REFERENT DS. PRACOWNICZO-KSIĘGOWYCH Bieńki-Karkuty oferta pracy Wyrób Parkietu Alina Kurłowska w Bieńkach Karkutach
Stanowisko: REFERENT DS. PRACOWNICZO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów w programie "Rachmistrz", tworzenie ewidencji i deklaracji podatkowych, prowadzenie kadr w programie "Gratyfikant", obsługa płatnika, bankowość elektroniczna, rozliczanie kontrahentów, mile widziana znajomość programu excel
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Bieńki-Karkuty (mazowieckie)
Pracodawca: Wyrób Parkietu Alina Kurłowska w Bieńkach Karkutach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:06-430 Bieńki-Karkuty 41a, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów w programie "Rachmistrz", tworzenie ewidencji i deklaracji podatkowych, prowadzenie kadr w programie "Gratyfikant", obsługa płatnika, bankowość elektroniczna, rozliczanie kontrahentów, mile widziana znajomość programu excel
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PRACOWNICZO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieńki-Karkuty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ciechanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne, 3 lata doświadczenia zawodowego, znajomość podstawowa księgowości i kadr
Nazwa pracodawcy:
Wyrób Parkietu Alina Kurłowska w Bieńkach Karkutach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Adres pracodawcy:
06-430 Bieńki-Karkuty 41a, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ciechanowski
Gmina pracodawcy: Sońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieńki-Karkuty
Numer budynku pracodawcy: 41a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa intersantów w Kancelarii, przyjmowani edokuemtów, udzielanie podatwowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu oraz jej rozdział zgodnie z deklaracją. ewidencjonowanie listów w książce nadawczej. Roznoszenie korespondencji zadekretowanej. obsługa wagi pocztowej. zapoznanie się i obsługa w podstawowym zakresie programu SYRIUSZ. Obsługa programu TALGOS. Zapoznanie się z dokumentacją dot. naborów na wolne stanowiska urzędznicze. Obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Sierpc (mazowieckie)
m.in. obsługa organizacyjna, przygotowywanie wystaw, pełnienie dyżurów telefonicznych, prowadzenie ewidencji członków, prowadzenie dokumentacji fotograficznej
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mikołów (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pelplin (pomorskie)
uczestniczenie w uzgodnieniach funkcjonalności systemów z udziałowcami projektu, pomoc w opracowywaniu analiz wykonalności, założeń realizacyjnych, analiz systemowych, a także za współdziałanie z zespołem i zapewnienia jakości, prace w zakresie konsolidacji różnych źródeł danych niezbędnych do uzupełnienia w organizacji, konsolidacja informacyjna, gromadzenie i dokumentowanie wymagań, opracowywanie skryptów aplikacji migracyjnej, realizacja prac wdrożeniowych wynikających z zapisów wniosku o dofinansowanie i zobowiązań umowy z instytucją zarządzającą, rekonfiguracja lokalnych systemów dziedzinowych na potrzeby projektu, dopasowanie systemów do organizacji bezpieczeństwa lokalnego, integracja lokalna z systemami dziedzinowymi, wydobywanie danych z wielu systemów transakcyjnych przy zapewnieniu ich ujednolicenia, realizacja czynności pozwalających wykorzystywać różnorodność wprowadzania danych i jednocześnie zapewnić jednolitość ich prezentacji w różnych standardach wymaganych projektem oraz w różnych formach danych, usuwanie problemów technicznych związanych z dostępem systemów informatycznych Urzędu, konfiguracja sprzętu komputerowego na stanowiskach, instalacja oprogramowania na stanowiskach, instalowanie i konfigurowanie oprogramowania stanowiskowego, konserwacja sprzętu komputerowego, realizacja napraw, redagowanie stron.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Tarnów (małopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wielgłowy (pomorskie)
wg stanowiska
Premium Seafood Sp. z o.o Gdynia ul. 10 Lutego 5/7 - 2016-11-10 - Rusko (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, kontrola dokumentów księgowych, rozliczenia księgowe, prowadzenie księgowości firmy
OBA TRANS SP. Z O.O - 2019-01-02 - Turek (wielkopolskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Poświętne (łódzkie)
prowadzenie ewidencji VAT wystawianie faktur sprzedaży.
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KSZTAŁCENIAZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W KONINIE - 2016-12-22 - Konin (wielkopolskie)
- wymagane wykształcenie - WYŻSZE- umiejętności-specjalności - PODSTAWOWA WIEDZA INFORMATYCZNA, PRAWO JAZDY KAT B- pozostałe - RZETELNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, DYSCYPLINA PRACY
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Krapkowice (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, wysokości świadczeń, dodatków do emerytur i rent, przygotowywanie decyzji w zakresie ustalania prawa, zmian w prawie i wysokości, wstrzymywanie, zawieszenie iwznawianie wypłaty emerytur i rent, współpraca z ZUS i innymi organami rentowymi,udzielanie informacji dotyczących świadczeń z ubezpieczenia spoęłcznego rolników, w tym wynikających z zasad koordynacji systemów zabezpieczenia społęcznego, wprowadzanie danych do systemów informatycznych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁĘCZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W CZĘSTOCHOWIE - 2018-07-23 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie faktór i rachunków złożonych do zapłaty przez jednostki oświatowe i GZEAS.Przygotowanie poleceń przelewów oraz poleceń wypłaty na podstawie sprawdzonych dokumentów.umieszczanie i zawieszanie przelewów w systemie bankowym,prowadzenie rejetru faktór i rachunków, prowadzenie rejetru umów,wystawianie not księgowych i innych wynikających z dokumentów źródłowych,wystawianie faktur sprzedaży szkół, przedszkoli, i GZEAS,i inne wg załącznika
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-06-21 - Zielonki (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie - mile widziane wyższe, mile widziane doświadczenie, znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: sporządzanie ogłoszeń o udzielenie zamówień, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzanie dokumentacji przetargowej
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-10-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Przemyśl (podkarpackie)
Praca związana z nadzorem i kontrolą ruchu instalacji: pary technologicznej, wod.-kan., gazowych, HVAC, elektrycznych ppoż, budowlanych itd., z przygotowywaniem i nadzorem przeglądów, napraw i modernizacji oraz nowych uruchomień instalacji w/w, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.Wymagane wykształcenie wyższe techniczne (najlepiej energetyczne), umiejętność obsługi pakietu Microsoft OFFice, Auto- Cad, umiejętność pracy z rysunkiem technicznym, znajomość budowy i utrzymania ruchu instalacji: pary wodnej, wod-kan., gazowych, HVAC, ppoż, itd., odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność planowania pracy własnej, pracy w zespole. Mile widziane posiadanie uprawnień eksploatacyjnych lub dozorowych oraz umiejętność komunikowania się w języku angielskim w mowie i piśmie. Pracodawca przewiduje po 3-miesięcznym okresie próbnym umowę na czas określony na okres 2 lat. Miejsce pracy Łódź ul. Techniczna 25 oraz ul. Barwna 3/5. Wynagrodzenie 2500 zł + premia zadaniowa. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Zgłoszenia cv na email.
MARKO - KOLOR SP.J. - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Krapkowice (opolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Żarów (dolnośląskie)
Oferta prac interwencyjnych.Wszystko z zakresu fryzjerstwa damskiego i męskiego
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Otwock (mazowieckie)
prace biurowe, odbieranie korespondencji
NIRO SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Lubin (dolnośląskie)
Zaopatrzenie oraz dostarczenie na dział produkcji odpowiednich narzędzi do pracy, konserwacja narzędzi
JOB ON TIME Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
I.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy-przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.-zapoznanie się z regulaminem pracy-instruktaż stanowiskowy-zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II.Obsługa sekretariatu-prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt-przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole-rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną -wpisanie do dziennika korespondencyjnego-przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji-przygotowanie korespondencji do wysłania-przestrzeganie obiegu dokumentów -obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III.Obsługa interesantów-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji-odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym-kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki-łączenie rozmów wychodzących-wysłanie i odbieranie faxuIV.Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne -sporządzanie pism w programie WORD-sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL-wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:-obsługa sekretariatu-obsługa gości i interesantów dyrektora-obsługa centrali telefonicznej-obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka-sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Chwaszczyno (pomorskie)
sprawdzanie i przygotowanie dokumentów do księgowania, prowadzenie kasy, windykacja należności
Przedsiębiorstwo "PENTAR" Stanisław Róg Mszana Dolna - 2017-07-18 - Mszana Dolna (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż internetowa, obsługa strony internetowej, fakturowanie, ofertowanie, tworzenie ulotek, folderów, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i ocPraca w Kętrzynie
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kienta w terenie: maniciure, pedicure: hybryda, żel, przedłużanie paznokcji.
Salony Fryzjerskie Michał Mroszczak - 2019-01-17 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- księgowanie dokumentacji
Biuro Rachunkowe mgr Beata Suwada - 2017-10-30 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną, chemiczną i procesową dotyczącą produkowanych artykułówKontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów oraz weryfikacja ich poprawnościRejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemieWeryfikacja wymagań stawianych przez klientów dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktuWycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriachPrzygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji zgodnie z poleceniami przełożonego
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
obsługa i nadzór oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym traku towarowego. TR-800
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Strzemieczne-Oleksy (mazowieckie)
wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w księgowości, obsługa komputera, prawo jazdy kat B, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: księgowanie faktur, nadzór nad sklepami.Praca: cała Polska
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2016-04-19 - Cieszków (dolnośląskie)