REFERENT DS. TECHNICZNYCH Chorzów oferta pracy LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa Auto Cad/w 3 D/,obsługa programów produkcyjnych
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelazna 5, 41-506 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa Auto Cad/w 3 D/,obsługa programów produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technolog – programista obrabiarek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie w produkcji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi programów komputerowych i programu Auto Cad
Nazwa pracodawcy: LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Opolska 19, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie CV, dokumenty poświadczające kwalifikacje
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy:
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
Nazwisko osoby zgłaszającej: Sonia Kret
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technolog – programista obrabiarek
Data dodania oferty pracy: 04.07.2017
Oferta pracy ważna do: 03.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Kłodawa (wielkopolskie)
Prowadzenie kancelarii, przyjmowanie, rejestracja i wysyłka korespondencji, prowadzenie archiwum zakładowego, przechowywanie, zabezpieczanie, prowadzenie ewidencji, udostępnianie dokumnetacji archiwalnej, obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Siedlce (mazowieckie)
Terminowe wykonywanie czynności administracyjnych zwiazanych z obsługą sekretariatu, prowadzenie korespondencji, redagowanie pism. Praca w godz. 7.00-15.05 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-05-26 - Jaworze (śląskie)
- przygotowywanie meteriałów do archiwizowania,- ewidencja korespondencji.- obsługa centrali telefonicznej,- obsługa kancelaryjna burmistrza i zastępcy burmistrza
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lubniewice (lubuskie)
prowadzenie biura, sprzedaż ubezpieczeń, podpisywanie umów
Firma Usługowa Marek Kołecki - 2017-07-06 - Prabuty (pomorskie)
przygotowywanie dań, menu, obsługa wietnamskich klientów, negocjowanie z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; rok doświadczenia zawodowego; znajomość procedur administracyjnych; znajomość języka angielskiego na poziomie średnim; obsługa urządzeń biurowych; znajomość programu Word,Excel; prowadzenie dokumentacji; redagowanie pism urzędowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie elementów do szlifowania, szlifowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Skorosze (mazowieckie)
przyjmowanie towaru dostawczego do magazynu, ustalenie ilości przyjmowanego towaru, rozmieszcznie i ułożenie przyjętego towaru w magazynie, utrzymanie pożądku w magazynie, wydawanie towaru z magazynu na podstawie prawidłowych dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Mników (małopolskie)
Wykształcenie wyższe/ średnie, kier. ekonomia, rachunkowość; min. rok doświadczenia; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość CDN XL (program księgowy); systematyczność; komunikatywność; Zakres obowiązków: księgowanie faktur kosztowych; sporządzanie kompensat rozrachunków; uzgadnianie sald z kontrahentami; udział w tworzeniu rejestru VAT; wykonywanie innych zadań przydzielonych w ramach wsparcia działu księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Puck (pomorskie)
sprzedaż produktów, sporządzanie korespondencji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Kostrza (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-02-21 - Chorzów (śląskie)
dbanie o porządek czystość i w pomieszczeniach użytkowych (pokoje podopiecznych, korytarze, pomieszczenia pomocnicze); dbanie o prawidłowe i racjonalne zużycie narzędzi, środków myjących, konserwujących i dezynfekujących; zdawanie i przyjmowanie bielizny, pościeli itp z pralni; zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i braków; utrzymanie w czystości ścian podług okien i przeszkleń;
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu - POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Zakładanie sieci elektrycznych
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe BILTON - 2016-08-05 - Zamość (lubelskie)
Konfekcjonowanie wyrobów gotowychWymagania: uprawnienia na operatora wózków widłowych.
Termo Organika Spółka z o.o. - 2016-04-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-21.00 w Bielsku-Białej (Wapienicy).
Firma Usługowa "KOMFORT" Grzegorz Legierski - 2017-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przyjmowanie rachunków z jednostek oświatowych, przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjum oraz realizacji naliczeń i przelewów w ramach obsługi tych jednostek. Prowadzenie statystyki finansowej Prowadzenie dokumentacji - realizacje spłat zaciągniętych pożyczek.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Oleśnica (dolnośląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.01.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
Usługi fryzjerskie, farbowanie, strzyżenie
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Siedlce (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Żary (lubuskie)
praca w Dziale Techniczno-Inwestycyjnym
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2016-10-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; certyfikat spawalniczy; umowa zlecenie; miejsce pracy: cała Polska
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Gliwice (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:• doradztwo i obsługa klientów sklepu medycznego, zgodnie z obowiązującym standardem,• prowadzenie i nadzór nad sklepem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• praca z dokumentacją,• współpraca z dostawcami.lubisz pracę z drugim człowiekiem i potrafisz budować z nim kontakt,posiadasz wykształcenie kierunkowe z obszaru: fizjoterapii, pielęgniarstwa, farmacji lub ukończony kurs towaroznawstwa z zakresu artykułów medycznych (wymóg konieczny),znasz zasady, według których realizuje się zlecenia i refundację sprzętu medycznego z NFZ (wymóg konieczny),umiesz dobrze obsługiwać urządzenia biurowe oraz kasę fiskalną,posiadasz co najmniej roczny ogólny staż pracy w zakresie zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne (wymóg konieczny),koniecznie przyślij do nas swoje CV i dołącz do zespołu!Znajomość Portalu Świadczeniodawcy i oprogramowania KAMSOFT dla sklepów medycznych będzie dodatkowym atutem.Co możemy Ci zagwarantować w ramach zatrudnienia?stabilną pracę na pełen etat w ramach umowy o pracę,szansę na zdobycie unikatowego doświadczenia w nowym szpitalu, który jest jedną z największych placówek medycznych na terenie Dolnego Śląska,duży poziom decyzyjności i samodzielności, możliwość kształtowania polityki zakupowej, asortymentowej, cenowej i sprzedażowej,pracę pełną wzywań, bardzo ważną dla nas i naszych pacjentów,dostęp do atrakcyjnego pakietu socjalnego.Co zrobić, by do nas dołączyć?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij Aplikuj i prześlij nam swoje aktualne CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.Prosimy o dołączenie do CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Mediceo Pharma sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji uruchomionych w ciągu 6 miesięcy od daty przesłania oferty (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie danych Osobowych, j.t. Dz.U. z 2015 r., poz. 2135, z późn. zm.).
MEDICEO PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie dokumentacji szkoleniowej: harmonogramy, protokoły, dzienniki zajęć, zaświadczenia, opracowywanie ofert szkoleniowych, komunikacja z kontrahentami (telefonicznie, internetowo). Wymagania: wykształcenie wyższe, dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel) i Internetu.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wejherowo (pomorskie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)