REFERENT DS. ROZLICZEŃ I TRANSPORTU Prusice oferta pracy ZAKŁAD ROLNICZO-PRZEMYSŁOWY FARMUTIL HS SA
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ I TRANSPORTU
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji.
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Prusice (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD ROLNICZO-PRZEMYSŁOWY FARMUTIL HS SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaszycka 3, 55-110 Prusice, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ I TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prusice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prusice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana umiejętność obsługi sprzętu biurowego.
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD ROLNICZO-PRZEMYSŁOWY FARMUTIL HS SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Kaszycka 3, 55-110 Prusice, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: prusice (at) farmutil.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Prusice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prusice
Ulica pracodawcy: Kaszycka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 13.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem pracy- spawanie metodą TIG
METAL PLAST JANUSZ ZAGÓRSKI - 2018-03-02 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur i innych dokumentów dotyczących magazynu, przyjmowanie i ewidencjonowanie do systemu surowców, kontrola poprawności wystawianych dokumentów. Kontrola zapasów magazynoych.
VAN PUR Sp. akcyjna - 2016-06-02 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Białystok (podlaskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: 1. Wykonywanie prac w ramach Działu Księgowości. 2. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. 3. Inne prace zlecone w ramach Działu Księgowości. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa zlecenia z możliwością zmiany na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące od miesiąca stycznia 2017r., b) wymiar czasu pracy: 1/1 etatu, c) dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7.45-15.45, d) przewidywany termin zatrudnienia: 15.01 2017 r., e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E. Sposób aplikacji:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie do 19 grudnia 2016 r. do godz. 1000 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku, w godz. 8-15. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych, bez podawania przyczyn. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 wew. 16. Oferta dostępna w sali E.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Referent ds. administracyjnych (staż)
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)
- pomoc w pracach budowlanych tj. pomoc murarzowi - mieszanie zaprawt tynkowej, murarskiej - ocieplanie budynków - prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Jarosław (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klientów firmy oraz sekretariatu. Organizacja i sprawne zarządzanie biurem. Przygotowanie wycen oraz przetargów. Przygotowanie dokumentacji pracowniczej. Koordynacja obiegu dokumentów. Wystawianie faktur.
kontakt przez OHP - 2018-07-13 - Żory (śląskie)
realizacja indywidualnych planów sprzedażowych; obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; doradztwo w zakresie produktów
ABRA S.A. - 2017-06-08 - Zambrów (podlaskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, negocjowanie warunków umów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie nowych i utrzymywanie istniejących relacji handowych, współpraca z kancelarią prawną
J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" SP JAWNA - 2016-11-18 - Lubin (dolnośląskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Rumia (pomorskie)
Aktualizacja dokumentacji technicznej, prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, sporządzanie analiz, pilnowanie terminów przeglądów technicznych form, urządzeń i maszyn.Kontakt z pracodawcą - osobiście lub telefonicznie: 71 382 82 32, praca (at) bikkoplast.pl
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów chińskich, porządkowanie dokumentów, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie wyższe/średnie mile widziane ekonomiczne/finanse i rachunkowość, doświadczenie- minimum 2 lata w księgowości znajomość programu Subiektzakres obowiązków: prowadzenie kasy, obsługa kont bankowych, księgowanie operacji, kontrola należności oraz zobowiązań, wystawianie faktur sprzedażowych
PW PARTNER SP. Z O.O. SP.K. - 2018-10-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:Sprzedaż i przyjmowanie towaru. Obsługa kasy fiskalnej, chęci do pracy ; 1 zmiana : 09.00-17.00
MAJA - 2017-10-13 - Września (wielkopolskie)
naprawa samochodów osobowych oraz wymiana opon
PITSTOP Andrzej Sobierajski - 2017-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace adm biur
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Chełm (lubelskie)
Montaż ścianek sanitarnych, urządzeń na place zabaw
PBM SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Kolonowskie (opolskie)
ewidencja VAT, umiejętność wprowadzania dokumentacji księgowych, obsługa rozrachunków, wyjaśnianie kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Świętochłowice (śląskie)
Sprzedaż artykułów monopolowych, obsługa totalizatora sportowego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "KRUK" - Mariusz Kruk - 2016-07-06 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
wycinanie, klejenie, kompletowanie opakowań tekturowych, ustawianie maszyny (przykręcanie wykrojników), podawanie tektury do maszyny (większe ilości).
IPS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Oświęcim (małopolskie)
- dokonywanie rozliczeń pieniężnych- obsługa rachunków bankowych, w tym depozytowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wisznice (lubelskie)
zamiatanie powierzchni niezabudowanej, mycie i zamiatanie powierzchni zabudowanej (klatki schodowe)
Zakład Usług Porządkowych "Jedynka" Świdnica - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW. Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych.Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-14 - Sztum (pomorskie)
wprowadzanie danych do systemów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Suwałki (podlaskie)
robienie zdjęć, komputerowe obrabianie itp.
FOTO CENTER 2000 Reklamy Bogusław Kolanowski - 2016-10-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)