REFERENT DS. ZAOPATRZENIA - INTENDENT Nietążkowo oferta pracy Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Kasprowicza w Nietążkowie
Stanowisko: REFERENT DS. ZAOPATRZENIA - INTENDENT
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2020-07-16
Lokalizacja: Nietążkowo (wielkopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Kasprowicza w Nietążkowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dudycza 4, 64-030 Nietążkowo, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZAOPATRZENIA - INTENDENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nietążkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3011
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Śmigiel
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: intendent
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wyksztł. wyższe dietetyk, techolog żywności
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Kasprowicza w Nietążkowie
danePracodawcy_nip: 6981667042
danePracodawcy_regon: 411427140
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Dudycza 4, 64-030 Nietążkowo, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: kościański
danePracodawcy_kodPowiatu: 3011
Gmina pracodawcy: Śmigiel
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nietążkowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0376596
Ulica pracodawcy: Dudycza
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|515102
Zawód wykonywany przez pracownika: intendent
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 16.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2566bb4ec35a3617ec055fd7160edb5
Podobne oferty pracy
obsługa klientów restauracji, praca w ruchu ciągłym
Elektro-Dor Turystyka SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-28 - Opole (opolskie)
1. Rejestracja pism wysyłanych i wpływających do instytucji oraz ich przekazywanie do poszczególnych jednostek organizacyjnych.2. Udział w organizowaniu konferencji i szkoleń.3. Udział w rekrutacji na studia wyższe i podyplomowe.4. Realizacja zadań związana z obsługą administracyjną realizowanych projektów.5. Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem instytucji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.6. Dyżurowanie w sekretariacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem pracy.7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna stażysty.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż towarów będących na stanie magazynowym firmy - detaliczna (punkt sprzedaży) oraz wg zamówień od kontrahentów (stali odbiorcy, wg umów przetargowych), ustalanie cen towarów, przygotowanie do wysyłki zamówionych towarów - dział handlu i marketingu
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
Noris sp z o.o. sp.k. - 2019-02-14 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP oraz przepisami o rachunkowości/2. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji- prowadzenie dziennika korespondencji.3. Ewidencja czasu pracy.4. Ewidencja urlopów.5. Ewidencja wniosków urlopowych.6. Ewidencja umów z odbiorcami i dostawcami.7. Dbanie o porządek w miejscu pracy.8. Odbieranie telefonów.9. Pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Niwka (małopolskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umów cywilnoprawnych.2. Weryfikacja kompletności dokumentacji kadrowej, egzekwowanie braków.3. Organizowanie obiegu dokumentów w dziale, w tym w szczególności segregacja dokumentów, ich ewidencjonowanie, przekazywanie właściwym osobom/działom oraz archiwizacja.4. Obsługa korespondencji z pracownikami oraz instytucjami zewnętrznymi.5. Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwalnianiem pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tuchów (małopolskie)
Prace biurowe, prowadzenie rozrachunków, prowadzenie rejestrów umów, sporządzanie umów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
współpraca z organami Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Zgromadzenie Wspólników); przygotowywanie organizacyjno-techniczne zebrań organów Spółki oraz kierowników działów; protokołowanie posiedzeń Zarządu; przygotowywanie, rejestracja oraz nadzór nad realizacją uchwał Zarządu i pozostałych organów Spółki, nadzór nad obiegiem informacji pomiędzy Zarządem a pracownikami oraz instytucjami zewnętrznymi, współpraca z kancelarią prawną, archiwizacja dokumentów
UNIA Spółka z o.o. - 2019-04-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace na obiekcie firmy; godziny pracy: 7.00- 15.00
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ROLMASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-26 - Słupsk (pomorskie)
Wypisywanie dokumentów, (fakturowanie, paragony i przyjmowanie płatności)
PPH Kam Sp.z o.o. - 2018-08-09 - Nowa (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie/wyższe
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Racibórz (śląskie)
Prace kameralne w geodezji:-redakcja map syt.-wys., inwentaryzacji powykonawczej-zgłaszanie prac, przygotowywanie operatów-składanie operatów z podziałów, rozgraniczeń
Biuro Usług Geodezyjnych i Projektowych “KODEM” Sp. z o. o. - 2016-05-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
OBSŁUGA KOTŁOWNI,WYKONYWANIE ZLECEŃ PRODUKCJI POMOCNICZEJ,WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC REMONTOWYCH.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2019-04-29 - Skwierzyna (lubuskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Zabrze (śląskie)
Nadzorowanie i kontrolowanie pracy pracowników.
PHU Anna Pach - 2019-12-17 - Rusocin (pomorskie)
1. Obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2018-05-04 - Garbalin (łódzkie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace fryzjerskie
Zakład Fryzjerski Ścisłowski Henryk - 2020-05-21 - Warka (mazowieckie)
Wydawanie i przyjmowanie wniosków wraz z dokumentami. Przygotowanie decyzji administracyjnych, sporządzanie list wypłat, sporządzanie sprawozdań
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśnej - 2016-01-08 - Leśna (dolnośląskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Stare Babice (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z izolacjami poziomymi i pionowymi
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Praca w systemie SAP, rozliczanie ilościowe zleceń produkcyjnych, rozliczenie właściwych partii, surowców i opakowań, rozliczanie akordów według zleceń produkcyjnych, wystawianie zleceń produkcyjnych.
GLOBAL COSMED GROUP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-04 - Świętochłowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej, obsluga urządzeń biuriowych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
Montaz instalacji elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych
JAROSŁAW DOBROWOLSKI ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY "TOMA" - 2019-04-02 - Kraków (małopolskie)
- Wprowadznie dokumentów do systemu magazynowego;- Obsługa komputera;- Odpowiedzialność za obieg dokumentów.Praca od 6:00 do 14:00 i od 12:00 do 20:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Dowborczyków 31
Z PIECA RODEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-19 - Łódź (łódzkie)
1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur zakupu. 2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów magazynowych. 3. Wprowadzenie dokumentów do programu księgowego.4. Archiwizacja dokumentów księgowych. 5. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach rozliczenie zakupu towarów. 6. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach związanych z obrotem magazynowym.7. Weryfikacja poprawności zapisów w rejestrach zakupów i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Tarnów (małopolskie)
obsługiwanie i udzielanie informacji interesantom, prowadzenie kalendarza dyrekcji BSO, organizowanie spotkań i narad kierownictwa BSO, przyjmowanie korespondencji do podpisu dyrekcji BSO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta- przyjmowanie i wydawanie towarów
PPUH OMEGA SP Z O.O. - 2017-03-30 - Mszana Dolna (małopolskie)
Realizacja zadania w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży w przechodzeniu przez jezdnię.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Jaworzno (śląskie)