REFERENT DS. PLANOWANIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: REFERENT DS. PLANOWANIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Miejsce pracy: Akademia Pomorska w Słupsku ul. Kozietulskiego 6-7, Instytut Bezpieczeństwa i ZarządzaniaGłówne zadania i obowiązki: 1. Opracowanie i bieżąca modyfikacja planów zajęć dla studentów studiów stacjonarnych iniestacjonarnych oraz umieszczanie ich na stronie internetowej Instytutu 2. Rezerwowanie i dobór sal dydaktycznych do rodzaju zajęć i liczebności grupy 3. Przygotowanie terminarza zjazdów dla studentów studiów niestacjonarnych 4. Obsługa administracyjna opracowywania przydziałów godzin dydaktycznych dla nauczyciel akademickich 5. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Instytutu i Uczelni w sprawach dotyczących planowania zajęć dydaktycznych 6. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji w sprawach dotyczących planowania zajęć w Instytucie 7. Prowadzenie kalendarza przedsięwzięć dotyczących planowania zajęć dydaktycznych w Instytucie 8. Organizacja przepływu dokumentów dotyczących planowania zajęć dydaktycznych w Instytucie 9. Prowadzenie bazy danych infrastruktury dydaktycznej Instytutu 10. Współudział w opracowaniu programów studiów w Instytucie 11. Wykonywanie zadań administracyjnych określonych przez Dyrektora Instytutu. Przewidywany okres zatrudnienia: luty-kwiecień, umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kozietulskiego 6-7, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Miejsce pracy: Akademia Pomorska w Słupsku ul. Kozietulskiego 6-7, Instytut Bezpieczeństwa i ZarządzaniaGłówne zadania i obowiązki: 1. Opracowanie i bieżąca modyfikacja planów zajęć dla studentów studiów stacjonarnych iniestacjonarnych oraz umieszczanie ich na stronie internetowej Instytutu 2. Rezerwowanie i dobór sal dydaktycznych do rodzaju zajęć i liczebności grupy 3. Przygotowanie terminarza zjazdów dla studentów studiów niestacjonarnych 4. Obsługa administracyjna opracowywania przydziałów godzin dydaktycznych dla nauczyciel akademickich 5. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Instytutu i Uczelni w sprawach dotyczących planowania zajęć dydaktycznych 6. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji w sprawach dotyczących planowania zajęć w Instytucie 7. Prowadzenie kalendarza przedsięwzięć dotyczących planowania zajęć dydaktycznych w Instytucie 8. Organizacja przepływu dokumentów dotyczących planowania zajęć dydaktycznych w Instytucie 9. Prowadzenie bazy danych infrastruktury dydaktycznej Instytutu 10. Współudział w opracowaniu programów studiów w Instytucie 11. Wykonywanie zadań administracyjnych określonych przez Dyrektora Instytutu. Przewidywany okres zatrudnienia: luty-kwiecień, umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PLANOWANIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania 1. Wykształcenie wyższe 2. Biegła znajomość obsługi komputera 3. Biegła znajomość aplikacji pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel 4. Biegła umiejętność korzystania z zasobów Internetu 5. Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu 6. Umiejętności analityczne i organizacyjne 7. Umiejętności łatwej komunikacji i pracy w zespole 8. Inicjatywa w działaniu 9. Sumienność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań. 10. Gotowość do nauki oprogramowania dotyczącego planowania zajęć dydaktycznych 11. Preferowana znajomość języka angielskiego 12. Preferowane doświadczenie z pracy w szkolnictwie 13. Preferowane doświadczenie w opracowaniu planów zajęć dydaktycznych (planów lekcji)Oferujemy: 1. Możliwość pracy w środowisku akademickim 2. Możliwość rozwoju osobistego 3. Przyjazny klimat pracy i współpracy 4. Pakiet socjalny 5. Zatrudnienie umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty 1. CV i list motywacyjny; 2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje; 3. kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace- zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. 4. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne Referent IBiZ.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres:Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS Referent Instytut Bezpieczeństwa i Zarządzanialub na adres e-mail: kadry (at) apsl.edu.pl oraz sekretariat.ibiz (at) apsl.edu.plOferta ważna do 28 stycznia 2020 r. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną w terminie do 31 stycznia 2020 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08e42448b96d7937f554c7f2233697d9
Podobne oferty pracy
gięcie na prasie krawędziowej
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ''ROTAX'' JANUSZ BOROWICZ - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją -Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży -Utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi badanie rynku -Monitoring działań konkurencji -współpraca z zarządem firmy -Zarządzanie kontraktami-Nadzór nad przebiegiem realizacji umów z Klientami i podwykonawcami -Podejmowanie działań wspierających ogólnofirmoweprojekty i inicjatywy sprzedażowe - Zarządzanie sprzedażą na rynkach międzynarodowych, ze szczególnym wskazaniem Turcji, Australii, Iranu, Egiptu i Indii
Advanced Recycling Technology Sp. z o.o. - 2019-08-21 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Opis stanowiska:•otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących;•przyjmowanie depozytów pieniężnych; •sprawne przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat;•liczenie i porządkowanie pozostawionej w kasie gotówki i sporządzanie jej specyfikacji;•prowadzenie raportów kasowych i ewidencji różnic kasowych;•upowszechnianie działalności bankowej, pozyskiwanie nowych klientów;•udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług, kompletowanie dokumentacji;•organizowanie i upowszechnianie obrotu bezgotówkowego, usprawnianie systemu rozliczeń pieniężnych.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-12-02 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
STAZ
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, wysokości świadczeń, dodatków do emerytur i rent, przygotowywanie decyzji w zakresie ustalania prawa, zmian w prawie i wysokości, wstrzymywanie, zawieszenie iwznawianie wypłaty emerytur i rent, współpraca z ZUS i innymi organami rentowymi,udzielanie informacji dotyczących świadczeń z ubezpieczenia spoęłcznego rolników, w tym wynikających z zasad koordynacji systemów zabezpieczenia społęcznego, wprowadzanie danych do systemów informatycznych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁĘCZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W CZĘSTOCHOWIE - 2018-07-23 - Katowice (śląskie)
Nanoszenie farb metodą natryskową na elementy drewniane. Powierzone elementy na palecie malujemy na kolor powierzony.
Firma BOCIAN P.D.G.D. Arkadiusz Paszylk - 2016-05-30 - Łubiana (pomorskie)
wprowadzanie zamówień do systemu, praca z komputerem, koordynowanie planów produkcji
Smart Winter Sp z o.o. - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, rozpatrywanie wniosków i sporządzenie pism związanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowywanie akt egzekucyjnych, ewidencja tytułów wykonawczych i prowadzenie bazy danych w systemie informatycznym, rozliczenie tytułów wykonawczych, monitorowanie prowadzonych egzekucji, umarzanie postępowań, zbieranie informacji o zobowiązaniach, spisywanie protokołów i raportowanie wyników, praca w terenie na obszarze województwa wielkopolskiego
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2018-09-03 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy archiwizacji dokumentów firmy. Pomoc w dokumentowaniu bieżących inwestycji firmy. Pomoc w gromadzeniu materiałów na stronę internetową. Kontakt z klientem. Wysyłanie zapytań ofertowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Brwinów (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Jugów (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, programu inwenatarzowego, sprawozdania
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Radom (mazowieckie)
wymagane zaangażowania, chęci do pracy, umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuwymagane uprawnienia na wózek widłowy2 zmiany: 6:45-15, 14:45-23:00wynagrodzenie: 3200 zł brutto + premia
ZMK-DELIKATES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów wietnamskich, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami wietnamskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prace biurowe
DUOTECH Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Zabrze (śląskie)
Dbanie o czystość obiektu. Praca w Świdnicy ul. Saperów.
CLAR SYSTEM S.A. - 2018-04-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu /NABÓR staż - PO WER V /
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Pabianice (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Księgowanie syntetyczne i analityczne, przyjmowanie faktur.
Sp-nia Mieszkaniowa HUTNIK - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
Sprzedawca- kasjer
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Radomyślu Wielkim - 2019-12-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację bieżących zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura. Rzetelność, uczciwość, zaangażowanie w powierzone obowiązki. Możliwość zakwaterowania w miejscu pracy.
AGROTURYSTYKA "UL" Marek Serafin - 2020-02-21 - Szczycienko (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie działalności informacyjnych i edukacyjnych n a tematy zagospodarowania odpadów komunalnych,- Obsługa udziału Spółki w targach, wystawach branżowych oraz imprez specjalnych,- Współpraca z agencjami reklamowymi, promocyjnymi i innymi firmami świadczącymi usługi na rzecz spółki,- Nadzór nad wizualizacją i zawartością strony internetowej,- Rozwijanie działalności Spółki w zakresie zagospodarowania odpadów,- Przygotowanie i prowadzenie spotkań informacyjno- edukacyjnych ze szkołami, instytucjami, organizacjami i podmiotami gospodarczymi,- Opracowywanie i aktualizowanie planów i programów rozwojowych,- Realizacja innych zadań zleconych przez Zarząd lub Członka Zarządu nadzorującego pracą Działu.Staż w godzinach 7.30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Płock (mazowieckie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Tychy (śląskie)
Naprawa i konserwacja samochodów.Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Bosch Service Miniszewski Kutno - 2019-07-26 - Kutno (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lębork (pomorskie)
Wykształcenie minimum średnie ogólne lub techniczne, obsługa komputera oraz kasy fiskalnej, udzielanie informacji handlowych, znajomość branży wyrobów hutniczych, wystawianie faktur, obsługa programu sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: justyna (at) centrostal.net.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU WYROBAMI HUTNICZYMI "CENTROSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Rybnik (śląskie)
Obsługa programów wyborczych, obsługa systemów wyborczych, pomoc w zakresie prowadzenia sekretariatu, archiwizowanie dokumentacji wyborczej. Umowa o pracę do 25.09.2018r. Wymiar czasu pracy - 0,5 etatu.
KRAJOWE BIURO WYBORCZE DELEGATURA W PILE - 2018-04-24 - Piła (wielkopolskie)
- Realizacja zadań wynikających ze statutu Placówki opiekuńczo-wychowawczej, troska o prawidłowe wychowanie, zaspokajanie potrzeb indywidualnych wychowanków, potrzeb emocjonalnych, społecznych, poznawczych powierzonych opiece dzieci i młodzieży. Systematyczny kontakt z nauczycielami szkół, lekarzem, poradniani PP. Analiza wyników nauczania, wychowania, frekwencji itp. Tworzenie indywidualnych planów pomocy dziecku, systematyczne prowadzenie akt osobowych wychowanka, udział w zespołach okresowej oceny sytuacji wychowanka, zebraniach itp., dbanie o czystość i ład pomieszczeń placówki, odzież i przedmioty wychowanków, powierzone mienie.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 31.12.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Placówka czynna całodobowo. Praca w równoważnym systemie czasu pracy po 8 do 12 godzin dziennie + soboty, niedziele, święta - według harmonogramu czasu pracy. Praca również w godzinach nocnych. Wymagane wykształcenie: ukończone studia wyższe (min. licencjat) na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawcze. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:15-16:00) (Tel.:32 258-10-54) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Leopolda 3 m. 2, 40-189 Katowice,) lub e-mail: wspieranie-w-rozwoju (at) wp.pl
PLACÓWKA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZA NR 3 ZGROMADZENIA SIÓSTR ŚW. JADWIGI - 2019-02-14 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Krapkowice (opolskie)
jw.
PT Dystrybucja S. A. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
szycie odzieży damskiej lekkiej
GINA ZPH - 2018-10-11 - Wąchock (świętokrzyskie)