REFERENT EKONOMICZNY Wieleń oferta pracy Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi

Stanowisko: REFERENT EKONOMICZNY

Wynagrodzenie: do 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem ewidencji w księgach inwentarzowych w ZDPS.

Data publikacji: 2020-08-25

Lokalizacja: Wieleń (wielkopolskie)

Pracodawca: Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Staszica 2, 64-730 Wieleń, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem ewidencji w księgach inwentarzowych w ZDPS.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: REFERENT EKONOMICZNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieleń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3002

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieleń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dobra znajomośc obsługi komputera

Nazwa pracodawcy:
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi

danePracodawcy_nip: 7631136540

danePracodawcy_regon: 040001161

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie

Adres pracodawcy:
Międzyleska 4, 64-730 Wieleń, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki

danePracodawcy_kodPowiatu: 3002

Gmina pracodawcy: Wieleń

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wieleń

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967334

Ulica pracodawcy: Międzyleska

Numer budynku pracodawcy: 4

Nazwisko osoby zgłaszającej: Paulina Kośmider

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112

Data dodania oferty pracy: 25.08.2020

Oferta pracy ważna do: 23.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?587123102e363869a8981860eef3b8fa

Podobne oferty pracy

KONTROLER BILETÓW - od 2 515 PLN

Przeprowadzanie kontroli biletowej w pojazdach komunikacji miejskiej podkątem posiadania przez pasażerów ważnego biletu; Kontrolowaniedokumentów potwierdzających uprawnienia do korzystania z ulg;Nakładanie opłat dodatkowych na pasażerów za przejazdy bez ważnegobiletu lub dokumentu potwierdzającego stosowną ulgę; Sporządzanie raportów,
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY W OPOLU - 2019-01-29 - Opole (opolskie)

OPERATOR – OŚWIETLENIOWIEC (ELEKTRYK) - od 2 600 PLN

1.Prowadzenie eksploatacji / obsługi / wszystkich urządzeń energetycznych, oświetleniowych budynku Teatru oraz innych jego obiektów - usuwanie usterek.2.Konserwacja rozdzielni elektrycznej, urządzeń tyrystorowych oraz sprzętu oświetleniowego.3.Kontrola nad oświetleniem sceny, widowni, świateł bezpieczeństwa.4.Obsługiwanie spektakli w siedzibie teatru oraz podczas wyjazdów.5.Współpraca z innymi pracownikami Działu Obsługi Sceny.
Teatra im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy - 2020-06-03 - Legnica (dolnośląskie)

KURIER DO ROZWOZU PIZZY - od 1 850 PLN

dowóz pizzy na terenie Bytomia oraz Świerklańca
Restauracja Pizzera Olimpijska - 2016-09-26 - Bytom (śląskie)

REFERENT DO SPRAW REALIZACJI SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Prowadzenie sekretariatu firmy.Praca od 10-16.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)

REFERENT DS. PRAWNYCH - od 2 250 PLN

sporządzenia projektów pism pprocesowych, pozwów, umów i innych dokumentów; opracowywanie zagadnień prawnych ( w tym wyszukiwanie orzeczeń sądów, poglądów, komentarzy); śledzenie nowelizacji aktów prawnych;niszczenie dokumentów objętych tajemnica zawodową radcy prawnego.
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT (STAŻ) - 1 017,4 PLN

obsługa dokumentów (weryfikacja, segregacja, archiwizacja), obsługa urządzeń biurowych, obsługa pomocnicza klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Lubin (dolnośląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY(STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Gliwice (śląskie)

POMOC LABORATORYJNA - 997,4 PLN

Pobieranie próbek do badań,
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Sieradz (łódzkie)

REFERENT W BKO(NR 9327) - od 1 850 PLN

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.Główne obowiązki:- dokonywanie rejestracji listów zwykłych i poleconych w Komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników edok oraz przesyłek poleconych wyłączonych z systemu e-dok we właściwych dziennikach korespondencyjnych, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie,- ustalanie adresatów dla pism kierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz rozdzielanie przesyłek pocztowych (zwykłych i poleconych) na właściwe komórki organizacyjne Urzędu i inne jednostki, a także wykreślanie listów poleconych z wykazu pocztowego błędnie skierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie,- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji do Urzędu Marszałkowskiego, starostw powiatowych, urzędów miast, gmin i do określonych jednostek administracji zespolonej oraz przygotowywanie wykazu korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Bydgoszczy, w celu właściwej dystrybucji korespondencji wytworzonej w Urzędzie,- przyjmowanie korespondencji z Delegatur Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu i we Włocławku oraz dokonywanie jej rejestracji i rozdzielenia na poszczególne komórki organizacyjne Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w UrzędzieWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, permanentna obsługa (również telefoniczna) klientów zewnętrznych, wysiłek fizycznyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze i 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 1 850 PLN

prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Białogard (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. REKLAMACJI - do 2 250 PLN

Kompleksowa obsługa reklamacji, przyjmowanie zleceń reklamacyjnych od klientów, ich weryfikacja oraz dalsze procesowanie, kompletowanie dokumentów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych statystyk reklamacyjnych, inicjowanie działań wspomagających proces reklamacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-11-08 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

SPAWACZ - 3 300 - 3 500 PLN

Praca na wysokościach powyżej 3 metrów
kontakt przez OHP - 2019-05-13 - Radlin (śląskie)

SPRZEDAWCA(NR 4197) - od 2 500 PLN

sprzedaż wyrobów cukierniczych i piekarskich
Cukiernia Staropolska Wojciech Kozłowski - 2016-06-14 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; rok doświadczenia zawodowego; znajomość procedur administracyjnych; znajomość języka angielskiego na poziomie średnim; obsługa urządzeń biurowych; znajomość programu Word,Excel; prowadzenie dokumentacji; redagowanie pism urzędowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Gliwice (śląskie)

PERSONEL POMOCNICZY DO SPRZEDAŻY FAJERWERKÓW - do 9 PLN

- Sprzedaż fajerwerków,- Praca na terenie Tczewa, Gniewa, Sztumu oraz Starogardu Gdańskiego,- Bezpośrednia obsługa klienta,- Wynagrodzenie 9 zł brutto/h ,- Umowa zlecenie lub umowa o dzieło,- Praca na okres od 28.12.2015 r. do 31.12.2015 r.- Godziny pracy do ustalenia.
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-30 - Tczew (pomorskie)

REFERENT DS. KADROWYCH - od 2 600 PLN

sporządzanie deklaracji ZUS, lista płac, naliczanie podatków od wynagrodzeń, nadzór nad całokształtem spraw kadrowych.
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW GÓRNIK W BRZESZCZACH - 2020-04-06 - Brzeszcze (małopolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 1176 - od 2 800 PLN

księgowanie wyciągów bankowych oraz list płac, weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupiu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczen pracowniczych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald księgowych.
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. REALIZACJI I ROZLICZEŃ SZKOLEŃ ORAZ PROJEKTÓW. - od 2 900 PLN

Zakres obowiązków kandydata na stanowisko Referenta:- obsługę administracyjną realizowanych szkoleń i projektów,- obsługę administracyjno-kadrową w tymi rozliczanie czasu pracy pracowników realizujących usługi opiekuńcze, rehabilitacyjne i inne u podopiecznych,- obsługę finansowo-rachunkową realizowanych usług, szkoleń i projektów,- prowadzenie rozliczeń finansowych dla realizowanych szkoleń,- prowadzenie rozliczeń finansowych dla realizowanych projektów,- przygotowywanie harmonogramów i planów planowanych i realizowanych szkoleń,
Fundacja "Przemijanie" - 2020-07-10 - Opole (opolskie)

REFERENT/INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - 3 450 - 4 970 PLN

opracowanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej, nieruchomości, uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego nieruchomości, prowadzenie okresowych przeglądów lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, kwalifikacja i określenie ewentualnego remontu, przygotowanie planów gospodarczych Wspólnot Mieszkaniowych z zakresu remontów, sporządzanie zleceń na wykonanie robót remontowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2020-01-24 - Tychy (śląskie)

REFERENT, STARSZY REFERENT - 997,4 PLN

praca biurowa, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, archiwizowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, bieżąca aktualizacja aktów prawnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wejherowo (pomorskie)

REFERENT W PIONIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - OŚRODEK DOKUMENTOWANIA BUDOWNICTWA WOJSKOWEGO(NR 3486) - od 2 550 PLN

1. Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie jawnej i niejawnej dokumentacji projektowej i technicznej budownictwa wojskowego.2. Udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych zgodnie z dekretacją szefa RZI, wykonawcą posiadającym odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu o informacji niejawnych oraz spełniającym odpowiednie warunki do przechowywanie dokumentów.3. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, wynikające z bieżące działalności służbowej.dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy2.550 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KASJER- SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Obsługa kasy fiskalnej. Sprawdzanie terminów ważności produktów. Obsługa klientów na sali sprzedaży. Układanie towarów na półkach. Przygotowywanie towarów do sprzedaży.
"STOKROTKA" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-07-10 - Tyszowce (lubelskie)

REFERENT ST(POWER) 14.2016.2 - 997,4 PLN

wstępna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formala i rachunkowa kontrola dok. i deklaracj-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dok. w aktach podat.analiza i wprowadzanie danych i deklaracji do systemów inform.archiwizacja dok.wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU -546 - 2 100 - 2 500 PLN

Osługa korespondencji, zarządzanie połączeniami telefoncznymi, obsługa asystencka (prowadzenie terminarza spotkan, obsługa spotkan służbnowych), obsługa klientów, wykonywanie innych czynnosći biurowych np. przygotowywanie terści pismi e-maili, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT DS.ZAOPATRZENIA - STAŻYSTA - 1 033,7 PLN

Wykształcenie min. średnie.Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Racibórz (śląskie)

REFERENT DS. HANDLU - 1 017,4 PLN

referent ds. handlu
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Świdrów (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Gliwice (śląskie)

REFERENT SEKRETARKA - od 2 500 PLN

prowadzenie sekretariatu (sporządzanie sprawozdań GUS, SIO, dokumentacja uczniowska, prowadzenie korespondencji, organizacja spotkań), pomoc księgowo-kadrowa
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego - 2018-08-21 - Świemino (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat