REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA OFERT Mińsk Mazowiecki oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA OFERT
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do udziału w przetargach z branży budownictwa drogowego.
Data publikacji: 2016-03-31
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do udziału w przetargach z branży budownictwa drogowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA OFERT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kosztorysowanie
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosimy wysyłać na adres e-mail:e.borysiuk (at) pbdim.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 31.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja celów sprzedażowych ,aktywna sprzedaż produktów kredytowych, profesjonalna obsługa klienta, cykliczne szkolenia sprzedaży
DIAMOND CASH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Wsparcie pracy referatu w zakresie obsługi kancelaryjnej wytwarznej dokumentacji, dystrybucja korespondencji do świadczeniobiorców, przygotowanie dokumentacji do zdania do archiwum zakładowego, pomoc przy obsłudze wniosków składanych droga elektroniczną o świadczenie wychowawcze (drukowanie złożonego wniosku, rejestrowanie, zakładanie akt sprawy), wykonywanie innych czynności związanych ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa interesantów, udzielanie informacji, wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji słuchaczy, nadzór nad dokumentacją szkolną (księgi, arkusze ocen, dzienniki zajęć), wypełnianie i wydawanie legitymacji szkolnych, indeksów, współpraca z kadrą pedagogiczną oraz słuchaczami szkoły, przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych SIO, aktywne uczestniczenie w rekrutacji uczniów/słuchaczy do szkół, wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły i ośrodka kształcenia
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku - 2016-01-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + płatnik ZUS, obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (śląskie)
dostarczanie towaru do klienta,windykacja należności
Polski Tytoń Dystrybucja S.A. - 2017-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Namysłów (opolskie)
- Prace administracyjne w dziale spraw pracowniczych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Preferowane wykształcenie wyższe. Doświadczenie w kadrach i rachubie płac. Znajomość problematyki zatrudnienia racowników, wynagradzania, podatku, czasu pracy, płatnika i zus. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: a.paruzel (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Wspieranie pracy zarządcy nieruchomości w jego obowiązkach, spotkania z klientami, przygotowywamie prezentacji multimedialnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie czynności administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Drezdenko (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Białystok (podlaskie)
-segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji,-udostępnianie dokumentów klientom wewnętrznym i zewnętrznym,-bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,-sporządzanie raportów,-obsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym,-prowadzenie baz danych.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia; umiejętność obsługi programu Symfonia; bardzo dobra znajomość programu Excell; zdolności analityczne; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: bieżąca obsługa księgowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, poleceń księgowania; sporządzanie raportów i zestawień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - dekretowanie i księgowanie dokumentów ww. jednostek, - prowadzenie analityki do wszystkich kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - comiesięczne uzgadnianie sald kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - uzgadnianie dziennej zgodności wydatków i dochodów z wyciągiem bankowym, - sporządzanie odpowiednich poleceń księgowania, - sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych z księgowanego zakresu, - współpraca ze szkołami, przedszkolami i innymi jednostkami organizacyjnymi gminy w ramach powierzonych obowiązków, - sporządzanie deklaracji VAT-7, cząstkowej deklaracji VAT-7 oraz korekty deklaracji VAT-7.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-09-18 - Zielonki (małopolskie)
- nadzór nad warunkami pracy w Urzędzie,- doradztwo w zakresie bhp i ppoż.,- szkolenie pracowników urzędu w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochronyprzeciwpożarowe,- sporządzanie wymaganej dokumentacji bhp i ppoż. w Urzędzie.- kierowanie pojazdem służbowym do 3,5T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
praca zwiazana z opracowywaniem, tworzeniem dokumentacji dot. ochrony krajobrazu i dóbr kultury
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego O/żywiec - 2017-09-01 - Żywiec (śląskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
Prace biuroweStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Cybinka (lubuskie)
bezpośrednia obsługa klienta (rachunki, depozyty, kredyty), w tym obsługa kasy
Bank Spółdzielczy w Żorach - 2018-03-14 - Żory (śląskie)
Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; umowa o pracę w zastępstwie; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2017-03-17 - Sośnicowice (śląskie)
zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Żywiec (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie pism procesowych i kontrolowanie przebiegu spraw na każdym etapie postępowania przedsądowego i sądowego,prowadzenie małej księgowości,ofertowanie i zarządzanie kontaktami z klientem,korespondencja i obieg dokumentów,koordynowanie spotkań i spraw adm-organ.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy technicznej obsłudze nieruchomości, zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMENA" S.C. - 2018-03-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- przygotowywanie projektów zarządzeń i innych dokumentów związanych z działalnością biblioteki, - zapewnienie sprawnego i terminowgo obiegu dokumentów, - organizacja sprawnego obiegu informacji pomiędzy działami blblioteki, - zapewnienie bieżącej obslugi sekretariatu, - prowadzenie ewidencji korepsondencji przychodzącej i wychodzącejPraca w godzinach: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - Anna Waszczuk, tel.: 71 33 52 225, e-mail: kadry (at) wbp.wroc.pl
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
kompletowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
kadry i płace, prowadzenie akt personalnych, pracowników oraz spraw i dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę zgodnie z przepisami prawa pracy, sprawozdawczość, czuwanie nad badaniami pracowników, bieżąca kontrola zmian przepisów w zakresie prawa pracy sprzedaż: wystawianie dokumentów magazynowych oraz ich ewidencjonowanie, komputerowe wystawianie faktur wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, prowadzenie kasy oraz obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Mysłowice (śląskie)
Księgowanie wydatków w systemie elektronicznym z: budżetu, ZFŚS, sumy depozytowe PFRON. Prowadzenie obsługi kasowej; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań.
POWIATOWY URZĄD PRACY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - 2017-10-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)