REFERENT DS. SPRZEDAŻY R/0272-/18 Włocławek oferta pracy FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SP. JW.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY R/0272-/18
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w salonie meblowym
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SP. JW.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witosa 4, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta w salonie meblowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY R/0272-/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sprzedawca* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, doświadczenie w handlu, znajomość obsługi komputera, spotkanie rekrutacyjne 30.01.2018 godz. 11.00
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SP. JW.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Witosa 4, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 30.01.2018, Godziny : 11.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: Witosa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 18.01.2018
Oferta pracy ważna do: 30.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, obsługa księgowa klientów. Praca na umowę zlecenie w godz. 08.00-16.00. Osoba musi posiadać status studenta.
SOLID PARTNER Tomasz Łaszczych - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2015-10-26 - Białogard (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, kart drogowych, rozliczanie kierowców
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2016-04-08 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Naprawa samochodów osobowych i dostawczych oraz obsługa wulkanizacji
LANCIA CZĘŚCI Łukasz Nowak - 2017-09-14 - Jaworzno (śląskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubin (dolnośląskie)
- Sprawdzanie dokumentów i ich księgowanie, naliczanie i księgowanie list płac, obsługa programu Płatnik, przygotowywanie przelewów, przygotowywanie danych dla potrzeb Głównej Księgowej, wykonywanie pozostałych doraźnych poleceń wydawanych przez przełożonych, nie objętych powyższym zakresem czynności.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na czas określony na 1 rok. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Docelowo praca na stałe.- Praca w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 07:00-13:00 lub 08:00-14:00. W środy praca w godzinach 11:00-17:00. Znajomość przepisów podatkowych CIT i VAT,, umiejętność księgowanie dokumentów, przygotowywanie przelewów. Wymagane minimalne doświadczenie w pełnej księgowości, umiejętność sporządzania list płac oraz deklaracji rozliczeniowych, znajomość przepisów księgowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "NA ALPACH" - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
Pracownik działu marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Tychy (śląskie)
-wstepna weryfikacja dokumentów księgowych-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów-analiza i wprowadzenie danych do systemów informatycznych pomoc w wykonywaniu bieżących zadań nałożonych na dział między innymi takich jak przygotowywanie i wysyłka korespondencji wychodzącej-obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu-obsługa kancelaryjna w zakresie zasilania systemów informatycznych urzędu wpływajacymi dokumentami (BA, SZD)-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemu
GALON Sp. z o. o. - 2017-05-18 - Świętochłowice (śląskie)
prowadzenie ewidencji zasobów osobowych,udział w sporządzaniu sprawozdań, wykorzystanie programu komputerowego Word,Excel
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prace biurowe, weryfikacja pojemników na odpady w terenie;
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Stare Kurowo (lubuskie)
- serwis systemów oświetlenia awaryjnego oraz urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym - diagnozowanie oraz naprawa usterek w miejscu pracy urządzeń - raportowanie przebiegu zleceń serwisowych
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
Serwis urządzeń dźwigowych. Jedna zmiana, praca w godzianch 7:00-15:00.Praca w Dobrzykowicach.Szczegóły - tel. 660781588
IMT GRZESICA - 2016-09-30 - Dobrzykowice (dolnośląskie)
obsługa programu księgowego, umiejętność pisania pism, obsługa klienta, praca w zespole.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów będących w ofercie spółki, sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Częstochowa (śląskie)
-wykonywanie prac administracyjnych-opisywanie akt przekazywanych do archiwum-przyjmowanie korespondencji,otwieranie-przygotowanie korespondencji do wysyłki-wprowadzenie danych z dokumentów do systemów komputerowych-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników-zakładanie i uzupełnienie podatkowych akt wymiarowych-archiwizowanie dokumentów-obsługa urządzeń biurowych-analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów, obsługa programu SAP, prowadzenie biura.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO EFEKT" Sp.zo.o - 2017-07-13 - Paczków (opolskie)
sprzedaż wyrobów gotowych na tartaku, kontakt z klientem osobisty lub telefoniczny, analiza zamówień, obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur
Przedsiębiorstwo Hand.Prod.Usł. "Tartak" - 2018-02-14 - Kłaj (małopolskie)
prace administracyjno-biurowe wspierające pracę Centrum Aktywizacji Zawodowej lub Działu Ewidencji i Świadczeń
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Pruszków (mazowieckie)
•prowadzenie działań związanych z edukacją przyrodniczą dzieci, młodzieży oraz dorosłych w obiektach Parku, na jego terenie oraz na polecenie służbowe poza jego granicami; •udział w organizacji, aktualizacji i udostępnieniu ekspozycji przyrodniczych, administrowanych przez SPN•udział w obsłudze informacyjnej oraz edukacyjnej w zakresie ekspozycji przyrodniczych;•udział w opracowaniu programów edukacyjnych Parku oraz scenariuszy zajęć edukacyjnych;•udział w opracowaniu materiałów edukacyjnych publikowanych przez Park;•udział w opracowaniu terenowej infrastruktury edukacyjnej;•współtworzenie platform internetowych;•pobór opłat wprowadzonych zarządzeniem dyrektora SPN;•sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży oraz zwiedzających;•sporządzanie dokumentacji fotograficzne
Słowiński Park Narodowy - 2017-08-03 - Smołdzino (pomorskie)
przewóz towarów różnych na terenie UE
ŁAZPOL Paweł Łazarewicz, Lubawa - 2017-01-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia pracownika i zleceniobiorcy, wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego, sporządzanie zestawień i raportów, nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników, prace biurowe z użyciem pakietu MS Office, inne prace zlecone przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska
AGENCJA OCHRONY SZABEL SP. Z O.O. - 2018-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: referent / młodsza księgowa / księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych. Prowadzenie rozrachunków.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-08-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami (sprzedaż kruszywa)
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
-wykonywanie prac administracyjnych;-opisywanie akt przekazywanych do archiwum;-przyjmowanie korespondencji, otwieranie;-przygotowanie korespodencji do wysyłki;-wprowadzenie danych z dokumentów do systemów komputerowych;-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników;-zakładanie i uzupełnianie podatkowych akt wymiarowych;-archiwizowanie dokumentów;-obsługa urządzeń birowych-analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sali restauracyjnej
Usługi Gastronomiczne, "Noclegi" Olga Sobolewska - 2018-02-26 - Biskupin (kujawsko-pomorskie)