REFERENT Bia艂ystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: referent w Wydziale Nieruchomo艣ci i Geodezji, Oddzia艂 Gospodarki Nieruchomo艣ciami, sta偶 dla os贸b z kat. NEET do 30 roku 偶ycia
Data publikacji: 2019-02-11
Lokalizacja: Bia艂ystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Bia艂ystok, powiat: m. Bia艂ystok, woj: podlaskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
referent w Wydziale Nieruchomo艣ci i Geodezji, Oddzia艂 Gospodarki Nieruchomo艣ciami, sta偶 dla os贸b z kat. NEET do 30 roku 偶ycia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bia艂ystok
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podlaskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bia艂ystok
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 28.02.2019
Data zako艅czenia pracy: 27.08.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
kierunek: administracja, ekonomia, prawo, geodezja, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomo艣ciami
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sok贸艂ce
Adres pracodawcy:
Kry艅ska 40, 16-100 Sok贸艂ka, powiat: sok贸lski, woj: podlaskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skier. z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: sok贸lski
Gmina pracodawcy: Sok贸艂ka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Sok贸艂ka
Ulica pracodawcy: Kry艅ska
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sok贸艂ce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy wa偶na do: 28.02.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 11.02.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
1. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosk贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Analiza wniosk贸w o jednorazow膮 refundacj臋 i przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowanie i organizowanie rob贸t publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny rob贸t publicznych:- Udzielanie i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania rob贸t publicznych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacje rob贸t publicznych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych,- Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach rob贸t publicznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania rob贸t publicznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji rob贸t publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci rob贸t publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem prac spo艂ecznie u偶ytecznych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przyjmowanie rocznych plan贸w potrzeb w zakresie wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych od uprawnionych podmiot贸w,- Przedstawienie rocznych plan贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumie艅 dotycz膮cych wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowania zobowi膮za艅,- Przekazywanie do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅 informacji na temat czasu realizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych organizator贸w oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych porozumie艅,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 wyp艂aconych osobom bezrobotnym 艣wiadcze艅 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych porozumie艅,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporz膮dzanie list wyp艂at dot., zwrotu koszt贸w badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpocz臋ciem prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym faktur dotycz膮cych p艂atno艣ci za badania lekarskie os贸b bezrobotnych kierowanych do prac spo艂ecznie u偶ytecznych, przekazywanie faktury do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowanych zobowi膮za艅,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych Pracodawc贸w i Sp贸艂dzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego, - Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 zapis贸w art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie udzielania przez starost臋 pracodawcy lub przedsi臋biorcy przez okres 12 miesi臋cy cz臋艣膰 koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz sk艂adki na ubezpieczenia spo艂eczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku 偶ycia,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w lub przedsi臋biorc贸w,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, kt贸rym przyznano refundacj臋 oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych realizowanych um贸w do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - P艂ock (mazowieckie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawc贸w
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorz贸w (艣l膮skie)
-obs艂uga kancelaryjna Urz臋du ( otwieranie korespondencji przychodz膮cej, kompeltowanie dokument贸w, sprawdzanie prawid艂owo艣ci i kompletno艣ci dokument贸w, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokument贸w, przygotowywanie dokument贸w do wysy艂ki;- wype艂nianie druk贸w wezwa艅 kierowanych do interesant贸w Urz臋du;- kompletowanie dokument贸w przy wydawaniu za艣wiadcze艅;- prace porz膮dkowe ( przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji, spis dokument贸w, opisywanie teczek).
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Piaseczno (mazowieckie)
pomoc w przgotowaniu posi艂k贸w kuchni azjatyckiej-krojenie warzyw, owoc贸w. mycie naczy艅. dbanie o higien臋 w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-07 - Chylice-P贸lko (mazowieckie)
zgodnie z og艂oszeniem o naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze dost臋pnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urz膮d Pracy w Cieszynie - 2017-11-23 - Cieszyn (艣l膮skie)
praca
Zak艂ad Produkcji Folii "EFEKT PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - G艂og贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
Obs艂uga korespondencji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cej, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, archiwizacja dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Ciechan贸w (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Zabrze (艣l膮skie)
jw
G艂贸wna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Spo艂ecznego - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prace projektowe.
Pracownia Projektowa Stefan Szczepa艅ski - 2018-10-02 - Chojnice (pomorskie)
Prrezentacja mebli klientom.
P.H.U. MEBLE - 2016-04-13 - Gdynia (pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: ksi臋gowanie wyci膮g贸w, wystawianie faktur sprzeda偶y, wystawianie not odsetkowych, wezwa艅 do zap艂aty, potwierzenie sal;d, prowadzenie kasy; WYMAGANIA: wykszta艂cenie min.艣rednie: ekopnomia, rachunkowo艣膰, finanse, min 1 rok do艣wiadczenia, znajomo艣膰 program贸w ksi臋gowych, Word, Excel; KONTAKT: 34 351 07 00, email: domene (at) oczko.com.pl
DOMENE Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Lubliniec (艣l膮skie)
Wystawianie zam贸wie艅 od klienta na podstawie oferty, wystawianie zam贸wie艅 do dostawcy na podstawie oferty, sprawdzanie dostaw z PZ/PW, sprawdzanie faktur zakupu, wyja艣nianie niejasno艣ci z magazynem oraz dzia艂em zakup贸w (np. korekty, b艂臋dy), wystawianie zwyk艂ych WZ na potrzeby firmy; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); mo偶liwo艣膰 zatrudnienia na sta艂e; kontakt z pracodawc膮 osobisty (11-16) oraz e-mailowy
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pot臋gowo (pomorskie)
- zapoznanie si臋 z programami komputerowymi stosowanej w ewidencji ksi臋gowej- sprawdzanie dokumnet贸w pod wzgl臋dem rachunkowym,- wprowadxanie faktur do systemu- sporz膮dzanie rejestr贸w
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie profilu firmy w socila mediaprzygotowywanie i realizacja strategii marketingowychpozyskiwanie klient贸wrozwijanie trwa艂ych relacji z klientemobs艂uga klientaprowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gdynia (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona G贸ra (lubuskie)
-obs艂uga w贸zka wid艂owego-monta偶 i pakowanie wyrob贸w- ocena jako艣ci wyrob贸w -dba艂o艣膰 o powierzone mienie
kontakt przez OHP - 2017-07-21 - Buk (wielkopolskie)
SPORZ膭DZANIE ZAM脫WIE艃, REALIZACJA ZAM脫WIE艃 I UM脫W SPRZED呕Y. KOMPLETOWANIE I
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Kompleksowa obs艂uga administracyjno-organizacyjna szkole艅 dla piel臋gniarek i po艂o偶nych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 9-11
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Zabrze (艣l膮skie)
pakowacz
"AR-MET" S.C. Robert Roga艂a, Krzysztof Rogala, Anna Gorgiel - 2016-05-10 - Mi臋dzyrzecz (lubuskie)
Katering: Szatkowanie warzyw, obr贸bka termiczna produkt贸w spo偶ywczych, pakowanie gotowego produktu. Sprz膮tanie konserwacja drobnego sprz臋tu kuchennego
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
zgodny z charakterystyk膮 pracy
BUD - MAR Mariusz Szczepaniak - 2017-03-10 - Nowa Wie艣 (wielkopolskie)
zgodnie z programem sta偶owym
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Goleni贸w (zachodniopomorskie)
pomocnicze prace og贸lnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Katowice (艣l膮skie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiemwynagrodzenie 2000z z艂 brutto+premiaIII zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
MEBLE W脫JCIK SP. Z O. O. - 2017-11-28 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie biura, sprzeda偶 ubezpiecze艅, podpisywanie um贸w
Firma Us艂ugowa Marek Ko艂ecki - 2017-07-06 - Prabuty (pomorskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI, WYSTAWIANIE FAKTUR, SEGREGOWANIE I KOMPLETACJA DOKUMENTACJI DLA BIURA KSI臉GOWEGO, PISANIE PISM, WYSY艁KA I ODBI脫R POCZTY ITP
GO-BOX METAL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-20 - D臋bica (podkarpackie)