REFERENT DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO Lubiewo oferta pracy Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej
Stanowisko: REFERENT DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - opracowywanie jadłospisów,- prowadzenie dokumentacji żywnościowej,- prowadzenie ewidencji stanu żywionych,- zaopatrywanie jednostki w art. żywnościowe.
Data publikacji: 2016-07-15
Lokalizacja: Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucha, 89-526 Lubiewo, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opracowywanie jadłospisów,- prowadzenie dokumentacji żywnościowej,- prowadzenie ewidencji stanu żywionych,- zaopatrywanie jednostki w art. żywnościowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubiewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tucholski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubiewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik żywienia i gospodarstwa domowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, gastronomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- obsługa komputera (mile widziany program "Żywność"),- niekaralność i pełna zdolność do czynności prawnych,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Adres pracodawcy:
Pl.Wolności 23, 89-500 Tuchola, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
podanie i CV z aktualną fotografią ( w dokumentach należy podać adres e-mail),kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę,dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje,dokumenty potwierdzające staż pracy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: tucholski
Gmina pracodawcy: Tuchola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tuchola
Ulica pracodawcy: Pl.Wolności
Numer budynku pracodawcy: 23
Nazwisko osoby zgłaszającej: Sławomir Paszkowski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik żywienia i gospodarstwa domowego
Data dodania oferty pracy: 15.07.2016
Oferta pracy ważna do: 22.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sekretariatu, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Żary (lubuskie)
Kierowanie projektami i personelem ok 50 osób, wdrożenie strategii biznesowych, budżetowych, przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej. Dbanie o flotę pojazdów (opony, przeglądy, ubezpieczenia).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczen oferowanych przez Towarzystwo , prace administracyjno-biurowe, bieżąca obsługa sprzedażowa klienta
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Warszawa, Filia w Sejnach - 2016-05-24 - Sejny (podlaskie)
prowadzenie ewidencji gospodarki odpadami, rozliczanie stanów magazynowych, wydawanie zaświadczeń potwierdzających odzysk i recykling. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres zatrudnienia: 12 miesięcy
RECYKL Organizacja Odzysku S.A. - 2018-02-05 - Śrem (wielkopolskie)
sporządzanie umów, ewidencjia czau pracy, prowadzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Piekary Śląskie (śląskie)
Praca administracyjno-biurowa, prowadznie biura, prace z zakresu ksiegowości, obsługa krwiodawców i podopiecznych PCK.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
prace pielęgnacyjne terenów zieleni, przygotowywanie terenów do nasadzeń, koszenie trwaników
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lubin (dolnośląskie)
Projektowanie procesu produkcji łożysk, tworzenie instrukcji pracy operatora i procesu produkcji wyrobu, opracowywanie kart obróbki skrawaniem.
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca administarcyjno-biurowa. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ ŚRODOWISKA
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ziębice (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie ewidencji dokumentów księgowych w jednostce, prowadzenie rozrachunków w księgach rachunkowych, uzgadnianie terminowości płatności, wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty, prowadzenie rejestrów, zestawnień w oparciu o dokumenty księgowe, wykonywanie czynności kancelaryjnych; dodatkowe informacje pod adresem strony:http://bursa5.lublin.eu/strona-glowna/701/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referent.html
Bursa Szkolna nr 5 - 2018-04-18 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie prac remontowo-wykończeniowych w tym wykonanie gładzi gipsowych, malowanie, układanie kafli, montaż paneli, montaż instalacji sanitarnych, montaż stolarki drzwiowej, tapetowanie
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa i analiza umów z kontrahentami, prace wspomagające dział Zamówień Publicznych, składanie wniosków zakupowych, archiwizacja dokumentów
MANBROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
oferta skierowana do osób niepełnosprawnych
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Oględziny pojazdów, gromadzenie dokumentacji szkodowej, kosztorysowanie w programie EUROTAX, AUDATEX, INFOEKSPERT, obsługa systemu likwidacji szkód
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Poznanie specyfiki pracy PCEIK, prace administracyjno-biurowe, pomoc w organizacji kursów, szkoleń i konferencji, imprez itd., przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Oleśnica (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta - udzielanie informacji w punkcie informacyjnym.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie interwencji kryzysowej; udzielanie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego./Komplet dokumentów należy składać osobiście lub listownie w sekretariacie OIK w Łomży ul.Woj.Polskiego 161 do dn. 19 stycznia 2018r., do godz.13.00-decyduje data wpływu oferty do OIK w Łomży.Aplikacje powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem:"Oferta pracy-psycholog".Oferty, które wpłyną do OIK w Łomży po upływie w.w terminu nie będą rozpatrywane./Oferty nie wykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
OŚRODEK INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W ŁOMŻY - 2018-01-08 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie obiegu dokumentów księgowych w aptece szpitalnej, wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, raporty rozliczeniowe, prace administracyjne
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2017-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
zapoznanie się z ogólnymi zasadami dot. działalności jednostki, przepisami BHP i PPOŻ, zapoznanie się z przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej, takich jak: telefony, faksy, kserokopiarki, komputery, przyjmowanie korespondencji: zapisywanie korespondencji w dzienniku, rozdzielanie jej na poszczególne sekcje i pojedyncze osoby, wysyłanie korespondencji: zapisywanie korespondencji w dzienniku, prowadzenie książek pocztowych, pomoc przy archiwizacji dokumentów, pomoc w obsłudze beneficjentów, porządkowanie dokumentów w ramach poszczególnych teczek aktowych, praca w systemie komputerowym.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
przyjmowanie deklaracji podatkowych wpływajacych do rzędu, sprawdzania prawidłowości wyliczenia zobowiązań podatkowych, upinanie deklaracji do akt, wprowadzania danych z deklaracji do systemu POLTAX, CZM i programu FISKAS, archiwizacja dokumentów, obsługa tytułów wykonawczych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej,
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
analiza zadłużeń dłużników lokali mieszkalnych; naliczanie odsetek od nieterminowych opłat za lokale mieszkalne; wystawianie wezwań do zapłaty; wystawiani informacji o niezaleganiu w opłatach za lokale mieszkalne i garaże; rozliczanie indywidualnych opłat za centralne ogrzewanie dla lokali mieszkalnych ; obsługa interesantów w zakresie uzgadniania sald; potwierdzanie wniosków osobom ubiegającym się o dodatki mieszkaniowe. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Korab" w Ustce - 2017-03-14 - Ustka (pomorskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym, obsługa kasy fiskalnej
SKLEP WIELOBRANŻOWY URSZULA DOBROWOLSKA - 2016-11-28 - Rudna (dolnośląskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kwidzyn (pomorskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: 1. Wykonywanie prac w ramach Działu Księgowości. 2. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. 3. Inne prace zlecone w ramach Działu Księgowości. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa zlecenia z możliwością zmiany na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące od miesiąca stycznia 2017r., b) wymiar czasu pracy: 1/1 etatu, c) dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7.45-15.45, d) przewidywany termin zatrudnienia: 15.01 2017 r., e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E. Sposób aplikacji:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie do 19 grudnia 2016 r. do godz. 1000 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku, w godz. 8-15. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych, bez podawania przyczyn. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 wew. 16. Oferta dostępna w sali E.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace pomocnicze przy produkcji wyrobów kosmetycznych: pakowanie, nalewanie, etykietowanie produktów.
Laboratorium Kosmetyczne Canexpol Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Stojadła (mazowieckie)
naleczanie składek wynagrodzeń na podstawie umów zawartych z pracownikami i zleceniobiorcami oraz dodatkowe ewidencje dotyczace czasu pracy, rozlicza zoobowiązania ubezpieczeniowe wobec ZUS oraz podatkowe wobec urzędu skarbowego,sporządza i przekazuje deklaracje nalażnych skaładek. Oblicza kwoty wypłaty pracowników.
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2018-08-14 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)