REFERENT DS. GOSPODARKI MAGZYNOWEJ F艢WI 艢wiebodzice oferta pracy Grajewscy Sp. Jawna
Stanowisko: REFERENT DS. GOSPODARKI MAGZYNOWEJ F艢WI
Wynagrodzenie: od 2聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wystawianie dokument贸w magazynowych: wprowadzanie, przyjmowanie towaru w programie COMARCH, wystawianie faktur zakupu WNT, WNT poprzedzone importem, import us艂ug , wykonywanie specjalnych wycen towaru, kalkulacji w excelu, kontrola obrotu opakowaniami zwrotnymi, nadz贸r nad poprawno艣ci膮 danych w systemie magazynowym, inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: 艢wiebodzice (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: Grajewscy Sp. Jawna
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 58-160 艢wiebodzice, powiat: 艣widnicki, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
wystawianie dokument贸w magazynowych: wprowadzanie, przyjmowanie towaru w programie COMARCH, wystawianie faktur zakupu WNT, WNT poprzedzone importem, import us艂ug , wykonywanie specjalnych wycen towaru, kalkulacji w excelu, kontrola obrotu opakowaniami zwrotnymi, nadz贸r nad poprawno艣ci膮 danych w systemie magazynowym, inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: minimum zapewnione, do negocjacji
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. GOSPODARKI MAGZYNOWEJ F艢WI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 艢wiebodzice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣widnicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艢wiebodzice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowo艣ci i ksi臋gowo艣ci
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie minimum 艣rednie, obs艂uga MICROSOFT OFFICE, w szczeg贸lno艣ci EXCEL na poziomie zawansowanym, do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, obs艂uga komputera, odpowiedzialno艣c, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰 i umiej臋tno艣膰 pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: Grajewscy Sp. Jawna
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艢widnicy
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 58-160 艢wiebodzice, powiat: 艣widnicki, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: 艣widnicki
Gmina pracodawcy: 艢wiebodzice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: 艢wiebodzice
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艢widnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowo艣ci i ksi臋gowo艣ci
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy wa偶na do: 04.10.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji handlowej w dziale handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
sprzeda偶 wyrob贸w gotowych na tartaku, kontakt z klientem osobisty lub telefoniczny, analiza zam贸wie艅, obs艂uga kasy fiskalnej i wystawianie faktur
Przedsi臋biorstwo Hand.Prod.Us艂. "Tartak" - 2018-02-14 - K艂aj (ma艂opolskie)
Nadzorowanie prawid艂owego prowadzenia dziennik贸w korespondencji w Wydziale, ocena projekt贸w dokument贸w strategii dot. rozwoju transportu, programu rozwoju transportu oraz prognozy oddzia艂ywania na 艣rodowisko, zr贸wnowa偶onego planu rozwoju transportu, przygotowywanie projektu uchwa艂y okre艣laj膮cej przepisy porz膮dkowe oraz op艂aty pobierane przez Wydzia艂, przygotowywanie, koordynacja bada艅 wykorzystania publicznej komunikacji miejskiej oraz tworzenie na podstawie ich wynik贸w analiz, przygotowywanie, koordynacja bada艅 potrzeb przewozowych mieszka艅c贸w miasta Kalisz i gmin z kt贸rymi miasto Kalisz zawar艂o porozumienia mi臋dzygminne oraz tworzenie na podstawie ich wynik贸w analiz, przygotowywanie wniosk贸w przetargowych oraz projekt贸w um贸w dot. us艂ug i dostaw wykonywanych na potrzeby MZDiK, analiza raport贸w sprzedawanych przez operator贸w publicznego transportu zbiorowego, promowanie transportu zr贸wnowa偶onego i komunikacji miejskiej, udzielanie informacji petentom o sposobie za艂atwienia spraw realizowanych przez Wydzia艂 oraz o udzielanie informacji o realizowanym na terenie miasta Kalisza publicznym transporcie zbiorowym, przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 Rady Miejskiej oraz zarz膮dze艅 Prezydenta Miasta okre艣laj膮cych przepisy porz膮dkowe oraz op艂at dodatkowych stosowanych w komunikacji miejskiej, prowadzenie rejestru przewo偶onych pasa偶er贸w, jako艣ci us艂ug i innych danych odno艣nie komunikacji publicznej, prowadzenie spraw zwi膮zanych z organizacj膮, utrzymaniem oraz prawid艂owym wykorzystaniem dworc贸w i w臋z艂贸w przesiadkowych, kt贸re w zarz膮dzaniu posiada Wydzia艂, przeprowadzanie zleconych kontroli w zakresie jako艣ci us艂ug 艣wiadczonych przez operatora publicznego transportu zbiorowego, rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosk贸w dotycz膮cych komunikacji miejskiej, inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego.
MIEJSKI ZARZ膭D DR脫G I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
Zgodnie z programem sta偶u.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie prac brukarskich.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Mokre (lubelskie)
-nadz贸r nad dzia艂em gospodarczym(osoba rzetelna,pracowita,dobrze zorganizowana)
Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej SZPITAL sp. z o.o. - 2017-07-31 - Skwierzyna (lubuskie)
sprzeda偶 towar贸w
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - 艢widnik (lubelskie)
Rozliczenia i sprzeda偶.
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 WZAJEMNYCH "TUW" - 2017-10-13 - Chojnice (pomorskie)
NADZ脫R NAD WYKONYWANYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI; SPORZ膭DZANIE DOKUMENTACJIPOWYKONAWCZEJ; PRZYGOTOWYWANIE OFERT PRZETARGOWYCH
PRZEDSI臉BIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE INSBUD SP.Jj. - 2017-12-14 - Skierniewice (艂贸dzkie)
Przygotowywanie, organizowanie i prowadzenie rozpozna艅 cenowych, prowadzenie post臋powa艅, przygotowywanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, zapyta艅 ofertowych i projekt贸w um贸w, prowadzenie rejestr贸w, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, publikacje og艂osze艅, wsp贸艂praca z Kierownikami i pracownikami poszczeg贸lnych kom贸rek organizacyjnych, wsp贸艂praca z nadzorem prawnym.
Zesp贸艂 Zak艂ad贸w Opieki Zdrowotnej Wadowice - 2016-07-07 - Wadowice (ma艂opolskie)
Praca na tokarce
BLACHARSTWO, 艢LUSARSTWO, MECHANIKA POJAZDOWA - WALDEMAR ELLWART - 2016-12-13 - L臋bork (pomorskie)
Pomoc administracyjna, biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Puck (pomorskie)
- sporz膮dzanie dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja - kontrola zgodno艣ci dostarczanych materia艂贸w z zam贸wieniami i specyfikacjami- wsp贸艂praca z dzia艂em logistykiMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAK艁AD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)
zgodnie z zawodem
EUROBUD Chajewscy Sp. Jawna - 2016-10-05 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
Ksi臋gowanie bie偶膮cych rozlicze艅, wykonywanie deklaracji podatkowych, obs艂uga programu Optima.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga administracyjna dziekanatu, archiwizacja dokument贸w, sporz膮dzanie raport贸w, list; prowadzenie dziennika korespondencji, koordynowanie spraw poprzez jej realizacj臋 na platformie internetowej; obs艂uga student贸w; przyjmowanie dokument贸w; dodatkowe prace administracyjne wykonywane wg polece艅 prze艂o偶onego
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - S艂upsk (pomorskie)
obs艂uga klienta
FABRYKA MEBLI BODZIO Bogdan Szewczyk Sp.j. - 2017-03-17 - Mosina (wielkopolskie)
Osoba k艂ad膮ca du偶y nacisk na dba艂o艣膰 o dobro klient贸w z dostosowaniem si臋 do ich potrzeb i mo偶liwo艣ci. Manicurzystka b臋dzie wykonywa膰 zabiegi z zakresu manicure, pedicure zgodnie z ofert膮 salonu (m.in. klasyczny, hybrydowy).
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Uk艂adanie kabli, przewod贸w, linii, monta偶 i pod艂膮czanie urz膮dze艅
DRILL TECHNIK NATALIA OLESI艃SKA - 2017-10-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
a)przyjmowanie wniosk贸w o przyznanie 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego i wprowadzenie wniosk贸w do programu,b)zak艂adanie teczek osobowych 艣wiadczeniobiorc贸w z Funduszu alimentacyjnego,c)prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do d艂u偶nika dotycz膮cej zaleg艂o艣ci, rejestrowanie wniosk贸w, wyja艣nianie indywidualnych spraw dotycz膮cych klient贸w),d)sporz膮dzanie list wyp艂at,e)opracowywanie projekt贸w decyzji (decyzje przyznaj膮ce, zmieniaj膮ce, odmowne, uchylaj膮ce, o zwrocie, zawiadomienie o wszcz臋ciu postepowania, postanowienia i inne),f)przygotowywanie danych do sprawozda艅,g)prowadzenie post臋powa艅 wobec d艂u偶nik贸w alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wyp艂aconych z mocy ustawy 艣wiadcze艅.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Pruszczu Gda艅skim - 2016-03-10 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
- Obs艂. admin. Dzia艂u: (redagowanie pism wew. i zew. w tym urz臋dowych), prowadz. rej. bie偶膮cej korespond. wew. i zew. Dzia艂u, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondnecyjnym, wysy艂anie korespond. e-mali,- bie偶膮ce sledzenie stron www. zawieraj膮cych wa偶ne dla 艣rodowiska naukowego informacje, szczeg贸lnie stron臋 MNiSW, MZ,- praca z aktami prawnymi,- prowadz. dziennika wynajmu sal dydaktycznych,- prowadz. i aktual. kalendarza,- aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI,- pomoc w pracach Dz. zwi膮anych z dzia艂alno艣ci膮 stat. Instytutut,- pomoc w pracach zwi膮zanych z dokument. zwi膮zan膮 ze sta偶ami i specjalizacjami.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Praca w dziale spraw pracowniczych.
Przedsi臋biorstwo Budowy Dr贸g i Most贸w Sp.z o.o. - 2017-09-07 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)
Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)
obs艂uga got贸wkowa i bezgot贸wkowa
PA-CO-BANK Bank Sp贸艂dzielczy Towarzystwo Oszcz臋dn.-Po偶yczk. - 2017-06-27 - Pabianice (艂贸dzkie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STA呕U
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Skierniewice (艂贸dzkie)
mechanik samochod贸w osobowych i ci臋偶arowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
* aktywne poszukiwanie klient贸w* nawi膮zywanie nowych oraz podtrzymywanie istniej膮cych relacji handlowych z partnerami zagranicznymi* realizacja zada艅 sprzeda偶owych i dystrybucyjnych* przygotowywanie ofert, przyjmowanie zam贸wie艅 i kontrola nad ich realizacj膮* analiza potrzeb Klient贸w, kontrola p艂atno艣ci, sporz膮dzanie okresowych statystyk i raport贸w* analiza rynku oraz dzia艂a艅 konkurencji* uczestnictwo w targach oraz wystawach mi臋dzynarodowych* uczestnictwo w spotkaniach z Klientami
Zak艂ad Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2015-12-21 - G艂og贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji oddzia艂owej, fakturowanie, obs艂uga HR oddzia艂u, weryfikacja dostaw, sporz膮dzanie raport贸w, archiwizowanie dokument贸w, wspracie w prowadzeniu dokumentacji 艣rodk贸w trwa艂ych, zak艂adanie zlece艅 kontrolingowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Katowice (艣l膮skie)
Prowadzenie czynno艣ci kontrolnych w zakresie zgodno艣ci realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projekt贸w decyzji i postanowie艅.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)
Oferta sta偶u Rezerwa MinistraObs艂uga program贸w ksi臋gowych, wprowadzanie danych do program贸w komputerowych, ksi臋gowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Karczew (mazowieckie)