REFERENT DS. ROZLICZEŃ Węgry oferta pracy Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur,obsługa programu rozliczeniowego,weryfikacjadokumentów bazowych do wystawiania faktur. praca w miejscowości Węgryk/Opola (placówka firmy) Praca jednzmianowa w godz 7-15
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Węgry (opolskie)
Pracodawca: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pustkowska 18, 46-023 Węgry, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur,obsługa programu rozliczeniowego,weryfikacjadokumentów bazowych do wystawiania faktur. praca w miejscowości Węgryk/Opola (placówka firmy) Praca jednzmianowa w godz 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie bez znaczenia, umiejętność obsługi komputera i pracy w programach księgowo-rozliczeniowych
Nazwa pracodawcy: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 65-810 Śmiłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym, telefonicznie w godzinach 7:00-15:00, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Kaczory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śmiłowo
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- praca na produkcji stolarki PCV- realizacja zleceń przekazywanych produkcji zachowując zgodność z procedurami jakości
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur na podstawie dokumentów transportowych. Fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych. Kompletacja i wysyłka faktur dla klienta. Archiwizacja faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującą instrukcją Spółki. Wyjaśnianie reklamacji klienta oraz wystawianie faktur korygujących. Przyjmowanie faktur i weryfikacja z dokumentami przyjęcia na magazyn. Kontrola prawidłowości wystawionych faktur. Wprowadzanie faktur do systemu.Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Nr Oferty 0400-OP.110.9.2017 z dnia 30.06.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2017-07-03 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż siatek oraz walcówki
MET-PRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Radomsko (łódzkie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace kancelaryjne, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie pism do wysyłki, zakładanie teczek, obsługa klientów, przygotowywanie pism do wysyłki i archiwizacji, obsługa faxu, kseero, komputera, udzielanie informacji klientom
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Pszczyna (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sierpc (mazowieckie)
- obsługa osób ubiegających się o świadczenie wychowawcze oraz świadczenia rodzinne, - kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przyznania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych zgodnie z zobowiązującymi w tej mierze przepisami prawa, - prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu obu świadczeń oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych, - weryfikacja i wprowadzanie wniosków do systemu informatycznego obsługującego świadczenia, - pobieranie informacji i zaświadczeń z Centralnego Systemu Zabezpieczenia Społecznego Emp (at) tia, - sporządzanie listy wypłat i generowanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie w obowiązujacym w resorcie obrony narodowej systemie informatycznym ewidencji i dokumentacji przyjeć i rozchodów zakupywanych środków zaopatrzenia żywnościowego;Wprowadzeanie do systemu informatycznego umów zakupu żywności;Terminonowe rozliczanie w systemie informatycznym umów zakupu żywności;Księgowanie w systemie informatycznym PZ oraz faktur zakupu żywności zgodnie z zawartymi umowami;Bieżące rozliczanie faktur na podstawie systemowego rejestru faktur zaksięgowanych w danym dniu;Segregacja faktur wg terminów płatności i przekazywanie ich do Pionu Głównego Księgowego (PGK);Składanie do PGK zapotrzebowań na środki finansowe do opłacenia faktur zakupu żywności;Wprowadzanie, weryfikacja, bilansowanie i akceptacja potrzeb rzeczowych w systemie informatycznym w zakresie zakupu żywności. Miejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 651 055; Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
opieka osób starszych, gotowanie, sprzątanie
Seniormed24 Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Świebodzice (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
POLFEX Zakład uboju drobiu Sp. z o. o. p. Roman Majchrzak - 2019-01-25 - Borowiec (wielkopolskie)
- POZNANIE PRACY GMINNEGO ZESPOŁU OŚWIATOWEGO;- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH;- PRACE KANCELARYJNO BIUROWE;- UDZIELANIE INFORMACJI INTERESANTOM.DEKLARACJA ZATR.: UMOWA ZLECENIE NA MIN. 3 M-CE
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Nadarzyn (mazowieckie)
Pomoc przy wprowadzaniu grafików do systemu, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń, segregacja korespondencji.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Płock (mazowieckie)
Realizacja zadań związanych z prowadzzeniem programów "Program wyrównainia róznic między regionami" i "Aktywny samorząd" prowadzenie zakładowej składnicy akt
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Krasnystaw (lubelskie)
tworzenie baz danych przedsiębiorstw budowlanych regionu, sporządzanie techniczne korespondencji, współudział w organizacji szkoleń i konferencji, pomoc w promowaniu działalności Izby celem pozyskania nowych członków
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
Praca w systemie SAP, rozliczanie ilościowe zleceń produkcyjnych, rozliczenie właściwych partii, surowców i opakowań, rozliczanie akordów według zleceń produkcyjnych, wystawianie zleceń produkcyjnych.
GLOBAL COSMED GROUP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-04 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa sekretariatu szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Występ (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH CCC W POLSCE I ZA GRANICĄ
CCC S.A. - 2016-08-29 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Sierpc (mazowieckie)
1.organizacja własnych przedsięwzięć artystycznych (koncerty, cykle teatralne, spotkania artystyczne, wystawy, warsztaty)2.prowadzenie i obsługa imprez własnych oraz współorganizowanych z innymi jednostkami i instytucjami,3.diagnoza i analiza istniejących zjawisk kulturowych,4.prowadzenie programów edukacyjno-kulturalnych adresowanych do różnych grup wiekowych,5.opracowanie projektów oraz kosztorysów przedsięwzięć artystycznych,6.przygotowanie, koordynacja i realizacja repertuaru w sali teatralnej Centrum,7.prowadzenie dokumentacji merytorycznej w zakresie wykonywanych obowiązków,8.realizacja działań kulturalno-edukacyjnych w świetlicach wiejskich Gminy Kobylnica.Okres próbny 3 m-ce z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2019-01-29 - Kobylnica (pomorskie)
Praca w Księgowości w Jednostce Budżetowej. Przygotowanie wypłat wynagrodzeń za pracę i innych należności pieniężnych pracowników. Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń społecznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna Kutno - 2016-04-18 - Kutno (łódzkie)
Dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2016-04-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
1. Ustalanie obowiązku ubezpieczenia i obejmowanie ubezpieczeniem na wniosek,2. Ustalanie wymiaruskładek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i ich rozliczenie,3. Prowadzenie przymusowego dochodzenia należności, 4. Sporządzanie statystyczne sprawozdań miesięcznych i kwartalnych,5. Obejmowanie rolników i członków ich rodzin ubezpieczeniem zdrowotnym,6. Analiza kont płatnika,7. Obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowanie wniosków o świadczenia.Szczegóły dot oferty znajdują się na BIP KRUS praca Gdańsk nr 0400-OP.110.27.2018 z dn 23.08.2018r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-09-11 - Wejherowo (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Pelplin (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowychGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2018-04-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa stałych i nowych Klientów, realizacja strategii i planów sprzedaży, aktywne budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z Klientami, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, dbanie o dobry wizerunek firmy i o zachowanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta.
Bałtykgaz Sp z o.o Magazyn Gazu - 2017-06-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
prace biurowe związane z dziedziną księgowości
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Przedmoście (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)