REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Nowy Tomyśl oferta pracy Państwowa Szkoła Muzyczna
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 140 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu, dokumentacja dotycząca uczniów i nauczycieli, przyjmowanie i przekazywanie poczty, ewidencja akt archiwalnych, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, prace zlecone przez Dyrektora.
Data publikacji: 2017-11-14
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: Państwowa Szkoła Muzyczna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Fryderyka Chopina 14, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu, dokumentacja dotycząca uczniów i nauczycieli, przyjmowanie i przekazywanie poczty, ewidencja akt archiwalnych, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, prace zlecone przez Dyrektora.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 140 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 140 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Państwowa Szkoła Muzyczna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Plac Fryderyka Chopina 14, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Plac Fryderyka Chopina
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo muzyczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.11.2017
Oferta pracy ważna do: 14.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozliczanie płac w jednostce budżetowej, ZUS
Trzebińskie Centrum Administracyjne - 2018-08-17 - Trzebinia (małopolskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym a. prowadzenie kont ksiąg pomocniczych dla rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczanie kasy. b) przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych doch należnych jed sam ter. 2) prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą finanse ( fionet) firmy vulcan 3) dekretacja i księgowanie dow księgowych doch i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami 4) sprawdzanie prawidłowości i kompletności dok niezbednych do księgowania 5) analiza i uzg wydatków z kosztami 6) analizowanie kont rozrachunkowych 7) uzg obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych 8) uzg obrotów i sald z pomocniczymi księgami 9) pomoc dyrektorom jed 10) współpraca z dyrektorami jed obsługiwanych w zakresie inst i udzielania inf dot rozliczania środków 11) inf dyr jed obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu fin 12) przygotowywanie i uzg danych do sprawozdawczości 13) sporządzanie inf zestawieńn w zakresie prowadzonej księgowości 14) prowadzenie rejestrów dla celów podatku vat i sporządzanie deklaracji czastkowej vat-7c 15) rozliczanie w księgach rachunkowych 16) przestrzeganie dyscypliny budżetowej 17) stałe podnoszenie kwalifikacji 18) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wyk czynności 19) przestrzeganie przepisów 20) należyte przechowywanie dok fin-księgowych 21) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin 22) inf głównego księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpływać na działalność jed obsługiwanych
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
Projektowanie wzorca, wykrawanie elementów samodzielnie, łączenie ich w całość, przygotowanie, prezentacja ofert produkcji specjalistycznych, fakturowanie usług produkcji tekstylnej, przygotowywanie dokumentacji, pozyskiwanie i współpraca z ukraińskimi, rosyjskimi i bułgarskimi kontrahentami. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinah 6-11/12.
JARRY-1 GRAŻYNA JAROSZEK - 2016-11-07 - Pruszków (mazowieckie)
KOMPLEKSOWE WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W NOWOBUDOWLANYCH ORAZ REMONTOWANYCH OBIEKTACH BUDOWLANYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, CZYTANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH, POSŁUGIWANIE SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE E-1 DO 1 kV, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT B+C, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
czyszczenie i szlifowanie elementów meblowych, obsługa maszyn stolarskich
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Układanie artykułów spożywczych na podajniku zabierakowym maszyny pakującej, odbieranie opakowań jednostkowych z produktem i pakowanie w opakowania zbiorcze, układanie opakowań zbiorczych na palecie, zakładanie folii.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Rogozino (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Słupsk (pomorskie)
realizacja spraw związanych z prowadzeniem postepowań administracyjnych w zakresie objetym przepisami ustawy o drogach publicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Świdnik (lubelskie)
prace remontowo-budowlane
SOLANKI UZDROWISKO INOWROCŁAW SP. Z O. O. - 2018-03-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur,sporządzanie dokumentacji powykonawczych.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Zambrów (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Poznań (wielkopolskie)
1. Przygotowanie pomoeszczeń na imprezy,2 Dozór obiektu DK,3. Otwieranie i zamykanie placówki pod nadzorem opiekuna,4. Wykonywanie innych zadań zleconych przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Łęczyca (łódzkie)
Staż dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa sekretariatu, poczty int., archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
Transport części samochodowych na stałej trasie
AUTO-MERC Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Czeladź (śląskie)
Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników. Prowadzenie akt osobowych i innych procesów zwiazanych z działalnościa działu personalnego.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wejherowo (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Zabrze (śląskie)
Współpraca z klientami, obsługa biura, ewidencja kosztów, przychodów, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur Vat, obsługa programów WF-FAKIR, WF-KAPER, rozliczanie zadań publicznych.
MICHALAK Kancelaria Podatkowo- Księgowa Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa Klientów i pomoc w dokonywaniu zakupów, praca z asortymentem, tworzenie ekspozycji i wdrażać kampanii promocyjnych, zakładnie karty JulaClub, obsła kasy, praca w Punkcie Obsługi Klienta, pomoc w prowadzeniu sklepu zgodnie z konceptem Jula - obsługa Działów Motoryzacja oraz Ogród. Praca w Bielsku-Białej od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-21.15 w równoważnym systemie czasu pracy (grafiki po 8 godzin, w razie potrzeby max. 10 godzin).
Jula Poland Sp. z o. o. - 2017-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Jaworzno (śląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zabrze (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Stare Babice (mazowieckie)
wykonywanie prostych prac związanych z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków; rozładowywanie dostaw materiałów; pomoc robotnikom wykwalifikowanym; prace porządkowe na budowie; przygotowywanie materiałów pomocniczych; wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych; miejsce wykonywania pracy teren całej Polski
WIZER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznych,ewidencjonowanie zużycia paliwa samochodów służbowych. Wymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys,list motywacyjny,kwestionariusz kandydata do pracy,kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe szkolenia,kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),oświadczenie o treści :wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 ze zmianami).Termin składania dokumentów: do 11.03.2016r. do godziny 15:05.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2016-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w sekretariacie szkoły, umowa na zastępstwo, 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: 71 311 70 09, radwanice-sekretariat (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy - 2016-12-16 - Radwanice (dolnośląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. pół roku w księgowości.
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)