REFERENT DS.ZAKUPÓW Kuźnia Raciborska oferta pracy ODLEWNIA RAFAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS.ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:-realizacja zakupów,-prace związane z przyjmowaniem i wydawaniem towarów z magazynu,-prowadzenie dokumentacji magazynowej,-kontakt z dostawcami.Wymagania:- wykształcenie średnie- znajomość obsługi programu Excel- mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie.
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska (śląskie)
Pracodawca: ODLEWNIA RAFAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 1, 47-420 Kuźnia Raciborska, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:-realizacja zakupów,-prace związane z przyjmowaniem i wydawaniem towarów z magazynu,-prowadzenie dokumentacji magazynowej,-kontakt z dostawcami.Wymagania:- wykształcenie średnie- znajomość obsługi programu Excel- mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS.ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kuźnia Raciborska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kuźnia Raciborska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Nazwa pracodawcy:
ODLEWNIA RAFAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Staszica 1, 47-420 Kuźnia Raciborska, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Kuźnia Raciborska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kuźnia Raciborska
Adres strony pracodawcy: www.zorafamet.pl
Ulica pracodawcy: Staszica
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Odlewnictwo żeliwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bfd5f3acfb104679bb57848d89ace52d
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć dodatkowych języka francuskiego w klasach 4-8.Praca na czas określony: 01.09.2018 r - 31.08.2019 r.Godziny pracy 10:00 - 15:00Wymiar czasu pracy 5/18Kontakt z pracodawcą: spsiechnice (at) interia.pl lub 605050763
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach - 2018-08-21 - Siechnice (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, EWIDENCJA SPRZEDAŻY NA KASIE FISKALNEJ, INKASOWANIE NALEŻNOŚCI ZA SPRZEDANE TOWARY, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW KASOWYCH, PRZYJMOWANIE DOSTAW TOWARÓW, KONTROLA ILOŚCIOWA I JAKOŚCIOWA TOWARÓW, ZAŁATWIANIE REKLAMACJI KLIENTOWSKICH
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przyjmowanie i rejestracja korespondencji, przepisywanie pism, wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Lubawka (dolnośląskie)
- organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych dla klienta grupowego oraz indywidualnego- bezpośredni kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca z dziecimi w ramach wczesnego wspierania rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Żelechów (mazowieckie)
Kontakty z kontrahentami zagranicznymi, przyjmowanie zamówień, negocjacje
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-03-10 - Woźniki (mazowieckie)
Przygotowywanie dań obiadowych oraz wydawanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE MARCIN FOLTINEK - 2018-12-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1. Planowanie i organizowanie działalności związanej z lustracjami i badaniami sprawozdań finansowych prowadzonymi przez Związek w spółdzielniach.2. Przygotowywanie harmonogramów lustracji i badań sprawozdań finansowych.3. Przygotowywanie umów na lustracje i badania sprawozdań finansowych ze spółdzielniami, lustratorami, asystentami, biegłymi rewidentami i rzeczoznawcami wraz z kompletem dokumentów wynikających z regulaminu oraz ustaw.4. Bieżąca analiza i kontrola harmonogramów lustracji i badań sprawozdań finansowych oraz przestrzegania przez lustratorów, biegłych rewidentów i rzeczoznawców, a także spółdzielnie, terminów umownych.5. Opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych z zakresu lustracji badań sprawozdań finansowych.6. Bieżąca współpraca z Zespołami Lustratorów, Biegłych Rewidentów i Rzeczoznawców.7.Przygotowywanie bieżącej korespondencji dotyczącej lustracji i badań sprawozdań finansowych.8. Obsługa komputera oraz internetu w zakresie prac zleconych przez Zarząd.9. Doraźna pomoc w Sekretariacie Biura Związku oraz zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. samorządu i administracji.10. Stałe doskonalenie swojej wiedzy umiejętności w zakresie powierzonych obowiązków.11. Dbanie o utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy.12. Wykonywanie innych poleceń Członków Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Tarnów (małopolskie)
Szycie odziezy lekkiej
TESSA ZAKŁAD KONFEKCJI ODZIEŻOWEJ IMPORT-EXPORT TERESA MICHALSKA - 2016-09-23 - Kalisz (wielkopolskie)
- przyjmowanie korespondencji bezpośrednio od interesantów,- rozdzielanie korespondencji,- dbieranie korespondencji wew.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
praca jako referent ds. audytu wewnętrznego
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej w markecie
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Częstochowa (śląskie)
1. Obsługa klienta.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Obsługa terminalu kart płatniczych.4. Obsługa systemów rezerwacyjnych.5. Przygotowywanie ofert turystycznych.6. Obsługa rezerwacji internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Tarnów (małopolskie)
obsługa biura dotycząca transportu, prowadzenie korespondencji w językach angielskim i niemieckim
Ośrodek Szkolenia Kierowców CABRIO - 2016-03-23 - Zamość (lubelskie)
Oferta stażu. Obsługa sekretariatu szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Olszanka (mazowieckie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Brzeg (opolskie)
prace porządkowe na terenie OSiR SKAŁKA
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa ubezpieczeniowa klientów indywidualnych, ubezpieczenia komunikacyjne, ubezpieczenia mieszkania, mieszkanie na życie, obsługa podmiotów gospodarczych, ubezpieczenia medyczne,
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Gryfino (zachodniopomorskie)
1. Ustalanie prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego, obliczanie ich wysokości, ustalanie prawa do dodatków (świadczeń pieniężnych) do emerytur i rent oraz kierowanie akt sprawy do postępowania orzeczniczego, jeżeli prawo do świadczenia uzależnione jest od oceny stanu zdrowia.2. Opracowywanie decyzji w zakresie:ustalania prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymania, zawieszania i wznowienia wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, przyznawania prawa do zasiłku pogrzebowego, ustalania wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie emerytur i rent, umarzania nienależnie pobranych świadczeń w ramach upoważnień udzielonych przez Prezesa KRUS.3. Ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent oraz dodatków.4. Ustalanie wysokości potrąceń z emerytur i rent z tytułu zaległych składek, nadpłat oraz innych tytułów.5. Ustalanie i pobieranie zaliczki na podatek dochodowy i składki na ubezpieczenie zdrowotne.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji. wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2018-10-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy. Każdy stażysta będzie przez kilka godzin w miesiącu udzielał informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
mile widziane doświadczenie na produkcji,Czyszczenie porcelany niedekorowanej, obsługa pieca ( zdejmowanie z taśmy porcelany dekorowanej ), pakowanie w kartonysystem pracy : 2-3 dni w tygodniu praca zmienna ( 7-15; 15-23 ; 23-7 ), umiejętność pracy z dokumentami
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-10-17 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe administracyjne, obsługa programów komputerowych Office (Word, Excel), znajomość języków obcych w mowie i piśmie dobra. Charakterystyka pracy: kompletowanie przygotowanie i prowadzenie postępowań z akresu zamówień publicznych i ich publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej, ocena formalno - prawna składanych ofert, sporządzanie umów z zakresu zamówień publicznych, współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówienia publicznych, KPA, o drogach publicznych, ruchu drogowym, Prawo budowlane. Szczegółowe informacje na stronie BIP http://www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl/nabor.
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RYBNIKU - 2018-10-04 - Rybnik (śląskie)
Obsługa kancelaryjna sekretariatu, bezpośredni kontakt z osobami pozbawionymi wolności.
Areszt Śledczy w Gdańsku - 2019-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
praca w dziale księgowości
MILA SA - 2017-02-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe lub średnie z 5-cio letnim stażem pracy - kierunek preferowany ekonomiczny, znajomość obsługi kasy gotówkowej będzie preferowana. Charakterystyka pracy: obsługa biura, kontakty z mieszkańcami, obsługa kasy Spółdzielni Mieszkaniowej - 4 godziny dziennie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RYF - 2018-04-18 - Rybnik (śląskie)