REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ Kruszyn oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1.Obsługa klienta w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków o świadczenia.2.Obsługa programów komputerowych do realizacji świadczeń3.Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o świadczenia, w tym (m.in.):-przygotowanie projektów decyzji administracyjnych,-prawidłowe przekazywanie przyznanych świadczeń, -zgłaszanie dłużników do biura informacji gospodarczych,-prowadzenie spraw związanych z egzekucją nienależnie pobranych świadczeń oraz należności od dłużników alimentacyjnych,-zgłaszanie świadczeniobiorców do ubezpieczeń w ZUS.
Data publikacji: 2016-02-18
Lokalizacja: Kruszyn (dolnośląskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kasztanowa 1A, 59-700 Kruszyn, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Obsługa klienta w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków o świadczenia.2.Obsługa programów komputerowych do realizacji świadczeń3.Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o świadczenia, w tym (m.in.):-przygotowanie projektów decyzji administracyjnych,-prawidłowe przekazywanie przyznanych świadczeń, -zgłaszanie dłużników do biura informacji gospodarczych,-prowadzenie spraw związanych z egzekucją nienależnie pobranych świadczeń oraz należności od dłużników alimentacyjnych,-zgłaszanie świadczeniobiorców do ubezpieczeń w ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kruszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.Obywatelstwo polskie,2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.3.Wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne.4.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5.Nieposzlakowana opinia.6.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta.7.Dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.8.Znajomość przepisów:ustawy o świadczeniach rodzinnych,ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o karcie dużej rodziny, aktów wykonawczych do w/w ustaw ustawy - kodeks postępowania administracyjnego.9.Umiejętność pracy z wymagającym klientem.Wymagania dodatkowe:1.Umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość oraz gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.2.Samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.3.Doświadczenie zawodowe oraz umiejętność obsługi programu Płatnik będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Kasztanowa 1A, 59-700 Kruszyn, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty składane przez kandydata powinny zawierać:1.list motywacyjny2.życiorys (CV)3.dokumenty poświadczające wykształcenie4.inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy czy szkolenia. 5.oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, lub dokument potwierdzający informacje w tym zakresie, 6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 7.oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku, 8.oświadczenia zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty kompletu dokumentów (w zamkniętej kopercie) do dnia 29 lutego 2016 r. na adres :Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcuz/s w Kruszynie, ul. Kasztanowa 1A, 59-700 BolesławiecKoperta zawierająca aplikację powinna być opatrzona adnotacją Konkurs na stanowisko urzędnicze referent ds. świadczeń".Zgłoszenia nie spełniające powyższych wymogów oraz złożone po upływie wyznaczonego terminu ich przyjmowania, nie będą rozpatrywane, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kruszyn
Ulica pracodawcy: Kasztanowa
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Sosnowiec (śląskie)
utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz urządzeń, proste prace porząkowe, realizacja zadań dziennych wyznaczonych do realizacji przez przełożonego. Praca w Zabrzu na 2 zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00).
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zabrze (śląskie)
Fakturowanie, odbieranie i przekazywanie zamówień, organizowanie i nadzór nad logistyką, sporządzanie zestawień.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2017-11-07 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Zarządzanie polityką cenową i promocyjną oraz kartoteką towarową w ramach przydzielonej kategorii produktów. Prowadzenie negocjacji handlowych z producentami/dostawcami. Przygotowywanie i realizacja umów handlowych. Wdrażanie i monitoring akcji promocyjnych. Analiza wskaźników sprzedażowych.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
Spawanie elementów, konstrukcji stalowych, praca powyżej 3 metrów, praca może być również w weekend, praca w delegacji (pełne oddelegowanie). Praca dwuzmianowa w godz.: 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa i serwisowanie samochodów ciężarowych oraz naczep. Praca od 8-16
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2018-03-14 - Niemodlin (opolskie)
profesjonalna obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez Firmę, przedstawianie oferty Firmy w ramach bieżących promocji
AMPOL - MEROL SP. Z O.O. - 2016-03-16 - Łęczyca (zachodniopomorskie)
obsługa węzłów ciepłowniczychKontakt osobisty z pracodwacą w miejscu wykonywania pracy lub kontakt telefoniczny
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Płońsk (mazowieckie)
- prowadzenie sekretariatu , fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Wychowawca półkolonii organizowanych w okresie letnim w szkole podstawowej w Zespole Szkolno- Przedszkolnym Nr 1 w Łodzi. Okresy zatrudnienia: 26.06.- 07.07 oraz 10.07-21.07.2017r.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2017-05-17 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Zielona Góra (lubuskie)
praca biurowa w banku
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Tworóg (śląskie)
Kontrola zapasów w magazynie. Zamawianie towarów. Dbałość o koordynację dostaw. Sporządzanie harmonogramów dostaw.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-04-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY, PROWADZENIE MAŁEJ KSIĘGOWOŚCI, PRZYJMOWANIE GOTÓWKI OD KLIENTÓW ZA WYKONANE USŁUGI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACA W GODZINACH 07:00-17:00PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- dokonywanie rozliczeń pieniężnych- obsługa rachunków bankowych, w tym depozytowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wisznice (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI, KONTROLA JAKOŚCI OBUWIA
CCC S.A. - 2016-10-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kartuzy (pomorskie)
Praca przy przygotowaniu towaru do wysyłki (mięso, wędliny).
Zakład Mięsny MOŚCIBRODY Spółka z o.o. - 2015-12-29 - Mościbrody (mazowieckie)
wstępna dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie dokumentów zasiłkowych i płacowych, pomoc w przygotowywaniu dokumentów kadrowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Mława (mazowieckie)
- sprzedaż- obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej- wykładanie towarów- utrzymywanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Ruda Śląska (śląskie)
- Obsługa sekretariatu, wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zestawień, okresowo ważenie samochodów z odpadami.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto na okresie próbnym. Po okresie próbnym przewidziana jest podwyżka do około 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> może być absolwent. Wymagana słaba znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-229-05-66 w.108) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Konopnickiej 11, 41-106 Siemianowice Śląskie) lub e-mail: dominika.sulinska (at) bmrecykling.pl
BM RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przygotowywanie i sortowanie elementów, oklejanie na okleiniarce automatycznej, czyszczenie elementów. Dbanie o urządzenie i porządek na stanowisku pracy.
ANTOM Dariusz Zapadka - 2016-03-25 - Machnatka (mazowieckie)
Obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, rozliczanie kart drogowych, kosztów, zużycia materiałów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
Zespół Szkół Im. Konarskiego - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Shop Connector Jarosław Trybuchowicz - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego/niemieckiego
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Racibórz (śląskie)
przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i elektroniczną, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (fax, skaner), tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Stanowice (dolnośląskie)