REFERENT DS. SPRZEDA呕Y Tarnowskie G贸ry oferta pracy FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SP. J.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDA呕Y
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga klienta, sprzeda偶 mebli i art. wyposa偶enia wn臋trz, sporz膮dzanie zam贸wie艅, um贸w ratalnych, dbanie o porz膮dek (spotkanie rekrutacyjne odb臋dzie si臋 w dniu 10.01.2020 r. (pi膮tek) o godz. 11:00 w Salonie Mebli Bodzio Tarnowskie G贸ry, ul. Mickiewicza 43)
Data publikacji: 2019-12-30
Lokalizacja: Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
Pracodawca: FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SP. J.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza Adama 43, 42-600 Tarnowskie G贸ry, powiat: tarnog贸rski, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
obs艂uga klienta, sprzeda偶 mebli i art. wyposa偶enia wn臋trz, sporz膮dzanie zam贸wie艅, um贸w ratalnych, dbanie o porz膮dek (spotkanie rekrutacyjne odb臋dzie si臋 w dniu 10.01.2020 r. (pi膮tek) o godz. 11:00 w Salonie Mebli Bodzio Tarnowskie G贸ry, ul. Mickiewicza 43)
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: premia od sprzeda偶y
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDA呕Y
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarnowskie G贸ry
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: tarnog贸rski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarnowskie G贸ry
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: sprzedawca*
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: obs艂uga komputera
Nazwa pracodawcy: FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SP. J.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowskich G贸rach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza Adama 43, 42-600 Tarnowskie G贸ry, powiat: tarnog贸rski, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, Termin: 10.01.2020 (Salon Mebli Bodzio Tarnowskie G贸ry, ul. Mickiewicza 43), Godziny : 11:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: tarnog贸rski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie G贸ry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarnowskie G贸ry
Ulica pracodawcy: Mickiewicza Adama
Numer budynku pracodawcy: 43
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: PRODUKCJA POZOSTA艁YCH MEBLI
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowskich G贸rach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.12.2019
Data dodania oferty pracy: 30.12.2019
Oferta pracy wa偶na do: 10.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 30.12.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97d6322a60a1ff5945e667b1ae3278d1
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji, fakturowanie, rozliczanie
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Miko艂ajki Pomorskie (pomorskie)
prowadzenie rejestru zakupu i sporz膮dzanie VAT, wystawianie faktur i racunk贸w uproszczonych w zakresie dzier偶awy sprzedazy i najmu mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Rokitno (lubelskie)
Zakres zada艅:1. nale偶yte i terminowe za艂atwianie spraw wnoszonych przez interesant贸w.2. rozliczanie zada艅 inwestycyjnych, remontowych i us艂ug komunalnych finansowanych ze 艣rodk贸w bud偶etowychmiasta oraz dotacji rz膮dowej realizowanych przez wydzia艂 ,3. przygotowywanie wniosk贸w dotycz膮cych zmian w bud偶ecie miasta oraz zmian w Wieloletniej PrognozieFinansowej,4. prowadzenie rejestru wydatk贸w bud偶etowych oraz nadz贸r nad realizacj膮 bud偶etu wydzia艂u,5. prowadzenie ksi臋gi 艣rodk贸w trwa艂ych w zakresie urz膮dze艅 komunalnych,6. rozliczanie um贸w do przy艂膮czy kanalizacyjnych,7. wsp贸艂dzia艂anie w zakresie dzia艂alno艣ci finansowo-bud偶etowej miejskich jednostek organizacyjnych (MZDiM)w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta,8. przygotowywanie i uzupe艂nianie zestawie艅 statystycznych w zakresie spraw prowadzonych przez wydzia艂,9. stwierdzanie rzetelno艣ci danych, celowo艣ci i legalno艣ci wydatk贸w, zgodno艣ci wydatk贸w z obowi膮zuj膮cymiprzepisami, zw艂aszcza z Ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych, Ustaw膮 o finansach publicznychoraz merytoryczna kontrola dokonanych operacji gospodarczych.Oferuj臋:- odpowiedzialne stanowisko,- dobre warunki pracy,- mo偶liwo艣膰 realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.Warunki pracy na danym stanowisku:- praca umys艂owa,- praca w systemie jednozmianowym,- praca stacjonarna z uwzgl臋dnieniem lokalnych wyjazd贸w s艂u偶bowych,- praca biurowa na stanowisku wyposa偶onym w monitor ekranowy.
Urz膮d Miejski - 2016-04-29 - Jaworzno (艣l膮skie)
Obs艂uga maszyny zakr臋caj膮cej s艂oje i maszyny drukuj膮cej KOD, kontrola jako艣ci produktu. Umowa o prac臋 na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - R贸偶a (艂贸dzkie)
ksi臋gowanie dokument贸w, sprawdzanie pod wzgl臋dem merytorycznym, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zgodny ze sanowiskiem
REFLEX PL Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 sp. k. - 2016-04-01 - W膮brze藕no (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie bada艅 fizykochemicznych 偶ywno艣ci.
Wojew贸dzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2020-07-28 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
1. Zapoznanie si臋 z og贸lnymi zasadami oraz struktur膮 organizacyjn膮 restauracji.2. Zapoznanie si臋 z menu.3. Obs艂uga klienta z pomoc膮 starszego kelnera.4. Organizacja pracy na sali i bufecie.5. Poznanie technik barma艅skich, metod przygotowywania deser贸w.6. Przygotowywanie sali przed prac膮 i po pracy.7. Zapoznanie si臋 z zasadami podawania da艅 g艂贸wnych, deser贸w, przystawek.8. Nauka parzenia r贸偶nych kaw.9. Zapoznanie si臋 i pomoc w organizacji sali na przyj臋cia okoliczno艣ciowe.10. Zapoznanie si臋 z programem komputerowym do obs艂ugi restauracji.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Szymbark (pomorskie)
Wdra偶anie i prowadzenie zagadnie艅 dotycz膮cych ryzyk bankowychWykonywanie sprawozda艅 bankowychBie偶膮ce opracowywanie i aktualizowanie regulacji prawnych obowi膮zuj膮cych w banku
Bank Sp贸艂dzielczy Mr膮gowo - 2017-03-01 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
Wsparcie dla kierownika us艂ug czysto艣ciowo-porz膮dkowych w biurze i terenie
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca w godzinach od 7.00 do 15.00, prace zbrojeniowe.
PRZEDSI臉BIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANE MAXBUD SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2020-05-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
Fakturowanie klient贸w. Sporz膮dzanie raport贸w. Weryfikacja danych w systemie dotycz膮cych przesy艂ek i cen. Archiwizacja dokument贸w. Prowadzenie raportu kasowego. Zam贸wienia artyku艂贸w biurowych. Obs艂uga go艣ci i spotka艅 wewn臋trznych. Obs艂uga poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej. Nadz贸r nad obiegiem dokument贸w w oddziale. Obs艂uga recepcji, wsp贸艂udzia艂 przy organizacji event贸w firmowych, wsp贸艂praca z firm膮 sprz膮taj膮c膮 i dba艂o艣膰 o biuro. Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 8-16. Praca na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia umowy na kolejny czas okre艣lony.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-04-21 - Moszna-Wie艣 (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Obs艂uga automat贸w tn膮co-艂upi膮cych. Ci臋cie drewna kominkowego i rozpa艂kowego na wymiar.
ZAK艁AD PRODUKCYJNO HANDLOWY STEFAN STASZKO - 2017-07-07 - P艂onno (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Zabrze (艣l膮skie)
- kontrola przegl膮d贸w maszyn orzaz wska藕nik贸w;- konserwacja i pomoc w opracowywaniu dokumentacji;
LG ELECTRONICS M艁AWA SP脫艁KA Z O.O. - 2019-05-20 - M艂awa (mazowieckie)
robotnik budowlanyoferta pracy dla os贸b do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
czynno艣ci kancelaryjne, prowadzenie centralnych rejestr贸w, zaopatrzenie i dystrybucja artyku艂贸w i urz膮dze艅 biurowych, kontaktowanie interesant贸w z w艂a艣ciwymi cz艂onkami Zarz膮du z pracownikami banku
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Pisz (warmi艅sko-mazurskie)
WSPARCIE JEDNOSTEK/KOM脫REK ORGANIZACYJNYCH SP脫艁KI ZAPEWNIAJ膭CE PRAWID艁OWO艢膯 PROWADZONYCH PROCES脫W W OBSZARZE SPRAW PRACOWNICZYCH, POMOC W PROWADZENIU DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, EWIDENCJONOWANIE, ZABEZPIECZANIE ORAZ UDOST臉PNIANIE AKT OSOBOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Kompleksowa obs艂uga klienta, przyjmowanie zam贸wie艅, wystawianie faktur i WZ, przyjmowanie z produkcji wyrob贸w na magazyn, przygotowywanie etykiet na wyroby piekarnicze, itp.
PIEKARNIA JAN NAKONIECZNY - 2017-10-26 - Garb贸w (lubelskie)
Przygotowanie powierzchni element贸w do lakierowania, nanoszenie pow艂ok lakierniczych metod膮 mokr膮 na du偶ych i ma艂ych elementach, Obs艂uga urz膮dze艅 lakierniczych, monitorowanie przebiegu procesu lakierowania, wizualnakontrola jako艣ci wytworzonych element贸w, kontrola jako艣ciowa przed i po malowaniu.
KONSMETAL sp. z o.o. - 2017-01-17 - Nidzica (warmi艅sko-mazurskie)
1. Przygotowanie dokumentacji zwi膮zanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracownik贸w.2.Bie偶膮ce prowadzanie dokumentacji pracowniczej.3.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z organizacj膮 sta偶u i praktyk.4.Przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z przej艣ciem pracownik贸w na emerytur臋 i rent臋.5.Obliczanie wysoko艣ci podstawy do wyp艂aty wynagrodze艅 i zasi艂k贸w .6.Przygotowywanie dokument贸w i za艣wiadcze艅 z tytu艂u pracy w nadle艣nictwie.7.Wsp贸艂praca z pracownikiem zajmuj膮cym si臋 sprawami BHP w zapewnieniu pracownikom w艂a艣ciwej opieki zdrowotnej.8.Za艂atwianie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z skargami i wnioskami wp艂ywaj膮cymi do nadle艣nictwa.9.Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z organizowaniem r贸偶nych form szkolenia zawodowego, dokszta艂canie i doskonalenie kwalifikacji pracownik贸w.10.Sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych dotycz膮cych zatrudnienia, wynagradzania oraz pobytu na prac臋.11. Wystawianie delegacji s艂u偶bowych. 12. Sporz膮dzanie dziennika obecno艣ci.13. Wystawianie legitymacji s艂u偶bowych i upowa偶nie艅 do wystawiania mandat贸w karnych.14.Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z przekazywaniem le艣nictw i nadle艣nictw, sporz膮dzanie dokumentacji powierzenia zast臋pstwa.15.Prowadzenie rejestru zarz膮dze艅 i decyzji nadle艣niczego.16. Opracowywanie w porozumieniu z nadle艣niczym Regulaminu Organizacyjnego Pracy oraz czuwanie nad ich realizacj膮.17.Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanych z Zak艂adowym Funduszem 艢wiadcze艅 Socjalnych.18.Zg艂aszanie i wyrejestrowywanie pracownik贸w i osoby zatrudnione na podstawie um贸w-zlecenia do ZUS.19. Sporz膮dzanie i prowadzenie rejestru ewidencji um贸w na u偶ytkowanie pojazd贸w prywatnych u偶ywanych dla cel贸w s艂u偶bowych.20. Prowadzenie ca艂o艣ci spraw zwi膮zanych z udzielaniem po偶yczek.21.Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanych z leczeniem sanatoryjnym.22. Prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z rejestrowaniem, obiegiem , przechowywaniem korespondencji zgodnie z Instrukcj膮 Kancelaryjn膮 dla dokument贸w niejawnych stanowi膮cych tajemnice pa艅stwow膮 i s艂u偶bow膮 w PGL Lasy Pa艅stwowe.23. Zajmowanie si臋 zasobami dokument贸w niejawnych.24. Realizacja wytycznych jednostki nadrz臋dnej w zakresie zada艅 og贸lno-obronnych.25. Zgodnie z obowi膮zuj膮cymi w tym zakresie przepisami , sprawowanie funkcji redaktora wprowadzaj膮cego do BIP.26. Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Prawnej.27.Opracowywanie projekt贸w uregulowa艅 wewn臋trznych wydanych przez nadle艣niczego w zakresie swojego dzia艂ania. Czuwanie nad ich aktualizacj膮 i zgodno艣ci膮 z przepisami wy偶szego rz臋du.28. W ramach przypisanego zakresu czynno艣ci sprawowanie kontroli wewn臋trznej spraw i operacji zwi膮zanych zajmowanym stanowiskiem.29.Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z zasad FSC i PEFC w zakresie swojego dzia艂ania.30. Wsp贸艂praca z g艂贸wnym ksi臋gowym przy opracowywaniu plan贸w finansowo gospodarczych.
LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KONIN - 2019-05-23 - Konin (wielkopolskie)
obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, pomoc przy obs艂udze dokument贸w na kancelarii, archiwizowanie dokument贸w (oferta sta偶u przeznaczona dla os贸b do 30 r偶)
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, praca biurowa, archwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2020-10-20 - Kwidzyn (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - M艂awa (mazowieckie)
kontakt z dostawcami zagranicznymi, obs艂uga systemu PC Biznes, obs艂uga dokumentacji celnej, wsp贸艂praca z agencjami celnymi i przewo藕nikami, wprowadzanie faktur i dostaw, nadzorowanie transportu
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Planowanie transportu, nadz贸r nad kierowcami
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - G艂ubczyce (opolskie)
monta偶 klimatyzacji i wentylacji
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku: Przyjmowanie i kompletowanie wniosk贸w, Rozpatrywanie wniosk贸w oraz ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 z ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w i wysoko艣ci 艣wiadcze艅, Wydawanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysoko艣ci emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wyp艂aty emerytur i rent, zbiegu prawa do 艣wiadcze艅 z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do 艣wiadcze艅 z innych tytu艂贸w, Ustalanie okoliczno艣ci powstania nadp艂at i niedop艂at emerytur i rent, ustalanie ich wysoko艣ci oraz dochodzenie zwrotu nienale偶nie pobranych emerytur.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym,w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w).Budynek Plac贸wki, w kt贸rej wykonywana b臋dzie praca nie jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada wind臋. Miejsce wykonywania pracy znajduje si臋 na pierwszym pi臋trze budynku. Praca wymaga przemieszczania si臋 pomi臋dzy pi臋trami.wynagrodzenie 2800z艂 + dodatek za sta偶 pracy
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2020-08-13 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zaj臋膰 w klasach IV - VIII z zakresu wychowania do 偶ycia w rodzinie
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Lniano (kujawsko-pomorskie)