REFERENT D/S SPRZEDAŻY I MARKETINGU Bielawa oferta pracy Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montazowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek
Stanowisko: REFERENT D/S SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż wyrobów na terenie UE, korespondencja z kontrahentami UE, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa komputera
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Bielawa (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montazowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WIOSENNA 12, 58-260 Bielawa, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż wyrobów na terenie UE, korespondencja z kontrahentami UE, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto, praca na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-11:00, miejsce wykonywania pracy Bielawa, ul. Wiosenna 12
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Data zakończenia pracy: 14.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie techniczne lub ogólnokształcące, biegła znajomość języka niemieckiego w piśmie i mowie, obsługa komputera w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montazowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
WIOSENNA 12, 58-260 Bielawa, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty poprzedzony telefonicznym, CV+list motywacyjny na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Bielawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielawa
Ulica pracodawcy: WIOSENNA
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 14.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach przy ul. Witosa 23 ogłasza nabór na wolne stanowisko referenta.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w jednostce budżetowej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony), szkolenia umożliwiające dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji, możliwość skorzystania z funduszu świadczeń socjalnych- Zadania i zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych i finansowych pracowników pedagogicznych, sporządzanie planów finansowych i sprawozdań dotyczących nauczycieli. Monitoring wydatków szkoły oraz realizacji planów budżetowych. Opisywanie, ewidencjonowanie i rozliczanie faktur za zakupy i usługi dla szkoły. Sporządzanie i ewidencjonowanie umów zleceń dla nauczycieli. Organizowanie badań okresowych dla pracowników szkoły. Prowadzenie dokumentacji zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Sporządzanie czystopisów, kopii i odpisów, wysyłanie pism. Zamawianie artykułów biurowych, druków i dzienników zajęć. Obsługa poczty elektronicznej. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych. Wyjazdy z pocztą służbową.- Wynagrodzenie: 2080 zł/brutto + wysługa lat. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 7 - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych
LIMBLACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Limanowa (małopolskie)
Weryfikacja dokumentów sprzedażowych / fakturowanie
SULIMAR SP Z.O.O. - 2016-07-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA Obsługa recepcji budynków, nazdzór nad monitoringiem, prowadzenie rejestru korespondencji. WYmagania: wykształcenie średnie, komunikatywność.
FIT-MED. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Wejherowo (pomorskie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, przyjmowanie i sprawdzanie kompletnych wniosków, prowadzenie rejestrów, redagowanie pism, wydawanie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Puck (pomorskie)
- rejestrowanie wpływających zajęć wierzytelności- rejestrowanie zajęć w ewidencji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- przygotowanie odpowiedzi do komorników na zajęcia wierzytelności- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej i rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadawanie listów w UP, odbieranie telefonów, pomoc w przygotowaniu dkumentacji kadrowej, kserowanie dokumentów, obsługa sekretariatu, umawianie spotkań, inne prace biurowe
P.P.U "CZA -TA" Niciak Spółka Jawna - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
- koordynowanie procesu projektowania opakowań i materiałów reklamowych;- weryfikacja projektów opakowań z klientami zewnętrznymi;- ścisła współpraca z dostawcami opakowań;- przygotowywanie specyfikacji produktowych;- opracowywanie oraz koordynowanie działań marketingowych.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Ropczyce (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Głogów (dolnośląskie)
udzielanie klientom GOPS informacji o przysługujących im świadczeniach, przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych , z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu, przyjmowanie dokumentów celem ustalenia prawa do przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego i śwoadczeń rodzinnych oraz wycjowawczych,ustalanie uprawnień do swiadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz wychowawczych na podstawie właściwie zgromadzonych dokumentów, sporządzanie decyzji związanychz przyznaniem lub odmową przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych oraz w sprawie zwrotu świadczeńnienależnie pobranych sporządzanie miesięcznych list wypłatświadczeń i generowanie przelewów, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, a w szczególności przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych, odbieranie oświadczeń majątkowych, współpraca z komornikiem sądowym prowadzącym postępowanie egzekucyjne, współpraca z urzędem pracy i starostwem w zakresie aktywizacji zawodowej, bieżące załatwienie korespondencji oraz wydawanie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji ZUZ od niektórych świadczeń, wprowadzanie danych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie, prowadzenie postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego, w tym postępowania egzekucyjnego w administracji, sporzadzanie sprawozdawczości.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rząśniku - 2017-03-07 - Rząśnik (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji kadowej i płacowej
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP Z O O - 2016-02-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa kancelaryjna Urzędu, wypełnianie druków, kompletowanie dokumentów, prace porządkowe (archiwizacja, spisy dokumentów, opisywanie teczek)
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu, a w szczególności: Informowanie i umawianie klientów; Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku;Dopilnowanie utrzymania czystości i utrzymywanie porządku w sekretariacie i pomieszczeniach przyległych; Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku, po jej wpisaniu do dziennika korespondencji przedkładanie jej Prezesowi celem dokonania rozdziału (dekretacji); Niezwłoczne rozprowadzanie korespondencji zgodnie z dekretacją Prezesa.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2016-12-22 - Poddębice (łódzkie)
pomoc w prowadzeniu działalności harytatywnej i promocji PCK a także działalności edukacyjnej (zdrowy styl życia, pierwsza pomoc) RPO dla osoby pow. 50 r. ż.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Pabianice (łódzkie)
Praca w magazynie surowców min: pakowanie towaru, transport do innych działów firmy.
MARION Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Gdynia (pomorskie)
staż dla osób powyżej 30 r.ż - prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)
Zgodny
Centrum Lakiernicze Wojciech Tarniowy - 2016-02-15 - Świerkocin (kujawsko-pomorskie)
Kontrola ruchu osobowego na obiekcie Tesco
PUHW EUROTRANSPOL Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji podatkowej w formie ryczałtu i PKPiR, ewidencji vat, deklaracji ZUS
BIURO RACHNKOWE Zbigniew Wawrzycki - 2017-09-22 - Garwolin (mazowieckie)
- mycie powierzchni magazynowych oraz biurowych,- czyszczeniu i dezynfekcji sprzętu oraz urządzeń transportowych,- prawidłowym przygotowaniu i stosowaniu środków myj ących,- zgłaszaniu zapotrzebowania na środki czystości,- prowadzeniu dokumentacji wykonanych czynności w języku polskim.Umowa zlecenie, 168h w m-cu, praca w godzinach 5:45-13:45-21:45
Olympus Mons Sp. z o. o. - 2017-09-11 - Siechnice (dolnośląskie)
Obsługa komputera.Prowadzenie raportów na rzecz biura. Wystawianie polis.Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, układanie wiązenek i bukietów na różne okazje
FlowerART Kacper Bednarczyk - 2017-04-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa transportu, rozładowanie i załadowanie towarów, wydawanie dokumentacji transportowej
Inter - Pack Polonia - 2015-12-03 - Radom (mazowieckie)
- Rozwożenie materiałów budowlanych na tereny budowy na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 15 do 16 zł/brutto/godzina + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, sporządzanie sprawozdań,wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-02-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Opole (opolskie)
analiza struktury organizacyjnejpoznanie zasad przechowywania dokumentówwydawanie i aktualizowanie legitymacjiprowadzenie obsługi kancelaryjnejprzyjmowanie i opisywanie fakturprowadzenie ewidencji pracownikówprowadzenie zbioru aktów prawnych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Lipno (wielkopolskie)
opieka nad osobą starszą, schorowaną
PRYWATNY DOM OPIEKI EWA KUZEMKO - 2016-10-12 - Kobylniki (wielkopolskie)