REFERENT DS SERWISU Ełk oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS SERWISU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja i obsługa zleceń serwisowych, bieżący kontakt z klientami, koordynacja pracesu serwisowego, prowadzenie dokumentacji serwisowej, wsparcie techniczne oraz organizacyjnepracowników serwisu
Data publikacji: 2020-07-24
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Suwalska 82, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja i obsługa zleceń serwisowych, bieżący kontakt z klientami, koordynacja pracesu serwisowego, prowadzenie dokumentacji serwisowej, wsparcie techniczne oraz organizacyjnepracowników serwisu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS SERWISU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2805
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: monter / składacz okien
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praktyczna znajomość pakietu MS Office w szczególności Excelzdolności organizacyjne, zaangażowanie w powierzone zadania orazpracę całego zespołu
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8480000115
danePracodawcy_regon: 790006500
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 82, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: ełcki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2805
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ełk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977670
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 82
Profil działalności pracodawcy: produkcja stolarki budowlanej z PCV i aluminium
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|712501
Zawód wykonywany przez pracownika: monter / składacz okien
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5c5f7eb467aa13d9928a809eede673b
Podobne oferty pracy
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-08-31 - Chorzów (śląskie)
współpracę z działem handlowym wystawiania faktur sprzedażowych w programie Symfonia Handel wystawianie dokumentów magazynowych PZ, WZ obsługa zamówień kontrahentów sporządzanie codzienne wydruków etykiet na produkty praca biurową przy komputerze
NET-PROFIT Warzywa & Owoce Sp. zo.o. - 2020-02-26 - Tropiszów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa programów komputerowych, pomoc w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o środki UE, archiwizacja dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rejestru korespondencji. Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie zamówień. Obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
precyzyjny montaż aparatów słuchowych
Agencja Zatrudnienia KS Service SP. Z O.O. - 2017-11-20 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY
Szacik Ryszard Zakład Usługowo-Handlowy Sprzedaż Piasku i Żwiru RYŚKO Ryszard Szacik - 2018-07-23 - Zasów (podkarpackie)
przygotowanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Cielimowo (wielkopolskie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
- codzienne wprowadzanie do systemu informatycznego dokumentów i przygotowywanie ich do akceptacji - sporządzanie zestawień do księgowań zbiorczych faktur- codzienne przygotowywanie zestawienia przelewów bankowych- monitoring sprzedaży ratalnej- uzgadnianie zapisów konta, rozliczanie zakupu- wprowadzanie do ksiąg rachunkowych faktur
Pomorska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bydgoszczy - 2017-01-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie z obsługą programów CDN OPTIMA, PŁATNIK, zapoznanie się z zasadmi wprowadzania dokumentów księgowych, wystawianie faktur, sporządzanie deklaracji skarbowych
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Chrzanów (małopolskie)
pakowanie płyt,
Work Service S. A. - 2016-06-22 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa administracyjna Dziekana i Prodziekanów; obsługa administracyjna studentów; dbanie o prawidłowość i rzetelność dokumentacji dotyczącej studentów; prowadzenie i aktualizowanie bazy elektronicznej studentów w programie HMS; ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni; pełnienie dyżurów podczas zjazdów studiów niestacjonarnych. Umowa październik- grudzień; godziny pracy: 7.30- 15.30; pracodawca oferuje: umowę o pracę po okresie próbnym; możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji; przyjazny klimat pracy i współpracy.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2018-09-10 - Słupsk (pomorskie)
Obserwowanie zdarzeń w miejscach objętych zasięgiem kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec. Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy
Straż Miejska w Bolesławcu - 2019-07-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
telefoniczna sprzedaż i udzielanie informacji na temat wyselekcjonowanych do sprzedaży telefonicznej produktów firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych, realizacja założonego planu sprzedaży
YG-1 Poland Sp. z o. o. - 2017-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
URZĄD GMINY W GRODŹCU - 2016-12-01 - Grodziec (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Namysłów (opolskie)
staż FPobsługa komputera, redagowanie pism, segregowanie, wpinanie dokumentów, protokołowanie na sali rozpraw, przygotowywanie dokumentów do archowum, zakładanie akt, rejestrowanie spraw, ewidencja zdarzeń gospodarczych w programach finansowych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac związanych z przemieszczaniem ładunków; wykonywanie prac ręcznych związanych z prawidłową ochroną wyrobu przed uszkodzeniem; zabezpieczenie towarów przed przemieszczeniem się; stosowanie się do znaków manipulacyjnych w trakcie wykonywania czynności.
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Pomoc w przyjmowaniu wniosków i ustalaniu prawa do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, pomoc w prowadzeniu dokumentacji zasiłków rodzinnych świadczenia wychowawczego, pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Rawicz (wielkopolskie)
Planowanie, koordynacja i nadzór nad wszelkimi działaniami związanymi z wysyłą towaru, stałe monitorowanie napływających zamówień od Klientów, bierząca kontrola stanów magazynowych, wystawianie dokumentów sprzedaży i dokumentów wysyłkowych, wprowadzanie do sysytemu przyjęć i/lub zwrotów towarów, utrzymanie i kontrolowanie poziomu zapasów.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Gostynin (mazowieckie)
obsługa klienta
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "U HEŃKA" L. CIEŚLA - 2017-07-03 - Branice (opolskie)
prace biurowe, obsługa pakietu Office, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Trzebinia (małopolskie)
Przygotowanie dokumentacji oraz prowadzenie spraw dot. utrzymania technicznego przystanków, utrzymanie w należytym stanie technicznym infrastruktury przystankowej i parkingowej. I zmiana: 07.00 - 15.00 pn-ptWynagrodzenie: 2400 zł brutto
ZARZĄD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
.
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-MONTAŻOWYCH "REMAK" W. I A. KALOCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1. należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów.2. rozliczanie zadań inwestycyjnych, remontowych i usług komunalnych finansowanych ze środków budżetowychmiasta oraz dotacji rządowej realizowanych przez wydział ,3. przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie miasta oraz zmian w Wieloletniej PrognozieFinansowej,4. prowadzenie rejestru wydatków budżetowych oraz nadzór nad realizacją budżetu wydziału,5. prowadzenie księgi środków trwałych w zakresie urządzeń komunalnych,6. rozliczanie umów do przyłączy kanalizacyjnych,7. współdziałanie w zakresie działalności finansowo-budżetowej miejskich jednostek organizacyjnych (MZDiM)w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta,8. przygotowywanie i uzupełnianie zestawień statystycznych w zakresie spraw prowadzonych przez wydział,9. stwierdzanie rzetelności danych, celowości i legalności wydatków, zgodności wydatków z obowiązującymiprzepisami, zwłaszcza z Ustawą Prawo zamówień publicznych, Ustawą o finansach publicznychoraz merytoryczna kontrola dokonanych operacji gospodarczych.Oferuję:- odpowiedzialne stanowisko,- dobre warunki pracy,- możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.Warunki pracy na danym stanowisku:- praca umysłowa,- praca w systemie jednozmianowym,- praca stacjonarna z uwzględnieniem lokalnych wyjazdów służbowych,- praca biurowa na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy.
Urząd Miejski - 2016-04-29 - Jaworzno (śląskie)
obsługa księgowa placówek oświatowych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Trzebinia (małopolskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych (hole, sanitariaty, pokoje biurowe).
"HOMBRE SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)