REFERENT EKONOMICZNY Wieleń oferta pracy Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi
Stanowisko: REFERENT EKONOMICZNY
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem ewidencji w księgach inwentarzowych w ZDPS.
Data publikacji: 2020-08-25
Lokalizacja: Wieleń (wielkopolskie)
Pracodawca: Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 2, 64-730 Wieleń, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem ewidencji w księgach inwentarzowych w ZDPS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT EKONOMICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieleń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3002
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieleń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dobra znajomośc obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi
danePracodawcy_nip: 7631136540
danePracodawcy_regon: 040001161
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Adres pracodawcy:
Międzyleska 4, 64-730 Wieleń, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3002
Gmina pracodawcy: Wieleń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wieleń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967334
Ulica pracodawcy: Międzyleska
Numer budynku pracodawcy: 4
Nazwisko osoby zgłaszającej: Paulina Kośmider
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 25.08.2020
Oferta pracy ważna do: 23.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?587123102e363869a8981860eef3b8fa
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli biletowej w pojazdach komunikacji miejskiej podkątem posiadania przez pasażerów ważnego biletu; Kontrolowaniedokumentów potwierdzających uprawnienia do korzystania z ulg;Nakładanie opłat dodatkowych na pasażerów za przejazdy bez ważnegobiletu lub dokumentu potwierdzającego stosowną ulgę; Sporządzanie raportów,
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY W OPOLU - 2019-01-29 - Opole (opolskie)
1.Prowadzenie eksploatacji / obsługi / wszystkich urządzeń energetycznych, oświetleniowych budynku Teatru oraz innych jego obiektów - usuwanie usterek.2.Konserwacja rozdzielni elektrycznej, urządzeń tyrystorowych oraz sprzętu oświetleniowego.3.Kontrola nad oświetleniem sceny, widowni, świateł bezpieczeństwa.4.Obsługiwanie spektakli w siedzibie teatru oraz podczas wyjazdów.5.Współpraca z innymi pracownikami Działu Obsługi Sceny.
Teatra im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy - 2020-06-03 - Legnica (dolnośląskie)
dowóz pizzy na terenie Bytomia oraz Świerklańca
Restauracja Pizzera Olimpijska - 2016-09-26 - Bytom (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Prowadzenie sekretariatu firmy.Praca od 10-16.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Demontaz pojazdów
Firma Handlowo-Usługowa Sebastian Majewski - 2016-06-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
sporządzenia projektów pism pprocesowych, pozwów, umów i innych dokumentów; opracowywanie zagadnień prawnych ( w tym wyszukiwanie orzeczeń sądów, poglądów, komentarzy); śledzenie nowelizacji aktów prawnych;niszczenie dokumentów objętych tajemnica zawodową radcy prawnego.
kontakt przez PUP - 2019-12-03 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa dokumentów (weryfikacja, segregacja, archiwizacja), obsługa urządzeń biurowych, obsługa pomocnicza klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Gliwice (śląskie)
Pobieranie próbek do badań,
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Sieradz (łódzkie)
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.Główne obowiązki:- dokonywanie rejestracji listów zwykłych i poleconych w Komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników edok oraz przesyłek poleconych wyłączonych z systemu e-dok we właściwych dziennikach korespondencyjnych, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie,- ustalanie adresatów dla pism kierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz rozdzielanie przesyłek pocztowych (zwykłych i poleconych) na właściwe komórki organizacyjne Urzędu i inne jednostki, a także wykreślanie listów poleconych z wykazu pocztowego błędnie skierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urzędzie,- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji do Urzędu Marszałkowskiego, starostw powiatowych, urzędów miast, gmin i do określonych jednostek administracji zespolonej oraz przygotowywanie wykazu korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Bydgoszczy, w celu właściwej dystrybucji korespondencji wytworzonej w Urzędzie,- przyjmowanie korespondencji z Delegatur Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu i we Włocławku oraz dokonywanie jej rejestracji i rozdzielenia na poszczególne komórki organizacyjne Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji w UrzędzieWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, permanentna obsługa (również telefoniczna) klientów zewnętrznych, wysiłek fizycznyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze i 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa reklamacji, przyjmowanie zleceń reklamacyjnych od klientów, ich weryfikacja oraz dalsze procesowanie, kompletowanie dokumentów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych statystyk reklamacyjnych, inicjowanie działań wspomagających proces reklamacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-11-08 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Praca na wysokościach powyżej 3 metrów
kontakt przez OHP - 2019-05-13 - Radlin (śląskie)
sprzedaż wyrobów cukierniczych i piekarskich
Cukiernia Staropolska Wojciech Kozłowski - 2016-06-14 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; rok doświadczenia zawodowego; znajomość procedur administracyjnych; znajomość języka angielskiego na poziomie średnim; obsługa urządzeń biurowych; znajomość programu Word,Excel; prowadzenie dokumentacji; redagowanie pism urzędowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Gliwice (śląskie)
- Sprzedaż fajerwerków,- Praca na terenie Tczewa, Gniewa, Sztumu oraz Starogardu Gdańskiego,- Bezpośrednia obsługa klienta,- Wynagrodzenie 9 zł brutto/h ,- Umowa zlecenie lub umowa o dzieło,- Praca na okres od 28.12.2015 r. do 31.12.2015 r.- Godziny pracy do ustalenia.
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-30 - Tczew (pomorskie)
sporządzanie deklaracji ZUS, lista płac, naliczanie podatków od wynagrodzeń, nadzór nad całokształtem spraw kadrowych.
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW GÓRNIK W BRZESZCZACH - 2020-04-06 - Brzeszcze (małopolskie)
księgowanie wyciągów bankowych oraz list płac, weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupiu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczen pracowniczych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald księgowych.
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres obowiązków kandydata na stanowisko Referenta:- obsługę administracyjną realizowanych szkoleń i projektów,- obsługę administracyjno-kadrową w tymi rozliczanie czasu pracy pracowników realizujących usługi opiekuńcze, rehabilitacyjne i inne u podopiecznych,- obsługę finansowo-rachunkową realizowanych usług, szkoleń i projektów,- prowadzenie rozliczeń finansowych dla realizowanych szkoleń,- prowadzenie rozliczeń finansowych dla realizowanych projektów,- przygotowywanie harmonogramów i planów planowanych i realizowanych szkoleń,
Fundacja "Przemijanie" - 2020-07-10 - Opole (opolskie)
opracowanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej, nieruchomości, uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego nieruchomości, prowadzenie okresowych przeglądów lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, kwalifikacja i określenie ewentualnego remontu, przygotowanie planów gospodarczych Wspólnot Mieszkaniowych z zakresu remontów, sporządzanie zleceń na wykonanie robót remontowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2020-01-24 - Tychy (śląskie)
praca biurowa, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, archiwizowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, bieżąca aktualizacja aktów prawnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wejherowo (pomorskie)
1. Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie jawnej i niejawnej dokumentacji projektowej i technicznej budownictwa wojskowego.2. Udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych zgodnie z dekretacją szefa RZI, wykonawcą posiadającym odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu o informacji niejawnych oraz spełniającym odpowiednie warunki do przechowywanie dokumentów.3. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, wynikające z bieżące działalności służbowej.dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy2.550 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej. Sprawdzanie terminów ważności produktów. Obsługa klientów na sali sprzedaży. Układanie towarów na półkach. Przygotowywanie towarów do sprzedaży.
"STOKROTKA" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-07-10 - Tyszowce (lubelskie)
wstępna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formala i rachunkowa kontrola dok. i deklaracj-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dok. w aktach podat.analiza i wprowadzanie danych i deklaracji do systemów inform.archiwizacja dok.wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)
Osługa korespondencji, zarządzanie połączeniami telefoncznymi, obsługa asystencka (prowadzenie terminarza spotkan, obsługa spotkan służbnowych), obsługa klientów, wykonywanie innych czynnosći biurowych np. przygotowywanie terści pismi e-maili, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie.Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Racibórz (śląskie)
referent ds. handlu
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Świdrów (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu (sporządzanie sprawozdań GUS, SIO, dokumentacja uczniowska, prowadzenie korespondencji, organizacja spotkań), pomoc księgowo-kadrowa
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego - 2018-08-21 - Świemino (zachodniopomorskie)