REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Żywiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stazu
Data publikacji: 2017-03-28
Lokalizacja: Żywiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stazu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żywiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żywiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Adres pracodawcy:
Łączna 28, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: żywiecki
Gmina pracodawcy: Żywiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żywiec
Ulica pracodawcy: Łączna
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: kancelaria rachunkowo-podatkowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
-nauka tworzenia, prowadzenia oraz aktualizowania bazy danych klienta Ośrodka-nauka prowadzenia poczty-nauka prowadzenia wymaganej dokumentacji dotyczącej przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej-nauka wydawania zaświadczeń -nauka obsługi administracyjnej Dzielnicowego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz innych jednoste współpracujących-zapoznanie z obiegiem dokumentacji w placówce-nauka przygotowywania akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Gdynia (pomorskie)
1. Rejestrowanie akt kontroli, formalna analiza akr kontroli, przygotowanie danych do projektu decyzji pokontrolnej, przygotowanie danych do projektu wniosków do NFZ, przygotowanie dokumentacji do Wydziału Obsługi Prawnej dot. wniesionych odwołań od decyzji wydanych przez KPS, wspólpraca z inspektore, kontrolo Zakładów w zakresie analizy akt kontroli, przygotowywanie i przekazanie akt kontroli do obsługi bieżącej akt.2. Kwalifikacja wpływających wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe oraz kapitał poczatkowy, zakładanie akt sprawy w tym zakresie i łaczenie akt spraw, przyjmowanie, kwalifikacja i podział wpływającej korespondnecji, obsługa zwiazana z przyjmowaniem i przekazywaniem korespondencji wynikająca ze współpracy między wydziałami oraz inspektoratami, dołaczanie korespondecji do znajdujacych sie w obiegu bieżących dokumentów, dokonywanie przydziału akt pracownikom poszczególnych wydziałów, wysyłanie akt do oddziałów właścicwych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy
Z.P.H.U. "DREW PAL" s.c.Jerzy & Jacek Ochowiak - 2018-05-07 - Murzynowo Kościelne (wielkopolskie)
- Pozyskiwanie i obsługa klientów z grupy B2B oraz B2C.- Doradztwo techniczne w doborze produktów.- Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji.- Realizacja planów sprzedaży.Praca na terenie całej polski. Pracodawca oferuje:- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku saun domowych oraz domków ogrodowych i narzędziowych,- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję uzależnioną od wyników sprzedaży- przyjazne, swobodne, wymagające i dynamiczne środowisko- możliwość rozwoju zawodowego i praca dająca satysfakcjęDo dyspozycji: samochód służbowy, laptop oraz telefon.
MEGIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Borzechowo (pomorskie)
Praca z małymi dziećmi, prowadzenie zajęć z języka angielskiego. Konieczne doświadczenie w pracy z dziećmi.
Niepubliczne Przedszkole EUREKA Waldemar Kopp, Wojciech Panek S.C. - 2016-08-11 - Myślenice (małopolskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2016-12-27 - Kwidzyn (pomorskie)
wprowadzenie danych do bazy, wykonanie rozliczeń, sprawdzenie poprawności danych, kontakt mailowy w j. niemieckim
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Głogów (dolnośląskie)
Pomoc przy załadunku i rozładunku nieczystości stałych,pracę porządkowe na terenie firmy.
Zygmunt Bielecki DE-LUX - 2017-10-18 - Baniocha (mazowieckie)
Operator frezarki CNC
"DAWSTAL" DAWID ZIELIŃSKI - 2016-09-27 - Biały Bór (podkarpackie)
prowadzenie, obsługa i naprawa pojazdu; praca na terenie kraju
ZAKŁAD TRANSPORTOWO USŁUGOWO HANDLOWY LUCYNA ZEGADŁO - 2015-12-08 - Sarbiewo (lubuskie)
Pomoc przy zakładaniu, pielęgnowaniu i zbiorze doświadczeń,przygotowywanie prób do badań laboratoryjnych, pielęgnacja rabat i terenów zielonych zakładu, utrzymanie porządku i czystość na terenie zakładu.
Centralny Ośrodek Badania Odmiany Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Seroczynie - 2018-03-01 - Kawęczyn (mazowieckie)
Działania sprzedażowe na rynku krajowym i zagranicznym, w zakresie marketingu, promocji i reklamy. Współpraca z kontrachentami i mediami. Poszukiwania rynków zbytu w kraju i za granicą.
"Styl-Bet" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jurewicz i Paradowski Sp. J. - 2016-05-11 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Sosnowiec (śląskie)
Charakterystyka pracy: sporządzanie analiz i przygotowywanie raportów odnośnie wykonanej produkcji, przygotowywanie dyspozycji produkcyjnych według zamówień w porozumieniu z innymi działami,zapewnienie realizacji zamówień klientów poprzez sporządzanie planów wykonawczych dla poszczególnych linii produkcyjnych, zarządzanie bazą kodów materiałowych. Wymagania: umiejętność organizowania i planowania produkcji, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu EXCEL, mile widziana znajomość SAP, umiejętności analityczne, umiejętności pracy w grupie. Firma oferuje: stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia (do omówienia podczas rekrutacji), możliwość rozwoju zawodowego. Wynagrodzenie do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Zainteresowane osoby przesyłają CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-10 - Zwonowice (śląskie)
przygotowanie detali oraz zawieszek do dalszego procesu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdów (małopolskie)
Przeprowadzanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzeniu pod względem formalnym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i zeznań podatkowych, ujawnianie przestępstw i wykroczeń karnych skarbowych,prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi,wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.20216 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177230
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomocnicze prace budowlane/tynkarskie. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7:00-15:00. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: aktualne zleceni: ul. Słubicka 20, 53-615 Wrocław, następnie wg zleceń - cała Polska.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja wyrobów cukierniczych
Piekarnia Studzienice Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Studzienice (pomorskie)
staż dla osób powyżej 30 r.ż - prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Otwock (mazowieckie)
Sprzedaż towarów.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-19 - Chojnice (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i bazy danych pracowników i inne sprawy związane z ruchem pracowniczym. Kontrola i rozliczenie czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. Bł. Marty Wieckiej - 2016-11-22 - Bochnia (małopolskie)
-Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej KP PSP w Oleśnicy-Obsługa komputera, gromadzenie i aktualizowanie danych do programów kadrowych-Prowadzenie rejestru delegacji slużbowych-Pomoc w prowadzeniu ewidencji zwolnień lekarskich-Pomoc w prowadzeniu sprawozdawczości KP PSP w Oleśnicy-Przygotowywanie i przekazywanie akt archiwalnych do składnicy archiwalnej-Pomoc w prowadzeniu spraw dotyczących urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, okolicznościowych i nagrodowych strażaków KP PSP w Oleśnicy-Pomoc w przygotowywaniu wg potrzeb zaświadczeń o zatrudnieniu oraz o zarobkach-Prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń pracownikom cywilnym i strażakom
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
prowadzenie rejestru i ewidencji płatników składek oraz osób podlegających ubezpieczeniu społecznemu, pobory składek na ubezpieczenie społeczne, wydawanie decyzji z zakresu ubezpieczenia społecznego, rozliczenia z płatnikami i pobór składek na ubezpieczenie społeczne, zamykanie okresu rozliczeniowego, analiza kont płatników składek na ubezpieczenie społeczne, zabezpieczenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne poprzez wpis hipoteki do ksiąg wieczystych dłużnika, przygotowywanie dokumentów do archiwum, prowadzenie dokumentów do składnicy akt płatników składek, przygotowywanie spraw na odwołanie się rolnika od decyzji, wydawanie decyzji w sprawie odpowiedzialności za zaległości z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników, obsługa stanowiska informacji komórki ubezpieczeniowej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2018-09-10 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie ewidencji, fakturowanie, rozliczanie
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
Obsługa maszyn, zgłaszanie usterek
"Sanpro - PTS BPO" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2015-11-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
przeszkolenie z zakresu BHP i higieny pracy oraz zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy; zapoznanie sie z zasadami rachunkowości i obsługi rachunków bankowych;obsługa klienta: otwieranie rachunków bieżących, oszczędnościowo - rozliczeniowych, wydawanie kart płatniczych na podstawie wymaganej dokumentacji, prowadzenie obsługi rachunków bieżących, oszczędnościowych,rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, depozytów, przyjmowanie bezgotówkowych i gotówkowych dyspozycji posiadaczy rachunków bieżących, ror, książeczek płatnych na każde żądanie oraz lokat terminowych, bieżące wprowadzenie operacji do komputera na podstawie złożonych dyspozycji.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gąbin (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona ma w/w stanowisku będzie: przygotowywała pisma dot. wyjaśnień na wystawiane upomnienia i tytuły wykonawcze oraz odpowiedzi na zażalenia, skargi i inne,redagowała, sporządzała oraz odpowiadała na e-maile, przygotowywała upomnienia i tytuły wykonawcze z systemu.- Wynagrodzenie: 2800-3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (I umowa na 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00.Wymagania niezbędne;- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze, - doskonała znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - znajomość Ustawy o drogach publicznych,- doskonała znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office o zaangażowanie w pracy i odporność na stres, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:- komunikatywna znajomość j. angielskiego, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Puck (pomorskie)