REFERENT DS. REALIZACJI INWESTYCJI Starogard Gdański oferta pracy VECOLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. REALIZACJI INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji korespondencji oraz ewidencji czasu pracowników- kontakt z pobliskimi Urzędami- wysyłanie zapytań, ofert- prowadzenie akt osobowych- pilnowanie terminów badań itp. - zaopatrzenie biura- tworzenie dokumentacji powykonawczych
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: VECOLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jabłowska 25, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji korespondencji oraz ewidencji czasu pracowników- kontakt z pobliskimi Urzędami- wysyłanie zapytań, ofert- prowadzenie akt osobowych- pilnowanie terminów badań itp. - zaopatrzenie biura- tworzenie dokumentacji powykonawczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. REALIZACJI INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Data zakończenia pracy: 10.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: wykształcenie min średniewymagania pożądane: doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
VECOLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Jabłowska 25, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 08:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.vecoline.pl
Ulica pracodawcy: Jabłowska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2020
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 03.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1c7b3fa1318ce06ca1e2029de6f37cf7
Podobne oferty pracy
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji zgodnie z procedurą w spółce, skanowanie dokumentów, prowadzenie rejestru umów i dokumentów spółki, nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów, odbieranie telefonu stacjonarnego w sekretariacie, bieżące wsparcie pracowników administracji w codziennych zadaniach, proste prace biurowe związane z niszczeniem, skanowaniem, kserowaniem dokumentów, pomoc przy obsłudze spotkań, konferencji firmowych i inne prace zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa interesantów, udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków w Dziale Świadczeń Wychowawczych, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentów i innych pism, segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Siedlce (mazowieckie)
Praca przy produkcji mleka, twarogów i śmietanki.
Zakład Mleczarski Sp. z o. o. w Płońsku z/s w Skarżynie - 2019-06-27 - Skarżyn (mazowieckie)
-
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Żory (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Gliwice (śląskie)
obsługa kadrowo płacowa
DORADCA PODATKOWY PIOTR MACIEJEWSKI SP. Z O.O. - 2019-04-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-12-03 - Rzgów (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
program
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Ciecierzyn (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Odbiór produktu gotowego z produkcji, załadunek wyrobu gotowego, prowadzenie dokumentacji w magazynie
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
W ZAWODZIEPRACA WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
JOANNA SZEMELAK FIRMA USŁUGOWA - 2019-11-26 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Nabór na wolne stanowisko urzednicze Nr KA.1201.01.2016 z dnia 13.04.2016Szczegółowe informacje na stronie bip.warmia.mazury.pl
Powiatowa Służba Drogowa - 2016-04-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW;- DEKRETOWANIE FAKTUR ZAKUPOWYCH;- ROZLICZANIE SPRZEDAŻY- ANALIZA ROZRACHUNKÓW I SPORZĄDZANIE KOMPENSAT
"WATKEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
segregowanie, wypinanie i archiwizacja dokumentów firmy, przygotowanie korespondencji do wysyłki, pomoc w okresie finansowym
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Krzeszów (dolnośląskie)
Spawanie wskazanych w zleceniu konstrukcji i elementów stalowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Długołęka (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji magazynowej, utrzymywanie stanów magazynowych, przekazywanie zapotrzebowania na materialy do działu zaopatrzenia. Przyjmowanie i wydawanie materiału z magazynu
PBM SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-08-01 - Kolonowskie (opolskie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Przemyśl (podkarpackie)
Kontrola jakości, montaż wyrobów, pakowanie wyrobów, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych. Około 150 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność całodobowa. Przewidywany okres wykonywania pracy: rok.
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-01-02 - Rzgów (łódzkie)
Sprzedaż internetowa, praca w godz. 7-15/14-20
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-10 - Opole (opolskie)
prace polowe, nadzór nad pracownikami, tłumaczenie,
MACIEJ MARKIEWICZ Gospodarstwo Rolne - 2018-05-11 - Bożydar (wielkopolskie)
Remonty kominów, frezowanie i montaż wkładów kominowych.
KOMFREZ Baranowski Sławomir - 2018-04-04 - Częstochowa (śląskie)
• prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania • przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystyczny• udział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznego• prowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochrony• współudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parku• prowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznych
Słowiński Park Narodowy - 2016-09-05 - Smołdzino (pomorskie)
pomoc w zakresie transportu bagaży, reagowanie na bieżące potrzeby gości, współpraca z innymi pracownikami, drobne prace porządkowe, monitoring hotelu.
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2016-10-17 - Arłamów (podkarpackie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
Szlifowanie elementów ze stali nierdzewnej, zgodnie z powierzona dokumentacją.
ATT Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Kraków (małopolskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności w pracy pracowników RON oraz żołnierzy zawodowych;- wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w Systemie Ewidencji Wojskowej;- monitorowanie ważności badań lekarskich;- prowadzenie i aktualizacja teczek akt personalnych żołnierzy zawodowych zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi w tym zakresie;- przygotowywanie dokumentów kadrowych niezbędnych do skierowania żołnierza do RWKL;- wystawianie poleceń wyjazdu służbowego; - obliczanie kosztów przejazdu służbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i taryfikatorami;- prowadzenie i aktualizacja ewidencji oraz przygotowywanie meldunków i sprawozdań w informatycznych systemach wspomagających ewidencję działalności kadrowej żołnierzy;- sporządzanie Rocznego planu urlopów wypoczynkowych żołnierzy zawodowych oraz prowadzenie ewidencji jego wykorzystania;- prowadzenie kart wyróżnień żołnierzy zawodowych
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-10-17 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: ewidencjonowanie dokumentów księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Biuro Rachunkowe SODAR Dariusz Sosnowski - 2018-11-28 - Gliwice (śląskie)