REFERENT DS. ROZLICZEŃ / WAGOWY Bielsko-Biała oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ / WAGOWY
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ważenie i kontrola wstępna odpadów przyjmowanych do ZGO S. A., dokumentowanie operacji kasowych związanych z przyjmowaniem odpadów. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-20.00 w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
Data publikacji: 2016-02-05
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 315D, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ważenie i kontrola wstępna odpadów przyjmowanych do ZGO S. A., dokumentowanie operacji kasowych związanych z przyjmowaniem odpadów. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-20.00 w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ / WAGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: wagowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2016
Data zakończenia pracy: 04.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie (mile widziane związane z ochroną środowiska), doświadczenie nie jest wymagane (istnieje możliwość przyuczenia). Konieczna umiejętność obsługi komputera (pakiet Office + Internet), umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność oraz cierpliwość.
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Krakowska 315D, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt teleefoniczny w godz. 8.00-16.00 lub CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 315D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wagowy
Data dodania oferty pracy: 05.02.2016
Oferta pracy ważna do: 12.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sekretariatu, przyjmowanie i wysyłanie korenspondencji, sporządzanie zestawień księgowych, wystawienie faktur, ksiegowanie i dekretowanie faktur.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2018-04-27 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji w zakresie planowania i realizacji należnych ryczałtów na żywienie osób, wprowadzanie i księgowanie faktur od dostawców
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-05-19 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Poznanie specyfiki pracy PCEIK, prace administracyjno-biurowe, pomoc w organizacji kursów, szkoleń i konferencji, imprez itd., przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie bieżących spraw księgowości budżetowej oraz obsługa sekretariatu
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W GOLENIOWIE Z/S W NOWOGAR - 2018-03-13 - Nowogard (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do systemów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Suwałki (podlaskie)
prowadzenie obiegu dokumentów, zbieranie należności od odbiorców danego towaru, rozwożenie gotowych wyrobów do klienta, dbanie o powierzone mienie
CUKIERNIA F&F DARIUSZ FRYCKOWSKI - 2016-11-25 - Łowin (kujawsko-pomorskie)
a) przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o ustalenie prawa do wszystkich świadczeń przyznawanych w dziale, b) rozpatrywanie wniosków i ustalenie prawa do świadczeń, c) opracowywanie decyzji w sprawach świadczeń, e) odpowiadanie na korespondencję
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie - 2017-06-01 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji kierowców i osób nie posiadających uprawnieńwydawanie praw jazdy, pozwoleń, wtórników i międzynarodowych praw jazdywymiana zagranicznych praw jazdyprzyjmowanie i weryfikacja dokumentów związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdamiprowadzenie rejestru podań, wniosków, zamówień i zawiadomieńprzyjmowanie akt kierowców na żadanie urzedów i wykonywanie czynności archiwizacyjnychprowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich wydawanierejestracja pojazdów samochodowych, trolejbusów, motocykli, przyczep, motorowerówydawanie dowodów rejetsracyjnych, pozwolen czasowyc, kart pojazdówpisanie i wysyłanie pism urzędowych, zaświadczeńprzyjmowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Gdynia (pomorskie)
- Współudział w przygotowywaniu planu rzeczowo-finansowego i prognoz finansowych Spółki. Opracowywanie danych i informacji dla osób zarządzających. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Przygotowywanie danych finansowych na potrzeby sprawozdawczości GUS. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o specjalności finanse, rachunkowość lub pokrewne. Minimum 3 miesięczny staż w dziedzinie controllingu, finansów lub księgowości. Doświadczenie w obsłudze dowolnego informatycznego systemu finansowo-księgowego, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż internetowa, kontakty z kontrahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie cv na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl-Wynagrodzenie do uzgodnienia.
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2016-12-15 - Tczew (pomorskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie pojazdu o masie do 3,5 tony, wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem, prowadzenie dokumentacji pojazdu.
Poczta Polska S.A. - 2016-07-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wynikające z charakterystyki pracy nauczyciela w szkole ponadgimnazjalne. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa zgodnie z planem w Kołobrzegu.
Zespół Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego - 2016-08-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Tworzenie oraz aktywizacja dokumentacji technologicznej ,pomiary i wyznaczanie norm produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Radlin (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie dokumentów oraz ich segregacja, wprowadzanie faktur. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PPHU BOGMAR Bogusława Jolanta Bryczek Import-Export - 2017-11-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace biurowe związane z dziedziną księgowości
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Przedmoście (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw wietnamskich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-03 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
obsługa klienta indywidualnego, firm, sprzedaz produktów bankowych, pierwsza umowa na okres próbny
BANK SPÓŁDZIELCZY W PIEŃSKU - 2016-10-05 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej KP PSP,- prowadzenie korespndencji biurowej,- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Sulęcin (lubuskie)
Zapoznanie się z założeniami realizowanych programów i projektów. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji do projektów oraz pomoc przy ich realizacji. Przygotowywanie materiałów promocyjnych do projektów. Obsługa systemu Syriusz. Obsługa urządzeń biurowych, będących na wyposażeniu Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Gdynia (pomorskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji)planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parkuewidencjonowanie wykonanych robótprzekazywanie wykonawcy placu budowyprowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanychprowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynkówprowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działaniasporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działaniaprzygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działaniaudział w pracach komisji przetargowejpisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działaniaopracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-05-02 - Smołdzino (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych ekonomicznych. Sporządzanie okresowych analiz i informacji dotyczących realizacji planu gospodarczego.Godz. pracy: poniedziałek 8-16; wtorek-piątek 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2018-05-17 - Słupsk (pomorskie)
obsługa programu (zakładanie zleceń, realizacja), przyjmowanie zgłoszeńtelefonicznych, organizacja realizacji zleceń przez kierowców, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-02-26 - Węgry (opolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, pakowanie produktów zakupionych przez klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wieruszów (łódzkie)