REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ Lubawa oferta pracy SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta zagranicznego, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych, przygotowywanie strategii sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie i nadzorowanie realizacji zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych, współpraca z innymi działami firmy/Zakładami produkcyjnymi w zakresie wprowadzania nowych wzorów i tworzenia kalkulacji
Data publikacji: 2019-12-20
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta zagranicznego, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych, przygotowywanie strategii sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie i nadzorowanie realizacji zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych, współpraca z innymi działami firmy/Zakładami produkcyjnymi w zakresie wprowadzania nowych wzorów i tworzenia kalkulacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w zalezności od posiadanych kwalifikacjiOferujemy:stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji w oparciu o umowę o pracę możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwojubardzo dobrą atmosferę i warunki pracysamodzielność w realizacji obowiązkówciekawą pracę w młodej, dynamicznej i kreatywnej firmie oraz możliwość realizacji własnych pomysłówGrupowe ubezpieczenia na życie Darmowe szczepienia przeciw grypie,Programy prozdrowotneZakładowy Fundusz Świadczeń socjalnych: bony, paczki dla dzieci, Dzień Dziecka, Karnety do Spa, Karnety na jazdę konną, Upominki z okazji Dnia Kobiet, Dnia Chłopaka, Bale Zakładowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy: Biegłej znajomości języka angielskiego, doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w branży meblowej mile widziane, wykształcenia minimum średniego, dobrej znajomości Ms Office Excel, umiejętności zarządzania czasem i ustalania priorytetów, komunikatywności, otwartości i umiejętności negocjacyjnych w kontaktach z klientemOferujemy: Możliwość realizacji własnych pomysłów, samodzielność w działaniu, szkolenia produktowe i rozwój kompetencji sprzedażowych, pracę w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy, pakiet atrakcyjnych benefitów funkcjonujących w firmie. CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres: SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o. ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa lub rekrutacja (at) szynaka.pl Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Nazwa pracodawcy: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacjiNa dokumentach aplikacyjnych proszę zawrzeć zgodę na przetwarzanie danych do celów rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Szynaka-Meble sp. z o.o. z siedzibą w Lubawie przy ul. Dworcowej 20 moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mniedokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. W razie chęci uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach proszę dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych również w przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska.Informacja Administratora danych o przetwarzaniu danych osobowych.Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w przekazanej aplikacji jest Szynaka-Meble sp. z o.o. z siedzibą w Lubawie przy ul. Dworcowej 20. Kontakt z administratorem danych jest możliwy listownie na powyższy adres lub pocztą elektroniczna na adres: info (at) szynaka.pl Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod (at) szynaka.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (RODO).Pani/Pan dane osobowe nie są przekazywane innym odbiorcą danych oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenie bieżącej rekrutacji lub przez okres 1 roku do celów przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w procesie rekrutacji, w razienie podania danych osobowych nie będzie możliwości udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Adres strony pracodawcy: www.szynaka.pl
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: produkcjaMa profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.12.2019
Data dodania oferty pracy: 20.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d115e2d73e1d6488486744606ad3fedb
Podobne oferty pracy
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; wpsółpraca z kontrahentami, sprzedaż
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-02-27 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowanie pism archiwizowanie akt, segregowanie, skanowanie, wprowadzanie korespondencji do rejestrów
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
V Liceum Ogólnokształcące - 2019-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 56/2019 zamieszczonym w BIP NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Obsługa świadczeniobiorców ubiegających się o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) oraz certyfikatów,2. Obsługa świadczeniobiorców ubiegających się o wydanie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (KUZ),3. Obsługa świadczeniobiorców ubiegających się o wydanie Zintegrowanej Informacji Pacjenta (ZIP),4. Udzielanie informacji świadczeniobiorcom i świadczeniodawcom,5. Obsługa baz danych dotyczących świadczeniobiorców,6. Aktualizacja baz osobowych (CWU) na podstawie dokumentów potwierdzających ubezpieczenie zdrowotne.- Miejsce pracy: Bielsko-Biała- Wynagrodzenie: od 2600 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy z interesantem, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-07-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowegoweryfikacja dokumentów inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Bobrowiec (mazowieckie)
wysyłanie faktur sprzedwspółpraca ze służbami sparcia sprzedażyanulowanie bądź korygowanie not odsetkowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu, dokumentacja dotycząca uczniów i nauczycieli, przyjmowanie i przekazywanie poczty, ewidencja akt archiwalnych, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, prace zlecone przez Dyrektora.
Państwowa Szkoła Muzyczna - 2017-11-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów upoważnień oraz aktów prawa miejscowego. Obsługa interesantów w Biurze Obsługi Interesantów. Obsługa Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów SIDAS. Pomoc przy orgaznizacji pracy Biura Rady Miejskiej.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Lubań (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Czerńczyce (dolnośląskie)
KIEROWCA C+EMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: POLSKA
TRANSPORT TOWAROWY LIDIA PIETRYCKA - 2018-04-13 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie zajęć grupowych z doradztwa zawodowego, indywidualna obsługa klientów CIS, prowadzenie dokumentacji projektowej EFS.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ - 2016-09-23 - Garcz (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem obcokrajowców, bezpośredni kontakt z obcokrajowcami pochodzącymi m. in. z Ukrainy, Białorusi, Mołdawii i innych. Wizytacja obiektów, w których ulokowani są cudzoziemcy.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Pszczyna (śląskie)
1. sporządzanie zestawień w excelu (tabele przestawne) w oparciu o dane z systemu Comarch ERP, 2. przygotowywanie ulotek promocyjnych
"ADAMCZYK ELEKTROTECHNIKA PRZEMYSŁOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Sprzątanie akademków
IMPORT-EXPORT ANDRZEJ GRYGIEL - 2019-02-18 - Kraków (małopolskie)
obsluga komputeraobsluga urządzen biurowychobsługa klientaprzygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
obsługa interesantów i przyjmowanie dokumentów (nauka i pomoc)
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Wyrzysk (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów indywidualnych, przyjmowanie towaru, sprawdzanie asortymentu, wykładanie towarów na regały, dbanie o czystość stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Rogoźnik (małopolskie)
- sporządzanie polis ubezpieczeniowych (z chwilą otrzymania uprawnień)- kontakty telefoniczne z klientem- obsługa programu ds. udzielania informacji o produktach ubezpieczeniowych- pobieranie składek ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentów związanych z działalnością Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów, archiwizacja dokumentów (zgodnie z harmonogramem)
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Bełchatów (łódzkie)
Zapoznanie z regulaminem organizacyjnym, wprowadzanie do systemów informatycznych danych z tytułów wykonawczych, obsługa korespondencji przychodzącej, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt, wprowadzanie danych z aktów notarialnych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Pińczów (świętokrzyskie)
Prace biurowe-fakturowanie
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. - 2018-10-15 - Gdańsk (pomorskie)
Wynagrodzenie: średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; prowadzenie kadr i dokumentacji; jedna zmiana; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; miejsce pracy: Gliwice
CHEMEKO - 2016-03-08 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Łaskarzew (mazowieckie)
Porządkowanie stolarni i odbiór zamówień na terenie Pyrzyc i Szczecina.
Usługi Stolarskie Artur Zambrzycki - 2017-10-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu (FP 3/0)
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Sławno (zachodniopomorskie)
dobór opraw okularowych, dobór soczewek, usługi serwisowe okularów: prostowanie, wymiana części wymiennych, wymiana soczewek,
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Lubin (dolnośląskie)
referent ds. kancelaryjnych / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Pabianice (łódzkie)
Pielegnacja, zbiór pomidorów i ogórków pod osłonami. praca od pn-pt w godz. 7:00-15:00
Ogrodnictwo Wojciech Połczan - 2017-01-31 - Opole (opolskie)
wymiana źródeł światła oraz opraw, wymiana gniazd 1-fazowych oraz 3-fazowych, konserwacja instalacji odgromowych, reagowanie na zgłoszenia niedziałającej instalacji elektrycznej w budynkach, przeprowadzanie pomiarów elektrycznych, dokonywanie drobnych remontów instalacji elektrycznych, wyjazd w razie awarii po godzinach pracy - dodatkowo płatny. przeprowadzanie prac konserwatorskich z wykorzystaniem dostarczonych materiałów, dbanie o stan techniczny pojazdu, czystość, wyposażenie oraz serwisowanie
ELECTRIC RYSZARD JANASZEK - 2017-01-11 - Katowice (śląskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)