REFERENT DS. REFUNDACJI Opole oferta pracy kontakt przez OHP

Stanowisko: REFERENT DS. REFUNDACJI
Wynagrodzenie: od 2聽230 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Weryfikacja wniosk贸w o refundacj臋 pod wzgl臋dem merytorycznym
Data publikacji: 2018-08-31
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Weryfikacja wniosk贸w o refundacj臋 pod wzgl臋dem merytorycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽230 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie miesi臋czne : 2.230,00 z艂. brutto + dodatek sta偶owy
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. REFUNDACJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽230 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.09.2018
Data zako艅czenia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Dobre umiej臋tno艣ci organizacyjne, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, dok艂adno艣膰, rzetelno艣膰 w wykonywaniu obowi膮zk贸w s艂u偶bowych, 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w, znajomo艣膰 obs艂ugi programu Office
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Spos贸b aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: M艂odzie偶owe Biuro Pracy Opole
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 4, 45-071 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zg艂oszona przez: M艂odzie偶owe Biuro Pracy Opole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 03.09.2018
Oferta pracy wa偶na do: 07.09.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.09.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 31.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie 艣cian pod u艂o偶enie glazury, przycinanie p艂ytek i wycinanie otwor贸w, uk艂adanie p艂ytek szkliwionych przy u偶yciu zaprawy lub kleju na 艣cianch p艂askich, mocowanie do 艣cian wieszak贸w, mydelniczek i p贸艂eczek ceramicznych
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jaros艂awiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2018-04-17 - Jaros艂awiec (zachodniopomorskie)
Zgodnie z progamem sta偶u. Oferta przeznaczona dla os贸b poni偶ej 30 roku 偶ycia z ustalonym drugim profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
- Og艂oszenie o naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze. Og艂oszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor 呕艂obka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice og艂asza nab贸r na wolne stanowisko urz臋dnicze - Referent ds. zam贸wie艅 publicznych oraz sprawozdawczo艣ci w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydat贸w do wy艂onienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zada艅:1. Z zakresu zam贸wie艅 publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora 呕艂obka Miejskiego w sprawie zastosowania tryb贸w ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p贸藕n. zm.) do poszczeg贸lnych zam贸wie艅 na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych w zam贸wieniach realizowanych przez 呕艂obek Miejski,c) prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych oraz zam贸wie艅, do kt贸rych nie stosuje si臋 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,d) opisywanie faktur pod k膮tem zastosowanych tryb贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepis贸w tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczo艣ci w zakresie udzielonych zam贸wie艅 publicznych oraz zam贸wie艅, do kt贸rych nie stosuje si臋 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,f) sporz膮dzanie planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczo艣ci: a) terminowe opracowywanie sprawozda艅 zbiorczych, w tym w szczeg贸lno艣ci:sprawozda艅 dot. opieki nad dzie膰mi zgodnie z rozporz膮dzeniem Ministra Pracy i Polityki Spo艂ecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozda艅 rzeczowo-finansowych z wykonywania zada艅 z zakresu opieki nad dzie膰mi w wieku do lat 3, sprawozda艅 okresowych o wyprowadzaniu gaz贸w zgodnie z ustaw膮 z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony 艣rodowiska, sprawozda艅 z funkcjonowania kontroli zarz膮dczej, sprawozda艅 o ilo艣ci dzieci korzystaj膮cych z wy偶ywienia i korzystaj膮cych z opieki 偶艂obkowej.- Warunki pracy:1. pe艂ny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecie艅 2017 r.3. miejsce pracy 呕艂obek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupi臋trowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci oraz kontakt贸w osobistych, telefonicznych, drog膮 elektroniczn膮.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezb臋dne:1. wykszta艂cenie minimum 艣rednie, 2. min. 3-letni sta偶 pracy, preferowane do艣wiadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. do艣wiadczenie zawodowe na stanowiskach zwi膮zanych z udzielaniem zam贸wie艅 publicznych po stronie Zamawiaj膮cego, 4. znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p贸藕n. zm.), 5. bardzo dobra umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystania z pe艂ni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielno艣膰, komunikatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰,3. umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy,4. umiej臋tno艣膰 pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presj膮 czasu, 5. umiej臋tno艣膰 logicznego formu艂owania wypowiedzi ustnych i pisemnych
呕艁OBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (艣l膮skie)
obs艂uga telefonu i urz膮dze艅 biurowych,kontrola um贸w - zlece艅, o dzie艂o itp, kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczenie czasu pracy zatrudnionych zleceniobiorc贸w, wystawnie polis pracowniczych i ewidencjonowanie ich, wyrabianie i kontrola kart EKUZ, przygotowywanie dokument贸w dla biura rachunkowego, umawianie spotka艅, dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy oraz stosowanie dobrych prakrtyk w bran偶y, dbanie o czysto艣膰 na stanowisku pracy i ca艂ego biura, zamawianie artyku艂贸w biurowych, za艂atwianie spraw urz臋dowych i biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Przew贸z materia艂贸w budowlanych i robotnik贸w na budowy
PPUB "BUDOKAR" Bogdan Karpiesiuk Orneta - 2018-06-01 - Orneta (warmi艅sko-mazurskie)
* aktywne poszukiwanie klient贸w* nawi膮zywanie nowych oraz podtrzymywanie istniej膮cych relacji handlowych z partnerami zagranicznymi* realizacja zada艅 sprzeda偶owych i dystrybucyjnych* przygotowywanie ofert, przyjmowanie zam贸wie艅 i kontrola nad ich realizacj膮* analiza potrzeb Klient贸w, kontrola p艂atno艣ci, sporz膮dzanie okresowych statystyk i raport贸w* analiza rynku oraz dzia艂a艅 konkurencji* uczestnictwo w targach oraz wystawach mi臋dzynarodowych* uczestnictwo w spotkaniach z Klientami
Zak艂ad Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2015-12-21 - G艂og贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
- wdro偶enie do rozl. koszt贸w w systemnie finansowo-ksi臋gowym oraz do oprogramowania w systemnie excel,- spr. prawid艂o艣ci i rozliczenia koszt贸w wg. miejsc ich powstania,- prowadz. ewidencji ilo艣ciowo-warto艣ciowej 艣rodk贸w trwa艂ych, uzgadnianie ksi膮g inwentarzowych,- rolziczanie polece艅 wyjazd贸w s艂u偶bowych oraz pobranych zaliczej krajowych i zagranicznych,- prowadz. rejest贸w bankowych i raport贸w kasowych,- rozl. i sporz膮dzania raport贸w otrzymancyh dotacji celowych,- dekretowanie, ksi臋gowanie i prowadz. rejestr贸w, spr. zasadno艣ci przekazywanych do Dzia艂u Rachunkowo艣ci dokument. oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od 艣rodk贸w trwa艂ych, uzgadaniania miesi臋cznego oraz rocznego kont analitycznych zw. z ewidencj膮, 艣rodk贸w trwa艂ych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Zabezpieczenie realizacji zada艅 nale偶膮cych do kompetencji Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Elbl膮gu w zakresie pieczy zast臋pczej
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Zapoznanie si臋 z obrotem dokument贸w ksi臋gowych, zasadami prowadzenia akt osobowych, sporz膮dzanie deklaracji ZUS i US.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - P艂ock (mazowieckie)
sporz膮dzanie um贸w o prac臋 i um贸w cywilno-prawnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Zambr贸w (podlaskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
艣wiadczenie us艂ug interwencyjnych w zakresie kontroli jako艣ci, selekcji oraz naprawy komponent贸w przy liniach monta偶owych w zak艂adach produkcujnych; Interwencyjna realizacja zlece艅 na potrzeby klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - 呕ywiec (艣l膮skie)
Operator frezarek CNC
DUL MAR s.j. - 2017-09-19 - Mielec (podkarpackie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKT脫W, UTRZYMANIE STANDARD脫W HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBS艁UGA KLIENT脫W W SALONIE SPRZEDA呕Y; WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE MINIMUM 艢REDNIE, DOBRA ZNAJOMO艢膯 OBS艁UGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNO艢膯, MILE WIDZIANE DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALE呕Y PRZES艁A膯 NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie si臋 z ubezpieczeniami obowi膮zkowymi oraz dobrowolnymi (komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne)
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - 艁aziska G贸rne (艣l膮skie)
Referent ds. administracji
CHEMWIK Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy opiece nad dzie膰mi w przedszkoluI zmiana pn-pt 7.45 - 15.45
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
1.Obs艂uga klienta w zakresie wydawania i przyjmowania wniosk贸w o 艣wiadczenia.2.Obs艂uga program贸w komputerowych do realizacji 艣wiadcze艅3.Prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w sprawach o 艣wiadczenia, w tym (m.in.):-przygotowanie projekt贸w decyzji administracyjnych,-prawid艂owe przekazywanie przyznanych 艣wiadcze艅, -zg艂aszanie d艂u偶nik贸w do biura informacji gospodarczych,-prowadzenie spraw zwi膮zanych z egzekucj膮 nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅 oraz nale偶no艣ci od d艂u偶nik贸w alimentacyjnych,-zg艂aszanie 艣wiadczeniobiorc贸w do ubezpiecze艅 w ZUS.
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Boles艂awcu - 2016-02-18 - Kruszyn (dolno艣l膮skie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Prace na komputerze w celu obs艂ugi program贸w ksi臋gowych.
Centrum Us艂ug Finansowych Fides Kucharska Kutno - 2017-12-14 - Kutno (艂贸dzkie)
wprowadzenie danych do system贸w komputerowych poltax, bibliotek aktobs艂uga interesant贸w realizowanych w punkcie obs艂ugi bie偶膮cejobs艂uga korekt zezna艅 rocznychprzygotowanie pism urz臋dowych
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ksi臋gowanie dokument贸w, rozliczanie sald, sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅 na potrzeby zarz膮du oraz prze艂o偶onych.
HAWE TELEKOM Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Legnica (dolno艣l膮skie)
- obs艂uga korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej 脫艣rodka, prowadzenie ksi膮偶ki nadawczej, kopertowanie pism urz臋dowych),- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych 艣wiadczeniobiorc贸w w programie komputerowym,- roznoszenie korespondencji na terenie miasta.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - 艢wiebodzin (lubuskie)
Wsp贸艂praca z CUW w Rawiczu w zakresie kadr i finans贸w, prowadzenie ksi膮g inwentarzowych oraz budowlanych, dokumentacja zwi膮zania z wynajmem sali sportowej, zam贸wie艅 publicznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Rawicz (wielkopolskie)
Obs艂uga programu COMARCH OPTIMA. Sprawdzanie rejestr贸w VAT z dokumentami ksiegowymi. Sprawdzanie ksi膮偶ki PiR z dokumentem ksi臋gowym.Sprawdzanie dziennik贸w KH. Miejsce wykonywania pracy: Stalowa Wola
"PROFIT-TAX" Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
praca w dziale spedycji prasy i ksi膮偶ek (import prasy)
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - 呕abikowo (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej, organizacja i segegacja dokumentacji, archiwizacja i baza danych, sporz膮dzanie raport贸w. Pierwsza umowa o prac臋 na czas okre艣lony 3 miesi膮ce
"BAKOMA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-14 - Pi艂a (wielkopolskie)