolskie)
Obs艂uga poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, obs艂uga komputera, drukarki, telefonu itp. Nadz贸r nad dokumentami.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - P艂ock (mazowieckie)
sprzeda偶 wyrob贸w na terenie UE, korespondencja z kontrahentami UE, wystawianie faktur sprzeda偶y, obs艂uga komputera
Przedsi臋biorstwo Rob贸t Budowlano Montazowych "BUDOMONTA呕" Dariusz Paterek - 2016-06-14 - Bielawa (dolno艣l膮skie)
- Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno- rachunkowym dokument贸w ksi臋gowych,- Dekretacja dokument贸w,- Wprowadzanie dokument贸w do programu ksi臋gowego,- Archiwizacja dokument贸w ksi臋gowych, sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅,- Wsp贸艂praca z instytucjami zewn臋trznymi,- Pomoc przy sporz膮dzaniu deklaracji VAT, CIT i innych dokument贸w.Sta偶 w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - P艂ock (mazowieckie)
Dow贸z towaru do klienta.Godziny pracy I zmiana od 06.00-14.00, II zmiana od 14.00-22.00
CENTRUM PLUS Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Kolbuszowa (podkarpackie)
-
"MODUS" PRZEDSI臉BIORSTWO ODZIE呕OWE SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-06-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
"EDI-DACH" Dariusz Wo藕niak - 2016-11-24 - Ranach贸w B (mazowieckie)
Sprz膮tanie klatek schodowych i pomieszcze艅, mycie okien, dba艂o艣膰 o tereny przed budynkiem, odgarnianie 艣niegu przed klatk膮 schodow膮
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Pomiech贸wek (mazowieckie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
- Sprz膮tanie korytarzy i pomieszcze艅 dydaktycznych, mycie okien, czyszczenie glazury, odkurzanie oraz mycie powierzchni zmywalnych, opr贸偶nianie koszy i wynoszenie zawarto艣ci do kontenera.- Wynagrodzenie: 1700 z艂/brutto + dodatki. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny trzy miesi膮ce, z mo偶liwo艣ci膮 podpisania kolejnej umowy. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 5:00-11:00.
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2019-09-02 - Katowice (艣l膮skie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga Klienta (sprzeda偶 mebli). Praca I zmianowa w godz. 9:00-17:00
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2016-05-25 - Nowa S贸l (lubuskie)
sprzeda偶 bezpo艣rednia produkt贸w firmy INTERFLONna terenie wojew贸dztwa podkarpackiego, doradztwo techniczne/ po odbyciu szkole艅/, budowanie pozytywnych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych
INTERFLON POLSKA - 2019-01-28 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Konserwacja teren贸w zieleni, koszenie, sprz膮tanie, ci臋cie.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Franciszk贸w (mazowieckie)
Obs艂uga kasy fiskalnej, klient贸w dok艂adanie towaru
Barbara Mermer Firma Handlowa full-box - 2018-01-15 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Proste prace budowlane
ARTEMIA DESIGN 艁ukasz Mroczek - 2017-04-05 - Malbork (pomorskie)
osby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Zabrze (艣l膮skie)
wg stanowiska
KASINA SKI sp. z o.o. Kasina Wielka 672 - 2018-07-27 - Kasina Wielka (ma艂opolskie)
zgodny
13 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2018-09-27 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
a) organizacja biura projektub) zapewnienie sprawnej komunikacji pomi臋dzy zespo艂em projektowym,c) sprawdzanie zgodno艣ci dokument贸w z wytycznymi dotycz膮cymi realizacji projektu w oparciuo Regionalny Program Operacyjny Wojew贸dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresieEuropejskiego Funduszu Spo艂ecznego;d) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zam贸wie艅 publicznych zgodnie z Ustaw膮 PrawoZam贸wie艅 Publicznych,e) przygotowanie dokumentacji dotycz膮cej bud偶etu projektu niezb臋dnej do sporz膮dzaniawniosk贸w o p艂atno艣膰, um贸w, sprawozda艅 finansowych,f) przestrzeganie termin贸w i harmonogramu realizacji zada艅, bud偶etu projektu wynikaj膮cychz zapis贸w umowy oraz termin贸w wyznaczanych przez Instytucj臋 Wdra偶aj膮c膮 i Po艣rednicz膮c膮w projekcie,g) kontrola i monitoring projektu zgodna z zapisami we wniosku o dofinansowanie, m.in. systematyczna weryfikacja post臋pu i harmonogramu projektu,h) poprawne rozliczanie i nadz贸r nad finansami projektu w tym sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 w systemie teleinformatycznym SL2014 na podstawie samodzielnie realizowanych zada艅 oraz danych przygotowywanych przez koordynator贸w merytorycznych szk贸艂 prowadzonych przez Powiat Opolski,i) przygotowywanie innej dokumentacji zwi膮zanej z projektem, promocja projektu m.in. niezb臋dnych dokument贸w wskazanych w umowie o dofinansowanie projektu lub pismach z Urz臋du Marsza艂kowskiego,j) bie偶膮ce studiowanie przepis贸w prawnych niezb臋dnych do realizacji projektu, informowanie zespo艂u projektowego o wszelkich zmianach,k) sporz膮dzanie projekt贸w pism urz臋dowych zgodnie z zasadami Instrukcji kancelaryjnej i przepisami Kodeksu post臋powania administracyjnego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-04-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
a.Przeprowadzanie prac inwentaryzacyjnych w przydzielonych polach spisowychb.Udzia艂 w czynno艣ciach zwi膮zanych z rozliczaniem r贸偶nic inwentaryzacyjnych c.Generowanie w programie bran偶owym (na bazie SAP) arkuszy spisowych i rejestrowanie ichd.Udzia艂 w opracowywaniu plan贸w i harmonogram贸w inwentaryzacji e.Udzia艂 w opracowywaniu sprawozdania komisji inwentaryzacyjnej f.Archiwizacja dokument贸w.
44 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2018-08-08 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)
- Obs艂uga sekretariatu oraz kompleksowa organizacja pracy Kancelarii. Wykonywanie prac administracyjnych, prowadzenie i ewidencja dokumentacji, korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej oraz jej archiwizowanie. Przygotowywanie raport贸w, analiz, zestawie艅.Pracodawca oferuje: - ciekaw膮 prac臋 w dynamicznie rozwijaj膮cej si臋 Kancelarii Adwokackiej; - zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 na zast臋pstwo; - mo偶liwo艣膰 zdobycia do艣wiadczenia zawodowego; - prac臋 w zgranym i pomocnym zespole; - bardzo dobre warunki pracy.- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na zast臋pstwo. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach 8:30-16:30. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane kierunki: administracja, zarz膮dzanie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe minimum 1 rok w pracy na podobnym stanowisku. Wymagane: zdolno艣ci organizacyjne, zaanga偶owanie, odpowiedzialno艣膰, komunikatywno艣膰, bardzo dobra organizacja czasu pracy, wysoka kultura osobista. Wymagana bardzo dobra obs艂uga komputera, pakietu MS Office i urz膮dze艅 biurowych. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: sekretariat (at) kancelariarbm.pl
"KANCELARIA ADWOKACKA RBM RUSECKI, BEZAK, MANDERLA" SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-04-19 - Katowice (艣l膮skie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Bia艂ystok (podlaskie)
okrawanie odkuwek. Praca w systemie trzyzmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00, III 22:00-6:00
Moj S.A Oddzia艂 Ku藕nia "Osowiec" - 2019-06-18 - Osowiec (opolskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wype艂nienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi za艂膮cznikami - przekazanie dokumentacji do os贸b w Wydziale ds. Obs艂ugi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2018-12-14 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie i kwalifikowanie wp艂ywaj膮cych wniosk贸w i korespondencji dotycz膮cych 艣wiadcze艅, prawid艂owe i terminowe z艂atwianie spraw wed艂ug w艂a艣ciwo艣ci rzeczowej, sprawdzanie i zak艂adanie kart skorowidzowych w systemie informatycznym, prowadzenie rejestr贸w wniosk贸w oraz korespondencji dla poszczeg贸lnych rodzaj贸w 艣wiadcze艅, przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy, w艂膮czanie do akt dezyzji i korespondencji, wsp贸艂dzia艂anie z innymi kom贸rkami organizacyjnymi i instytucjami przy realizacji zada艅.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Gda艅sku - 2019-05-24 - Gda艅sk (pomorskie)
Prowadzenie kadr w szkole
Zesp贸艂 Szk贸艂 Ponadgimnazjalnych w Podd臋bicach - 2019-08-19 - Podd臋bice (艂贸dzkie)
-Dostarczanie towaru do klient贸w PT,-Odbi贸r got贸wki za sprzedane towary,-Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku,-Praca na terenie wojew贸dztwa pomorskiego oraz warmi艅sko - mazurskiego,-Auto s艂u偶bowe do 3,5 t,-Kontakt 608-006-787,-E-mail: b.zakrzewska (at) ptdystrybucja.pl
PT DYSTRYBUCJA S.A. - 2019-04-11 - Gdynia (pomorskie)