REFERENT Gliwice oferta pracy 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Gliwice /JW 4217, JW 3946 - WKU w Gliwicach
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 778 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z planowaniem, koordynowaniem oraz organizacją pracy Komendanta, przygotowywanie i redagowanie pism, sporządzanie listów gratulacyjnych, pism okolicznościowych, podziękowań, zaproszeń itp.
Data publikacji: 2019-07-16
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Gliwice /JW 4217, JW 3946 - WKU w Gliwicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań związanych z planowaniem, koordynowaniem oraz organizacją pracy Komendanta, przygotowywanie i redagowanie pism, sporządzanie listów gratulacyjnych, pism okolicznościowych, podziękowań, zaproszeń itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 778 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2778zł brutto + 5% premii + wysługa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 778 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa komputera MS Office, 1 rok stażu pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Gliwice /JW 4217, JW 3946 - WKU w Gliwicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Gen. Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwo szkolne, świadectwa pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: do 25.07.2019r., Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Gen. Andersa
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 16.07.2019
Oferta pracy ważna do: 25.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d084f5c180dcb0b6ab5b634cd4543892
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów ukraińsko i rosyjskojęzycznych. Dbanie o komfort gości podczas ich pobytu w hotelu. Przyjmowanie zamówień na budzenie, śniadania, wynajem samochodów. Udzielanie informacji turystycznej w obu językach obcych, jak i w języku polskim. Dbanie o bieżące uzupełnianie niezbędnych artykułów w pokojach. Przyjmowanie i przekazywanie wiadomości pozostawionych przez i dla gości. Przyjmowanie skarg i w razie możliwości rozwiązywanie bieżących problemów w ośrodku.
P.U.H. LODOWNIA ORLICKA ANNA - 2019-01-17 - Szydłowiec (mazowieckie)
- Rozpatrywanie odwołań, zażaleń, wniosków składanych w I instancji, a także skarg na bezczynność i przewlekłość oraz skarg w trybie art. 227 KPA, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, obsługiwanie elektronicznych rejestrów spraw poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i spraw w Inspektoracie,kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych i przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień,prowadzenie wykazów wykonywanych zadań w celach statystycznych dotyczących pracy wydziału.- Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2764,00 do 3378,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe: prawnicze lub administracyjne, bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego i dziedzin pokrewnych, umiejętność stosowania prawa w praktyce, umiejętności redakcyjne, umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: 1 rok doświadczenia w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej,komunikatywność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
Praca na recepcji, obsługa klientów itp.
Zakład Gastronomiczno-Rozrywkowy "Zgrzyt" s.c. Jacek Basiaga, Janusz Basiaga, Bogusław Basiaga - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
PRACA W KWIACIARNI W CENTRUM HANDLOWYM W RÓWNOWAŻNYM SYSTEMIE CZASU PRACY. ZRÓŻNICOWANE GODZINY PRACY. WYMAGANA UMIEJĘTNOŚĆ KOMPONOWANIA BUKIETÓW KWIATOWCH, ZMYSŁ PLASTYCZNY.
EURO-CERAMIKA - 2017-02-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagane prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość mechaniki branży pojazdowej. Do obowiązków będzie należeć składanie zamówień na części samochodowe, przyjmowanie zleceń na usługi, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Bytów (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Jarosław (podkarpackie)
tłumaczenie rozmów kierowców, zleceń
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Pobiednik Mały (małopolskie)
prowadzenie rozmów telefonicznych z kontrahentami, składanie ofert odbiorcom, reklama i sprzedaż wyrobów, udział w negocjacjach
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
•prowadzenie działań związanych z edukacją przyrodniczą dzieci, młodzieży oraz dorosłych w obiektach Parku, na jego terenie oraz na polecenie służbowe poza jego granicami; •udział w organizacji, aktualizacji i udostępnieniu ekspozycji przyrodniczych, administrowanych przez SPN•udział w obsłudze informacyjnej oraz edukacyjnej w zakresie ekspozycji przyrodniczych;•udział w opracowaniu programów edukacyjnych Parku oraz scenariuszy zajęć edukacyjnych;•udział w opracowaniu materiałów edukacyjnych publikowanych przez Park;•udział w opracowaniu terenowej infrastruktury edukacyjnej;•współtworzenie platform internetowych;•pobór opłat wprowadzonych zarządzeniem dyrektora SPN;•sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży oraz zwiedzających;•sporządzanie dokumentacji fotograficzne
Słowiński Park Narodowy - 2017-08-03 - Smołdzino (pomorskie)
1)przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie jawnej i niejawnej dokumentacji projektowej i technicznej budownictwa wojskowego otrzymywanych i wysyłanych;2)udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych zgodnie z dekretacją Szefa RZI, wykonawcom posiadającym odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu o informacji niejawnych oraz spełniającym odpowiednie warunki do przechowywania dokumentów;3)prowadzenie w ramach Ośrodka ewidencji wydawnictw jawnych oraz aktualizowanie „Wykazu Wydawnictw Fachowych”;4)zapewnieniu ochrony informacji niejawnych, wynikające z bieżącej działalności służbowej.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRACA W CALL CENTERAUTORYZACJA NAPRAW POJAZDÓW FLOTOWYCH
AUTODISTRIBUTION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-21 - Dębica (podkarpackie)
Wynagrodzenie: średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; prowadzenie kadr i dokumentacji; jedna zmiana; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; miejsce pracy: Gliwice
CHEMEKO - 2016-03-08 - Gliwice (śląskie)
obsługa interesantów, udzielanie informacji dot. oferty kursowej i szkolnej, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją kursową i szkolną, współpraca z kadrą pedagogiczną oraz słuchaczami szkoły i uczestnikami kursów, przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych SIO, aktywne uczestniczenie w rekrutacji uczniów/słuchaczy do szkół i na kursy, wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły i ośrodka kształcenia
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku - 2016-02-25 - Białystok (podlaskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: dostarczenie towaru do celu przeznaczeniaw krajach UE, kierowca sam ładuje i rozładowuje towar i dostaje Packing(list), przewóz różnego rodzaju platyfikatory oraz granulaty sypkie jako odpad materiałów niebezpiecznych, dezydoranty oraz chemia; WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie - mechanika samochodowa, min. 5 lat doświadczenia w ruchu międzynarodowym, prawo jazdy kat. C+E, kurs na przewóz materiałów niebezpiecznych ADR, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego; MIEJSCE PRACY: teren Unii Europejskiej
PUH LOKIS Joachim Czornik Psary - 2016-10-25 - Psary (śląskie)
-prace administracyjno-księgowe
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Świebodzin (lubuskie)
spawacz
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Prace budowlane w tym prace na wysokości pow. 3m
FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA "DOMAR" MARIUSZ GRZYB - 2019-04-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprawdzanie dokumentów ksiegowych, wpinanie dokumentów kasowych, dekretacja raportów kasowych, wprowadzanie faktur kosztowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Aktualizacja dokumentacji technicznej, prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, sporządzanie analiz, pilnowanie terminów przeglądów technicznych form, urządzeń i maszyn.Kontakt z pracodawcą - osobiście lub telefonicznie: 71 382 82 32, praca (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Dzierzgowo (mazowieckie)
- Planowanie transportu i przygotowanie załadunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarządzanie taborem samochodów i wózków widłowych (przeglądy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2017-03-27 - Jawor (dolnośląskie)
prace administracyjno - biurowe,zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów /NABÓR RM Długotrwale bezrobotni
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Pabianice (łódzkie)
- częste wyjazdy krajowe i zagraniczne (prowadzenie służbowego samochodu)- obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych kontrahentów
FIRMA JUBILERSKA "GÓRECKI" SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-16 - Dębica (podkarpackie)
1. Czynności związane z utrzymaniem czystości:Części administracyjno-technicznej Szpitala (m.in. ogólnodostępne ciągi komunikacyjne, pomieszczenia administracyjne, techniczne, węzły sanitarne, szatnie, okna, klatki schodowe itp.).2. Czynności związane z bezpieczeństwem i higieną pracy:utrzymanie w czystości środków ochrony indywidualnejutrzymanie czystości sprzętu i wózków do sprzątaniazdawanie do pralni brudnych ścierek, mopów.3. Czynności związane z usuwaniem odpadów komunalnych z pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych.4. Wykonywanie innych poleceń przełożonych.Praca na dwie zmiany, umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony.Kontakt z pracodawcą: 71 733 16 07 Magdalena Karykowska
Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu im. Jana Mikulicza-Radeckiego - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 01.10.2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-28 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa przy komputerze w Referacie Budżetu i Finansów.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wiśniew (mazowieckie)
Obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-13 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za wprowadzanie danych do systemu (ceny, kontrahenci), bieżące raporty dla zarządu
ARTEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2016-05-13 - Zielona Góra (lubuskie)