REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI UM.98/2018 WYP.LUB DOP.STAN.PRACY/45+/-UZUPEŁNIENIE Gorzów Wielkopolski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI UM.98/2018 WYP.LUB DOP.STAN.PRACY/45+/-UZUPEŁNIENIE
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI UM.98/2018 WYP.LUB DOP.STAN.PRACY/45+/-UZUPEŁNIENIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 18.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Walczaka
Numer budynku pracodawcy: 110
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 15.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie bezrobotnego z programen stażu oraz jego obowiazkami i uprawnieniami- szkolenie bhp- szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych- obsługa urządzeń biurowych- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowyanie korespondencji w Generator Pism- zakładanie spisu kartotek zasiłkowych oraz teczek akt płatników i ubezpieczonych- podział, pieczętowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej- prace pomocnicze w Sali Obsługi Klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Zadania:dotarcie do osób poszkodowanych w wypadkach,realizacja projektów marketingowych marki na podległym terenie, pomoc w zakresie gromadzenia dokumentacji,podpisywanie umów z klientami, którym przysługuje odszkodowanie budowanie własnego zespołu doradców,przekazywanie dokumentacji związanej z umowami do siedziby spółki.
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
1. Odbieranie dokumentów od klientów.2. Sprawdzanie ich pod kątem formalno-rachunkowym, dekretacja.3. Ewidencjonowanie zadań gospodarczych w programie księgowym.4. Uzgadnianie sald należności i zobowiązań z kontrahentami.5. Prace biurowe typu: skanowanie, kopiowanie, archiwizowanie, pisanie pism.6. Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustaw podatkowych, księgowych, kadrowo-płacowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa Zarządu i Rady Zadzorczej Spółki. Wydawanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Płock (mazowieckie)
Wprowadzanie operacji gospodarczych do systemu księgowego, księgowanie i dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Suwałki (podlaskie)
-wykonywanie prac administracyjnych;-opisywanie akt przekazywanych do archiwum;-przyjmowanie korespondencji, otwieranie;-przygotowanie korespodencji do wysyłki;-wprowadzenie danych z dokumentów do systemów komputerowych;-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników;-zakładanie i uzupełnianie podatkowych akt wymiarowych;-archiwizowanie dokumentów;-obsługa urządzeń birowych-analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Opieka nad mieszkańcami Domu POmocy Społecznej, pomoc mieszkańcom w codziennych czynnościach, podawanie posiłków, pomoc w czynnościach higieniczno-sanitarnych, opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej osoby starszej.
Dom Pomocy Społecznej Sosnówka - 2019-02-27 - Sosnówka (dolnośląskie)
rozmowa tel. z klientamiwprowadzanie danych na stronę internetowąrealizacja zamówień w sklepiedziałania marketingowe na rzecz rozwoju firmy
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- bezpośrednia obsługa klientów w zakresie sprzedaży- pozyskiwanie dystrybutorów i utrzymywanie relacji w obszarze sprzedaży i szkoleń produktowych- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi kontrahentami w celu podjęcia współpracy biznesowej- realizacja planów sprzedaży wiodących produktów- doradztwo techniczno-handloweMiejsce pracy: teren całego kraju
TRAIDENIS-POL Spółka z o.o. - 2018-07-04 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, wsparcie dla działu kadr i płac.
Dersław Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie zleconych zadań admin.-biurowych,- Obsł. korespondencji przych. i wych., prowadzenie dziennika korespondencji,- Przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, e-mail,- Obsł. urządzeń biur. ( wykonywanie kserokopii dokumentacji/skanowanie),- Redagowanie pism,- Wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostepnych fudnuszach unijnych i pomocowych dla ICZMP,- Czynny udział w realizacji i rozliczaniu projetków,- Opracowywanie treści zaputań ofertowych, wzorów umów i załączników,- składanie zamówień na mat. biurowe, stała kontrola.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Łódź (łódzkie)
praca w delegacji; umiejętność czytania rysunku technicznego; kompletowanie i złożenie elementów do następnego etapu produkcji tj. prac spawalniczych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Porządkowanie, księgowanie i opisywanie dokumentów źródłowych, prowadzenie ewidencji księgowych księgi przychodów i rozchodów, wyliczanie podatków, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Segregowanie akt na zespoły i komórki organizacyjne, sporządzanie elektronicznych kopii dokumentacji przeznaczonej do zasobu archiwalnego, weryfikacja kompletności przesyłek z dokumentacją przeznaczoną do zarchiwizowania, kwalifikacja dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych, systematyzację akt według komórek organizacyjnych, ich klasyfikację w układzie rzeczowym, opracowanie środków ewidencyjnych,brakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania, rozmieszczanie zasobów w magazynach w celu zapewnienia właściwych warunków przechowywania, porządkowanie akt w archiwach klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie, ewidencjonowanie i wysyłka dokumentów dla osób bezrobotnych; sporządzanie projektów pism, raportów, zestawień na potrzeby działu; wysyłka korespondencji; pomoc w obsłudze interesantów i sporządzanie list wypłat świadczeń FP; skanownaie i archiwizacja dokumentów; obsługa programu Syriusz w zakresie Formalnej Obsługi Beneficjenta, w tym aktualizacja danych
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
dostarczanie towaru do klienta,windykacja należności
Polski Tytoń Dystrybucja S.A. - 2017-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa dokumentów dotyczących gospodarki odpadami - wystawianie KPO, sprawozdań, protokołów, nadawanie kodów odpadom;- sporządzanie ofert i pozyskiwanie dostawców odpadów do przetwórstwa;- przygotowywanie i wysyłka próbek tworzyw sztucznych;- sprzedaż tworzyw stucznych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Referent ds. kontroli jakości / nabór staż do 30 r. ż. w tym osoby niepełnosprawne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
praca w dziale księgowym firmy, układanie dokumentów, sprawdzanie rejestrów podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Płock (mazowieckie)
Kontrola jakości i zgodności nadruku na ostatnim etapie przy tunelu suszącym na podstawie zaakceptowanej pierwszej próby symulacji w komputerze, kontrola poprawności nadruku, liczenie wychodzącyhc toreb koszulek z tunelu suszącego.
Jobs Plus - 2018-03-12 - Skawina (małopolskie)
Prowadzenie zajęć z edukacji dla bezpieczeństwa w klasach VIII w szkole podstawowej oraz III klasie gimnazjum
Szkoła Podstawowa w Jemielnie - 2018-06-20 - Jemielno (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej obiektów budownictwa przemysłowego i innych budynków.
MKL BAU Sp. z o. o - 2016-07-25 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa interesantów,prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON,realizacja zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie
Miejski Osrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
OMEGA PILZNO - 2019-01-31 - Jasionka (podkarpackie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ CZARNA - 2018-06-12 - Czarna Górna (podkarpackie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp. Jawna - 2016-08-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie korespondencji, obsluga administracyjna współlnot mieszkaniowych, ewidencja faktur i kosztów, wystawianie i obsluga zleceń i napraw bieżacych, inwentaryzacja dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
WYKONYWANIE ELEMENTÓW GRANITOWYCH
PPHU USŁUGI TRANSPORTOWE ZDZISŁAW STANOWSKI - 2018-05-18 - Żółkiewka (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)