REFERENT DS. ADMINISTRACJI (S) Tarn贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI (S)
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Rejestracja pism wysy艂anych i wp艂ywaj膮cych do instytucji oraz ich przekazywanie do poszczeg贸lnych jednostek organizacyjnych.2. Udzia艂 w organizowaniu konferencji i szkole艅.3. Udzia艂 w rekrutacji na studia wy偶sze i podyplomowe.4. Realizacja zada艅 zwi膮zana z obs艂ug膮 administracyjn膮 realizowanych projekt贸w.5. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z funkcjonowaniem instytucji zgodnie z Instrukcj膮 kancelaryjn膮.6. Dy偶urowanie w sekretariacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem pracy.7. Wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez opiekuna sta偶ysty.
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Rejestracja pism wysy艂anych i wp艂ywaj膮cych do instytucji oraz ich przekazywanie do poszczeg贸lnych jednostek organizacyjnych.2. Udzia艂 w organizowaniu konferencji i szkole艅.3. Udzia艂 w rekrutacji na studia wy偶sze i podyplomowe.4. Realizacja zada艅 zwi膮zana z obs艂ug膮 administracyjn膮 realizowanych projekt贸w.5. Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z funkcjonowaniem instytucji zgodnie z Instrukcj膮 kancelaryjn膮.6. Dy偶urowanie w sekretariacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem pracy.7. Wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez opiekuna sta偶ysty.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI (S)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarn贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tarn贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 15.07.2019
Data zako艅czenia pracy: 15.01.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Sta偶 realizowany w ramach projektu Aktywizacja os贸b m艂odych pozostaj膮cych bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarn贸w (IV) M艂odzi na start, kt贸ry jest realizowany w ramach PO WER, Poddzia艂anie 1.1.1 i wsp贸艂finansowany ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego.Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych, zdolno艣膰 szybkiego uczenia si臋, wysoka kultura osobista, punktualno艣膰, sumienno艣膰. Praca w Tarnowie od pon. do niedz. na trzy zmiany w godz.: I zmiana 8.00-16.00, II zmiana 10.00-18.00, III zmiana 12.00-20.00. Zakres obowi膮zk贸w: rejestracja pism wysy艂anych i wp艂ywaj膮cych do instytucji oraz ich przekazywanie do poszczeg贸lnych jednostek organizacyjnych, udzia艂 w organizowaniu konferencji i szkole艅, udzia艂 w rekrutacji na studia wy偶sze i podyplomowe, realizacja zada艅 zwi膮zana z obs艂ug膮 administracyjn膮 realizowanych projekt贸w, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z funkcjonowaniem instytucji zgodnie z Instrukcj膮 kancelaryjn膮, dy偶urowanie w sekretariacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem pracy, wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez opiekuna sta偶ysty.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarn贸w
Gmina pracodawcy: Tarn贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarn贸w
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.07.2019
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 12.08.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?617315e4950c739d0974e0173e495402
Podobne oferty pracy
Zawieranie um贸w transportowych, obs艂uga gie艂dy transportowej, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami zagranicznymi oraz przewo藕nikami
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- Informacja o naborze DS.14000.10.2018 Dyrektor Miejskiego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Katowicach poszukuje kandydat贸w na stanowisko urz臋dnicze: Referent/podinspektor ds. nale偶no艣ci w dziale dochodzenia nale偶no艣ci.- Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: 1) dochodzenie nale偶no艣ci z tytu艂u realizacji zada艅 ustawy o pomocy pa艅stwa w wychowywaniu dzieci oraz ustawy o pomocy spo艂ecznej2) wystawianie administracyjnych tytu艂贸w wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozda艅 z ww. zada艅,5) obs艂uga programu Eurobud偶et, PROTON, program贸w obs艂uguj膮cych 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej i 艣wiadczenia rodzinne,- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 z艂/brutto + dodatek sta偶owy. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezb臋dne:1) wykszta艂cenie: co najmniej 艣rednie ekonomiczne2) posiadanie obywatelstwa polskiego,3) posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,4) niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,5) dobra znajomo艣膰 KPA,6) dobra znajomo艣膰 ustawy o pomocy spo艂ecznej7) dobra znajomo艣膰 ustawy o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepis贸w wykonawczych w zakresie zada艅 nale偶膮cych do wierzyciela,8) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),9) dok艂adno艣膰, precyzja,10) umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu,11) umiej臋tno艣膰 dobrej organizacji pracy,12) umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,Wymagania dodatkowe -pozosta艂e, pozwalaj膮ce na optymalne wykonywanie zada艅 na danym stanowisku: wykszta艂cenie wy偶sze, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w: Sygnity-艢wiadczenia Rodzinne, Eurobud偶et.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (艣l膮skie)
Ofertowanie kontakt贸w z klientem Praca w godz.: 7:00-15:00 jednozmianowa
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭" - 2019-05-28 - Jelcz-Laskowice (dolno艣l膮skie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Rybnik (艣l膮skie)
prace administracyjno biurowe, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - O偶ar贸w Mazowiecki (mazowieckie)
wydawanie i rejestrowanie za艣wiadcze艅 podatkowych, segregowanie kart gospodarstw, prowadzenie rejestru informacji podatkowych, wysy艂ka korespondencji podatkowej podatku rolnego, le艣nego, od nieruchomo艣ci, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Skrzysz贸w (ma艂opolskie)
Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykszta艂cenie 艣rednie z rocznym sta偶em pracy lub wy偶sze bez wymaganego do艣wiadczenia; znajomo艣膰 procedur administracyjnych; znajomo艣膰 j. angielskiego na 艣rednim poziomie; znajomo艣膰 program贸w MS Office; obs艂uga urz膮dze艅 biurowych; Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji wg ustalonych wzor贸w, bie偶膮cej i archiwalnej zgodnie z rzeczowym wykazem akt, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, sprz臋tu komputerowego, przygotowanie dokumentacji bie偶膮cej; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gliwice (艣l膮skie)
- Zakres obowi膮zk贸w:1. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z administrowaniem oraz ewidencjonowaniem podzia艂u i wykorzystania 艣rodk贸w finansowych przeznaczonych na pomoc materialn膮 dla student贸w studi贸w stacjonarnych i niestacjonarnych w zakresie:- stypendi贸w rektora dla najlepszych student贸w,- stypendi贸w socjalnych dla student贸w oraz doktorant贸w,- stypendi贸w specjalnych dla niepe艂nosprawnych student贸w oraz doktorant贸w,- zapom贸g dla student贸w oraz doktorant贸w,- stypendi贸w dla najlepszych doktorant贸w,- stypendi贸w doktoranckich,- stypendi贸w projako艣ciowych,- stypendi贸w ministra za wybitne osi膮gni臋cia,- stypendi贸w fundowanych dla cudzoziemc贸w.2. Przyjmowanie wniosk贸w o przyznanie pomocy materialnej oraz przygotowanie ich do podj臋cia decyzji:- przeprowadzanie weryfikacji stypendialnej,- szczeg贸艂owe analizowanie wniosk贸w pod wzgl臋dem sytuacji materialnej studenta oraz jego rodziny,- gromadzenie dokumentacji potwierdzaj膮cej prawo do pomocy materialnej.3. Obs艂uga organizacyjno-techniczna Wydzia艂owych Komisji Stypendialnych:- ustalanie termin贸w Wydzia艂owej Komisji Stypendialnej,- powiadamianie o terminach Przewodnicz膮cego Komisji Stypendialnej oraz Parlament Studencki,- sporz膮dzanie protoko艂贸w na posiedzenie Wydzia艂owej Komisji Stypendialnej,- og艂aszanie podj臋tych decyzji o przyznaniu lub nieprzyznaniu stypendi贸w,- sporz膮dzanie i wysy艂anie studentom/doktorantom decyzji Wydzia艂owej/Uczelnianej Komisji Stypendialnej.4. Sporz膮dzanie miesi臋cznych list wyp艂at dla stypendyst贸w i przekazywanie ich do Dzia艂u Finansowego.5. Obs艂uga student贸w w zakresie:- udzielania informacji na temat aktualnych przepis贸w i mo偶liwo艣ci otrzymania 艣wiadcze艅 pomocy materialnej,- wydawania za艣wiadcze艅 dotycz膮cych korzystania z pomocy materialnej.-Wynagrodzenie: 2250 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na poczatek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca b臋dzie wykonywana od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 07:30-15:30. (Sporadycznie praca w sobot臋 i w godzinach popo艂udniowych).Niezb臋dne wymagania:- Wykszta艂cenie wy偶sze lub 艣rednie (w przypadku wykszta艂cenia 艣redniego na stanowisku samodzielnego referenta wymagany sta偶 pracy przynajmniej 4 lata),- Do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- Bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi pakietu Microsoft Office,- Umiej臋tno艣膰 pracy indywidualnej i w zespole, - Wysoka kultura osobista, rzetelno艣膰, dyspozycyjno艣膰.Wymagania dodatkowe:- Samodzielno艣膰 podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zada艅,- Rzetelno艣膰 i dok艂adno艣膰 w wykonywaniu powierzonych zada艅,- Umiej臋tno艣膰 organizacji pracy w艂asnej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2019-01-03 - Katowice (艣l膮skie)
Miejsce sta偶u Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Prace administracyjno-biurowy.Obs艂uga kasy fiskalnej.
PPUH SMAKPOL Sp. z o. o. - 2018-01-18 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Naliczanie op艂at za u偶ywanie lokali mieszkalnych na warunkach sp贸艂dzielczego prawa do lokalu, w艂asno艣ciowego prawa do lokalu i odr臋bnej w艂asno艣ci. Udzia艂 przy naliczaniu wynagrodze艅 pracownik贸w, wyp艂at 艣wiadcze艅 dla cz艂onk贸w Sp贸艂dzielni. Prowadzenie rozlicze艅 finansowych z cz艂onkami Sp贸艂dzielni (wpisowe, wk艂ady). Zapoznanie si臋 z zasadami windykacji nale偶no艣ci od zad艂u偶onych cz艂onk贸w. Udzia艂 przy prowadzeniu gospodarki kasowej, uczestnictwo w kasie przy przyjmowaniu wp艂at oraz udzia艂 przy prowadzeniu spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniami maj膮tkowymi. Uczestnictwo w obs艂udze sp艂aty kredyt贸w zaci膮ganych przez Sp贸艂dzielni臋 na sfinansowanie inwestycji mieszkaniowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie i ewidencjonowanie zg艂aszanych przez mieszka艅c贸w usterek, wprowadzanie danych do program贸w komputerowych, redagowanie pism do mieszka艅c贸w, sprawdzanie realizacji zg艂aszanych usterek, porz膮dkowanie dokumentacji dzia艂u gospodarki zasobami mieszkaniowymi, ewidencjonowanie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, przygotowanie i wysy艂anie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
Transport 艣rodk贸w spo偶ywczych na terenie Opola i okolic. System pracy r贸wnowa偶ny
Zak艂ady Mi臋sne Niebieszcza艅scy Sp.j - 2017-07-27 - Opole (opolskie)
kompleksowq obs艂uga Klienta wed艂ug standard贸w firmy
realizacje planu sprzeda偶y na jak najwy偶szym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprz臋tu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w za艂adunku towaru
Media Expert - 2016-03-18 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - 艢winna (艣l膮skie)
sporz膮dzanie dokument贸w z zakresu stosunku pracy oraz um贸w cywilnoprawnych,prowadzenie rozlicze艅 ZUS,SOD,PFRON
LEGION CK Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Obs艂uga klienta, sprzeda偶 agencyjna imprez turystycznych, organizacja imprez turystycznych, rezerwacja hoteli, rezerwacja autokar贸w, rezerwacja samolot贸w.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Bia艂ystok (podlaskie)
Sprzeda偶 wyrob贸w cukierniczych, przyjmowanie zam贸wie艅.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Opis stanowiska:鈥twarcie i zamkni臋cie dnia operacyjnego w systemie ksi臋gowym;鈥rowadzenie ksi膮g rachunkowych;鈥ompleksowa obs艂uga czynno艣ci zwi膮zanych z gospodark膮 w艂asn膮 banku;鈥ozliczanie transakcji obrotu aktywami finansowymi banku;鈥ie偶膮ce monitorowanie i zaczytywanie tabel kursowych oraz przeprowadzanie transakcji w obrocie dewizowym;鈥egulowanie rezerwy obowi膮zkowej oraz rozlicze艅 BFG i FO艢G;鈥egulacja zobowi膮za艅 podatkowych i niepodatkowych banku;鈥ontrola rozlicze艅 mi臋dzybankowych i mi臋dzyoddzia艂owych;鈥ie偶膮ca kontrola kont;鈥obieranie prowizji od operacji bankowych;鈥ykonywanie proces贸w przetwarzania zwi膮zanych z zamkni臋ciem dnia, miesi膮ca, kwarta艂u i roku;鈥okonywanie uzgodnie艅 i zestawienia obrot贸w dziennych;鈥porz膮dzanie zestawie艅 obrot贸w i sald.
Bank Sp贸艂dzielczy w Podd臋bicach - 2019-10-04 - Podd臋bice (艂贸dzkie)
przer贸bki krawieckie
Firma Us艂ugowo Handlowa SZPILKA Katarzyna Szupiluk - 2015-12-09 - Pszczyna (艣l膮skie)
Mechanika maszyn i urz膮dze艅 przemys艂owych
EURO-EKO Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2019-04-05 - Che艂m (lubelskie)
- realizacja projekt贸w UE-
kontakt przez OHP - 2017-01-12 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ksi臋gowo艣ci ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw technik膮: podatkowa ksi臋ga przychod贸w, rycza艂t od przychod贸w.
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Zabrze (艣l膮skie)
Naprawa pojazd贸w ci臋偶arowych
"St臋pie艅-Transport" Rados艂aw St臋pie艅 - 2015-11-27 - Jedlina-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
.
AKADEMIA MALUSZKA PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE PAW艁OWO - 2018-09-10 - Paw艂owo (pomorskie)
Prowadzenie w ramach projektu dodatkowych zaj臋膰 dla dzieci w Przedskolu w Gor臋czynie
URZ膭D GMINY SOMONINO - 2017-03-08 - Gor臋czyno (pomorskie)
wsp贸艂praca z kontrachentami, sprzeda偶; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSI臉BIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Pi艂a (wielkopolskie)
prowadzenie stan贸w magazynowych,opracowywanie analiz magazynowych itp.
Rolniczy Kombinat Sp贸艂dzielczy - 2018-08-02 - 艁ubnica (wielkopolskie)