REFERENT DZIAŁU ROZWOJU I JAKOŚCI Brzeziny oferta pracy ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego
Stanowisko: REFERENT DZIAŁU ROZWOJU I JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: kontrola jakośći międzyoperacyjnej i wyrobów gotowychwspólpraca z instytucjami certyfikującymirozpatrywanie reklamacji
Data publikacji: 2019-09-02
Lokalizacja: Brzeziny (łódzkie)
Pracodawca: ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny, powiat: brzeziński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola jakośći międzyoperacyjnej i wyrobów gotowychwspólpraca z instytucjami certyfikującymirozpatrywanie reklamacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DZIAŁU ROZWOJU I JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeziny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeziny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: -Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach
Adres pracodawcy:
Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny, powiat: brzeziński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: brzeziński
Gmina pracodawcy: Brzeziny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeziny
Ulica pracodawcy: Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 02.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de928e94fc92a029a263da0de9a87d79
Podobne oferty pracy
- rozliczanie art. spożywczych;- sporządzanie dziennego relewu dla pacjentów;- sporządzanie dziennych zapotrzebowań na art. żywnościowe;- sporządzanie raportu chorych do wyliczenia ilości posiłków dla pacjentów;- wyliczenie dziennych zapotrzebowań do piekarni;- dokonywanie dziennych zapisów na tablicy stanu chorych na poszczególnych oddziałach;- comiesięczne uaktualnianie cen na art. spożywcze w dziale księgowości
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
wprowadzanie danych do systemów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Suwałki (podlaskie)
Wykształcenie średnie, podstawowa znajomość zasad rachunkowości, Word, Excel. Charakterystyka pracy: wprowadzanie wyciągów bankowych, ewidencja faktur, uzgadnianie rejestów VAT, kontrola i uzgadnianie rachunków, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów, realizacja innych zadań w księgowości. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu lub telefoniczny.
GÓRNICZE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Rybnik (śląskie)
Obsługa maszyn CNC (tokarki, frezarki). Obróbka metali. Kontrola jakości wytworzonych produktów (pomiary, sprawdziany, kontrola wzrokowa). Konserwacja i utrzymanie w dobrym stanie maszyn, urządzeń oraz miejsca pracy. Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej.
ASP POLSKA Sp. z o.o. - 2019-01-11 - Głogów (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa maszyn produkcyjnych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków- rozliczenia z ZUS ( Płatnik )- rozliczanie podatku dochodowego osób fizycznych z Urzędu Skarbowego
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2019-04-19 - Łódź (łódzkie)
1. Zapoznanie się z przepisami prawa. tj.: - Ustawa o Świadczeniach rodzinnych; - Ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; - Ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" - Ustawa o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów - Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; - Kodeks Postępowania Administracyjnego.2. Przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji działu świadczeń rodzinnych, tj.: - Świadczenia rodzinne; - Świadczenia wychowawcze; - Świadczenia "Dobry start".3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism, wniosków, wyjaśnień i odwołań.4. Udzielanie informacji klientom ośrodka.5. Obsługa urządzeń biurowych. tj.: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, skaner.6. Samodzielne wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.7. Kierowanie się zasadą uczciwości i ponoszenia godności człowieka.8. Przestrzeganie dyscypliny pracy.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Somonino (pomorskie)
Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Bobrówko (lubuskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Planowanie transportu i przygotowanie załadunku,- Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad programem kart paliwowych,- Planowanie i kontrola dokumentacji przewozowej,- Zarządzanie taborem samochodów i wózków widłowych (przeglądy techniczne, ubezpieczenia, naprawa),- Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2016-09-19 - Jawor (dolnośląskie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
FIRMA HANDLOWA "FAMILY-ICE" GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI - 2017-02-23 - Kobylnica (pomorskie)
Wykonywanie czynności ewidencyjnych.Analiza danych produkcyjnych.Sporządzanie raportów produkcyjnych.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Ropczyce (podkarpackie)
Obsługa klientów, komunikacja z klientami zagranicznymi, wystawianie zamówień, faktur.Kontakt: teresa.urban (at) polfer.com.pl, praca (at) polfer.com.pl
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-08-11 - Woźniki (mazowieckie)
Tapicerstwo w pojazdach, naprawa foteli (firma zajmuje się zabudową pojazdów ciężarowych na busy).
RYSZARD TURLEJ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE NAPRAW I OBSŁUGI POJAZDÓW "HIT-BUS" / Meble Unistyl s.c. - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadr i płacowych-prace biurowe,mile widziana znajomość programu R2 PŁATNIK. Mile widziana znajomość j.niemieckiego lub j.angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-11-28 - Kaszczor (wielkopolskie)
zastępstwa w recepcji, praca biurowa
IMPULS Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wsparcie w zakresie prowadzenia dokumentacji projektu, obsługa zamówień pod kątem logistyczno-administracyjnym, odpowiedzialność za obieg korespondencji w oddziale, terminowe przekazywanie kompletnej dokumentacji do centrali firmy.Miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Gliwice (śląskie)
Odnowa i modernizacja lub instalacja nowej sieci elektrycznej (okablowania) w budynkach mieszkalnych i gospodarczych.Prace instalacyjne i przyłączeniowe, przeciąganie okablowania.Wykuwanie otworów w ścianie na instalacje elektryczne.Montaż kontaktów, głównego bezpiecznika i szafki z bezpiecznikami.Znajomość stref instalacyjnych w budynkach mieszkalnych, biurowych lub specjalnego przeznaczenia.
Pertec GmbH - 2017-10-04 - Niemcy (Niemcy)
wystawianie dokumentów magazynowych: wprowadzanie, przyjmowanie towaru w programie COMARCH, wystawianie faktur zakupu WNT, WNT poprzedzone importem, import usług , wykonywanie specjalnych wycen towaru, kalkulacji w excelu, kontrola obrotu opakowaniami zwrotnymi, nadzór nad poprawnością danych w systemie magazynowym, inne czynności zlecone przez przełożonego
Grajewscy Sp. Jawna - 2018-09-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
oBSŁUGA KLIENTA, OBRÓBKA ZDJĘĆ , OBRÓBKA FILMÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, SPRZEDAŻ USŁUG, SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH, ORGANIZACJA STANOWISKA PRACY, D BANIE O WIZERUNEKFIRMY, DEKORACJE I ARANŻACJE
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wieruszów (łódzkie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Mława (mazowieckie)
OBSŁUGA OBCINACZA DO CIĘCIA CEGŁY, OBSŁUGA PIECA:ZATACZKA I WYTACZKA.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Mniszków (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Lubawka (dolnośląskie)
przygotowanie, prowadzenie i opracowanie dokumentacji kursów, przyjmowanie zgłoszeń kandydatów do szkół, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Kościan (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Krapkowice (opolskie)
Prace biurowo-administracyjne.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa i rekrutacja kandydatów na studia pierwszego i drugiego stopnia, studia podyplomowe, kursy i szkolenia, przygotowanie decyzji o przyjęciu na studia, udział w targach edukacyjnych w celu pozyskania kandydatów na studia, działania organizacyjne Biura Rekrutacji; obsługa studentów - przyjmowanie dokumentów związanych z tokiem studiów, prowadzenie teczki osobowej studenta, wydawanie decyzji administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)