REFERENT DS. PRACOWNICZYCH I ORGANIZACYJNO-PRAWNYCH Katowice oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH

Stanowisko: REFERENT DS. PRACOWNICZYCH I ORGANIZACYJNO-PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - Całokształt spraw z zakresu prac Działu Spraw Pracowniczych i Organizacyjno-Prawnych w oparciu o aktualne przepisy prawa pracy, w tym m.in. opisywanie faktur, ewidencja czasu pracy, godzinowe rozliczanie urlopów pracowników.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia + wysługa lat.. Praca na umowę o pracę na okres próbny (01.01.2019-31.03.2019). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe (ekonomiczne, administracyjne). Mile widziane doświadczenie zawodowe w Dziale Spraw Pracowniczych. Wymagana znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Całokształt spraw z zakresu prac Działu Spraw Pracowniczych i Organizacyjno-Prawnych w oparciu o aktualne przepisy prawa pracy, w tym m.in. opisywanie faktur, ewidencja czasu pracy, godzinowe rozliczanie urlopów pracowników.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia + wysługa lat.. Praca na umowę o pracę na okres próbny (01.01.2019-31.03.2019). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe (ekonomiczne, administracyjne). Mile widziane doświadczenie zawodowe w Dziale Spraw Pracowniczych. Wymagana znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia + wysługa lat.. Praca na umowę o pracę na okres próbny (01.01.2019-31.03.2019). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. PRACOWNICZYCH I ORGANIZACYJNO-PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne lub administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe (ekonomiczne, administracyjne). Mile widziane doświadczenie zawodowe w Dziale Spraw Pracowniczych. Wymagana znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, dobra i praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt osobisty (ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice) lub telefoniczny (Tel.: 32-259-16-61) w godz.: 7:00-14:35 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl. Dokumenty aplikacyjne można również przesłać pocztą na adres: ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowic
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Kontakt osobisty lub telefoniczny lub e-mail lub poczta, Godziny : 7:00-14:35
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.spskm.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Francuska
Numer budynku pracodawcy: 20-24
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 11.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie wniosków. Obsługa stanowiska d/s informacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
- sporządzanie wzorów dokumentów,- pomoc w przygotowywaniu spisów z natury,- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji inwenatryzacyjnej do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Wędrzyn (lubuskie)
referent działu importu, eksportu, hadlowego
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Kościan (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Świętochłowice (śląskie)
czynności wykonywane w dziale świadczeń; zakładanie i prowadzenie dokumentacji w dziale świadczeń; organizowanie przepływu informacji; obsługa poczty elektornicznej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Leśna (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i ewidencja dokumentów, archiwizowanie dokumentów,prace kancelaryjno-archiwizacyjne, obsługa systemów informatycznych, pomoc w wypełnianiu dokumentów finansowo- księgowych, kompletowanie dokumentów wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Składanie i montaż mebli
"Stolpol-Meble Na Wymiar" Zbigniew Krawiec - 2017-08-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
demontaż, czyszczenie, klasyfikacja naprawy, naprawa lub wymiana zużytych elementów, regeneracja podzespołów, zabezpieczenie antykorozyjne, montaż urządzenia, kalibracja
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zambrów (podlaskie)
planowanie środków finansowych na media i usługi komunalne, opracowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, bieżąca sprawozdawczość w zakresie gospodarki komunalnej, miejsce pracy Zgierz, umowa na zastępstwo
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-05-31 - Zgierz (łódzkie)
- rejestrowanie wpływających zajęć wierzytelności- rejestrowanie zajęć w ewidencji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- przygotowanie odpowiedzi do komorników na zajęcia wierzytelności- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
Przygotowywanie towaru do wysyłki. Praca temperaturze 0 st. Wynagrodzenie 10,50 netto/godz.
Krzysztof Stodolny Angencja Ochrony "SZWADRON" - 2016-05-18 - Kępno (wielkopolskie)
Tapicerowanie krzeseł.
Moskała Sławomir MEBLE MOSKAŁA - 2016-04-28 - Barwałd Średni (małopolskie)
- aktywne poszukiwanie klientów- nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie istniejących relacji z klientami- realizacja zadań sprzedażowych - sporządzenie ofert i opieka nad całym procesem sprzedaży- analiza potrzeb klientów, kontrola płatności, sporzadzanie okresowych statystyk i raportów- definiowanie potencjału i analiza rynku- analiza działań konkurencji- uczestnictwo w targach i wystawach krajowych
Zakład Produkcji Folii "EFEKT PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in:- obsługa interesantów;- obsługa połączeń telefonicznych;- przyjmowanie, segregacja i rejestracja korespondencji w księdze korespondencji przychodzącej i wychodzącej z zakładu pracy;- redagowanie i wysyłanie pism w formie drukowanej i elektronicznej (e-mail);- przygotowanie i wysyłka korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz innych operatorów przesyłek kurierskich;- wykonywanie kopii ksero i skanowanie dokumentów na potrzeby pracowników;- opieczętowanie i opisywanie przychodzących faktur kosztowych;- kserowanie faktur kosztowych i podział w odpowiednie teczki inwestorskie;- pomoc w dziale księgowości a w szczególności (dekretowanie faktur kosztowych, dekretowanie raportów kasowych).
"PALTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Jastrowie (wielkopolskie)
Opis stanowiska pracy:-pozyskiwanie nowych klientów,-kontakty z kontrahentami,-wypełnianie dokumentów,-tworzenie ofert handlowych,-analiza rynku
Noris sp z o.o. sp.k. - 2018-11-13 - Rogoźno (wielkopolskie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Referenta/podinspekrota- Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie księgowości finansowej w zakresie konta przeznaczonego na realizację projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod względem poprawności bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokumentów z potwierdzeniem przelewów. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatków w programie Eurobudżet w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy płac do umów zleceń, przygotowywanie dla celów sprawozdawczych dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń oraz oświadczeń o odprowadzanych składkach do ZUS i podatku do UrzęduSkarbowego, kontrolowanie rachunków/ faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalności realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z rozliczeniem wydatków dotyczących poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami określonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatków w projekcie,nadzór nad planem budżetu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosków o zmianę planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych do celów kontrolnych.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym;5) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych;6) znajomość przepisówo o rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont;7) Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020;8) dokładność, precyzja;9) umiejętność pracy pod presją czasu;10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie projektów porozumień i decyzji oraz wniosków alimentacyjnych, ustalanie opłat dla rodziców biologicznych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2017-06-27 - Pruszków (mazowieckie)
Fakturowanie sprzedaży, obrót dokumentów transportowych, wysyłka dokumentów, wnioski o zwrot podatku VAT z państw Unii Europejskiej, rozliczanie delegacji służbowych kierowców.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur, przygotowanie płatności do realizacji, ewidencjonowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Żagań (lubuskie)
opieka nad powierzoną osobą, pomoc w gospodarstwie domowymmiejsce pracy: NIEMCY
OPIEKA24-SENIOREN VIP PERSONAL MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Jasień (lubuskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych oraz dokumentów do podpisywania umów z inwestorami, wniosków na gwarancje wadialne; składanie zapytań ofertowych dotyczących robót branżowych.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych, obsługa kasy, sporządzanie zestawień analitycznych, sporządzanie polis ubezpieczeniowych.
Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-04-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Puck (pomorskie)
Administracja sprzedaży kruszyw, prace biurowe.
Górażdże Kruszywa Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Okmiany (dolnośląskie)
Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Przygotowywanie korespondencji do osób, które otrzymały pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej. Sprawdzanie danych wnioskodawców w komputerze w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych osób, które złożyły wniosek o dotację. Kserowanie kart rejestracyjnych osób ubiegających się o dotację. Wpisywanie w rejestr pobranych z działu ewidencji kart. Wpisywanie wniosku o dotacje do rejestru wniosków. Wpisywanie umów o dotację do rejestru umów. Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Wymagania: doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku
Sunex S.A. - 2016-03-15 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Spółka jawna - 2016-01-28 - Koło (wielkopolskie)