REFERENT DS. SPRZEDAŻY Gostynin oferta pracy Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Spółka jawna
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -Obsługa klienta,-obsługa komputera,-sporządzanie zamówień,-sporządzanie umów ratalnych,-utrzymanie porządku w miejscu pracy.
Data publikacji: 2019-03-01
Lokalizacja: Gostynin (mazowieckie)
Pracodawca: Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dybanka 2, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Obsługa klienta,-obsługa komputera,-sporządzanie zamówień,-sporządzanie umów ratalnych,-utrzymanie porządku w miejscu pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2250,00PLN + nagrody od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostynin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyniński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostynin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2019
Data zakończenia pracy: 07.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Adres pracodawcy:
Sycowska 16, 56-417 Goszcz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV (spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w dniu 07.03.2019r. - ul. Dybanka 2; 09-500 Gostynin o godzinie 11.00).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 11.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goszcz
Ulica pracodawcy: Sycowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Produkcja mebli pozostała
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 01.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
PHU ZUZA ZBIGNIEW DRĄG - 2017-07-25 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
WPROWADZANIE DO EWIDENCJI DOKUMENTÓW PRODUKCYJNYCH, WPROWADZANIE I ROZLICZANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH W SYSTEMIE, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI, SPRZEDAŻY, PRODUKCJI I MAGAZYNÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ I PŁYNNEGO PRZEPŁYWU INFORMACJI, NADZÓR NAD DOKUMENTAMI I ICH ARCHIWIZACJA
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTEM, SPRZEDAŻ (BRANŻA CHEMICZNA)WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE KIERUNEK CHEMICZNY,WYMAGANA OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW. MINIMUM ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU.CV na adres email: zbigniew (at) bartczak.bizPRACA NA TERENIE ZUT AL. PIASTÓW 42 SZCZECIN
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2018-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie faktur, negocjacje cenowe przy zakupie asortymentu, kontrola stany magazynowego
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Leżajsk (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku. Obsługa programów komputerowych i dokumentacji w zakresie księgowości i administracji, obsługa handlowa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Jastarnia (pomorskie)
toczenie elementów, frezowanie i wytłaczanie elementów
"REM-EN" Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Sosnowiec (śląskie)
referent w Wydziale Nieruchomości i Geodezji, Oddział Gospodarki Nieruchomościami, staż dla osób z kat. NEET do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Łaziska (dolnośląskie)
- Sprzedaż art. ogólnospożywczych w sklepie ŻABKA. Obsługa kasy fiskalnej oraz komputera. Sprzątanie sali sprzedażowej. Przyjmowanie i wykładanie towaru.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony.- Praca WYŁĄCZNIE w soboty i niedziele w godzinach: 6:00-23:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w handlu, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-22:00) (Tel. 669-402-418) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Stanisława Łętowskiego 34 A, 40-655 Katowice lub ul. Północna 32, 40-655 Katowice).
URSZULA PACULA - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa klienta, obsługa kasy i urządzeń biurowych, komunikatywność; oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności; wynagrodzenie od 2.000 do 3.000 zł brutto/m-c w zależności od kompetencji;
Bank Spółdzielczy PA-CO-BANK - 2017-11-17 - Pabianice (łódzkie)
Wykonywanie poleceń Głównego Księgowego odnośnie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,obsługa programu Płatnik, wykonywanie poleceń Głównego Księgowego z zakresu zadań komórki księgowej. Godziny pracy: 2 zmiany od 8.00 do 16.00 lub 10.00 do 18.00, płaca zasadnicza: wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 sierpnia 2005r. (Dz.U. NR 146, poz. 1222 z późniejszymi zmianami).
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. JANA MATEJKI W KRAKOWIE - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
Przewóz osób niepełnosprawnych; przewóz żywności. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "JAŚMIN" - 2016-08-05 - Kępno (wielkopolskie)
Zakładanie akt osobowych, archiwizacja dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, wprowadzanie danych do systemów administracyjnych, przygotowywanie projektów pism wewnętrznych i zewnętrznych, prace kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
operator piło-łuparki i innych maszyn tnacych,sortowanie,kontrola i pakowanie wytworzonego produktu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Żuraw (śląskie)
-wykonywanie prac administracyjnych;-opisywanie akt przekazywanych do archiwum;-przyjmowanie korespondencji, otwieranie;-przygotowanie korespodencji do wysyłki;-wprowadzenie danych z dokumentów do systemów komputerowych;-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników;-zakładanie i uzupełnianie podatkowych akt wymiarowych;-archiwizowanie dokumentów;-obsługa urządzeń birowych-analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
- Kontrola procesów produkcyjnych wyrobów gotowych i towarów handlowych.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-783-16-76) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żelazna 5, 41-506 Chorzów) lub e-mail: marekwia.s (at) limathermcomponents.pl
LIMATHERM COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klienta, uzupełnianie towaru w salonie.
"CCC" S.A. ("NG 2" S.A.) - 2015-11-27 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków kredytowych, dokonywanie wstępnej weryfikacji klientów, ocen zdolności kredytowej. Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych.umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia praca w godzinach: 7.30 -15.30, 9.30-17.30
Bank Spółdzielczy w Wolinie - 2017-08-01 - Wolin (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie transakcji firm na podstawie odpowiedniej dokumentacji księgowej m.in. wyciągów bankowych, faktur.Kontrola, dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowychPrzygotowywanie i porządkowanie dokumentów do księgowania,Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego,Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikacja faktur.Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych,Uzgadnianie kont dostawców do odpowiednich ksiąg w systemie finansowo-księgowym.Przygotowywanie raportów na potrzeby lokalne.Księgowanie faktur zakupuRozliczanie rozrachunków odbiorców i dostawców,Prowadzenie dokumentacji finansowej,Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych,,Nadzór nad pocztą przychodzącą,Współpraca z oddziałami firmy Wykonywanie zadań zleconych przez Główną Księgową
SOMA Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Tychy (śląskie)
kierowanie pracownikami, montaż i demontaż oznakowania pionowego dróg i urządzeń zabezpieczających, ustawianie bramownic i konstrukcji, roboty betoniarskie
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Serwisowanie sieci telewizji kablowej i internetu
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Teskom" Strojek Jan - 2016-03-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
montaż oraz obsługa maszyn
K-Shop Tech Sp. zo.o. Sp.K. - 2016-07-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-10-01 - Rzgów (łódzkie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą kancelaryjną Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku, a w szczególności dokonywanie wysyłki poczty dostarczanej przez komórki organizacyjne z jednoczesnym frankowaniem i ewidencjonowaniem w systemie IT Archiwum, sprawdzanie i opisywanie dowodów stanowiących podstawę wypłaty, polegającej na ustalani u rzetelności danych,celowości, gospodarności i legalności operacji gospodarczych wyrażonych w dowodach, a także stwierdzeniu, że dowody zostały wystawione przez właściwe jednostki (opisywanie faktur), opracowanie sprawozdań dotyczących zajmowanego stanowiska pracy, zastępowanie nieobecnego pracownika kancelarii.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2019-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. zawodowe; mile widziane doświadczenie związane z poligrafią; zakres obowiązków: liczenie, zbieranie, równanie arkuszy, zbieranie leg książkowych, zaginanie, bigowanie, montowanie okładek, opis numeracji, odbieranie półproduktów z maszyn introligatorskich, obsługa urządzeń poligraficznych; dwie zmiany; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej oraz współpraca ze środkami społecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczególności nawiązywanie wspólpracy z tym zakresie z zakładami pracy, szkołami, klubami, hotelami itp., obsługa słuchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza nią, prowadzenie badań i analizy rynku, organizowanie ankiet, sondaży sprzedaży w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy usług realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podjęcia,godz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie i rozliczanie kasy w PLN i walucie, wprowadzanie faktur zakupowych , rozliczanie VAT naliczonego, uzgodnienie wartości magazynu, kontrola zgodności zapisów na kontach księgowych, przygotowanie przelewów bankowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)