REFERENT DS. PŁAC Udanin oferta pracy Zespół Szkolno-Przedszkolny w Udaninie
Stanowisko: REFERENT DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: spozradzanie listy wynagrodzeń dla pracowników ZSP w Udaninie, wysyłanie raportów miesięcznych do ZUS ( RCA, DRA, RSA), wysyłanie raportów do PFRON, naliczanie zasiłków chorbowych, macierzyńskich, opiekuńczych
Data publikacji: 2016-08-01
Lokalizacja: Udanin (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Udaninie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:55-340 Udanin 48, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
spozradzanie listy wynagrodzeń dla pracowników ZSP w Udaninie, wysyłanie raportów miesięcznych do ZUS ( RCA, DRA, RSA), wysyłanie raportów do PFRON, naliczanie zasiłków chorbowych, macierzyńskich, opiekuńczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Udanin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Udanin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu PŁATNIK
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kadr z naliczaniem płac
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Udaninie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
55-340 Udanin 48, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: średzki
Gmina pracodawcy: Udanin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Udanin
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 01.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
USTAWIANEI WTRYSKAREK CNC, KONTROLA JAKOŚCI PRODUKOWANYCH, CZĘŚCI, PRZYGOTOWYWANIEMATERIAŁÓW, MASZYN, NARZĘDZI, ZGODNIE Z PLANEM PRODUKCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Oferta stażu Rezerwa MinistraObsługa programów księgowych, wprowadzanie danych do programów komputerowych, księgowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Karczew (mazowieckie)
Praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hygrauliki siłowej i maszyn leśnych. Praca z komputerem anonsowanie produktów.
Nord Import - Eksport LTD Spółka z o.o. - 2016-02-11 - Dziemiany (pomorskie)
Wykształcenie wyższe techniczne (preferowana inżynieria środowiska), praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. "B".
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie i składanie zamówień na książki, czasopisma i inne dokumenty, przyjmowanie i wstępne rejestrowanie nabytków, reklamowanie zamówień opóźnionych w realizacji, wykonywanie prac przy inwentaryzacji zbiorów, techniczne przysposabianie zbiorów do przechowywania i udostepniania, dublowanie kart katalogowych, przyjmowanie i realizacja zamówień czytelników, rejestrowanie wypożyczeń, udzielanie podstawowych informacji o zakresie usług świadczonych przez bibliotekę, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Tarnów (małopolskie)
tankowanie paliwa, pomoc klientom, praca na zewnątrz, 1/2 etatu praca w godz. 15.00-19.00
"ŁUKASIK I SPÓŁKA - PETROEL - SPÓŁKA JAWNA" - 2016-12-28 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Praca przy produkcji pieczywa
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Parczew (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:• obsługę administracyjną biura• zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów (ewidencja i dystrybucja korespondencji • przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie zleconej korespondencji do Klientów urzędów i innych podmiotów)•samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych •bieżące zarządzanie relacjami handlowymi z klientami (przygotowywanie ofert, umów, obsługa zamówień, reklamacji)Wymagania• znajomość programów Microsoft Word, Excel, • kreatywność i umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy• odpowiedzialność za powierzone zadania• zaangażowanie w pracę• dyspozycyjność
Paulina Strońska - 2018-11-15 - Darłowo (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Struktura organizacyjne zakładu, obieg dokumentów, zapoznanie się z pracą w poszczególnych działach
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych, zaopatrzenie linii rozlewniczej w opakowania i materiały pomocnicze
kontakt przez OHP - 2018-07-03 - Tychy (śląskie)
Praca biurowa, dokładanie zwrotów porządkowanie i archiwizowanie akt egzekucyjnych, pisanie pism w sprawach, segregacja korespondencji, nauka przepisów KPD i UoKSiE
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie związane z obsługą klienta, dobra znajomość MS Office, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość języka angielskiego, samodzielność w zakresie organizacji pracy, operatywność.Zakres obowiązków: obsługa klientów, wystawianie FV, przygotowywanie ofert handlowych
Max-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe - 2016-02-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Staż w Gogolinie; stypendium: 997,40 zł brutto miesięcznie
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gogolin (opolskie)
Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych w podmiotach leczniczych (praca w szpitalu), biegła znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych praktyczna znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: min. udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Onkologii- Instytut im. M.Skłodowskiej- Curie Oddział - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-06-22 - Ruda Śląska (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie naboru na kursy, prowadzenie dokumentacji kursowej, pozyskiwanie zleceń poprzez utrzymywanie kontaktów na rynku lokalnym, dbałość o wizerunek firmy; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe preferowane wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, zorientowanie na klienta, budowanie sieci kontaktów, dobra organizacja pracy, biegła umiejetność obsugi komputera, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Lubliniec (śląskie)
Staz dla osób do 30 roku życia ze środków POWER. Staż w Sądzie Rejonowym Wydział Ksiąg Wieczystych w Pyrzycach ul. Staromiejska 3, w godzinach od 07:30 do 15:30.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Budowa bazy Program 500 plus w programie informatycznym do obsługi świadczeń. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych. Bezpośredni, telefoniczny kontakt ze świadczeniobiorcami.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rejestru ofert, faktur zakupowych, składanie zamówień zakupowych, prowadzenie kart czasu pracy i bieżących prac biurowych
Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe "DESCO" sp. z o.o. - 2018-04-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Rozlicza wypłaty za świadczenia przedszkola na podstawie wyciągów bankowych, sporządza miesięczne przypisy za świadczenia przedszkola, sporządza miesięczne rozliczenia dla MGOPS w Złocieńcu za wydane posiłki dla dzieci zakwalifikowanych przez MGOPS do pomocy, sporządza wezwania do zapłaty dla rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola, ewidencjonuje faktury, wystawianie faktur VAT, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazywanie do właściwego urzędu skarbowego lub innej instytucji, wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy.
Przedszkole im.Zajączka Złocieniaszka - 2017-08-10 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
-przyznawanie i przeliczanie świadczeń przewidzianych ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników,-prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami współpracującymi,-obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szycie odzieży specjalnej.
Zakład Przygotowania Produkcji Odzieży TEXOPAF Tadeusz Kulas - 2017-11-22 - Cegłów (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Płock (mazowieckie)
- Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Katowice (śląskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Charakterystyka stażu: przyjmowanie wniosków o rejestację pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Rybnik (śląskie)
Obsługa podnośników montażowych, możliwa praca w delegacji na terenie całego kraju
PUH EUROSPRZĘT MIECZYSŁAW WIECZOREK - 2017-07-11 - Niechcice (łódzkie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)