REFERENT DS. PŁAC Zielonki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) sporządzanie list płac;2) obliczanie i prowadzenie bieżącej oraz terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej;3) przygotowanie druków Rp -7 do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej;4) przygotowanie dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników;5) prowadzenie spraw związanych z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych.
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Zielonki (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zielonki, powiat: krakowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) sporządzanie list płac;2) obliczanie i prowadzenie bieżącej oraz terminowej dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej;3) przygotowanie druków Rp -7 do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej;4) przygotowanie dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników;5) prowadzenie spraw związanych z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielonki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik kancelaryjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kadry, płace, ZUS
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: asertywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętność pracy w zespole i indywidualnie, dobra organizacja czasu przcy[Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?73ffd532535001d8022819b4b27068ab
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
referent ds obsługi organów gminy i sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Brodnica (wielkopolskie)
Obsługa klienta
Firma Usługowa Marek Kołecki - 2017-12-14 - Prabuty (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; ks. sanepidu; zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych, fakturowanie dostaw, współpraca z księgowością i dostawcami; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Gliwice (śląskie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MAKO s.c. - 2016-11-15 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi;Bieżąca obsługa członków i innych zainteresowanych osób w sprawach członkowskich; Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich z zachowaniem wymogów dot. przechowywania dokumentów. System czasu pracy : równoważnyGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca w zastępstwie : do około 1,5 rokuKontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) smnowydwor.com.pl, 71 356-48-08sala E
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór" - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie kasy
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łobżenica (wielkopolskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Katowice (śląskie)
Organizacja i prowadzenie handlu, przyjęcie i rozdzielanie towaru, praca z klientem, działanie rozrachunkowo-marketingowe, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Szczytna (dolnośląskie)
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej w pełnym wymiarze pensum.
POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 IM. KS. EDMUNDA ROSZCZYNIALSKIEGO W WEJHEROWIE - 2018-09-05 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, sporzadzanie wniosków aplikacyjnych o pozyskiwanie środków zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Rokitno (lubelskie)
Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, obsługa komputera, przekładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa. Wykształcenienie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. Umowa o prace na czas nieokreślony. Praca w godz. 7.30-15.30. Przewidywany termin zatrudnienia październik 2017.
Areszt Śledczy w Mysłowicach - 2017-08-17 - Mysłowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa klienta: sprzedaż i wydanie towarów klientowi, rozładunek, załadunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Katowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KRAPKOWICACH - 2017-12-29 - Krapkowice (opolskie)
Rozdawanie materiałów informacyjnych i gadżetów
kontakt przez OHP - 2017-11-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompletowanie, układanie i archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Lubsko (lubuskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientrm, obsługa sprzedaży, działania marketingowe
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-12-12 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prace pomocnicze na budowie. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie całej Polski (w zależności od zleceń).
LETNER KRZYSZTOF LET-BUD - 2017-09-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
-Obsługa urządzeń i narzędzi ślusarskich,-Wynagrodzenie 13 zł netto za godzinę,-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres email gdansk (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. SLU/PRG/GDAProsimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Natalia Bogdan z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Natalia Bogdan z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane.".
JOBHOUSE SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
• Sprawna i profesjonalna obsługa klientów, w tym kontakt mailowy, telefoniczny i bezpośredni - także klienci ZAGRANICZNI.• Profesjonalne doradztwo oraz pomoc klientom w zakresie sprzedawanych produktów.• Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży na Allegro.• Wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa urządzeń biurowych.• Bieżąca obsługa zamówień (sprawdzanie poprawności, przetwarzanie zamówień, kontrolowanie płatności, kontrola statusu zamówień, zwroty, korekty itp.).• Przygotowywanie ofert/ wycen dla nowych klientów• Rozpatrywanie reklamacji.• Zdobywanie i ciągłe udoskonalanie branżowej wiedzy.
DIGITAL 2 Maciej Tomaszewski - 2018-03-14 - Kościan (wielkopolskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Mikołów (śląskie)
Oferta stażu, dla osób które nie ukończyły 30 roku życia. Księgowanie dokumentów. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Miesięczne uzgadniania planów, kosztów i wydatków.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Otwock (mazowieckie)
Odbieranie korespondencji skierowanej do oddziału regionalnego z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez klientów (wnioskodawców/beneficjentów), podpisywanie, stemplowanie potwierdzenia odbioru z listów poleconych.Rejestrowanie korespondencji wpływającej do oddziału regionalnego. Prowadzenie wstępnej selekcji przesyłek dostarczonych do Oddziału Regionalnego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur. Przekazywanie korespondencji i pism do biur oddziału regionalnego.Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej, archiwizacja dokumentów. Bezpośrednia obsługa klienta (wnioskodawców/beneficjentów) oraz kierowanie ich do merytorycznych pracowników oddziału.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
1. Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości wód polskich.2. Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.3. Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.4. Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.5. Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.6. Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.7. Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.8. Przekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.9. Współudział w przygotowywaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych.10. Przygotowywanie wniosków (dokumentacji) na roboty remontowe, konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych.11. Udział w sprawowaniu kontroli nad ochroną wód objętych działaniem nadzoru wodnego.12. Udział w wizjach terenowych dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych.13. Udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie Nadzoru Wodnego.14. Udział w kontroli wykonania robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2018-12-21 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac brukarskich w tym wszystkich czynności związanych z budową dróg, placy, chodników
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "DĘBOWSKI" DĘBOWSKI ADAM - 2017-04-14 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa w zakresie administracyjnym i inwestycyjnym RMSM.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Fakturowanie , ofertowanie, nadzór administracyjny. Praca od 9-13
Ekodeal Sp.z o.o. - 2018-05-18 - Opole (opolskie)
Obsługa maszyny wykrawająco-drukującej produkującej kartony.
OLTOM-KARTON Sp. z o.o. - 2019-03-20 - Wąwelno (kujawsko-pomorskie)