REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy Sp-nia Mieszkaniowa HUTNIK
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie syntetyczne i analityczne, przyjmowanie faktur.
Data publikacji: 2018-11-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Sp-nia Mieszkaniowa HUTNIK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-703 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie syntetyczne i analityczne, przyjmowanie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata doświadczenia w księgowości, znajomość programów księgowych, mile widziane w zakresie spółdzielczości mieszkaniowej, znajomość przepisów o rachunkowości.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 05.11.2018
Oferta pracy ważna do: 05.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018
Podobne oferty pracy
Nadzór nad obiegiem dokumentów, weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i wykonywanie operacji księgowych zgodnie z przepisami prawa, przygotowanie zestawień i raportów księgowych, ustalanie sald kont księgowych, weryfikacja i analiza zestawienia obrotów sald, czynny udział w zamknięciach miesiąca i roku.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Sierpc (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków funkcjonariusza Straży Granicznej określa rozdział 11 ustawy o Straży Granicznej z dnia 12.10.90r. (Dz.U. z 2016r. poz. 1643)Szczegółowe informacje na stronie: www.wm.strazgraniczna.pl w zakładce Służba/Praca
Warmińsko-Mzurski Oddział Straży Granicznej - 2016-10-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kuczków (świętokrzyskie)
prowadzenie rozliczeń magazynowych (w programie Excel)
LAKMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszowice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa programu finansowo-księgowego,- ewidencjonowanie dokumentów księgowych,- wysyłanie upomnień do kontrahentów,- wykonywanie kopii dokumentów na nośnikach danych.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Stryków (łódzkie)
prowadzemnie ewidencji osób korzystających ze wsparcia banku żywności, prowadznie ewidencjio wydawanych art. spożywczych, sporządzanie zestawień dotyczących sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Świdnica (dolnośląskie)
- prowadzenie magazynu - wprowadzanie danych- wydawanie części
F.M.U. "MARTIN" Mariusz Krysik - 2016-06-20 - Łochów (mazowieckie)
Ewidencja oraz obieg dokumentów, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów księgowych, obsługa programu finansowo-księgowego "Symfonia".
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)
Obsługa Zarządu i Rady Zadzorczej Spółki. Wydawanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Płock (mazowieckie)
Praca w systemie wielozmianowym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, w tym w szczególności odbywającymi karę w ramach Systemu Dozoru Elektronicznego.Polega na:- praca w zespole terenowym systemu dozoru elektronicznego. Wykonywanie u osób objętych SDE instalacji, deinstalacji, wymiana urządzeń monitorujących oraz ich kontrola. Realizacja zlecanych wizyt na terenie podległym OISW Poznań. Praca wymagająca posiadania prawa jazdy, pracaw terenie,- utrzymanie kontaktu telefonicznego i współpracy z Centralą Monitorowania SDE oraz podmiotem Dozorującym,- sporządzaniu raportów z czynności przeprowadzonych u osób objętych SDE,- realizacja zadań służbowych zgodnie z ustalonymi i zatwierdzonymi procedurami dotyczącymi SDE,
ZAKŁAD KARNY WE WRONKACH - 2018-08-16 - Wronki (wielkopolskie)
jw
CITONET-WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świętochłowice (śląskie)
prace wykończeniowe ( kontakt z pracodawcą tel : 512303218 )
Zakład Ogólnobudowlany"Olmax" Michał Zimnicki - 2017-03-23 - Wołów (dolnośląskie)
prace związane z archiwizacją dokumentacji, adresowanie i apkowanie korespondencji wychodzacej, sporzadzanie rejestrów spraw, pieczętowanie i kserowanie dokumentów, gospodarowanie drukami, formularzami, segregowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bobrowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa korespondencji biura, obsługa klientów, wprowadzanie danych do programu komputerowego WF- Kaper
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siedlce (mazowieckie)
Rozliczanie produkcji oraz weryfikacja dokumentacji po produkcyjnej; wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych; przygotowanie i rozprowadzanie nadzorowanych kopii w wymagane obszary produkcyjne; opisywani, segregowanie dokumentacji oryginalnej.
PEKABEX PREF SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-09 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w utrzymaniu systemu zarządzania Zespołu Laboratoriów Wzorcujących w Wydziale;pomoc w utrzymaniu systemu zarządzania Jednostki Notyfikowanej w Wydziale;pomoc w sprawdzaniu i wzorcowaniu przyrządów pomiarowych będących w zakresie funkcjonowania Wydziału Termodynamiki.
OKRĘGOWY URZĄD MIAR W ŁODZI - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Iwla (podkarpackie)
-nauka tworzenia, prowadzenia oraz aktualizowania bazy danych klienta Ośrodka-nauka prowadzenia poczty-nauka prowadzenia wymaganej dokumentacji dotyczącej przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej-nauka wydawania zaświadczeń -nauka obsługi administracyjnej Dzielnicowego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz innych jednoste współpracujących-zapoznanie z obiegiem dokumentacji w placówce-nauka przygotowywania akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wyrozęby-Podawce (mazowieckie)
zgodnie z prgoramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa referatu sędziego, wykonywanie decycji sędziego wydawanych w toku posiedzenia i na posiedzeniu niejawnym, protokołowanie na rozprawach, sporządzanie wzwań i zawiadomień w sprawach odroczonych na kolejny termin, porządkowanie dokumentów i inne zlecone przez przełożonego.
Sąd Rejonowy we Włodawie - 2018-03-28 - Włodawa (lubelskie)
praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hydrauliki siłowej, maszyn leśnych, praca z komputerem, zamawianie towarów z zagranicy
"NORD IMPORT-EKSPORT LTD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Dziemiany (pomorskie)
przyjmowanie wniosków od klientów, przygotowywanie dokumnetów do wypłaty oraz dokumentów do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Roboty publicznePrace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie umów o pracę i umów cywilno-prawnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Zambrów (podlaskie)
Wykładanie towaru , obsługa klienta , obsługa kasy fiskalnej
LUGUBRA Sp. zo.o. - 2016-04-20 - Środa Śląska (dolnośląskie)
weryfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówień publicznych pod kątem prawnymsprządzanie pismdoradztwo prawne przy uzgadnianiu warunków umowy i jej podpisywaniuOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy zarejestrowana w PUP Nakło filia Szubin.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-10-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łuków (lubelskie)