REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE) Świnoujście oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE)
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI PACJENTA (PRACE INTERWENCYJNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 1/2a, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Szpital miejski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e531620ea87d02649c6c886464977f1d
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowych, administrowanie budynkiem Stacji, prowadzenie archiwum zakładowego, zamawianie i realizacja zakupów dot. wyposażenia i sprzętu biurowego. Wymagania: wykształcenie średnie, konieczne doświadcznie na podobnym stanowisku, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa komputera (MS Office).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-12-09 - Wejherowo (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, działania sprzedażowe
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie akt osobowych, kartotek absencyjnej, ewidencja czasu pracy- naliczanie wynagrodzeń pracowników- rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich- obsługa programu komputerowego PŁATNIK- obsługa programu kadrowo-płacowego-prowadzenie rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na ich rodzaje
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Tuczno (zachodniopomorskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Referent bankowości
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Praca administracyjna w biurze.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Oleszyce (podkarpackie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Legnica (dolnośląskie)
Poszukiwanie kandydatów na stanowisku, poszukiwanie pracodawców, wyjazdy służbowe na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa kancelaryjna Urzędu, wypełnianie druków, kompletowanie dokumentów, prace porządkowe (archiwizacja, spisy dokumentów, opisywanie teczek)
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klientów z branży medycznej na poziomie administracyjnym
ChM sp. z o. o. - 2018-01-12 - Lewickie (podlaskie)
1) organizowanie i realizacja dostaw (zakupów) w zakresie zaopatrywania pododdziałów Bazy w wyposażenie wspomagające szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowe oraz materiały administracyjno-biurowe, pomocnicze oraz zakupy usług i szkoleń, na podstawie potrzeb zgłoszonych przez Zespół Zabezpieczenia (ZZ) Bazy; 2) opracowywanie planów i zmian do planów rzeczowo-finansowych w zakresie zadań o statusie "W"; 3) ewidencjonowanie i rozliczanie faktur z realizacji dostaw i usług o statusie W; 4) uzgadnianie z kierownikiem ZZ terminów dostaw wyposażenia i materiałów administracyjno-biurowych do magazynów ZZ Bazy; 5) organizowanie i realizacja zakupów wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego, materiałów administracyjno-biurowych zgodnie z decyzjami przełożonych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz regulaminami wewnętrznymi bazy, w ramach zakresu kompetencji; 6) występowanie o udostępnienie przez właściwie komórki wewnętrzne Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji przydzielonych zadań; 7) współuczestniczenie w realizacji kontroli i nadzorów służbowych, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli i nadzoru służbowego w Składzie, gdzie jest przechowywane wyżej wymienione wyposażenie i materiały administracyjno-biurowe; 8) udział w planowaniu bieżących i rocznych zamierzeń Sekcji Wyszkolenia i K-O do planu zasadniczych przedsięwzięć Bazy w zakresie realizacji dostaw wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego oraz materiałów administracyjno-biurowych; 9) zapewnienie przestrzegania przepisów bhp, przeciwpożarowych, ochrony środowiska, jak również przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych w trakcie realizacji zadań; 10) pełnienie obowiązków wynikających z możliwości nadania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych np.: W wypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego pracownik jest zobowiązany do wykonywania dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki; 11) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowych. Oferta dostępna w sali F, E. KOntakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
(dla osób powyżej 30rż) wspieranie zespołu handlowego i logistycznego, asystowanie w bieżących działaniach działu handlowego, zbieranie i weryfikacja danych o klientach
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Świdnica (dolnośląskie)
kontrolowanie wjeżdżających i wyjezdżających samochodów na teren firmy,odnotowywanie osób wchodzących na teren firmy,dbanie o porządek firmy
"Lexxit Mebel" sp.z o.o. - 2016-07-15 - Słocin (wielkopolskie)
nadzór nad budową, prowadzenie doukentacji budowy itp.
FIRMA INEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa wózków widłowych (niski skład)- dbałość o porządek i czystość w obszarze gospodarki magazynowej- przestrzeganie zasad i higieny pracy
kontakt przez OHP - 2016-11-18 - Opatówek (wielkopolskie)
Obsługa klienta, dbanie o estetykę wokół stanowiska pracy, realizowanie standardów firmy.
QUALITY IZABELA FLAS (Stacja paliw PKN ORLEN) - 2019-05-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa recepcji, współpraca z pozostałymi działami hotelu. Praca w Dźwirzyniena w godz. 7-19, 19-7 również w soboty i niedziele.
Neptuno Resort&Spa - 2019-05-09 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Głogówek (opolskie)
Jazda ciągnikiem rolniczym wraz z przyczepą.
GAJA Sp. z o.o. - 2019-03-15 - Wołów (dolnośląskie)
- sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, dokumenty kasowe oraz magazynowe;- księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów;- tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych;- opisywanie dokumentów księgowych;- numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów wg rejestru vat
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Lipsko (mazowieckie)
- obsługa klientów w biurze, - akwizycja nowych ubezpieczeń na życie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
gotówkowa/bezgotówkowa obsługa klienta, realizacja dyspozycji klienta z zakresu obsługi rachunków bankowych, przetwarzanie rozliczeń elektronicznych, obsługa przelewów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z ofertami organizatorów turystyki,- zapoznanie z systemami rezerwacyjnymi,- poznanie zasad organizacji i kalkulacji imprez turystycznych,- przygotowywanie ofert wyjazdowych,- prowadzenie dokumentacji biurowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
rejestracja pism w systemie komputerowym, odprowadzanie poczty, prowadzenie rejestrów, uporządkowanie akt w ramach teczki, prowadzenie dokumentacji związanej z zaangazowaniem środków budżetowych
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Orzesze (śląskie)
Wykonywanie robót związanych z bieżacym utrzymaniem dróg powiatowych, praca na koparko - ładowarce.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Jasło (podkarpackie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tczew (pomorskie)
archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Oleśnica (dolnośląskie)