REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ Ruda Śląska oferta pracy TGS Przemysław Stoń
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: TGS Przemysław Stoń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pawła 23, 41-708 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler rozliczeń pieniężnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kontroler rozliczeń pieniężnych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min. 1 rok doświadczenia- referent ds. rozliczeń. Samodzielność, wykształcenie min. średnie profil bez znaczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TGS Przemysław Stoń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Pawła 23, 41-708 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Pawła
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy: hurtownia armatury sanitarnej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler rozliczeń pieniężnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2017
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biuroweStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy znajduję się na w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Publicznych na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl, wymagane dokumenty należy składać do dnia 12 luty 2016r.( włącznie)
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2016-01-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Referent księgowy
"Biuro MTB" Tomasz Bogutyn Usługi Rachunkowo-Księgowe - 2017-06-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę,wystawianie świadectw pracy,sporządzanie sprawozdań,ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych
"ROKA" ZPChR Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
referent ekonomiczny
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Słubice (lubuskie)
prace murarskie
MASTER Emil Borys Spółka jawna - 2016-07-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
docieplanie, tynkowanie budynków
KONRAD RICHERT USŁUGI BUDOWLANE ART RICH-BUD - 2018-05-09 - Chełmek (małopolskie)
1. Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego. 2. Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną w Banku, a w szczególności nadzór nad urządzeniami i usługami sieciowymi. 3. Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE - 2017-04-14 - Kraków (małopolskie)
zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych, oczyszczenie strumieniowe ścierne, malowanie natryskiem hydrodynamicznym
"ELKOR-GŁOGÓW" Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Żukowice (dolnośląskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTU WIELKOPOWIERZCHNIOWEGO (RÓWNIEŻ OBSŁUGA MASZYNY CZYSZCZĄCEJ, BELOWNICY ORAZ DOPYCHANIE WÓZKÓW KLIENTOW);WYMAGANIA: ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH;GODZINY PRACY: 06.00 - 14.00, 14.00-22.00, MIEJSCE PRACY UL. BOHATERÓW WARSZAWYKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL: 661991465
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
Prace administracyjno- biurowe
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Zielona Góra (lubuskie)
wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa podatników, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
prowadzenie sprzedaży-zaopatrywanie małej gastronomii na terenie wybrzeża.
ADAMCZAK Spółka z o. o. - 2017-05-16 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Wystawianie faktur, ewidencja i rozliczanie zakupów, sporządzanie rejestrów VAT, archiwizacja dokumentów księgowych, obsługa klienta.
Firma Handlowo-Usługowa ARMEKS Andrzej Widzyński Sp. J. - 2017-08-09 - Płock (mazowieckie)
Charakterystyka pracy: obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw administracyjnych, tłumaczenie dokumentów na j. niemiecki, nadzór nad prawidłowym obiegeim dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarzadu oraz wszystkich działów Spółki, organizacja spotkań i podróży służbowych oraz obsługa gości. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. niemieckiego - mile widziana germanistyka, obsługa sprzętu biurowego, pakietu MS Office, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-09-21 - Zwonowice (śląskie)
wprowadzanie danych z deklaracji i zeznań podatkowych do systemów informatycznych, rejestracja i wysyłanie korespondencji, odnotowywanie zwrotnych potwierdzeń, archiwizowanie akt, obsługa urządzeń biurowych.BEZ DEKLARACJI ZATR.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
"POLONUS" Sp.z o.o. - 2017-02-21 - Niepołomice (małopolskie)
Bieżące prace biurowe, podstawy księgowości i rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-11-21 - Reńska Wieś (opolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż części zamiennych, branża AGD, RTV.
FIRMA BUJAK AGD S.C. TADEUSZ BUJAK, JADWIGA BUJAK, PATRYK BUJAK, JOANNA BUJAK-DZIEWOŃSKA - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
udział w precesach sprzedażowych i zakupowych, pomoc w procesach logistycznych, raportowanie i analiza wyników sprzedażowych
BIOMASA PARTNER SP. Z O.O. - 2016-05-30 - Konin (wielkopolskie)
-
BIMERG Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, domumenty kasowe oraz magazynowe, księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów, tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych, opisywanie dokumentów księgowych, numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów w/g rejestru vat, przygotowywanie poczty, obsługa spraw związanych z samochodami służbowymi, prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem sekretariatu, rozliczanie dzienne poszczególnych stanowisk sprzedaży
PESTAR SP. Z O. O. - 2018-01-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń uczelni
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Słubice (lubuskie)
PROWADZENIE PODADKOWYCH KSIĘG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, ORAZ EWIDENCJI RYCZAŁTOWYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW VAT, OBSŁUGA PŁAC,PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ornontowice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu szkoły, przyjmowanie wpłat, przygotowanie umów dla rodziców uczniów, prowadzenie fanpage na portalach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
oferta stażu: skanowanie dokumentów przeznaczonych do archiwizacji,
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Piła (wielkopolskie)