REFERENT DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH (STA呕) Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH (STA呕)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: II profil
Data publikacji: 2018-02-05
Lokalizacja: Zabrze (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: II profil
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH (STA呕)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zabrze
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Zabrze
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 05.03.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, administracyjne
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie z PUP Zabrze, kontakt wy艂膮cznie osobisty u doradcy klienta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.02.2018
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy wa偶na do: 02.03.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z systemem kancelaryjnym jednostek organizacyjnych S艂u偶by Wi臋ziennej; zapoznanie sie z form膮 obiegu dokumentacji, z zasadami stosowania rzeczowego wykazu akt, przyjmowanie sprawdzanie, ewidencjonowanie korespondencji wp艂ywajacej, wysy艂anie korespondencji, uzytkowanie oraz ewidencjonowanie pieczeci urzedowych, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, prowadzenie ewidencji wyjazd贸w s艂u偶bowych, gromadzenie dokumentacji w teczkach aktowych i jej przechowywanie
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Katowice (艣l膮skie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, koordynacja obiegu dokument贸w w firmie; praca z programem e-nowa, wprowadzenie grafik贸w do programu; opisywanie faktur od kontrahent贸w.
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowe JAREXS Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Praca administracyjno-biurowe.
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT JAKO艢CI HANDLOWEJ ARTYKU艁脫W ROLNO-SPO呕YWCZYCH W 艁ODZI - 2018-04-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sprawowanie pomocy w formie us艂ug opieku艅czych w domach w klienta, pomoc w zakupach, sprzataniu i przygotowywaniu posi艂贸w. Praca w Jasieniu i na terenie gminie Jasie艅
MARMED S.C. - 2017-07-11 - Jasie艅 (lubuskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zast臋pc贸w Prezydenta funkcjonuj膮cego w ramach Biura Obs艂ugi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobi艣cie b膮d藕 telefonicznie osobom kontaktuj膮cym si臋 z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotka艅 organizowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obs艂ugi kancelaryjno-biurowej Biura Obs艂ugi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokument贸w finansowo-ksi臋gowych na potrzeby Biura.6) Obs艂uga interesant贸w, w tym przyjmowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta w dniu przyj臋膰 stron.7) Dba艂o艣膰 o zaopatrzenie Biura w materia艂y i druki niezb臋dne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazd贸w s艂u偶bowych Zast臋pc贸w Prezydenta.Druki zawieraj膮ce o艣wiadczenia o kt贸rych mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dost臋pne s膮 w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zak艂adce Praca w Urz臋dzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, pok. 213.O艣wiadczenia winny by膰 w艂asnor臋cznie podpisane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania niezb臋dne uczestniczy膰 b臋d膮 w post臋powaniu kwalifikacyjnym obejmuj膮cym:Etap I test z wiedzy og贸lnej z zakresu akt贸w prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmow臋 kwalifikacyjn膮 ze sprawdzeniem znajomo艣ci j臋zyka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w post臋powaniu wszyscy kandydaci zostan膮 powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na stanowisko referenta ds. obs艂ugi Sekretariatu Prezydenta i Zast臋pc贸w Prezydenta w Biurze Obs艂ugi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obs艂ugi Interesant贸w Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za po艣rednictwem poczty (decyduje data wp艂ywu oferty do Urz臋du). Dokumenty aplikacyjne pi臋ciu najlepszych kandydat贸w wy艂onionych w toku naboru przez Komisj臋 Rekrutacyjn膮 b臋d膮 przechowywane przez okres 3 miesi臋cy. Pozosta艂e dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydat贸w zostan膮 zniszczone.Zgodnie z ustaw膮 z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Racib贸rz podlegaj膮 dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Praca z dzie膰mi w grupie najm艂odszej, wa偶enie, mierzenie dzieci, udzielanie pierwszej pomocy w razie potrzeby, opieka nad dzieckiem z cukrzyc膮
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE "艢LIMACZEK" -S.C. WIOLETTA PO殴NIAK-BARTKOWIAK, MARTA BRYL-TOKARZ - 2016-07-04 - Zielona G贸ra (lubuskie)
w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - M艂awa (mazowieckie)
Zapoznanie si臋 z obrotem dokument贸w ksi臋gowych, zasadami prowadzenia akt osobowych, sporz膮dzanie deklaracji ZUS i US.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - P艂ock (mazowieckie)
wymiana opon samochodowych, bie偶nikowanie, konserwacja k贸艂 poprzez napraw臋 i czyszczenie
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Mi臋dzyrzec Podlaski (lubelskie)
nadz贸r nad utrzymaniem system贸w zabezpiecze艅 w pe艂nej sprawno艣ci, obs艂uga system贸w zabezpiecze艅 wraz z konfiguracj膮 urz膮dze艅
43 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w 艢wi臋toszowie - 2016-02-11 - 艢wi臋tosz贸w (dolno艣l膮skie)
1. Organizowanie i planowanie transport贸w towar贸w na terenie Polski i Europy (w tym negocjacje cenowe z przewo藕nikami).2. Nadzorowanie terminowo艣ci i jako艣ci dostaw.3. Przygotowanie dokumentacji zwi膮zanej z wysy艂k膮 i organizacj膮 transportu.4. Koordynowanie i sprawdzanie realizacji dostaw.5. 艢cis艂a wsp贸艂praca z dzia艂ami wewn臋trznymi firmy.
Zak艂ad Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-01-19 - G艂og贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
zapoznanie si臋 ze struktur膮 ZDWzapoznanie si臋 z przepisami prawnymiewidencja spraw wydzia艂uprowadzenie obowi膮zuj膮cej dokumentacjipozyskiwanie dokument贸w ze sk艂adnic geodezyjnychprzekazywanie spraw do archiwum
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych wed艂ug zaistnia艂ych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodz膮cych i wychodz膮cych, przepisywanie korespondencji, wysy艂anie korespondencji, prowadzenie jednolitego rejestru akt rzeczowych,2.Terminowe wykonywanie zada艅 wynikaj膮cych z potrzeby zapewnienia prawid艂owego funkcjonowania szko艂y,3.Obs艂uga interesant贸w, udzielanie informacji, 4.Obs艂uga poczty mailowej,5.Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora, 6.Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Dyrektora Szko艂y.
PA艃STWOWA SZKO艁A MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO - 2018-03-07 - 呕aga艅 (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona G贸ra (lubuskie)
wi臋cej informacji na stronie URZ膭D GMINY HY呕NE http://www.hyzne.pl/14-bip/10188-aktualnosci/11278-nabor-na-stanowisko-referent-ds-inwestycji-i-remontow-w-zakresie-drog-i-budownictwa.html
URZ膭D GMINY HY呕NE - 2018-06-25 - Hy偶ne (podkarpackie)
Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przemiotu zapytania, wysy艂anie zapyta艅 ofertowych do dostawc贸w, kontakt z dostawcami oraz klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert.Praca jednozmianowa na terenie woj. 艣l膮skiego.
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
W艂a艣ciwe kierowanie ca艂okszta艂tem dzia艂a艅 zwi膮zanych z ochron膮 艣rodowiska naturalnego w u偶ytkowanych przez jednostk臋 wojskow膮 w komputerze. Gospodarka odpadami, ochrona powietrza, ochrona przed ha艂asem i polem elektromagnetycznym.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4220 - 6 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2017-11-16 - L臋bork (pomorskie)
rejestrowanie protoko艂贸w z bada艅, zarz膮dzanie dokumentacj膮 oraz archiwizjacja, wprowadzanie wynik贸w bada艅, nadz贸r nad sprz臋tem
Centrum Technologiczna BETOTECH Sp. z o.o. - 2016-05-20 - D膮browa (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe, praca r贸wnie偶 w terenie (Dolny 艢l膮sk)
SANPRO CONSULTING BPO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-03-27 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Ub贸j zwierz膮t rze藕nych
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Dobros艂aw贸w (lubelskie)
UTRZYMYWANIE CZYSTO艢CI W OBIEKCIE HOTELOWYM/POKOJACH
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wed艂ug programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rzeszotary (dolno艣l膮skie)
Miejsce odbywania sta偶u: Krapkowice
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Otm臋t (opolskie)
1. Przygotowanie korespondencji do wysy艂ki.2. Sortowanie przychodz膮cych zwrotnych potwierdze艅 odbioru wed艂ug kom贸rek organizacyjnych.3. Wprowadzanie danych do system贸w informatycznych.4. Wykonywanie kserokopii dokument贸w.5. Segregowanie dokument贸w
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Przygotowywanie imprez sportowych, modeli zdalnie sterowanych, wsp贸艂praca z dzia艂em marketingu, urz臋dami miast i gmin, przedstawianie aktualnej oferty firm.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagr贸d i skladek ZUS dla bezrobotnych do 30 r. 偶.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Garwolin (mazowieckie)
utrzymanie porz膮dku na terenie hali, Obs艂uga klient贸w, dostawa do klienta, odbi贸r dostaw towar贸w, wyjazdy po towarjedna zmiana od 21.00 - 10.00
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Narok (opolskie)
- Wsparcie i realizacja zada艅 zwi膮zanych z obs艂ug膮 kadrowo- p艂acow膮 pracownik贸w, prowadzenie dokumentacji kadrowo-p艂acowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z nawi膮zaniem, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy, weryfikacja dokument贸w pracowniczych, udzia艂 w przygotowaniu danych w zakresu kadrowo-p艂acowego dla firm zewn臋trznych, bie偶膮ca analiza zmian w przepisach prawnych, dbanie o prawid艂owy przep艂yw dokument贸w i informacji, wyjazdy do siedziby klienta. - Wynagrodzenie: od 2400 z艂 brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, preferowany profil: Zarz膮dzanie Zasobami Ludzkimi lub Ekonomiczny. Wymagany min. 1 rok do艣wiadczenia zawodowego w Dziale Kadr i P艂ac. Wymagane czynne prawo jazdy kat. "B". Ch臋膰 podnoszenia umiej臋tno艣ci zawodowych. Mile widziana podstawowa znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie. Wymagane zainteresowanie tematyk膮 zwi膮zan膮 z prawem pracy. Mile widziana znajomo艣膰 programu Symfonia, ERP Kadry i P艂ace. Kontakt wy艂膮cznie telefoniczny (tel.: 697-410-659) w godz.: 10:00-16:00 lub e-mail: h.bugla (at) delegate.pl
DELEGATE IT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-19 - Katowice (艣l膮skie)
sporz膮dzanie list p艂ac, prowadzenie dokumentacji ZUS , PZU , wyp艂ata wynagrodze艅 pracownikom, dokonywanie przelew贸w drog膮 elektroniczn膮, prowadzenie ksi膮g inwentarzowych,
O艣rodek Pomocy Dziecku i Rodzinie - Dom Dziecka - 2016-07-11 - Mi臋dzy艣wie膰 (艣l膮skie)