REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI Elbląg oferta pracy Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Stanowisko: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie podstawowych dokumentów przetargowych, przeprowadzanie rozeznań rynku na dostawy, usługi, roboty budowlane do wartości 30.000 Euro; Prowadzenie postepowań dotyczących dzierżawy i najmu, w tym opracowywanie dokumentów przetargowych i prowadzenie czynności nie zastrzeżonych do kompetencji komisji przetargowych. Umowa zastępstwo: ok 1,5 roku
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karowa 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie podstawowych dokumentów przetargowych, przeprowadzanie rozeznań rynku na dostawy, usługi, roboty budowlane do wartości 30.000 Euro; Prowadzenie postepowań dotyczących dzierżawy i najmu, w tym opracowywanie dokumentów przetargowych i prowadzenie czynności nie zastrzeżonych do kompetencji komisji przetargowych. Umowa zastępstwo: ok 1,5 roku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTROWANIA OBIEKTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych co najmniej w stopniu podstawowym, znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, o gospodarce nieruchomościami; dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Office.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Karowa 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv kontakt osobisty w godz. 8.00-15.00kontakt tel.: 881609030; 556256303 lub email: agnieszka.bienert (at) mosir.elblag.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Karowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.04.2019
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 24.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie i rozliczanie zakupów, prowadzenie postepowan o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sadowa (mazowieckie)
Prowadzenie teczek akt osobowych, archiwizacja dokumentów zgodnie z Instrukcja kancelaryjną, ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, prowadzenie sprawozdawczości SIO. Praca 3 dni w tygodniu.
Miejskie Przedszkole Nr 25 - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)
Utrzymanie czystości na Oddziale Kardiologii Inwazyjnej w nowosądeckim szpitalu.Osoby zainteresowane ofertą mogą kontaktować się drogą telefoniczną z Panią Haliną Bylica - 604 445 569
OMNI-SERWIS MACIEJ BYLICA - 2016-08-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej - nawiązywanie oraz rozwiązywanie stosunku pracy. Prowadzeie akt osobowych, ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie faktur do rejestracji, dekretowanie oraz księgowanie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Dźwirzynie.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-03-24 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Żywiec (śląskie)
Sprawdzenie i dekretacja dokumentów raportu kasowego, sprawdzenie i dekretacja dokumentów sprzedaży, przygotowanie danych do not w zakresie realizacji zaliczek na usługi, rozliczanie punktów sprzedaży, archiwizacja dokumentów księgowych.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-02-26 - Tychy (śląskie)
WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, NADZÓR NAD GOSPODARKĄ MAGAZYNOWĄ.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Mniszków (łódzkie)
Obsługa klienta salonu meblowego.Spotkanie rekrutacyjne 05.07.2016 g. 11:00 ul.Milenijna 2.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
obsługa klienta, wypisywanie dokumentów sprzedażowych, zamówienia
ORBITAL Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Chełm (lubelskie)
Utrzymanie w czystości powierzonego odcinka.
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy - 2017-12-15 - Otwock (mazowieckie)
obsługa poczty elektronicznej, opisywanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetowa, dokonywanie zakupów środków czystości i artykułłów biurowych, prowadzenie inwentarza, obsługa systemu informacji oświatowej
Szkoła Podstawowa Nr 46 Im. Jana Kiepury - 2018-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie prac związanych z przygotowywaniem programów studiów, układanie rozkładów zajęć, archiwizacja dokumentów, obsługa Platformy e-learning.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Siedlce (mazowieckie)
Aktywny udział w realizacji bieżących prac serwisowych.Pomoc w nadzorze nad zespołem serwisowym.Wsparcie działu przy tworzeniu ofert i rozliczaniu napraw i usług serwisowych.Wsparcie przy programowaniu układów hamulcowych i zawieszeń do przyczep i naczep.Uaktualnianie baz danych serwisu.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-06-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
młodszy dokumentalista
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Śrem (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
- wdrożenie do rozl. kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemnie excel,- spr. prawidłości i rozliczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- prowadz. ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiąg inwentarzowych,- rolziczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczej krajowych i zagranicznych,- prowadz. rejestów bankowych i raportów kasowych,- rozl. i sporządzania raportów otrzymancyh dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadz. rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokument. oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych, uzgadaniania miesięcznego oraz rocznego kont analitycznych zw. z ewidencją, środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe.Umiejętność obsł. urządzeń biurowych oraz programów komputerowych WORD, EXCEL, Power Point.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Racibórz (śląskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Mława (mazowieckie)
Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Sprawdzanie danych wnioskodawców w systemie Syriusz w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wpisywanie wniosków i umów o dotacje do właściwych rejestrów. Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Gdynia (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1. udostępnianie wydawnictw z Punktu Ewidencyjnego Przetwarzania Materiałów Bibliotecznych zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych;2. udzielanie zainteresowanym czytelnikom informacji o wydawnictwach specjalistycznych oraz pomocy w wyszukiwaniu potrzebnych materiałów;3. prowadzenie i uzupełnianie " Wykazów aktualnych specjalistycznych wydawnictw wojskowych";4. przyjmowanie z kancelarii tajnej i jawnej przesyłek z wydawnictwami5. i przekazywanie jednostkom będących na zaopatrzeniu 33. BL Tr zgodnie z rozdzielnikiem;7. użytkowanie ZWSIRON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestrację zdarzeń na podstawie Polityki rachunkowości RON w zakresie POIN za jednostki będące na zaopatrzeniu 33. BLTr;8. wykonywanie raportów w ZWSI RON zgodnie z określonymi zasadami9. i terminami w zakresie POIN za jednostki będące na zaopatrzeniu 33. BLTr;10. zgłaszanie/przekazywanie zidentyfikowanych usterek i błędów11. w oprogramowaniu ZWSI RON;12. zgłaszanie uwag i propozycji dotyczących funkcjonowania ZWSI RON:13. wprowadzanie danych do "Modułu Potrzeby" w systemie LBPP w zakresie POIN jednostek będących na zaopatrzeniu 33. BLTr, zgodnie z planem przydziałów gospodarczych.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-04-10 - Powidz (wielkopolskie)
jw.
Dom Emeryta Wojskowego - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa komputera, pozyskiwanie klientów, wystawianie zleceń, rozliczanie kierowców
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Korytków (wielkopolskie)
prace administracyjno- biurowe związane z obsługą działu
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-12 - Ludwikowo (wielkopolskie)
poszukiwanie i obsługa nowych kilentów z terenu działania firmy. Przygotowywanie i prowadzenie pokazów dla kilentów z wykorzystaniem urządzeń do odczytu telematyki. Ofertowanie i nadzór nad procesami sprzedaży. Obsługa posprzedażowa kilentów. Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
-obsługa urządzeń biurowych-praca przy komputerze (office)-zapoznanie z zakresem obowiązków-zapoznanie z SIO-pomoc w świetlicy szkolnej-zapoznanie z dokumentacją w szkole
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Smolna (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera, w tym pakietu Office, umiejętność protokołowania. Charakterystyka pracy: sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady Nadzorczej i jej organów, sporządzanie umów, uchwał, bieżąca aktualizacja strony internetowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2018-01-04 - Rybnik (śląskie)