REFERENT DS. ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH Charzyno oferta pracy LISNER POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 950 PLN
Zakres obowiązków: Codzienne raportowanie produkcji, naliczanie oraz zapisywanie wydajności pracowników, prawisłowe naliczanie premii akordowej NOF dla pracowników produkcyjnych, szkolenie nowych pracowników na stanowisku pracy. Praca w godz. 7-15,15-23
Data publikacji: 2021-03-30
Lokalizacja: Charzyno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: LISNER POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 60, 78-122 Charzyno, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Codzienne raportowanie produkcji, naliczanie oraz zapisywanie wydajności pracowników, prawisłowe naliczanie premii akordowej NOF dla pracowników produkcyjnych, szkolenie nowych pracowników na stanowisku pracy. Praca w godz. 7-15,15-23
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Charzyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: planista produkcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, gotowość do zmiany w systemie zmianowym, brak przeciwskazań do pracy w temperaturze w zakresie 10-12 stop. C
Nazwa pracodawcy:
LISNER POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 9230024807
danePracodawcy_regon: 970510477
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
STRZESZYŃSKA 38/42, 60-479 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: STRZESZYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 38
danePracodawcy_nrLokalu: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432201
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88be327e7d226cd0d3c6e5a45a341a8a
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa sekretariatu Centrum Kształcenia Ustawicznego
Zakład Karny w Sztumie - 2020-08-26 - Sztum (pomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
Produkcja Piekarnicza I Sklep Spożywczo - Piekarniczy Jacek Socik i Maciej Socik - 2020-06-29 - Brok (mazowieckie)
Przygotowywanie,sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych.Numerowanie dowodów księgowych.Sprawdzanie list wypłat świadczeń dla bezrobotnych pod względem kompletności opisów,pieczątek i podpisów. Wpinanie dokumentów księgowych i list wypłat świadczeń dla bezrobotnych. Opisywanie teczek. Sporządzanie zestawień miesięcznych list wypłat zasiłków.Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.Inne prace zlecone. Staż w godzinach: 7.30-15.30ALG.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Płock (mazowieckie)
1. porządkowanie dokumentów księgowych,2. Wprowadzanie danych do zapisów księgowości uproszczonej3. Prowadzenie rejestracji zdarzeń gospodarczych zgodanie z zasadami księgowania i przepisami prawa podatkowego4. weryfikacja dokładności dokuentów i rejestrów związanych z tymi dokumentami5. stosowanie wiedzy z zakresu prawa podatkowego, zasad księgowania i praktyki w celu określenia i rozwiązywania problemów powstałych w czasie pracy6 wykonywanie pokrewnych czynności: drukowanie zapisów i rejestrów, kompletowanie dokumentacji, sporządzanie dowodów, dokonywanie wpisó w innych urządzeniach ksiegowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, wydruk deklaracji i przelewów podatkowych7. zahowanie tajemnicy zawodowej, zgodnie z ustawą o doradztwie podatkowych8. przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Krapkowice (opolskie)
- sporządzanie etykiet (zgodnie z zapotrzebowaniem produkcyjnym w oparciu o zamówienia)- prowadzenie ewidencji wydawanych etykiet,- sporządzanie kartek na palety.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Karczew (mazowieckie)
Utrzymywanie czystości: sale chorych, sale operacyjne, korytarze, dyżurki pielęgniarskie i lekarskie, gabinety zabiegowe, opatrunkowe, brudowniki, łazienki, toalety, pracownie diagnostyczne, pomieszczenia administracyjne oraz gospodarcze.
Szpital im.Św.Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy - 2018-07-17 - Trzebnica (dolnośląskie)
Okres zatrudnienia do dnia 31.12.2021 r.Zakres zadań: Obsługa zadań realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz aktów prawnych rozszerzających zakres zadań, o których mowa w przywołanej ustawie, w tym m.in.: udzielanie informacji wnioskodawcom i przyjmowanie wniosków, analiza merytoryczna złożonych wniosków o wypłatę świadczeń pod kątem ich zgodności z przepisami ww. ustawy,opracowywanie dokumentacji niezbędnej do wypłaty świadczeń z FGŚP, przygotowywanie pism w toku postępowania wyjaśniającego,współpraca z radcami prawnymi w zakresie prowadzonych spraw,obsługa systemu VIATOR, okonywanie rozliczeń świadczeń wypłaconych na podstawie ww. ustawy oraz zwrotów kwot od wnioskodawców,kontrola zasadności wypłaconych świadczeń, kierowanie wezwań do właściwego rozliczenia i do zwrotu świadczeń niewłaściwie rozliczonych,przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do pozwania beneficjenta.
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu - 2021-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2021-03-16 - Brzeg (opolskie)
Poprawne rozliczanie wykonanych przez pracowników poleceń sortowania lub poleceń konfekcjonowania na podstawie Dokumentu Pomocniczego; kontrola poprawności wypełniania Dokumentu Pomocniczego; wyrywkowa kontrola wypełniania dokumentu pomocniczego; wpisywanie ilości odpadów doProtokołu Zniszceń; rzetelne przekazywanie informacji osobie przejmującej zmiaę; drukowanie właścicwych etykiet na potrzeby magazynu
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Bronisze (mazowieckie)
bez skierowania; wymagania pracodawcy: staż na stanowisku tynkarz min 6 miesięcy; charakterystyka pracy: samodzielna praca obróbki ścian i sufitów (tynkiem gipsowym), tynkowanie ścian i sufitów; umowa zlecenie +ZUS; praca w godzinach 07.00-15.00, miejsce pracy: Bolesławiec - pracodawca zapewnia dojazd z Lwówka Śląskiego, wynagrodzenie 2600,00 zł brutto
TYNKI MASZYNOWE NALEPA KRZYSZTOF - 2020-01-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z pielęgnacją i hodowlą lasu.
Zakład Usług Leśnych "GAJ" Krzysztof Szober - 2020-08-06 - Żary (lubuskie)
kompleksowa obsługa klienta - kasowo-skarbowa
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
sprzątanie pomieszczeń ,
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur, sporządzanie zamówień, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rejestru dostaw i zakupu towarów, wycofywanie ze sprzedaży towarów złej jakości oraz z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, przeprowadzanie postępowań reklamacyjnych, kontrola przechowalnictwa towarów w placówkach handlowych, opiniowanie protokołów strat i przecen oraz towarów przeterminowanych. Wymagania: wykształcenie średnie - handlowe-ekonomiczne, podstawowa znajomość obsługi komputera, pracodawca jest również zainteresowany kandydatami z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawnośći.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa sekretariatu:- przyjmowanie korespondencji,- prowadzenie rejestrów,- opracowywanie sprawozdań GUS,- pomoc w czynnościach wykonywanych przez pracowników, - wydawanie druków.
kontakt przez PUP - 2021-04-21 - Tarnów (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość pakietu MS Office; dokładność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: bieżąca obsługa oddziału pod względem administracyjnym, odbieranie poczty, prowadzenie rejestru faktur, pism przychodzących i wychodzących - nadzór nad prawidłowym przebiegiem dokumentów, odbieranie połączeń telefonicznych, przyg. raportów pism, prezentacji i innych dok. na potrzeby przełożonego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta ,podawanie napoi,przygotowywanie posiłków , obsługa kasy fiskalnej ,sprzątanie
DYNAMIC ENTERPRISE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Garwolin (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie treningów i terapii z uczestnikami Środowiskowego Domu Samopomocy -czynny udział w życiu ŚDS; prowadzenie dokumentacji zajęć i obserwacji
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - 2019-12-06 - Pabianice (łódzkie)
Sprzedaż art. metalowych, automatyki do bram w przyzakładowym sklepie z elementami do bram. Prac na skelepie oraz na magazynie z elementami stalowymi.
P.P.H.U. " FREZMET " S.C. Kazimierz Szczechla, Danuta Szczechla, Marcin Szczechla - 2016-06-21 - Częstochowa (śląskie)
Demontaż elementów pojazdów, obróbka blacharska uszkodzonych elementów, wymiana uszkodzonych elementów na nowe, obróbka ślusarska
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytku obiektów budowlanych, udział w rozprawach administracyjnych, zapoznanie się z przepiusami prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego, udział w wizjach likalnych, kontrolach na budowach z inspektorami tutejszego organu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Będzin (śląskie)
praca biurowa, brak wyjazdów służbowych, wymagana obsługa programu - Kancelaria Komornika VAT
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Sosnowcu Konrad Cichor - 2017-10-25 - Sosnowiec (śląskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Słubice (lubuskie)
Praca na produkcji mięsa, rozbiór półtusz, praca na nadziewarce.praca od poniedziałku do piątku, w godz: 6-14,wynagrodzenie 20 zł brutto/ godz.umowa na czas okres próbny: 2-3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony.
GORZEWIANKA ILONA MUSZYŃSKA - 2021-03-17 - Gorzew (łódzkie)