REFERENT EKONOMICZNY Sanok oferta pracy SANREJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT EKONOMICZNY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur, znajomość programu Optima, prace biurowe,
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: SANREJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Leopolda Okulickiego 45, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur, znajomość programu Optima, prace biurowe,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
godz. 9 do 17, możliwość pracy w soboty, dyspozycyjność
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT EKONOMICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dyspozycyjność, książeczka sanepidowska
Nazwa pracodawcy:
SANREJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Gen. Leopolda Okulickiego 45, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sanok
Ulica pracodawcy: Gen. Leopolda Okulickiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pieczywa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 25.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?456d8de689f6c403d6870de9e0dac5b9
Podobne oferty pracy
- Zapoznanie się ze Statutem Gminy, Regulaminem Organizacyjnym UM, strukturą organizacyjną UM oraz procedurami obowiązującymi w Urzędzie.- Zapoznanie się z przepisami prawa regulującymi pracę w Urzędzie Stanu Cywilnego, w tym w Ewidencji Ludności oraz w Dowodach Osobistych.- Zapoznanie się z systemem pracy oraz procedurami obowiązującymi w pracy w USC.- Zapoznanie się z obiegiem dokumentów w UM oraz z programem komputerowym do obiegu ww. dokumentów PROTON.- Zapoznanie się z programami komputerowymi do obsługi Ewidencji Ludności oraz Dowodów Osobistych.- Nauka obsługi klientów w zakresie spraw związanych z pracą w USC.- Nauka pracy w archiwum Dowodów Osobistych.- Nauka pracy w Ewidencji Ludności - umiejętność stosowania odpowiednich formularzy oraz procedur.- Zapoznanie się z procedurami dotyczącymi zameldowań oraz wymeldowań z miejsc zamieszkania.- Uzupełnianie ksiąg stanu cywilnego dotyczące tzw. przepisów.- Wydawanie aktów stanu cywilnego.- Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
W Kono będziesz zajmował się :przygotowywaniem dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem cudzoziemców,sporządzaniem deklaracji ZUS, PFRON, PIT, zestawień na potrzeby GUS,prowadzeniem dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników oraz zakładanie teczek osobowych dla nowych osób,sporządzaniem wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów, monitorowaniem zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych, współpracą z Księgowością oraz Kadrami,reprezentowaniem firmy w kontaktach z pracownikami oraz Urzędami,
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-06-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Montaż i eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych
Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Spółka z o.o. - 2018-08-06 - Rzeczenica (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widzianeZakres obowiązków: pomoc w kuchni
MAREK NOWAKOWSKI - 2017-11-20 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Złotoryja (dolnośląskie)
Kontrolowanie prawidłowości opłat czynszowych za lokale mieszkalne, Kontrolowanie i przestrzeganie dyscypliny finansowej, Sporządzanie poleceń księgowania w zakresie rozliczeń w Module czynsze, Prowadzenie korespondencji z lokatorami w sprawach czynszowych, Przygotowywanie na osiedle wysyłki dotyczącej nowych wymiarów opłat za użytkowanie lokalu, Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, Sporządzanie ugód i kontrola ich spłat, Realizowanie na bieżąco korespondencji zgodnie z komputerowym obiegiem dokumentów.System czasu pracy: pn od 07:00 do 18:00, pt od 07:00 do 12:00Praca na okres próbny: początkowo 3 miesiące, po tym okresie dłużejkontakt z pracodawcą: biuro (at) smnowydwor.com.pl lub 71 356-48-08
Spółdzielnia Mieszakniowa "Nowy Dwór" - 2019-01-04 - Wrocław (dolnośląskie)
-farbowanie brwi i rzęs,-depilacja,-manicure, pedicure,-zabiegi na twarz (peeling kawitacyjny, mikrodermabrazja, oczyszczanie, zabiegi pielęgnacyjne)
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
Ręczne pakowanie produktów spożywczych, kontrola jakości produktu oraz procesu produkcyjnego, dbałość o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2019-05-06 - Skarbimierz (opolskie)
Prowadzenie spraw:- administracyjno- gospodarczych (zaopatrzenie, magazyn gospodarczy, administracja obiektu),- pracowniczych (ewidencja czasu pracy, delegacje służbowe, sprawozdawczość),- gospodarki transportowej (ewidencja kart drogowych, zestawienie zużycia paliw).
Wielkopolski Zarząd Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu - 2017-09-15 - Chodzież (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
-wsparcie działu kadrowego,-przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia,ewidencjonowanie czasu pracy,-sporzadzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadcectw pracy,-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- obsł. urządzen biur.,- wprowadz. danych do systemu informatycznego,- porządkowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
-
Alkohole Świata, Tadeusz Pańków, Giżycko, - 2016-04-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Zapoznanie się z przepisami prawa- Ustawa o orgaizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustawy oraz regulaminami i zarządzeniami obowiązującymi w miejscupracy- Prowadzenie dokumentacji biurowej, korespondencji- Obsługa urządzeń biurowych- Obsługa urządzeń projekcyjnych w kinie- Wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i prowadzeniem działalności kulturalnej, w tym udział w organizacji imprez kulturalnych, sportowych- Udział w projektowaniu i opracowywaniu materiałów informacyjno- promocyjnych- Redagowanie i publikowanie informacji na stronach internetowych w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Chmielno (pomorskie)
zakres księgowości finansowej lub windykacji
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Świętochłowice (śląskie)
Układanie glazury,wykonywanie dociepleń
Zakład Producyjno Usługowo Handlowy Wilbud Wiland Kutno - 2016-07-29 - Kutno (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lutocin (mazowieckie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.:http://bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2015-12-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO DIAGNOZOWANIA USTEREK, DBAŁOSC O WYSOKĄ JAKOŚC NAPRAW,
POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OZDG SP. Z O.O. - 2018-11-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozładunek wozów piecowych z wypaloną cegłą- sortowanie wyrobów w oparciu o obowiązujące kryteria jakościowe.
Wienerberger Ceramika Budowlana Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Paczków (opolskie)
Prowadzenie zajęć logopedycznych w przedszkolu
Paulina Knapik - 2019-09-10 - Dobra (małopolskie)
Weryfikacja transakcji względem instrukcji kontrahenta i wysyłka SWIFT w odpowiednim czasie. Kontrola wszystkich transakcji potwierdzonych w ustalonych ramach czasowych orazzapewnienie, że wszystkie odpowiednie terminy są dotrzymywane przy przetwarzaniu i zlecaniu transakcji dla każdego produktu. Monitorowanie przepływu systemu przesyłania komunikatów SWIFT do depozytariuszy, klientów i księgowych. Ścisła współpraca z brokerami, klientamii, księgowymi, różnymi wewnętrznymi interesariuszami i innymi stronami trzecimi. Bezpośrednia integracja z klientami i zespołami Front Offic (menedżerami inwestycyjnymi) w celu rozwiązania rozbieżności lub problemów handlowych. Wspieranie w rozwiązywaniu problemów poprzez współpracę z wewnętrznymi zespołami i podmiotami zewnętrznymi na całym świecie. Przestrzeganie światowych wytycznych dotyczących przetwarzania transakcji - SMPG, ICTIC, Omgeo i SWIFT Best Practices. Wspieranie Team Leader w zarządzaniu zespołem i dystrybucji pracy.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-11-05 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie dokuemntacji szkoleniowej tj. harmonogramy, dzienniki, protokoły; opracowywanie oferty szkoleniowej.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Wejherowo (pomorskie)
- prace biurowe, - telemarketing, - obsługa i praca przy komputerze. Praca w godzinach: 7-15, 11-19. Oferta dostępna w sali E, G, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 608 280 644, e-mail: e.czerwinska (at) ptdystrybucja.pl
PT Dystrybucja S.A. - 2016-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem ukraińców. Wprowadzanie dokumentów rozliczeniowych (typu faktury, rachunki) księgowych do systemu rokos. Praca z ukraińskimi kierowcami w zakresie rozliczeń czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Świebodzin (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łęczyca (łódzkie)
X
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Jarosław (podkarpackie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Żary (lubuskie)